Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Dominikg: .............. :D  :kol-28:  :kol-44:  :kol-46: tohle auto se bude prodavat samo, pockej az vyjede ;)

 

Jo asi jako yeti,hrůza.Kdy by to bylo před deseti lety tak možná.Yetiho jsem měl necelý rok najeto 20tkm.

Vloženo

Krize nekrize, prodava se to vyvysena jakozeterenni auat jsou v mode. Mozna trochu zacina davat smysl konec nejsilnejsiho 125kW motoru v Yetim. Neni prece normalni, aby Brtniq mel i v budoucnosti jen uvedene motorizace.

Vloženo

Stejnej volant a páčky mám v Rapidu.... tedy změnili tvar horní linky krytky airbagu, aby ladila s ostrými hranami SUVčka.

A zajímavý je že iDnesu zakázali striktně fotit v interiéru....AutoBILD má asi vyjímku.

 

a tu je volant s inou krytkou airbagu 

post-2382-0-47790700-1467954035_thumb.jp

Vloženo

Podle stavu km na budících je to jiný auto. Tohle je kryt airbagu standardní, co je teď u všech Škodovek.

Porovnání tvarů z dvou aut. Ale kdo ví, jak to pak bude nakonec v reálu. Třeba bude úplně jiný volant a páčky......

post-6633-0-58860900-1467958123_thumb.jp

Vloženo (editace)

Když nic, auto s plochým bagem má světlý interiér, auto s běžným bagem má tmavý ;)

Taktéž jiné budíky, apod..

Editováno: , autor: _Denis_
Vloženo

Zdá se mi to, nebo mají dveře výplň z něčeho jako Altancara? Samozřejmě očekávám, že jen pro výbavy, začínající na 10 milionech a to ještě za příplatek.. Jde mi o to, jestli se tento stupidní a nákladově úsporný nápad s plastovými hrůzami alá OIII někam časem pohne a bude zase snesitelnější, nebo jestli si Kabaň, spolu s ekonomickým oddělením pořád budou prosazovat svou a člověk si bude po jedné jízdě ošetřovat modřiny...

Vloženo

Hodnocení si nechávám až to uvidím naživo a srovnám to s mým vozovým parkem. Jen v článku mě zaujalo, že srovnávací testy konkurenčních aut dopadly jejich rozlámáním v terénu a Kožak to vydržel. Oprostím se o reklamních keců a lehnu pod Kožaka a znaleckám okem posoudím pravdu. Ale tuším jak to dopadne.

Vloženo (editace)

No jak. Beztak jako vždy jako z roku 1-2.. = absolutně špatně mimo zorné pole řidiče, jediná Fabia se trošku přiblížila tomu, co znají jiné automobilky už řadu let.. Nechápu, co je tak těžkého na tom osadit displej, kterým se dnes ovládá čím dál více věcí, někam blíže zornému poli řidiče. Například já se cítím kolikrát až nebezpečně, když se snažím něco dělat na dotykovém displeji za jízdy. Mávl bych nad tím rukou s tím, že mám už generačně staré auto, no bohužel ani v jinak docela povedeném a mnohem novějším SIII to není nijak..

Editováno: , autor: _Denis_
Vloženo

Mně se displej líbí tam, kde je. U Fabie je to řešené dobře, úzké výdechy nastojato se mně ale nelíbí ani trochu. Ono je stejně jedno, jestli se díváš o 4cm výš nebo níž - pořád se díváš jinam než na cestu.

Vloženo

ja zastavam nazor ze v case ked na tych velkych dotykovych obrazovkach je cim dalej tym viac funkcii a nie radio dvd a navi , tak je vhodnejsie umiestnenie vyssie nez to bolo u klasickych radii, ktore clovek v zasade nepotreboval pocas jazdy (okrem hlasitosti) ovladat ... a natocene viac na vodica ..

trebars Ateca ma display multimedialneho systemu umiestneny lepsie ako SII OIII atd. 

tiez by sa vo VW mali zamysliet nad grafickym interfejsom multim zariadeni  ....

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...