Přejít na obsah

zvedani fabia II


onegear

Doporučené příspěvky

 Mě těší když si něco vyrobim sám. 

 

Mě taky těší když si něco vyrobím sám, ale musí to mít nějaký smysl.

Třeba mám vetší zahradu, kde musím sekat trávu, tak abych nemusel každou chvíli po ní běhat se sekačkou, tak jsem si vyrobil traktůrek s mulčovačem.

A tady smysl je, protože rotačkou jsem to sekal 5 hodin a se svým výtvorem to mám posekaný za hodinu a kousek.

post-64943-0-29628900-1445770804_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A koľko má mať nosnosť ten zdvihák Mr.Pavka ?? 5 ton ?? Ja si aj tak myslím, že ak ho nevyužiješ na zdvíhanie ťažších vecí tak je zbytočné vymýšľať vymyslené. Takýto zdvihák mám v prípade nutnosti doma pripravený a myslím, že musí stačiť na 99% situácii. http://www.autodiely-eshop.sk/gen/items/b/59994-1.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Panenku nechci. Kdyby byla aspoň ta její základna z frézovanýho železa a nebo z výkovku. Aby šla bez obav uchytit do nějaký široký základny.

Jenže ona je z litiny a litina praská.

 

Nosnost řek bych, že to moje bude mít tak 2,5t. ale mě stačí taková nosnost, a hlavně stabilita abych si bez obav pod to auto moch vlest a občas i cuknout při povolování a utahování nějakýho šroubu a nebát se, že se ten hever zvrátí a vysmekne.

 

Petrk-Na kole taky nevozim hydry brzdy, i když bych je díky svojim kontaktům v kolařině moch mít opravdu za dobře.

Radši mam mechaniku.

Editováno: , autor: Mr.Pavka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Voice. Jenže kolo si na rozdíl od auta můžeš poladit a poskládat jak chceš hlavně když funguje-žádná homologace tě neomezuje (teda zatim). Třeba na kole si můžu dát gumy široký jak chci, hlavně když se mi vejdou do zadní stavby a do vidlice. 

 

Auto je schválený v určitej konstrukční sestavě a i kdyby byla záměna hydraulických brzd za mechanický funkčně technicky možná, tak to na autě nesmí bejt.

 

Libero. Stále se bavíme o zvedání auta-o tom jak si ten zvedák udělat aby se to auto dalo zvednout.  Takže se držim striktně tématu.

Jarda je se svojim traktůrkem trochu mimo. Ale jinak ho má hezkej, to jako jo.

Editováno: , autor: Mr.Pavka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Voice -Stejně jako se pro HTP dávaj malý kotouče a pro F1 junior ještě menší oproti třeba na RSka s 1,4 TSI se dávaj velký kotouče.

Výkonu motoru odpovídaj i výkonostně odpovídající brzdy.

 

A já na kole nezávodim, tak mi stačí mechaniky. Pokud někdo kolu fakt dává, je jasný, že určitě ocení HOPE a nebo XT/XTR.

 

 

Jarda-Tak jasný že když dělam něco na autě doma na dvorku zespodu, tak si tam ještě strčim pro sichr špalek.

Ale když jenom měnim kolo někde na silnici, tak stačí jen ten hever a pod práh si hodim ještě rezervu, co kdyby.

 

U toho svojeho heveru si chci udělat dvě základny. Jednu s kolečkama do široka rozkročenou tak 350x250mm a druhou na cesty do auta jen se základnou110x140, ale zato opatřenou zoubkama aby se pěkně kously do podkladu a nikam to nepodjelo.

 

Ještě se mě tu někdo ptal proč zamykám volant, protože aby se mi přední kolo když mam neutrál neotočilo a předek auta mi nepoodjel do strany. A navíc ještě přední kolo zaklínuju.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tento týžden som dával zimné pneu a mal som auto zdvihnuté na origo zdviháku, disk bol po tomto lete pekne pripečený o kotúč. Keby vidíte ako som kopal donho a ako sa auto kývalo na tom zdviháku tak sa smejete. Síce ten origo zdvihák vyzerá na malé prdítko ale svoj účel splňuje na sto percent, pri tomto origo zdviiháku je dôležité buď zatiahnutie ručnej brzdy alebo si dať kliny aspon na jedno koleso. Keď tam dám hydraulicky zdvihak do 2T čo je na kolečkách tak tam nemusím ani ručnú dávať pokial je auto na rovine. A tiež splní svoju úlohu na 100%.

 

Myslím si, že je zbytočné si robiť taký zdvihák ako si robí Mr.Pavka, ale je to jeho vec.

 

PS: Doma čo mám bike, tak mám tam hydraulické brzdy a už nikdy by som ich nevymenil za klasické mechanické je to iný level aj pri bežnom používaní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mechaniky brzdy na kole nemá nikdo rád protože je nikdo pořádně neumí seřídit.

 

A u toho hevírku mi právě vadí jak mi otlačil zespoda tu ochranou slupku a ta se pak oloupal až na kov.

Někde na začátku tohoto vlákna o tom mluvim.

 

Proto si chci udělat nějakej hever, kterej se bude vepředu na autě opírat až o tem talířovej zvedací bod co je schovanej víc pod autem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A jak často měníš kolo na silnici? Já když sečtu služební a soukromí auto, tak jezdím pře 60 tkm ročně a nevybavuju si kdy jsem naposledy měnil kolo na silnici. Doufám tedy, že jsem to teď nezakřikl. :D

Většinou když chytím hřebík, tak začne mírně ucházet, takže stačí dofouknout a až je doma čas, tak kolo vyměním a nechám ho zalepit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji za spočítáni. Každopádně je to cele hovadina. A Mr Pavka psal jsi ze se ti oloupal na kov na te hraně na prahu lak nebo gumova ochrana teda. Ono se to da lehce prestrikat sprejem na karoserie s gumovou strukturou. Ale nezrezne ti to neboj. Ono se ti to po 10-12 letech samo oloupe. Nedávno jsem to rodičům opravoval na fabii. I na minule co jsem měl Já jsem to dělal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je pravda, že sa mi raz podarilo pri zdvihaní Octavii to trocha odrať ale to len kvôli tomu že som zle dal ten zdvihák, čiže moja chyba. A na fabii to je OK aj po 7 rokoch, resp. keď chodím meniť olej tak vždy sa na zdviháku pozrem aj na podvozok a všetko je v pohode zatiaľ.

 

 

To je pravda. Účinnost na předním kole tak na namletí tlamy.

Tak to sa mi nepodarilo ešte aby som zabrzdil tak prudko aby som preletel, skúšal som aj brzdiť prudko dolu kopcom v 40kmh a v pohode bez problémov, je to aj o tom ako na tom biku jazdíš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky používám hydraulický vozíček za pár stovek ze supermarketu, ALE mám na něm udělátko, které nezvedá auto za lem prahu, ale až za tím lemem. Jsem s tím maximálně spokojený hodně let, už taky na minulé Feldě.

post-64141-0-81148400-1445870671_thumb.j

A ještě tam mám nalepenou mechovou gumu, takže se nic na prahu neodírá (budu ji muset vyměnit, je teď trochu otrhaná). Zvedá ve stejném místě jako originál. K tomu taky nemám žádné výhrady. Jako nouzovka při defektu na silnici. Jen se musí správně založit, a taky ho podkládám třeba jen složenou hadrou na prahu, aby se neodřely nátěry.

 

Mám moc špatnou zkušenost z pneuservisu, kde zvedají za hrany prahů. Ještě u nové Feldy, když jsem byl v pneuservisu, tak se jeden ten lem rozšklebil, a už se s tím nedalo nic dělat. I přes všelijaké nátěry, tak zanedlouho byla prorezlá díra až do prahu.

Od té doby už žádný servisový zvedák. A vlastně vůbec žádný servis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...