Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

chtel bych zvedat pojizdnym hydraulickym heverem (ne za napravy) - vite prosim nekdo kde jsou spravne operne body podvozku? nasel jsem na tomto foru vyreseny problem pro octavii (i s obrazkem z dilenske prirucky), je-li nekde i pro fabii II tak se omlouvam nenasel jsem

Jak se kouknes na prah , tak tam jsou i znacky ;)

  • Autor

ano, o znackach vim, ty ale oznacuji body pro umisteni klasickeho "vybavoveho" heveru od rezervy, ktery zveda za prah (prirubu prahu) - me vsak jde o operne body na spodku podvozku

Normálně za nápravu, takhle to zvedal já s pojízdným heverem.

je to síce FI,ale s FII totožné :)

post-62595-0-12763400-1365705253_thumb.j

  • Autor

presne takovy obrazek jsem si predstavoval - v oznacenych mistech (zadni trosku hure citelne) jsou jakesi gumove zatky, nejlepe asi prekryt prkynkem pro ochranu, diky brzy vyzkousim

onegear: Jak to budeš zvedat, prosím nafotit, at vidím přesně kde to patří, ten zadek je mi takový nejasný....Díky

já teda pojízdnej zvedák taky dávám pod nápravu, samozřejmě za použití i kusu dřevěné podložky.

  • Autor

Voice: prvni obrazek predni podperny bod - podeprel jsem prkynko pres zobrazene zatky v podlaze (blizko viditelne zebrovani pro opreni vybavoveho heveru)

druhy obrazek zadni podperny bod - opet prkynko pres zatku. Zvedani bez problemu a viditelnych skod na nateru. Jedina potiz - mam hever s max. zdvihem 335mm a pri tloustce podperneho prkynka cca 1.5cm stale kolo jen kousek na zemi - tedy vice podlozit (jiz bych se bal nestability) nebo vyssi zdvih heveru

 

nejjednodussi by opravdu asi bylo (jak jiz bylo doporuceno) pod napravu ale co pamatuji, vsechny poucky rikaji - nezvedat za motor, prevodovku, napravy - nemam se bat o poskozeni (obzvlaste predni) napravy ? prece jen rameno je konstruovano na jine namahani nez tlak zespodu (napr. geometrie ?)

post-63388-0-42451800-1366043953_thumb.j

post-63388-0-41421100-1366043993_thumb.j

Upraveno od onegear

  • 2 roky později...

Když sem u známýho na dílně když mě putí na chvilku na zdviž kvůli výměně oleje tak si to dávám normálně pod šipky za ten rantlík.

 

Ale budu muset vymyslet i nějakej šikovněj zvedák do auta kterej by se tak blbě neopíral o karoserii na podlaze a neorval mi ochrannej nástřik na spodku auta. 

 

Vyz. téma-   http://forum.skodahome.cz/topic/132299-ošetření-rezavých-částí-podvozku-nápravy/

 

Dobře to má táta u svojeho Berlinga. Ten má na tom rantlíku takovej kus se zesíleným plechem a do toho se opírá hever, takže vůbec nezatěžuje nástřik na podlaze auta.

A zvedání vozidla za nápravnici něčemu škodí?? Nejsem od fochu, takže proto ta hloupá otázka...

Tak to zkus a pak řekni co se ti zohýbalo. :)  Já to zkoušet nehodlam.

Jsem zvedal už právě a nic jsem nepozoroval  :kol-32:

Ale vlastně pokud si dobře pamatuju, tak na STK mi taky zvedaj auto za nápravnici kvůli kontrole čepů.

Vybavuješ si naprosto přesně, proto se ptám všeobecně proč by se to nemělo? Pod hever dávám ještě prkýnko, takže zas trochu více se rozloží váha na bod. Zdviž v servise přeci jen zvedá hmotnost auta rozloženou na 4 body, kdežto hever poměrnou část váhy jen v jednom bodě  :kol-32:

Pořád lepší za nápravnice než za prahy.

já všechna svoje auta zvedám zásadně za prahy - mám cca 20 cm dlouhý hranol s vyfrézovaným žlábkem. Do něj zapadne hrana plechu a auto se fakticky zvedá za spodek vnitřního a vnějšího prahu. 

Koukněte do DP. Fabia se na dílenském zvedáku zvedá za práh jen vzadu. Vpředu za nosník za předním kolem.

Viz začátek tohoto tématu.

Upraveno od rkonf

Když není na povozku plastový kryt tak to jde,jinak ho rozlámeš,když tam je,tak na zdviži za práh,pojízdným heverem za nápravnici.

Každopádně díky za info

Když není na povozku plastový kryt tak to jde,jinak ho rozlámeš,když tam je,tak na zdviži za práh,pojízdným heverem za nápravnici.

Kryt podvozku ten podpěrný bod nezakrývá, viz obrázek v tomto tématu.

Upraveno od rkonf

  • 2 týdny později...

A co takhle zadek auta zvedat za tažný zařízení? A mít rovnou obě zadní kola ve vzduchu? Mam na autě originál škodováckou neodnímatelnou kouli a na tomhle místě to k tomu přímo vybízí.

post-85140-0-45013900-1432485866_thumb.j

Upraveno od Mr.Pavka

  • 4 měsíce později...

nosnost tažného ve svislém směru je 50 kg, ne 600 :)

Mi v jednej dílně řek kluk, že to za tu konstrukci tažnýho normálně zvedá. Asi jinej oddíl. Budu muset napsat do škodovky.

 

No. Už abych měl hotovej ten svůj samodomo hever.

Už od jara ho propočítávám, hledam vhodný materiály a techniku spojování jeho součástí.

Známej na laseru už mi pálí ramena.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.