Květen 31, 201312 r No, ale nebudeme tu rozdmýchávat nesváry, prostě máš jinej názor, ok beru to, stejně jako máš asi i jinej jízdní styl. Hlavně že jsme s autama spokojený, ne? JJ, no nechal jsem se poněkud unést...
Červen 15, 201312 r Citigo čo viem nemá nejaké zásadné problémy Upraveno Listopad 5, 201311 r od suri.
Listopad 4, 201311 r Muzu potvrdit, ze tyto moturky jsou zatim prakticky bez problemu, tedy o zadnem podstatnem nemam informace. Co ovsem doporucuju je radeji volit 1.0 44kW, to by z dlouhodobeho hlediska mohla byt lepsi volba.
Listopad 5, 201311 r ptal jsem se v servisu, s čím jim tam citiga jezdí, a říkali, že zatím nic kromě výměny oleje a tváření plechů "za studena" neřešili. Podle mě by ten motor mohl vydržet dost, jediný co mě napadá že by mohlo zlobit, je ta předělaná konstrukce motoru, resp. integrace svodů do hlavy. Má to výhodu v tom, že se to ďábelsky rychle zahřeje a tudíž to i skoro okamžitě topí, ale až čas ukáže, jestli to nebude mít i negativa. Klimatizace mě taky překvapila, když ji pustím v OI, tak cítím doslova škubnutí, jak si to ubere z výkonu motoru, ale v CG zmáčnknu čudl, začne to chladit a motor jako by to ani nepoznal, ale možná, že když se pojede s víc naloženým autem, tak to znát bude. 44kW a 55kW mají prý jen jiný software v řidící jednotce a jinej stálej převod, jinak je to prý to samé... Já mám 44kW a bohatě mi to stačí. 55kW je možná vhodnější pokud s tím člověk jezdí na dálnice nebo s větším nákladem nebo pokud se chce víc vyblbnout.
Září 27, 201410 r Chtěl jsem jen něco málo napstat jak HTPčkář, že motor 1.0 MPI v Citigo nemá opět chladič oleje jako v HTP a vibrace volnoběhu prozrazují, že motor bude mít minimálně s kultivovaností co dělat jak bude mít více najeto. Ono to na první pohled je prkotina, ale na druhý ne. HTP díky vibracím a přehřívání oleje i hlavy trpí poruchovostí nebo spíše menší životností. Vibrace a přiliš blízko u motoru uložený katalyzátor snižují jeho životnost výrazně. Vibrace samotné dávají zabrat i výfukovému systému. Proto např. u HTP velmi často výfukové tlumiče sice neproreziví, ale rozsypou se vevnitř.
Září 29, 201410 r vzhledem k tomu že CG je míněno převážně jako městské vozítko, případně druhý kočárek do rodiny, tak asi moc nepočítaj s častým provozem po dálnici, kde tyhle motůrky můžou trpět, aspoň ty HTP ve fabiích tam umíraly. No a při tomhle městském/okresním provozu asi nebude ani velkej kilometrovej náběh za rok. My na jednom CG najedeme asi 6000 a na druhém asi 8500km za rok. Takže na 100000km to je hodně přes 10let a do té doby to auto stejně nevydrží. (nic ve zlém, ale víme všichni že se dneska dělají věci na krátkou životnost). Po roce a půl zkušeností s jedním CG zatím vše ok, olej nijak závratně nemizí, výkon mi stačí a spotřeba dlouhodobá 4,9. takže
Září 29, 201410 r CG(44kW) máme dva roky. Zatím jsme najeli 32 000km(Tatry,Malá Fatra,Orl.hory...), takže je hojně využito a zatím jezdí dobře. Takže doufám, že spolu najedeme i víc než 100 000 :-) Zvlášť když vidím, že ten motor chtějí nacpat do Fabie (což si nedokážu představit) a taky doufám, že nepočítají jen se 100 000....I když....
Říjen 1, 201410 r Je to jak říkáte, jestli najezdíte cca 10tis km za rok, tak asi to je fakt v poho a držím palec ať vám CG najezdí bez problémů co nejvíce! S tou Fabi III to taky koukám, že takovou motorizaci dávají :-)
Říjen 1, 201410 r A zase proč ho tam nedat. V jedničkový Fabii byl také litr. Pravda, skoro nikdo ho nechtěl, ale tenhle motor má stejný výkon jako někdejší 6ventilové 1,2 HTP a těch se prodalo docela dost.
Říjen 2, 201410 r Měl jsem Fabi I HTP 40kw sedm let a byla v poho, projel jsem s ní Rakouské Alpy bez poruchy. Vlastně měla kultivovanější projev než co má stávající Fabi II HTP 51kw :-) :-)
Říjen 4, 201410 r Otec má na HTP najeto 120tis. a taky je spokojený. Spíš nevím, co bude dělat ten rozdíl v Nm. Nová Fábka je přece jen o dost těžší než CG :-)
Říjen 5, 201410 r Souhlas jj, ty nm pujdou znat, Fabi III je jen o 50 kg lehci nez Fabi II, takze to opravdu odlehceni nezachrani :-)
Prosinec 14, 20159 r Zdravím pánové, u nás ve městě má jedna pizzerka 2x citigo. Jezdí s tím jak dobytci brzda plyn 90% po městě. Včera nám dovezli jídlo a ptal jsem se klučiny jak je s tím spokojený a kolik to má najeto.Prej super, motor 1.0 44kw najeto 221 000km☺ a měnili jen 1x spojku a ta už je prej zase špatná.Pak to protůroval na místě a motor šlapal jak hodinky, nic tam nemlátí ani neklepe. Jak odjížděl, dal mu po omezovač a zvuk to mělo hezký☺ Myslím že normálnímu uživateli to musí najet 300tis jak nic☺
Prosinec 22, 20159 r Normalni uzivatel, co chce najet s autem 300tis km si dost tezko koupi Citigo, ale je dobre vedet, ze to neco vydrzi. U nas s tim taky jezdi nekolik pizzerii a vzdy kdyz vidim jak to prase jede, tak si rikam, ze se jim to uz davno nerozpadlo. Upraveno Prosinec 22, 20159 r od mike_k
Prosinec 22, 20159 r Já doufám že to něco vydrží. Koupil jsem ho holce na to, aby mohla jezdit do práce atd. A kolik na tom najede to se pozná a čas ukáže. Nechtěla vetší a tohle jí vyhovuje.
Leden 9, 20169 r Nevím proč by si někdo nekupoval Citigo jen kvůli tomu že najede 300 tisíc. Pokuď bude jezdit sám nebo ve dvou tak proč by měl jezdit třeba v Oktávce. Známí se chystá koupit do firmy Citiga, jelikož většina ze zaměstnanců jezdí sama v autě s pár věcma.
Leden 10, 20169 r Presne, jezdit s tim kazdy den 500km po dalnici bych tedy nechtel. Na 10 kratkych popojizdek po meste by to ale bylo celkem v pohode.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.