Luman Vloženo 23. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2013 jirkaK Prolezl jsem všechny autosalony a nejvíc místa měla O3 a nejmíň Toyoty. Mluvím o nižší střední. Střední už je pro mě finančně mimo, ale to lidi, co mají dost peněz nepochopí. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 23. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2013 (editace) já jsem měl spíš na mysli nějaký MPV nebo SUV. A nemusíme chodit k jiným výrobcům. Co třeba Yeti ? A krom toho, já nevím, jakou OIII sis objednal. Tady jsme ve vlákné o RS, která může v určitý konfiguraci stát víc, než kdejaká průměrná střední třída. Ty třídy se přeci s úrovní různých výbav cenově prolínají. Editováno: 23. Listopad 2013, autor: jirkaK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 23. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2013 jirkaK: Viděl jsi Yetiho? Vždyť to auto nemá kufr, oktávka je proti němu náklaďák. Yeti je typicky horské auto, nebo do města. Současná trojka oktávka povyrostla, vzadu mají na kolena spolujezdci více místa a myslím, že pro rodinu naprosto ideální auto. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 23. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2013 Dakujem za kompliment, ak dovolis, na oplatku mam pre teba tiez jeden - brouk pytlik. Vsade bol, vsetko videl, vsetko vie najlepsie, myslim ze nie len ja mam ten pocit na zaklade tvojich 647 prispevkov. A naozaj to teraz myslim ako kompliment a nie urazku, pretoze rozpravky s Broukem Pytlikem su pekne a hlavne poucne, nielen pre deti. Klidně můžeš po Slovensky Chrobák Vrecko.... ale asi by z tebe pan Sekora neměl radost stejně jako já tu tvoji "lichotku" neberu Ferdo mravec byl ten co všechno věděl a uměl, nikoli chrobák Vrecko - ale to sem nepatří.... všude jsem nebyl.... všechno nevím zdaleka ani nejlíp... bohužel se potvrzuje česká i slovenská vlastnost a to je závist, že někdo ví víc, a tak podobně, hodně jezdíme do Rakouska a Slovinska a tam by si toto nikdy nikdo o nikom nedovolil ani pomyslet... u nás (u vás ještě víc), když někdo dojede novým autem nejlépe X6 nebo CLS, všichni si řeknou, kde na to nakradl, jak k tomu přišel, když je mladý, ten musí mát bohatý rodiče a podobně u pěkné mlladé holky navíc, že je to kurva či zlatokopka.... v Rakousku specielně si řeknou, ten musí být schopný a úspěšný.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bodyia Vloženo 23. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2013 Tak koukám, že RSka zdražila, vyplnily se tedy předpoklady některý účastníků zdejšího fóra. Koukal jsem se do smlouvy na koupi, jestli se mám obávat telefonátu od prodejce (dodání mám únor/březen 2014), ale je tam uvedeno, že prodejce může cenu změnit pouze v případě změny závazných právních podmínek, tj např DPH, clo a tak. Jednorázový krok výrobce zohlednit nemůže. Tak uvídím, co se bude dít;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 23. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2013 (editace) Veru naozaj by ma zaujimalo, co mas z toho sirit tu dezinformacie. Ten cobol, ako si ma nazval, pracoval niekolko rokov v Skoda Auto Slovensko, niekolkokrat do mesiaca chodil do Mladej Boleslavi a mal svoju vlastnu vstupnu kartu do arealu. Potom som pracoval niekolko rokov na pozicii veduceho predaja a rocne mi rukami preslo cca 400 novych vozidiel Skoda. Mam absolvovane potrebne skolenia, mam certifikaty, poznam vsetky procesy od vzniku objednavky az po dorucenie auta koncovemu zakaznikovi, viem co ako funguje, co sa da a co sa neda. Preto znova tvrdim, ze tvoje tvrdenie "prodejce pokud chce a snaží se, zná VIN vozidla již ve chvíli, kdy jde auto do výroby, tedy na linku." je absolutna dezinformacia. Predajca moze chciet az tak, ze sa roztrha a moze sa aj snazit kolko len chce, tuto informaciu neziska. Takisto sa moze snazit veduci predaja, dokonca hocikto od importera, moze poznat ludi vo fabrike, ale k vin kodu sa nedopracuje do momentu, kedy auto bolo vyrobene, preslo vystupnou kontrolou a bolo uvolnene! Ani ked som cakal na svoje vlastne auta, a poznal som ludi priamo vo fabrike na roznych postoch, som sa nedopracoval k vin kodu skor. Vedel som si zistit presny cas zaciatku vyroby, presny cas ukoncenia vyroby a vysledok vystupnej kontroly eventualne ako dlho bolo auto na repase a co tam s nim robili. Rozhodne som ale nevidel vin kod dovtedy, kym nebolo auto uvolnene na expediciu. Predajca vie jedine komisne cislo a po potvrdeni vyroby vie este cislo vyrobnej zakazky. Tieto cisla vidi predajca, to iste veduci predaja a to iste aj pracovnik, co riadi zaplanovanie vozidiel do vyroby u importera. Nieco na zamyslenie - ako by sa podla teba riesila situacia, kedy by bol zakaznikovi dopredu oznameny vin kod jeho auta, ktore este len ide na linku, ale nakoniec tovaren nikdy neopusti? Viem, ze priznat sa ku klamstvu a uznat si chybu je pre chlapa tazke. Ak chces dokazat tvoje tvrdenie, napis vin kod aspon jedneho auta, ktore si spominal. Poprosim ta o vin kod toho inkriminovaneho auta z tvrdenia "Cislo karoserie TMBxxxxxxxxxxxxxx. Zahajeni vyroby vcera. Zatim na pase", ktore podla tvojich tvrdeni v pondelok este len islo na linku a v piatok poobede uz bolo u predajcu. Staci mi tato informacia a ja teda poprosim svojich byvalych kolegov o pomoc a zistime, ako to s tym autom naozaj bolo. ANO, máš pravdu jako 99 % slováku na tomto fóru, jsem prolhaný Čech (Moravák), ano lhal jsem, úmyslně jsem zde uváděl dezinformace! Jsi spokojný, je tvoje ego pana nejchytřejšího přes ŠA na Slovensku OK? Stačí tak? sorry, ale nevidím důvod ti dávat nějaké VIN nebo tě o něčem přesvědčovat, je to marný boj, jen mě překvapuje, že jsi psal v minulém čísle, tedy už asi nevíš jak to je nyní a mimo to tě ani nenapadlo, že třeba importér má jiné možnosti než český prodejce.... Editováno: 24. Listopad 2013, autor: Hravec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 23. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2013 Tak koukám, že RSka zdražila, vyplnily se tedy předpoklady některý účastníků zdejšího fóra. Koukal jsem se do smlouvy na koupi, jestli se mám obávat telefonátu od prodejce (dodání mám únor/březen 2014), ale je tam uvedeno, že prodejce může cenu změnit pouze v případě změny závazných právních podmínek, tj např DPH, clo a tak. Jednorázový krok výrobce zohlednit nemůže. Tak uvídím, co se bude dít;) zdražení je pro vozy objednané po 1.1.2014 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 23. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2013 Nieco na zamyslenie - ako by sa podla teba riesila situacia, kedy by bol zakaznikovi dopredu oznameny vin kod jeho auta, ktore este len ide na linku, ale nakoniec tovaren nikdy neopusti? ještě mi nedá toto.... co by se jako mělo dít??? to opravdu nechápu, VIN jsme chtěli kvůli nabídce flotilového pojištění, nabídce - slovensky ponúke.... oznámení přeci není nic závazného, žádný ofic. úřední záznam.... sám se zamysli nad takovou úvahou, než plácneš takovou blbost.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 23. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2013 To zdražení udělala jen Škoda a další značky vyčkávají jak se to projeví v delším období. Mají bobky z slabé poptávky a dle mého názoru oprávněně. Nošovická fabrika neplánuje zdražení s poukazem na to že většinu produkce vyváží za Eura a USD a tak jim to pomůže a domácí trh zadotují. Škoda ze Škoda taky nebyla tak vstřícná pro domácí trh, ten poměr vývozu bude podobnej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 23. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2013 (editace) No nevím, zase budu napadán z chytrosti a vševědení, ale to jsme se učili ve škole, když je poptávka větší než nabídka, nikdy se neupravuje cena dolu, naopak nahoru a tak to i Škodovka odůvodnila.....Je to opravdu vcelku logické, Pawouk sem pravidelně dává odkazy na statistiky prodejů a z tech je patrně ze Škodovka prodeji exceluje a má velké nárusty prodejů... Česko je tak trochu možná i prestižní, ale nikoli zásadní trh a pokud chtějí uspokojit vice poptávku venku, musí trochu utlumit jisté modely - tedy zde nyní RS na tom malém domácím trhu...Mimo to se tu na fóru o zdražení RS píše alespoň 3 měsíce, kdy ještě nikdo neměl tušení ze bude nějaká intervence ČNB... kdy to možná ani ŠA netušila, ale někteří prozíraví tušili, možná opravdu věděli....Takže nějaké psaní o tom jako výše, je tak trochu mimo mísu.... a určité to není o vyčkávání ostatních, nýbrž o tom, že nemají převis poptávky před nabídkou a takové prodejní uspěchy, což je patrné nejen ze statistik prodejů a také z dodacích lhůt... Nepřipadá Vám to opravdu logické? zkuste se nad tím zamyslet a to někteří bez toho, že jsem to napsal já, Hravec s 658 příspěvky Editováno: 23. Listopad 2013, autor: Hravec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 24. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2013 Jenže jestli se nepletu tak Škoda o něco zvýšilí cený i u ostatní produkce a to s odkazem na ČNB. Ta RS se svezla automaticky a bude mít vyšší poměr zdražení díky poptávce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manfroto Vloženo 24. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2013 zajímavé myšlení výrobce..snížit poptávku vyšší cenou..jeden by myslel zvýšit produkci..njn,jsme v čr..ale zase chápu že nevlastní otec(VW) si dělá co chce s SA.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 24. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2013 Nic novyho, jsi mimo jako vzdycky. Vyrobni linka OIII (spolecne s Rapidem) jede na hranici moznosti, dalsi zvyseni produkce (rozsireni linky) by byla zalezitost na nekolik desitek mesicu a vyzadovala by obrovske investice. A bylo by to kratkozrake reseni, protoze takovato poptavka nemusi trvat vecne a co pak s nevytizenou linkou/lidmi. Plánovači vedi velmi dobre co delaji a kdyz nestihaji vyrabet, zvednou cenu a vydelaji vic na budouci investice do novych produktu. Nehlede na to, ze u beznych modelu se zdrazuje homeopaticky o jednotky tisic Kč, u obchodne neskutecne uspesneho RS pak o 10 tKč. U auta puvodne od 619 tKč pro zakaznika spise opticka zmena, pro firmu naopak +10tKč z kazdeho prodaneho RS. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 24. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2013 (editace) manfroto: Kdybys daval v ekonomii na stredni skole pozor, tak bys vedel, ze ukolem podnikatele neni vyrobit co nejvice, ale vydelat co nejvice. Zvyseni produkce nese s sebou dalsi naklady a o ty by stejne auto museli zdrazit tak jako tak. Editováno: 24. Listopad 2013, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manfroto Vloženo 24. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2013 (editace) to už víme,že SA chce co nejvíce vydělat..taky záleží za jakou cenu toho dosahuje..můžem být rádi že tu není monopol jako před x lety..zas na druhou stranu RS není tahounem výdělku pro VW,tak proč ne..a kdo chce toto vozidlo,klidně připlatí.. Editováno: 24. Listopad 2013, autor: manfroto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 24. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2013 No já třeba o RS reálně uvažuji, sice dva roky ještě vydržím se svým (prodávat dvouleté auto je pro obyčejného zaměstnance nesmysl a finanční sebevražda), ale deset navíc by mě při ceně nad 600tis už nevytrhlo. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skodaforum20 Vloženo 24. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2013 manfroto: Vydelavat je snad cil kazdeho zdraveho podnikani. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manfroto Vloženo 24. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2013 záleží i na cestě,která k výdělku vede..ale jinak,ať zdraží ještě klidně..jsem pro..je potřeba vydělávat.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 24. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2013 Když jsme tady řešili kůži v OIII viz tento odkaz: http://www.mihocar.cz/interier-loketni-operka-skoda-octavia-iii-rs-combi/d-91557/ tak jsem do odpadlíků dal fotky mého koženého interiéru po 4,5 roce používání a téměř 100 tkm. Myslím že se výrobce nemusí za nic stydět. Takže odpadlíkem jsem rád. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 24. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2013 Spis by to chtělo vypadlika.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 24. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2013 Ale velice spokojenýho. Naštěstí si ručím sám za všechna rozhodnutí. Byla volba mezi Škodou a nakonec to bylo tohle a to mi určilo další směr a vždy to bude velký a těžký auto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalRr Vloženo 24. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2013 No já třeba o RS reálně uvažuji, sice dva roky ještě vydržím se svým (prodávat dvouleté auto je pro obyčejného zaměstnance nesmysl a finanční sebevražda), ale deset navíc by mě při ceně nad 600tis už nevytrhlo. Rozhodně nad tím uvažuj. Jako majitel 1,8 TSi bych si nějaký ten koník z RS půjčil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 24. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2013 (editace) vše má své proti a pro... Pokud RS, tak jasně 19" kola at to trošku vypadá a jede v zatáčkách, tím pádem z toho bude tvrdší jízda po městě. Pokud chceš clinte výbavu, tak jasně do RS.... pokud chceš nějakou holou eleganci, tak ušetříš na té 1.8 a budeš mít lepší komfort. nějakou normální výbavu co bych požadoval jako nástupce, akorát z komfortu chybí el. sedačky u RS. cena skoro podobná, akorát u RS mám větší kola, větší výkon a lepší podvozek a hlavně křídlo a nápis RS http://skoda-car-configurator.cloudapp.net/CarCard/47832951 http://skoda-car-configurator.cloudapp.net/CarCard/47833078 @wolf když si fanda hnusných krabic a hroznej interiér, tak si užívej korejce. věřím že s tím jezdíš po městě a na nákupy hlavně, to je ideální SUV. dnes ovšem sportage nebo sorento je opět jinde a už se to dá nazvat i autem. Editováno: 24. Listopad 2013, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 24. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2013 No když jsem si to sestavoval, vycházely mi ty ceny nějak obdobně....(dovybavená elegance, či RS s nějakými sračičkami navíc) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 24. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2013 viz výše, udělal sem si představu o co bych měl zájem, kdybych pokukal po oct 3. vypsal jsem to tam... takže jasná volba i pro tebe RS s lepším podvozek, 30kw navíc, nápis RS, hezčí litáky a křídlo 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.