Přejít na obsah

Úbytek chladící kapaliny u 1,8TSI


Doporučené příspěvky

Tak to vypadá, že mi taky odešla vodní pumpa. Pozoruji lehký únik chladící kapaliny někde ze předu motoru, kde se pumpa nachází. Psal jsem do autorizáku a odpověď: pumpa 4793 + 2045 Kč,- za práci. No děs! Nemáte někdo zkušenosti s pozáruční opravou? Auto má pravidelné servisní prohlídky, tak mě napadlo jestli by to alespoň částečně nešlo uhrát na nějakou kulanci...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ako máš staré vozidlo,koľko máš nabehaných km??

 

či pôjde na toto kulancia ti asi ťažko niekto odpovie...skôr by som povedal,že nie...najlepšie bude,ak zájdeš za technikom v Škoda servise,kde chodíš na prehliadky a pohovoríš si s ním...on bude musieť poslať/zavolať žiadosť importérovi ŠA a oni rozhodnú :( 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

skoro bych se vsadil, že na vodní pumpu kulance uplatnit nepůjde. A byla by s tím navíc handrkování, že za to ty prachy nestojí. Jestli je za 4 800,-Kč originál, nejspíš existuje podstatně levnější druhovýroba. A práci by zaplatil i při uplatnění kulance.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokiaľ máš auto vyrobené pred 30. KT 2009 je tu určitá šanca, že to tečie cez viečko termoregulátora. V tomto prípade stačí vymeniť len tesnenie za modifikovaný diel a ušetriť za vodnú pumpu. Ak to tečie priamo cez teleso pumpy tak výmena. Je na to vydaná TPI, takže servis by o tom mal vedieť.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to vypadá, že mi taky odešla vodní pumpa. Pozoruji lehký únik chladící kapaliny někde ze předu motoru, kde se pumpa nachází. Psal jsem do autorizáku a odpověď: pumpa 4793 + 2045 Kč,- za práci. No děs! Nemáte někdo zkušenosti s pozáruční opravou? Auto má pravidelné servisní prohlídky, tak mě napadlo jestli by to alespoň částečně nešlo uhrát na nějakou kulanci...

Co bys chtěl na vodní pumpu za kulanci? Podle toho jak máš staré auto, příp. jak dobré vztahy se servisem máš, mohou dát slevu až 20% na práci servisu + 10% na díly (ze strany servisu) a přímo od Škodovky existuje šeková knížka - avšak použitelná jen na vozy starší 4 let

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 měsíce později...
  • o 3 měsíce později...

Nazdar, je tu niekto komu odišla už vymenená vodná pumpa? Ja som jednu menil pri cca 92t a teraz mi tečie vymenená, ktorá začala tiecť po cca 40t a 4 dni po záruke. Začala slziť asi po roku, tak som reklamoval umylo sa to a bol pokoj všetko suché v lete trochu bola zaslzená ale rekl. neuznaná že to je nič, úbytok sa nepotvrdil ale teraz už asi lahla komplet. Bol tam originál diel aj s tesneniami vyšiel na cca 200,-€ + práca 2,9h/28,-€ za prácu. Mohla byť zle namontovaná, prípadne zle očistená dosadacia plocha na bloku alebo čo?. Podľa katalógu ELIT ide vymeniť len čerpadlo samotné čo stojí Airtex cca 35,-€ a Salieri cca 70,-€. Posledne mi servisák povedal že to sa mení len celé aj s termostatom. Ma jebne ak mi to nespraví na záruku. Rozvody mi šlapali bez problému ale keďže som mal starý typ napináku tak som ich dal pri 120T kompletne vymeniť išiel 1modifikovaný klzák, 1 reťaz a nový napinák. To fakt k..i z VW nedokážu dať vyrobiť poriadne čerpadlo. 

Mám síce Audi ale motor ten samý akurát pozdĺžne uložený tak hádam nevadí že som to sem dal.

post-47663-0-74625100-1386186093_thumb.j

post-47663-0-65654600-1386186607_thumb.j

Editováno: , autor: vw-futy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Ahoj, napsal jsem svůj příspěvek vedle do 1,9 TDI kde je identické téma, to jsem trefil dříve,  Pawouk že to smaže že prej pumpa v ropáku je něco jiného...

 

Takže znova: 

 

 

Dobrý den, mám Oct II 1,8T, 2011, cca 110tkm.

ztrácela se mi kapalina, nejprve jsem doléval deci za měsíc, pak deci za týden, pak od rysky k rysce každý týden, kontinuálně se to zhoršovalo.

Dal jsem to do servisu, nadechnut co to bude - načteno odsud, co vše by to mohlo být......od hlavy přes mikrotrhliny v chladiči ap.

Zde bych zmínil znovu to, co zde již je několikrát uvedeno: do chladícího okruhu nepatří žádné zázračné utěsňovací vodičky za 200Kč ať jsou od STP nebo LM to je jedno. Jednak to zasere kanály, ale hlavně Vám to stejně pošle pumpu na smrt, takže to není řešení resp. je to řešení na chvíli, pak je to jen dražší.

V připojené souboru /sken faktury/ je uvedeno co to celé stojí, 1,8 benzin má DVĚ vodní pumpy, mechanickou a elektrickou, obě plastové a obě začaly postupně praskat.

Když jsem se ptal kolegů, mění na dieselech tyto plastové pumpy někdy už v 40tkm....u OCT II i u III.  Po výměně se už žádná kapalina neztrácí.

 Takže to nebyla hlava ani mikrotrhlina chladiče ani nic jiného, prostě pumpa.

 

http://forum.skodahome.cz/topic/58903-ztráta-chladící-kapaliny-19-tdi-pd-77-kw/page-6

Editováno: , autor: Austin
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravim ve spolek,

mé podezření se potvrdilo a taktéž mi teče vodní pumpa.

Potvrdili mi to v autorizovaném servisu škoda, ale co mě překvapilo, že mi chtěli měnit i klínový řemen, prý to na něj teče a poškozuje????

Jenom, když do toho motoru čučím, tak řemen je tam na druhé straně a i kdyby to na něj kapalo, tak pochybuju, že ho to tak ničí.

Kde je pravada?Díky ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...