Duben 25, 20187 r Google nic neřeší. A katalogy jsou často aktualizované pozdě. Tady je nejlepší vyrazit do bitevního pole a jít si to prohlídnout naživo, jaké jsou reálné rozdíly. OT: FI 1.4/55kW 16V, 1.4/59kW 16V, 1.4/74kW 16V
Duben 27, 20187 r Změna a rozdíl je také v 7° mokré automatické převodovce -- a můj skromný dotaz . Pánové kdo jezdíte s RS 245 automat jaké jsou vaše zkušenosti s toto převodovkou - podtáčí nebo řadí korektně v "D" režimu? Já mám stále pocit, že 1200 ot/min je málo. Pokud výrazně nešlápnu na plyn tak se to snaží vytáhnout z těch 1200ot/min a to se mi zdá málo tak pak musím dát "S" nebo podřadit pádlem. Děkuji za vaše poznatky.
Duben 27, 20187 r To jsou ti, co si koupí RS v automatu [emoji16] vždyť to tak je správně, když chceš rychlejší odezvu, tak jezdi na S. Strýc to má taky a rádi mu to na želvu taky takhle brzo.
Duben 28, 20187 r Díky za odpovědi, ale nemohu najít co znamená "" nastaveni plynoveho pedalu “audi”"?
Duben 29, 20187 r @sprcek Controller 01- Engine 07 - Coding Byte 0, Bit 0-2,aq Change from Škoda (01) to AUDI (02) this will dramatically reduce lag on pressing accelerator pedal. Do it
Květen 5, 20187 r ŠA prý včera ukončila objednání modelu Octavia RS a čeká se na ceníky pro MR2019. Tušíte kdy přibližně bude možné znovu RS objednat? Díky.
Květen 22, 20187 r Ahoj. Potřeboval bych poradit. Chci si koupit O III RS 2.0 TDi DSG, ale bohužel nemá ve výbavě možnost navolit jízdní režim Vrs. Je to velký problém? Byla kupovaná na firmu a má chabou výbavu (jen DSG, vyhřívané přední sklo a 230V zásuvku) .. ale má jasný původ, servisována, najeto 65 000 a cena 400 000kč. Tak mě to docela láká, ikdyž jsem chtěl původně co nejvíce asistentů (jsem hračička).
Květen 22, 20187 r Na OIII je už cokoli dodělat problém... Ani rádio nevyměníš jen tak. Pokud bys chtěl něco dodělávat, doporučuji napsat uživateli Ferda25, ten ví co jde a co nejde...
Květen 22, 20187 r No ještě jsem v inzerátech našel O III 2.0.TDi RS rv. 2015 s plnou výbavou vč. nezávislého topení - ale .. má najeto 141 000km (přiznaných) nákup dealer škody v Německu (takže kdo ví kolik má doopravdy.) Tady by mě zajímalo kolik vlastně reálně vydrží vstřiky CR a jaká je případná cena repasu? Upraveno Květen 22, 20187 r od Kubbes
Květen 22, 20187 r Výstřiky CR jsou levnější než předchozí PD, ale repase dělá méně lidí, asi je to náročnější.
Květen 23, 20187 r Ještě bych se rád zeptal na jedno - má DSG režim plachtění, ikdyž auto nemá ve výbavě performance mode select, čili možnost zapnout ECO režim se kterým se vyřazování DSG aktivuje?
Květen 23, 20187 r A sakra. Tak to je blbý. Dá se při jízdě z táhlého kopce ručně vyřadit do N (ECO režim vlastně dělá to samé)? Upraveno Květen 24, 20187 r od Kubbes
Květen 25, 20187 r Ale zatezujes tim spojku... Pri opetovnem nahozeni z N do D dostane solidni ranu.. A je to i citit kdyz to clovek udela, nejedna se jen o teorii. Citovat Teorie za tímto krokem je úspora paliva, protože když vyřadíte, motor pracuje na volnoběh. Pohonná jednotka tak spotřebovává méně paliva než když ji budete - byť na minimum plynu - držet „v tahu”. To může a nemusí být správný přístup, záleží na charakteru kopce, okolního provozu a toho, kudy a jak hodláte v jízdě pokračovat dále v jízdě. Někdy to může být zbytečné, protože při brzdění motorem modernější auta zcela odstaví dodávku paliva a nespotřebováváte vůbec nic - energie pohybujícího se auta udrží motor v chodu a udržování nižší rychlosti či postupná decelerace se mohou hodit. Jindy to ale může být správné, však nakonec tzv. „režim plachtění” u nejmodernějších automatů neznamená ve své podstatě nic jiného než obdobu jízdu na neutrál. O to tu ale nejde. Hlavní důvod je ten, že změna režimu mezi pohybem a stáním - tj. mezi P, R, N a D, je pro převodovku náročnější než běžný chod a jako taková by se měla dělat co nejméně. Měla by také probíhat jen když vozidlo stojí a motor běží na volnoběh, nikdy ne za jízdy. Ono plachtění (coasting) byste si tedy měli nechat jen pro vozy s automaty, které jsou na takové použití stavěné. A to dnes většina zdaleka není.
Květen 25, 20187 r Nepřestává mě udivovat.. Proč se v diskuzi o ´´nejsilnější´´ Octavii mluví zrovna o EKO režimu a vyřazovaní.. Když Vám záleží na ekologii nebo spotřebě.. nevidím důvod kupovat si takto ´´silné´´ motorizace.. :X Jako si koupit Ferrari a šetřit na palivu tak.. že ho necháte stát v garáži ;D
Květen 25, 20187 r to plachtenie v Eco rezime mne osobne vyslovene vadilo. no sto ludi, sto chuti... Eco rezim som vyskusal a dalej nepouzival. volba jazdneho profilu vRS sa mi vsak pacila, vykonfiguroval som si individualny profil a s tym jazdil v podstate celu dobu - riadenie sport (tuhsie), motor normal (bez sound generatoru). podvozok nastavitelny nemam (tam by to davalo este vacsi zmysel). do rezimu sport som si motor/radenie prepinal podla potreby riadiacou pakou DSG...
Květen 25, 20187 r Ted mi @PistaTT dal myslenku.. Pokud mam motor pres driveMode select dany do NORMAL na DSG si prehodim na SPORT.. je ten rezim razeni/motoru stejny, jako kdyz cely driveMode hodim do sportu, nebo je tam rozdil (porovnavam pouze razeni/prodlevu plynu v jednotlivem rezimu vs. prehozeni prevodovky na SPORT)?
Květen 25, 20187 r Pokud mohu mluvit za sebe (nemam rs ale obyc o3 s dsg) tak rezim sport oblivni razeni a citlivost na plyn. nema vliv na nastaveni xenonu, volantu a acc.
Květen 25, 20187 r @M_ike podla mna ano. rezim SPORT cez volbu jazdneho rezimu k tomu prida aj tie ostatne veci - tuhsi posilovac, svetla, sound generator. Upraveno Květen 25, 20187 r od PistaTT
Květen 25, 20187 r Mne slo prave o to, zda se nejak odlisuje "SPORT" skrze nastaveni driveMode (sekce pohon) versus nastaveni pres DSG ("tuknuti" z Drive dolu)
Květen 25, 20187 r az teraz pozeram, ze sa to nemusi dat jednoznacne pochopit (ci ano = sprava sa to rovnako alebo ano = je medzi tym rozdiel). takze podla mna sa radenie a odozva na plyn spravaju rovnako, no exaktne som to nemeral.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.