Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

člověk žasne, na co lidi nepřijdou  :D a přitom je to většinou taková blbost, žejo    :D  :D  :D

tak ty jednotky to podporují, takže blbosti to nejsou... CH a LH přes mlhovky, dokáže ušetřit výbojky apod... 

no Jiřík to určitě spíš myslel - ta blbost jakože prkotina, čili pochopitelnost, nikoli nesmysl, či nepotřebnost... ach ta čeština 

Upraveno od Hravec

no, člověče, v mým případě spíš ta nepotřebnost  :kol-48:

tos` mě tedy zklamal, nemyslím lidsky, ale pragmaticky

Hurikáne co RSo??? Ještě není doma???

v pondělí se snad vyrobilo, čekám že ho dneska přivezou, já jim tam hodím gumy a snad v pátek převezmu...ale kdo ví kde se třeba zdrželo jako u tebe :kol-32:

už nemůžeš spát co :D

přijdou bezesné noci...

v souvislosti s výše popisovanými změnami v infotainmentu vozidla mne dnes napadlo, že by O III klidně mohla mít hlídání mrtvého úhlu, jako to má VW... stačilo by změnit rychlost, při které dochází k aktivaci parkovacích čidel na maximum a pak by boční čidla (podmínkou je mít i boční parkovací čidla, tedy Parkovací asistent 2.0) signalizovala přesně jak to má VW auta v mrtvém úhlu i při jízdě, nikoliv však kontrolkou na zpětném vnějším zrcátku, ale na displeji rádia a současně akusticky z daného reproduktoru, napadlo mě to dnes, když jsem stál na křižovatce a v levém pruhu mě dojela Tatra a čidla začala vřískat, a když jsem se podíval, Tatra stále více jak metr vedle mě...

Nevim teda jak u VW, ale u Audi na Side assist rozhodne bocni cidla nepotrebujes. Navic to signalizuje auta v mnohem vetsi vzdalenosti nez je dosah standardniho parkovaciho cidla.

no v podstatě je to pravda, VW taky nemá boční čidla když má Side assist, ale je tam jiná logika, vycházel jsem tedy z logiky jaká je u O III, kde když nejsou boční čidla, standardně se neaktivují automaticky ale buď zařazením zpátečky nebo zapnutím u řadící páky... a s tím dosahem, jedna věc je dosah (tedy citlivost) a druhá na jakou to signalizuje (nastavení zobrazování)...

nejde to jen kódovat, musí tam být navíc jednotka ve dveřích.  

Vracím to zde zpět k tématu:

Test naftové RS:

post-33271-0-86745800-1386357338_thumb.jpost-33271-0-87867800-1386357349_thumb.j

 

A ještě jeden test RSky .

TDI a TSI :

post-33271-0-58228500-1386357464_thumb.jpost-33271-0-68011300-1386357475_thumb.j

Pročištěno do OT žvástů pánů Hravce, jirkaK, kokty 7 a některých dalších.

Aha tak to jsem nevěděl, že moje a Jirkova připomínka k nečitelnosti prvního testu je ŽVÁST - to už to tu začíná opravdu být IN.... co bude následovat? Naštěstí tu mám pro jistotu ještě jednu registraci...

Hravče, těch příspěvků bylo daleko víc, připomínka ke čtení byla jedna z více OT (navíc mu to můžeš napsat přes PM, já za to nemůžu, že blbě vidíš/te). Už jsem vás v tomto vlákně jednou upozornil, co bude následovat, když nehodláte dodržovat pravidla. A dost OT!

Po přečtení článku o žluté TDI OIII RS mě zaujalo v hodnocení jako mínus - cukání DSG při rozjezdu a systému start-stop. Což se mě nezdá, to by tento problém museli mít všechny OIII s TDI a DSG  Máte na to nějaký názor? Myslím, ti co máte TDI. Pokud se nepletu tak RS s motorem TSI system start stop nemá vůbec...  možná taky záleží jakým způsobem se človek rozjíždí...

Upraveno od Napalm

Start stop mají všechny OIII RS bez rozdílu, tak to stojí v ceníku...

Napalm:Se 135 KW diesel jsem nejel,ale 110 KW DSG při rozjezdu nic necukalo.Bylo to plynulé.

Upraveno od Dix1

jasně, start - stop je povinný zlo všude. A to cukání nejspíš způsobuje zapnutý systém autohold, kterej se do toho neustále snaží kecat. Když se tlačítkem vypne, nic necuká.

Dix1: Hmm.... pak by to tedy mohlo souviset s velkým kroutícím momentem, RS TDI ho má ze všech OIII nejvyšší krouťák -  i když jen o 30Nm více než TSI, což není velký rozdíl...

 

Já si totiž vzpomínám, jaké byli problémy právě s cukáním u prvních DSG tak před 6 lety u motorů TDI 125kW a u 103kW bylo vše ok.... takže na mě trošku dýchla minulost kol2 ... předpokládál jsem, že to už má ŠA (respektive koncern) dávno dořešené.... samozřejmě tenkrát to nesouviselo se start-stop, protože ten ještě nebyl... :rolleyes:

Upraveno od Napalm

JirkaK: Možná nemám takový přehled. Ale není systém autohold náhodou jen u VW a nesouvisí to s elektronickou parkovací brzdou..? RS má přece klasickou páku...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.