Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Když tak přemýšlím, tak jsem měl najeto 265tkm, na tachu 135tkm a EGR vypadal stejně jako ten tvůj. Asi je to o tom jaký trasy a jak se s autem jezdí. Tím tě nechci strašit, že to máš stočený :) Ale jak jsem psal, viděl mnohem mnohem horší na origo 150tkm.

Jestli je čištěný turbo plus tohle ostatní, tak si bude octa vrnět lol

Vloženo (editace)

pani prosim vas dneska som chcel vycistit erg ventil no zastavil som sa a nechal to zatial tak lebo som mal velmi zly pristup ku spodnym dvom skrutkam. mate nejaku radu ako jednoducho ten erg vybrat?

1,9 tdi, 66kw, 2003

post-33593-0-38479100-1310660586_thumb.j

Editováno: , autor: bibso
Vloženo (editace)

Na jakém motoru to je?

Ale i tak předpokládám, že to bude stejné jak na rotačce tak na PD.

Zrovna včera jsem to dával dohromady, takže vím, že tu trubku jde přišroubovat i tehdy, když už jsou sací parohy a EGR na motoru.

Tudíž to musí jít i v tomhle stavu odšroubovat.

Pokud přes to ne, tak tu trubku povol na jejím druhém konci a vyndej i s ní. Stejně je dobré ji protáhnou drátěnkou.

Jestli je čištěný turbo plus tohle ostatní, tak si bude octa vrnět lol

A taky, že vrní.

Jak jsem psal, včera jak jsme to dali dohromady, tak jsem pak vzal manželku a jeli se projet.

Konečně jsem mohl po dálnici jet i více jak 130. Ne že bych takhle jezdil furt, ale občas se hodí šlápnout na to, předjet a zase jet normálně.

Když to jelo cca 170-180 tak se z vedlejšího sedadla ozývaly určité protesty, když už ručka atakovala rysku označující 200, protesty byly tak významné, že jsem musel zpomalit.

No nic, aspoň teď vím, že okta jede :palec2: !

Editováno: , autor: Wojnar
Vloženo

Díky za odkaz...

Servošampon jsem objednal, tak snad dnes příjde...

Už jsem to zkoušel oplachovou ARVOU, ale k dokonalosti to má daleko...

Překvapilo mě, že ty saze tam jsou uplně připečený a je to tvrdý jako skála. Myslel jsem, že je to jenom takovej maz.

Čím si ucpal otvory, když si to plnil?

Já to přelepil takovou pevnou páskou, problém ale byl, že to lepidlo z ní ARVA asi tak za 15s rozleptala a náplň začala unikat.

Nejlepší by to bylo nějak zašpuntovat.

Vloženo

Věz, že to budeš čistit dóóóst dlouho. Ale výsledek se dostaví :palec2: .

Až mně bylo líto to montovat zpátky.

Myslíš sací parohy?

Vzal jsem kus tlustšího plechu, vyvrtal tři díry podle příruby (pro EGR) a třemi šroubky jsem ho přes "O" kroužek přitáhnul.

Upevnil do svěráku a zalil Sarvošampón-em.

Co šlo, tak jsem malým drátěným kartáčem (trochu větším než zubní kartáček) tomu ještě pomáhal.

Myslím, že se to ředí podle znečištění, že až 200 g na 10 l vody.

Já jsem vždycky nasypal odhadem tak 100 g (nevím, nevážil jsem to) do litru vlažné vody.

Takže to bylo trochu víc koncetrovanější :feve: .

  • o 2 měsíce později...
Vloženo (editace)

Před pár dny jsem taky čistil EGR ventil, ale nemohl jsem odšroubovat jeden šroub. Je to ten, když stojíte z boku auta na straně spolujezdce, tak levý dolní. Je tam pár milimetrů škvíra u hlavy imbusu - nechápu jak to mohl někdo přišroubovat, když tam nevejde ani prst, natož imbusový klíč. Vyčistil jsem to pouze tak, že jsem oddělal hadici od EGR ventilu u té klapky a vyčistil hadici a vše na co jsem dosáhl hadrem a sprejem. Jak jste to dokázali celé demontovat??

OI 2001 1.9 TDI 66kw 4x4 - tacho 185 000

jo a bylo to teda mnohem čistější něž na prvních foto, ale i tak to bylo dost zas*aný až se mi zasekávala klapka.

Editováno: , autor: CEZAR
  • o 3 týdny později...
Vloženo

Díval jsem se do dílenské příručky na 1.8 T a nikde jsem ho tam neviděl. ;)

mala to tušim aj moja 1.6 8v 75kW ale aj 1.8T 20v , pri tých turbách sa to nazýva tušim "sekundárne nasávanie vzduchu" má s tým niečo spoločné aj ten ventilátor čo ho počujem ked štartujem studený motor, alebo sa jedná o niečo iné ? mne totiž vyhadzuje poruchu na VAG 16795 "sekundárny vzduchový systém - prietok bez chyby" sporadická , ale na budikoch mi žiadna chybová kontrolka nesvietila, už som ju vymazal tu poruchu a o týžden tam bola zas, raz sa mi stalo že pri studenom štartovaní pri asi 5 - 10°C a pršalo, chytil ale začal točit dosť vysoké otačky asi 1500 a mal taký nepravidelný chod akoby na tri valce, ale ked sa trochu zohrial tak to ustalo. motor to je 1.8T 20v AUM 2001 175000km , mam ho asi dva týždne, mimochodom chcem vymenit olej a sviečky, vzduchový filter som už menil, olej tam daval povodný majitel vraj 5w30 ale jeden mechanik odporučil 5w40 , ale neviem aku značku a o tých sviečkach tiež neviem čo by tam bolo dobré dať. dik za pripadne poradenie

  • o 2 měsíce později...
  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Zdravím

Chci se zeptat, co použít za sprej na čištění klapky? Mám to docela čistý, žádný nános, ale občas už zůstává klapka zaseknutá, potvora jedna. Na benzínu jsem používal čistič karburátorů nebo tak nějak se to jmenovalo a fungoval skvěle. Mám trochu strach, aby to nenadělalo více škody než užitku. Díky

Vloženo

Mno jak to tak pročítám, asi se taky do toho dám, ale po skušenostech s výměnami ruzných olejů (haldex apod.) na mé káře, kde na všechno předchozí majitelé srali, to dám až na druhé místo po rozvodech. Taky se mi zdá, že už tak netahá...

Vloženo

tak tady asi končím jelikoož mě tu někdo hacknul profil a smazal fotky:-(jen jsem chtěl taky ukazat jak jsem vyčistil AGR......tak se tu mějte a ať Vám fára jezdí ale těm co tu hackujou přeji ať fara pojdou.:-))))

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

vse jsem udelal podle navodu sundal jsem cely egr ventil a vycistil a pak nasadil a auto nejede.Max do 3000ot,netahne huci v nem jak v kamnech po 200km se rozvitila kontrolka servis emisi.Nevim si stim rady pretesnit?nechal jsem tam stary okrouzek.Je tam jenom ten okrouzek? nebo jeste nejake tesneni od turba? Mam to zkusit pretesnit?Ma ten erg vliv na turbo?diky za odpoved.

  • o 8 měsíců později...
Vloženo

Dobry den mam Octavia 1.9 tdi 96 Kw nedavno sem vyměnil egr ventil a furt se my rosvici i po smazani Diagnostikou a nejde nastavit do zakladni Polohy jako že je novi pač se to přeruši při nastavovani diagnostikou Dekuji za odpověd :-D

 

Vloženo

Co se ti rosvicí,jaká kontrolka?egr ventil nemá samostatnou kontrolku.měnil jsem ho taky před 2.týdny.nastavení je dané,když ho napojíš na podtlak-klapka otevřená,je to čistě mechanická věc ovládáná podtlakem.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Jo Jo nema Rosvici se my takova žluta kontrola Ale na diagnostice my vyplivne Egr ventil a jinak my na palubnim počitači začne řvat agbas werkstat tedy vyfukovy plyny Dyk za Odpoved

Vloženo (editace)

Ještě mě napadlo-egr je napojený na takové čidlo nebo co to je,má takovou šedou čepičku.jestli neni toto v p....i.zkontroluj hadičky,tu malou podtlakovou banku-jestli není prasklá a hlavně zapojená.

Editováno: , autor: milan1971
  • o 5 měsíců později...
  • o 3 roky později...
Vloženo

Měl jsem totež parohy a egr atd ucpané . porozebrani se parohy normalně vypalili ohněm pak vyplachli a egr chemickou cestou a se I zjistilo ze regulace byla uplne od rezu vevnitr to chrastilo jak chrastitko pro mimina vymena a dano dohromady vysledek super auto tahlo jak svi..ě furt to mohlo ted mam 96kw 6tikvalta kam se hrabe rotacka81kw neskutecne to jede ale udelam udrzbu techto veci jen pro kontrolu

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...