onegear Vloženo 10. Duben 2013 Sdílet Vloženo 10. Duben 2013 chtel bych zvedat pojizdnym hydraulickym heverem (ne za napravy) - vite prosim nekdo kde jsou spravne operne body podvozku? nasel jsem na tomto foru vyreseny problem pro octavii (i s obrazkem z dilenske prirucky), je-li nekde i pro fabii II tak se omlouvam nenasel jsem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 11. Duben 2013 Sdílet Vloženo 11. Duben 2013 Jak se kouknes na prah , tak tam jsou i znacky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
onegear Vloženo 11. Duben 2013 Autor Sdílet Vloženo 11. Duben 2013 ano, o znackach vim, ty ale oznacuji body pro umisteni klasickeho "vybavoveho" heveru od rezervy, ktery zveda za prah (prirubu prahu) - me vsak jde o operne body na spodku podvozku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voltys Vloženo 11. Duben 2013 Sdílet Vloženo 11. Duben 2013 Normálně za nápravu, takhle to zvedal já s pojízdným heverem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 11. Duben 2013 Sdílet Vloženo 11. Duben 2013 je to síce FI,ale s FII totožné 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
onegear Vloženo 11. Duben 2013 Autor Sdílet Vloženo 11. Duben 2013 presne takovy obrazek jsem si predstavoval - v oznacenych mistech (zadni trosku hure citelne) jsou jakesi gumove zatky, nejlepe asi prekryt prkynkem pro ochranu, diky brzy vyzkousim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 11. Duben 2013 Sdílet Vloženo 11. Duben 2013 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 11. Duben 2013 Sdílet Vloženo 11. Duben 2013 onegear: Jak to budeš zvedat, prosím nafotit, at vidím přesně kde to patří, ten zadek je mi takový nejasný....Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dandisan Vloženo 14. Duben 2013 Sdílet Vloženo 14. Duben 2013 já teda pojízdnej zvedák taky dávám pod nápravu, samozřejmě za použití i kusu dřevěné podložky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
onegear Vloženo 15. Duben 2013 Autor Sdílet Vloženo 15. Duben 2013 (editace) Voice: prvni obrazek predni podperny bod - podeprel jsem prkynko pres zobrazene zatky v podlaze (blizko viditelne zebrovani pro opreni vybavoveho heveru) druhy obrazek zadni podperny bod - opet prkynko pres zatku. Zvedani bez problemu a viditelnych skod na nateru. Jedina potiz - mam hever s max. zdvihem 335mm a pri tloustce podperneho prkynka cca 1.5cm stale kolo jen kousek na zemi - tedy vice podlozit (jiz bych se bal nestability) nebo vyssi zdvih heveru nejjednodussi by opravdu asi bylo (jak jiz bylo doporuceno) pod napravu ale co pamatuji, vsechny poucky rikaji - nezvedat za motor, prevodovku, napravy - nemam se bat o poskozeni (obzvlaste predni) napravy ? prece jen rameno je konstruovano na jine namahani nez tlak zespodu (napr. geometrie ?) Editováno: 15. Duben 2013, autor: onegear Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 9. Květen 2015 Sdílet Vloženo 9. Květen 2015 Když sem u známýho na dílně když mě putí na chvilku na zdviž kvůli výměně oleje tak si to dávám normálně pod šipky za ten rantlík. Ale budu muset vymyslet i nějakej šikovněj zvedák do auta kterej by se tak blbě neopíral o karoserii na podlaze a neorval mi ochrannej nástřik na spodku auta. Vyz. téma- http://forum.skodahome.cz/topic/132299-ošetření-rezavých-částí-podvozku-nápravy/ Dobře to má táta u svojeho Berlinga. Ten má na tom rantlíku takovej kus se zesíleným plechem a do toho se opírá hever, takže vůbec nezatěžuje nástřik na podlaze auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirda85 Vloženo 10. Květen 2015 Sdílet Vloženo 10. Květen 2015 A zvedání vozidla za nápravnici něčemu škodí?? Nejsem od fochu, takže proto ta hloupá otázka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 10. Květen 2015 Sdílet Vloženo 10. Květen 2015 Tak to zkus a pak řekni co se ti zohýbalo. Já to zkoušet nehodlam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirda85 Vloženo 10. Květen 2015 Sdílet Vloženo 10. Květen 2015 Jsem zvedal už právě a nic jsem nepozoroval Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 11. Květen 2015 Sdílet Vloženo 11. Květen 2015 Ale vlastně pokud si dobře pamatuju, tak na STK mi taky zvedaj auto za nápravnici kvůli kontrole čepů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirda85 Vloženo 11. Květen 2015 Sdílet Vloženo 11. Květen 2015 Vybavuješ si naprosto přesně, proto se ptám všeobecně proč by se to nemělo? Pod hever dávám ještě prkýnko, takže zas trochu více se rozloží váha na bod. Zdviž v servise přeci jen zvedá hmotnost auta rozloženou na 4 body, kdežto hever poměrnou část váhy jen v jednom bodě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 11. Květen 2015 Sdílet Vloženo 11. Květen 2015 Pořád lepší za nápravnice než za prahy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 11. Květen 2015 Sdílet Vloženo 11. Květen 2015 já všechna svoje auta zvedám zásadně za prahy - mám cca 20 cm dlouhý hranol s vyfrézovaným žlábkem. Do něj zapadne hrana plechu a auto se fakticky zvedá za spodek vnitřního a vnějšího prahu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 11. Květen 2015 Sdílet Vloženo 11. Květen 2015 (editace) Koukněte do DP. Fabia se na dílenském zvedáku zvedá za práh jen vzadu. Vpředu za nosník za předním kolem. Viz začátek tohoto tématu. Editováno: 11. Květen 2015, autor: rkonf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 11. Květen 2015 Sdílet Vloženo 11. Květen 2015 Když není na povozku plastový kryt tak to jde,jinak ho rozlámeš,když tam je,tak na zdviži za práh,pojízdným heverem za nápravnici. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirda85 Vloženo 11. Květen 2015 Sdílet Vloženo 11. Květen 2015 Každopádně díky za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 11. Květen 2015 Sdílet Vloženo 11. Květen 2015 (editace) Když není na povozku plastový kryt tak to jde,jinak ho rozlámeš,když tam je,tak na zdviži za práh,pojízdným heverem za nápravnici.Kryt podvozku ten podpěrný bod nezakrývá, viz obrázek v tomto tématu. Editováno: 11. Květen 2015, autor: rkonf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 24. Květen 2015 Sdílet Vloženo 24. Květen 2015 (editace) A co takhle zadek auta zvedat za tažný zařízení? A mít rovnou obě zadní kola ve vzduchu? Mam na autě originál škodováckou neodnímatelnou kouli a na tomhle místě to k tomu přímo vybízí. Editováno: 13. Červen 2015, autor: Mr.Pavka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 23. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2015 nosnost tažného ve svislém směru je 50 kg, ne 600 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 24. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2015 Mi v jednej dílně řek kluk, že to za tu konstrukci tažnýho normálně zvedá. Asi jinej oddíl. Budu muset napsat do škodovky. No. Už abych měl hotovej ten svůj samodomo hever. Už od jara ho propočítávám, hledam vhodný materiály a techniku spojování jeho součástí. Známej na laseru už mi pálí ramena. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.