Přejít na obsah

Jaký motor vybrat - HTP, TSI, 1.4 16V nebo TDI?


Milh@us

  

233 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

Na dialničné presuny sa mi asi najviac hodí 1.6TDi len je tam DPF. Akože tých  250km neni problém urobiť zo všetkými variantami osobne mám vyskúšané motory 1.4 a 1,2TSI 77kw spotreba na dialnici pri rovnakom štýle čiže tempomatových 130kmh je na TSI len o 2-3 mebšia. Keby TSIčko nemalo problémy s tou reťazou tak ber to, tá dynamika, ticho v interiery, spotreba je skutočne za  TSI. 

 

 

Inak ak by našiel TSI z novou reťazou plus tie srandy čo sa vymieňajú aby to bolo už OK tak by nebolo od veci ani takú fabiu kúpiť. 

Editováno: , autor: marfan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

12 000 km je pohoda i na HTP.. HTP bude vsude plno, kupoval to kazdy, muze vybirat.. 1.4 byla uz o dost drazsi a porizovali si ji jen fajnsmekri, vetsina lidi sla do Tsi nebo do Htp, protoze jim to nakecali prodejci, ze jsou to super usporne motory.. mne taky premlouvali do Tsi, prej pane, to je moderni motor, 1.4 je starej atmosferak, zere to a nejede to.. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tyzdenne prejdem 400-500km (z toho 55+55 sobota, 55+55 nedela). Sice to nie je dialnica, jazdim sam bez batoziny, na 5-5,5 sa da s HTP 51kW dostat bez problemov. V zime mierne viac. Co som isiel pred rokom dialnica Presov - Praha, tak za 4,7 mix dialnice (SK) a okresky (CZ), 2 osoby a batozina...

--

Z mobilu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

12 000 km je pohoda i na HTP.. HTP bude vsude plno, kupoval to kazdy, muze vybirat.. 1.4 byla uz o dost drazsi a porizovali si ji jen fajnsmekri, vetsina lidi sla do Tsi nebo do Htp, protoze jim to nakecali prodejci, ze jsou to super usporne motory.. mne taky premlouvali do Tsi, prej pane, to je moderni motor, 1.4 je starej atmosferak, zere to a nejede to.. 

To mi mluvili z duše.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Voice.. tusim, ze 1.4  a 1.2Tsi ma z 0-100 zrychleni nekde kolem 1sekundy v neprospech 1.4.. vis, ono ani nezalezi na tom, jak to jede, ale resit tu problemy Tsi , tak to se nezlob, zustanu u te 1.4.. ja s Rapidem 1.2 Tsi jel, a ze by to byl tak strasny rozdil oproti 1.4... asi zalezi na konkretnim motoru, nebo ridici, jak umi vyuzit potencial motoru... a jelikoz ja uz pred koupi vedel, ze jdu do LPG, tak to pro me byla jasna volba.... a ze je trochu linejsi nez Tsi a zere o litr vic? Zase je ale konstrukcne bezproblemovy a nemusim se bat ho kdykoliv nastartovat..  

pred vanoci jsem mel napriklad pujcenou 1.0 55kW fabii 3, tomu rikam motorarsky pruser, ale neustale dokola pripominat to, ze 1.4 ma lehce omezenejsi dynamiku nez TURBO motor, ktery ma uz z podstaty max kroutak u 1800 otacek.. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Toho mechanika, jak říká Ekkar, si určitě sežeň. Můžeš si sice něco načíst na internetu, ale budeš mít akorát z toho těžkou hlavu a při koupi nebudeš vědět co dřív. HTP není složitý motor a dobrý mechanik bude vědět co zkontrolovat. Navíc bude třeba i možnost diagnostiky. Kamarád takhle koupil na rychlo v áčkách FI HTP a do teď se diví proč mu to chrastí při startování a proč mu škube volnoběh. Přitom to jsou věci, které při koupi trénováné ucho odhalí ;-)

Editováno: , autor: mkaba
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

asi tak, TSi ze začátku byl krapet problém, ale nakonec se ukázalo, že né tak velký jak se psalo a poslední řetězové TSi jsou v pořádku. Rozdíl v dynamice prostě je. Člověk nemusí auto držet pod krkem a užije si dynamiky - což je asi pro rodinný auto lepší. O litr menší spotřeba, je o litr menší spotřeba. Si spočítej kolik to udělá ročně.

Nechci se TSI zastávat - sám jsem doporučil 1.4, ale dělá se z komára velbloud.

+ jedna dobrá vlastnost pro TSI, nežere olej...

PS: přesně jak psal e1, 1.4 má zase problém s nenastartováním a pořádně se neví proč...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máš recht, tsi olej nežere, jelikož si ho vyrábí :-) ale to je mimo téma. Já se obávám, že tazatel nové tsi asi chtít nebude, protože jde o cenu a ta je pořád vyšší (co jsem koukal tak 2013 pod 170tis nejde) a u starší verze je to sázka do loterie.

Editováno: , autor: mkaba
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na slovensku sa dajú zohnať TSIčka 2011-2012 síce majú cca 150tkm do 6000€. Ja osobne by som sa nebal aut z leasingu a z firiem. Väčšina je dobre servisovaná, možno tie motory dostanú zabrať za dobu užívania ale často to tak je, že sú v lepšej kondícii ako motor od nejakého súkromníka.

 

 

Je to ale na nom čo si vyberie ja osobne by som bral buď TSI alebo 1.4ku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máš recht, tsi olej nežere, jelikož si ho vyrábí :-) ale to je mimo téma. Já se obávám, že tazatel nové tsi asi chtít nebude, protože jde o cenu a ta je pořád vyšší (co jsem koukal tak 2013 pod 170tis nejde) a u starší verze je to sázka do loterie.

na velmi krátkých trasách, což u něj nehrozí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hlavne bacha na spojku, nastuduj si tema vadne dvojlozisko na spojce,ořevodovce..  pak bych nechal změřit tlaky v každém válci, případně nejlepší- zajed to skoda servisu a nech udělat celkovou prohlídku, ano zaplatíš kolem 1000kc, ale mas naprostou jistotu.. motor necham na Tobě.. jak vidíš, každý motor má svoje odpurce a svoje příznivce...pak dej vedet jak to dopadlo... držím palec.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čo sa týka mojej spotreby, tak v poslednej dobe dlhodobý priemer cez výpočty 5,5 l/100km. na spritmonitor.de 3-tí v poradí (Combi varianty) a celkovo 7. všetko závisí od štýlu jazdenia, premávky, nohy. a v poslednej dobe pri mojom nájazde cez víkendy by bola nafta možno fajn, ale zase cez týždeň sú to kratšie trasy (20+20 cca) a často po meste. preto hneď na začiatku bolo jasné (bez toho aby som tušil koľko najazdím), že benzín bude lepšia voľba a HTP som poznal z ocovho F1 Combi a svojho predošlého F1 hatch (spotreba dlhodobo 5,35 podľa výpočtu) (i keď obe boli 47kW varianty).

 

oco dal aj na F1 Combi 2005 HTP SK-ITA za 5,5-6 l/100 pri 5 ludoch (z toho traja dospelí) a plnom kufri...na 1.9 TDI Roomstri má dlhodobo tuším 5,4-5,6. musel by som doma pozrieť

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co furt máte???? Berte v úvahu, že má dlohou převodovku, tudíž netočí se svojí HaŤaPkou to co třeba já a u HTP je to alfa a omega, ... já mám dlohodobou (2 roky sledování) průměrnou na F 6,5 plynu, pokud jezdím pijánko, není problém se dostat na 6,1-6,2 zanmená to předvídat nevytáčet, pokud jedu svižně, tedy rád točím (běžně trojáka k 6t ot.), a okresky 100-120, dostanu se na 7,2 plynu/100km ani nemrknu a pokud se dostanu na dálnici a nedržím max. 4000 ot, což u mé fábule znamená max 125 tacho, ale šlápnu tomu (jako kdysi maďarský úsek dálnice Horgoš-Blava) tedy 130-150 tacho, nestačila mi ani nádrž plynu a jel jsem za nějakých 9,5 -10 l plynu a zbytek na BA. Takže co?, je to jenom o tom kolik HTP točí

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čo potrebujete na zhodnotenie? záznam jázd z navigácie (Sygic), kde je profil trasy a rýchlosti? ako dôchodca určite nejazdím...95-100-105 tacho okresky, 55-65 tacho obec, prípadne 75-80 ak je 70-tka v obci. ak mám čas tak sa to nesnažím zbytočne hnať, aj napriek tomu, že cena palív išla dole 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...