Přejít na obsah

Vaše spotřeba


hollywood.2

Doporučené příspěvky

to samozřejmě nemůžou, to vím, ale automobilka bude hledat všelijaký výmluvy jen aby nemusela něco někomu platit po záruce. kdo chce mít TSi na delší dobu, tak je nejlepší měnit oleje jen v autorizáku, i po záruce a nedávat nikam žádný aditiva. já už jsem jedno zku.vený auto půl roku po záruce měl a následovala koupě novýho, proto vím o čem mluvím. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Oleje a prohlídky jsou základ, ale tak do 5 let stáří a cca 120000km. Z5 k benzínu a spotřebě. VIF je to samý, co cpou do lepších benzínů. Takže buď koupíš lepší a dražší benzín, nebo obyč a přidáš VIF. Do TSi bych preferoval lepší benzín, klidně i 100oct.

Má to vliv na spotřebu a celkovou čistotu palivové soustavy a prevenci proti vzniku karbonu.

Editováno: , autor: motosman
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 týdny později...

O prodlouženém víkendu jsem s Rapidem 1,2 77kW absolvoval 980 km trasu Praha - Brno - Ostrava - Katowice - Kraków - Wieliczka - Kraków - Osvětim - A1 - Ostrava - Brno - Vyškov.

5 dospělých osob, plný kufr (lift), auto klima, 85% dálnice s tachometrovými 130 a tempomatem se spotřebou 6,2 litru... Což je na tu váhu a skoro jen dálnici super!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

To by Ti musel říct někdo, kdo nějakou dobu jezdil se svým Rapidem na 15" třeba a pak přešel na 17".  Co jsem kde četl, tak rozdíl mezi 15 a 16 prý je zanedbatelný ale mez 15 a 17 už tam nějaký je. Ale to ať ti potvrdí někdo povolanější, já jezdím furt na 15, jen zimáky mám širší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jak píše Petr, musíš najít někoho, kdo nějaký delší čas jezdil na 15" a pak 16" nebo 17"

 

a otázka je, co je pro tebe výrazněji více... U mě třeba rozdíl 0,5l je zanedbatelný a neřeším ho ( při jakékoliv příležitosti )

 

Protože motor TSI je hodně náladový - citlivý s ohledem na jízdu, teplotu, důlku trasy...

 

Ten člověk by musel delší čas jezdit furt konstantně stejné trasy a stejný tempem.

 

Já se třeba celý týden do práce krotím, pak vyjedu na dálnici, pospíchám, po dálnici to ženu a ten 0.2 litru co jsem ušetřil na průměrný spotřebě cestou do práce, tak pak padne během několika km rychlé jízdy po dálnici...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, je to tak. U mě ovšem převládají třeba pravidelné jízdy v součtu, než jízdy nepravidelné (dovolená, výlety atd.) Jezdím denně 52km do práce což je za měsíc 1140 zatím co v průměru nepravidelné jízdy mám tak 300-400. Vím, ale od kluků z O sekce, že rozdíl může být u TSI motoru 0,5-1l/100 záleží na okolnostech a  to mi  přijde jako vysoká daň kvůli vzhledu, to že to o málo lépe na silnici drží člověk zas tolik v denním provozu nevyužije, za to naklepaná jádra s ledvinami od kol na nižším profilu pneu cítí denně. Já jsem zastáncem spíše menších a když tak zlaté střední cesty. Ač mám 15ky, víc jak 16" bych ani nechtěl. Nezahrnul jsem navíc zásadní údaj a to cenu pneu, tam je skok opravdu výrazný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já se právě poohlížím po 1-2 roky starém Rapidu a koukám i na kola. Teď mám Fab I 1.4 TDi combi a vím,že na její spotřebu se už s žádným autem nedostanu  :kol-26: Ale život je změna a pokud budu jezdit cca 5,5-6l, budu spokojen. Denně jezdím 140km po okrskách....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám 17" kola a 1,2 TSI 77 kW, hlavně delší trasy mám v průměru vždy za 5,7 - 5,8. Vyškov - Praha a zpět jsem ve dvou lidech měl za 5,8. Na dálnici vždy s tempomatem a 130. Okresky jezdím 100km/h a město 55 km/h na čtyřku nebo 60km/h když pospíchám na pětku. V zimě jsem měl spotřebu cca 6,2. Samozřejmě bez nesmyslného zahřívání motoru na místě - prostě nastartuju a jedu, to se motor ohřeje nejrychleji. Zimní kola mám plechové 15".

 

Pokud denně jezdíš 140 km po okreskách, to bych šel určo do dieslu. Jen kvůli těm kilometrům. Já přecházel z dieslu na benzín a taky nelituju, oproti TDI 81kW octavii mám spotřebu horší o 0,5 litru, což je na benzin při stejném stylu jízdy jako předtím super. Tehdy jsem najel denně 80km a 1x měsíčně delší trasu cca 900 km. Teď to mám do práce 12 km tak jsem diesla na krátké trasy nechtěl, navíc většinou jedu mhd, Rapidem jsem od září najel jen 12 tisíc.

 

Co se týče kol a spotřeby, troufám si tvrdit, že nejhorší možnost jsou asi 16". Jsou širší než 15" o 3cm, a zároveň mají větší valivý odpor než stejně široké 17", které se jízdou tolik jako 15" a 16" nedeformují.

Editováno: , autor: Mariacek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...