Přejít na obsah

Octavia III RS / RS 230 / RS 245 / RS 4x4


PTiCA

Doporučené příspěvky

Hlavne teda vyhoda je v tom ze si clovek muze dat individual a nastavit si trebas sportovni rizeni a klimu podle sebe, bez toho aby motor sportovne radil. V tom vydim vyhodu, jelikoz kdyz jezdim dalnici tak si prave hodim svuj individualni rezim a mam pekne tuhy volant ale motor porad v normal rezimu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ovšem manuál nepopisuje, jak se chová auto bez zmíněného voliče jízdních režimů, znamená to, že se chová jako v režimu sport? Myslím plynový pedál...řízení je tedy stále lehké?

 

Kokta: díky za radu, ale je vidět, že taky víš hovno. Šiješ tady do Hravce, ale na druhou stranu tady děláš rozepře stále ty, neumíš na nic odpovědět kloudně. Podle tvého rozumu můžeme celé forum zabalit, když se každej může podívat do manuálu že jo?

 

Jak se člověk nebaví o čipování, nebo haldexu, tak není tvůj člověk. Ve všem máš pravdu a každej je vůl.....Podívej se trochu jak píšeš a zamysli se, nemáš zas tolik nalítáno a tolik zkušenností, abys je tady rozdával a poučoval ostatní. Málo kdo z nás je přímo od fochu a tak nemůžeme znát všechno.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

myslíš řežim sport, kterej ti přidá reakci plynového pedálu a ubere posilovač(nevím k čemu to je dobré).... bez toho se to bude chovat v normálu. tak to u mám u firemní....

 

 

P.S. já sem snad prodejec?mě přesvědčovali, že na superba 3.6 jdou 16" kola....

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tez radsi ten sound system, ono nejde o basy ale celkove o cistost zvuku. GPS pouzivam na mobilu, jelikoz tam to mam pripojene i na internet a vidim aktualni traffic a podle toho se me optimalizuje trasa, ale mit zbytecne chechtaky navic tak neuvazuju, ale uz jenom automat zvedl cenu auta dost vysoko.

 

a to si myslíš, že orig navigace neumí dopravní hlášení promítnout do mapy a navigované trasy? to už uměl starý Columbus v O II - ukazujet nejen aktuální stav, ale i dlouhodobé uzavírky, snížení rychlosti a podobně! není nad vestavnou GPS!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

weithfisto to myslel tak, že na mobilu máš například aplikaci waze a na základě ostatních uživatelé wazu, tě to pošle jinám. v Praze sem to odzkoušel a funguje to fakt solidně.

klinte máš tuším taky smartphone ne? tak držák do auta a už máš navigaci ;)

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motor (pohon)

Plynový pedál reaguje na sešlápnutí rychleji a akcelerace je vyšší než v režimu

Normal.

Automatická převodovka se automaticky nastaví do režimu S » strana 122.

Zvuk motoru ve vozidle je intenzivnější než v režimu Normal1).

Řízení

Posilovací účinek servořízení se mírně sníží, tzn. že musíte k řízení vynaložit větší

sílu » strana 114.

Adaptivní tempomat (ACC)

Akcelerace je při udržování odstupu vyšší než v režimu Normal » strana 144.

Adaptivní přední světlomety (AFS)

Světlomety se přizpůsobují dynamičtěji směru jízdy než v režimu Normal » strana

56.

Proaktivní ochrana cestujících

První úroveň ochrany se deaktivuje » strana 159.

 

 

 

Mám-li to správně pochopit, tedy píše se, že v režimu sport je akcelerace vyšší. Ale podle mého názoru to platí jen pro DSG ne?   Jak je to s manuálním řazením bez voliče jízdních režimů? Tam to přece musí zákonitě být jako v režimu sport, čili půjde to pod plynem co motor dovolí nebo ne?

 

Posilovač může být lehký, to by mi nevadilo.

 

Světlomety?  Budou rychlé, či pomalejší?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to není řešení, a už vůbec né v zahraničí, pokud nemáš offline ... vždy si ten mobil můžu zapnout, což někdy dělám kvůli provozu, ale vestavěná má víc pozitiv, mimo jiné, pozná kde auto stojí a kam jede (podle ESP), takže když jsi na křižovatce a zapneš navigování, hned ví kam se jede... umí dopočítávat průjezdy místy, kde není kvalitní signál GPS, města s úzkými ulicemi a vysokými domy (např v NY si ze zkušenosti navigací moc nezanaviguješ, pokud nemáš asitovanou GPS dle mobilních buněk)... dopočítávání trasy, jsem tu už popisoval, když při mých jízdách do Slovinska jsem dříve několikrát před Klegenfurtem přejel sjezd z dálnice, který je těsně za tunelem... těch věcí, co umí Columbus je mnohem mnohem víc chce si to přečíst návod a je to hned jasné.... 

 

edit: dokonce jsem někde četl, že GPS při navigování upravuje přesnostr tachometru, tedy že se rychlost na tachometru více blíží skutečné rychlosti vozidla dle GPS... opravdu jsem vysledoval, že při průjezdu dlouhým tunelem se po výjezdu z tunelu pohne ručička tachometru nebo pokud jedu na tempomat auto nepatrně zrychlí...

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám-li to správně pochopit, tedy píše se, že v režimu sport je akcelerace vyšší. Ale podle mého názoru to platí jen pro DSG ne?   Jak je to s manuálním řazením bez voliče jízdních režimů? Tam to přece musí zákonitě být jako v režimu sport, čili půjde to pod plynem co motor dovolí nebo ne?

 

Světlomety?  Budou rychlé, či pomalejší?

 

už to tu někdo popisoval, ten princip, představ si to tak, že v režimu sport či VRS u RS jako by měl pedál plynu menší zdvih, tedy kratší dráhu, proto jde auto v podstatě rychleji za plynem, ale není to nějak mega, to v žádném případě...

 

světla budou ve sportu kmitat do boku rychleji, rychlostní limity adaptivních světlometů zůstávají....

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak v mobilu na navigonu mam ze to sleduje ostatni ucastniky provozu co ho maji a podle toho vyhodnocuje kde to je zasekane (podle jejich pohybu) a nebo jsou v tom nastaveny i intervaly semaforu nebo kolik je semaforu po ceste. Takze v konecnem vysledku te posle o kilometr delsi cestou, ale projedes ji rychleji jelikoz se vyhnes trebas trem semaforum. Tohle mit v aute by byla parada.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vestavna navigace je bezesporu o 3 rady lepsi nez cokoliv prenosneho, ale zrovna TMC se v Cesku vubec nemuze rovnat s necim, co je pripojeno k internetu a bere to uzavirky a kolony z tama. V Nemecku je to uz ale uplne jine kafe, tam je TMC dovedeno k naproste dokonalosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nebál bych se toho, dnes normální fetka nepozná zda máš Columbuse nebo Bolero, je tam sice rozdíl v displeji (velikosti) ale to fetka neví,mimo to u MR2015 už nebude ani nápis Columbus nad displejem, ...

 

Zajímavá informace s tím nápisem, a co tam tedy bude napsáno ? nic? .... o téhle změně jsem nikde nečetl... :kol-97:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak v mobilu na navigonu mam ze to sleduje ostatni ucastniky provozu co ho maji a podle toho vyhodnocuje kde to je zasekane (podle jejich pohybu) a nebo jsou v tom nastaveny i intervaly semaforu nebo kolik je semaforu po ceste. Takze v konecnem vysledku te posle o kilometr delsi cestou, ale projedes ji rychleji jelikoz se vyhnes trebas trem semaforum. Tohle mit v aute by byla parada.

 

viz výše o tom psal kokta a já jsem psal, že to také občas použiji i když mám Columbuse

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zajímavá informace s tím nápisem, a co tam tedy bude napsáno ? nic? .... o téhle změně jsem nikde nečetl... :kol-97:

 

budou bez nápisu ... psalo se to ... i někde tady a je to vidět i na fotkách ze Ženevy 

 

mluvilo se o tom, že budou rádia bez popisu již před náběhem prodeje O III, nakonec to nevyšlo... tady je vidět jak je Columbus bez popisu a s popisem, podobně i Bolero

 

 

 

 

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

........Nemecku je to uz ale uplne jine kafe, tam je TMC dovedeno k naproste dokonalosti.

 

k dokonalosti jo :kol-28: , v německu mě běžně cpe na alternativní trasu kvůli kononám třeba 100km, opakovaně toto ignoruji a žádné kolony se nekonají, třeba máš jinou zkušenost ale já bych to tak dokonalé tedy neviděl a to z vlastního poznatku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...