Srpen 6, 20169 r O výbavě bych se moc nerozpovídával, to možná bylo před pár lety, dneska ve výbavě vyhrávají i Korejci nad koncernem, ale se zbytkem v podstatě souhlasím. Koncern těží z dřívějších dob, kdy měl se vším na vrch, pouze čeká už dost dlouho na stejném bodě a konkurence ho doběhla, úmyslně říkám doběhla, ne že ho předběhla!!!
Srpen 6, 20169 r Úplně by stačilo, kdyby zůstala u prověřených a povedených materiálů z období let 2004-2012
Srpen 6, 20169 r Jo celej slavnej Kozak dostane papundeklovy dvere jako jine modely. Tvrzene plasty. Verejnosti se nakuka ze zakaznik si to tak preje. A bude se v CR prodavat zase jak rohliky. Jsem zvedavej s jakymi problemy prvni zakaznici prijdou.
Srpen 6, 20169 r Všude se šetří a škodovka hodně věcí převedla na dodavatele z CZ, kteří se snaží vše ojebat. V tom prostě excelujeme. Ale asi Škoda si to furt může dovolit.
Srpen 6, 20169 r Kožaka budu hodnotit až si ho osobně prohlédnu a vyzkouším. Dneska jsem jel okolo autosalonu Kia a venku vysavený Sorento poslední generace byl nádherný a asi skvěle vybavený. Sám mám Sorento první generace a již skoro 8 let mě slouží bez jediné závady a nutné opravy. I materiály drží fantasticky a nemám jedinou připomínku k životnosti. Tedy jsem zvědavej na Kožaka co předvede v září na premieře.
Srpen 8, 20169 r Diskuse o ničem. Kolik lidí ocenilo techniku první generace Fabie se ukázalo dost zřetelně. Na druhé generaci a na tom, že tady máme Rapida. Až budou zákazníci řešit materiály, tak stejně jako u něho přibudou dekorační lišty, kryty kolejnic, najednou se změní druh kůže a potahů. Pokud se Brtniq bude prodávat, tak naopak lišty budou odpadávat, cena se bude v pravidelných intervalech zvyšovat a opět se bude probírat dlouhá čekací lhůta. Zákazníky nikdo kupovat auto nenutí, na trhu je konkurence a dokud bude mít nějaký podnik vypradanou kapacitu, nemá důvod se stresovat. A taky na tom není nic špatného. Ohranou písničku o ovečkách kupující cokoli si můžou dotyční strčit za klobouk. Kdyby tomu tak bylo, těžko by vypadala cenová hladina Škodovek tak, jak vypadá.
Srpen 8, 20169 r Ano na prvním představení bude v excelentní výbavě, asi jako dostávají novináři auta k testu, aby byly skvělé ohlasy. Ale po příchodu seriové produkce na salony se ukáže pravda a přesně takto jsem se seznámil s OIII a jn bědoval nad řadou levných a úsporných řešení na konktétním autě na salonu. Tedy když ptáčka lapají hezky mu zpívají. Jsem zvědavej na konečnou cenovku ve slušné výbavě odpovídající dnešnímu standartu.
Srpen 9, 20169 r Výstavy nejsou sériová auta. Mají kvalitnější materiály, jiné podvozky, dokonce i nárazníky se dávají lepší, zahlazují se bodové sváry atd. Je to jak TV reklama:-)
Srpen 10, 20169 r http://www.autorevue.cz/nekonecny-pribeh-skoda-zverejnila-dalsi-fotky-ale-kodiaq-stale-neukazala/?mobiredir=0
Srpen 10, 20169 r Video a tisková zpráva ŠA: 160810 Prvni detailni zabery modelu SKODA KODIAQ Vyrazny design pro nove velke SUV.pdf
Srpen 10, 20169 r před 2 hodinami, Trautenberk napsal: Takovou ptákovinu ti řekl kdo? Ono to bylo i prezentováno navenek škodovkou. Ovšem mně to přijde, že kalí vodu, předsedo. Sice to jsou okrajové motorizace, ale mít jako vrchol to samé co v OIII, to teda nevim.
Srpen 10, 20169 r A co jste čekali? Škodovka snad dělá nějaká super přemotorovaná auta? Něco podobného si nekoupí někdo, kdo chce závodit. Myslím, že těch 132kW na podobné auto bohatě stačí
Srpen 10, 20169 r No jiste, proto se cca 40% Superbu prodava s Haldexem. Protoze na to rozjeti po dalnici taky staci dvoukolka. Panove panove, za tuhle myslenku mate 100 bodu.
Srpen 10, 20169 r Sice básní o sedmimístné verzi u Kožaka, ale je rozměrama skoro identický s mým již letitým Sorentem, teda až na výšku, která je u Soriho daleko vyšší. Ale sedmimístné Sorento na některých trzích byla čirá zoufalost a tak nepředpokládám nějaký zázrak. Kožak je jinak pouze vyšší kombi a žádné SUV ani jiná variace terénního auta.
Srpen 11, 20169 r před 15 hodinami, Habi001 napsal: Rozměry vnější: Délka: 4.697 mm Výška: 1.655 mm Šířka: 1.882 mm Rozvor: 2.791 mm Nosnost tažného zařízení: 2,5 tuny Takže to bude ještě nižší, než je malé SUV Škoda Yeti, to má výšku 1691 mm, jestli se nepletu. Opravdu má být Kodiaq SUV a ne jen Combi? Upraveno Srpen 11, 20169 r od osobne
Srpen 11, 20169 r V kuloárech se mluvilo o benzínové 2.0 s výkonem 162kw co má Superb, Kodiaq v RS se dělat nebude, pouze by mělo později přijít sportline provedení (stejně jako má SIII) a tam by údajně mohl být také silnější dvoulitr a to 206kw... Podle mě to tak i bude, není důvod mu tyhle motory nedat [emoji6]
Srpen 11, 20169 r Takže to bude ještě nižší, než je malé SUV Škoda Yeti, to má výšku 1691 mm, jestli se nepletu. Opravdu má být Kodiaq SUV a ne jen Combi? To že je nižší, neznamená ze má nižší světlou výšku podvozku... Yeti je krabice, nad hlavou je místa jako ve starém bytě se stropem 3m od podlahy... Když si vezmu, že jsem jednou srovnával Yetiho stojícího vedle BMW X6 tak se mi zdálo stejně vysoké a celkově ta auta jsou úplně jinak stavěná a Yeti vedle toho byl jak bonbon...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.