vormen Vloženo 18. Březen 2015 Sdílet Vloženo 18. Březen 2015 Já bych si netroufl do tohoto motoru dávat aditiva, nerad bych po záruce platil novej motor ze svýho. Náhodou skočí řetěz a ups, to pak ty ušetřený halíře budu proklínat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 18. Březen 2015 Sdílet Vloženo 18. Březen 2015 Aditiva do benzinu nemůžou řetězu ublížit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 18. Březen 2015 Sdílet Vloženo 18. Březen 2015 zvlášť, když je tam různí prodejci dávají... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 19. Březen 2015 Sdílet Vloženo 19. Březen 2015 to samozřejmě nemůžou, to vím, ale automobilka bude hledat všelijaký výmluvy jen aby nemusela něco někomu platit po záruce. kdo chce mít TSi na delší dobu, tak je nejlepší měnit oleje jen v autorizáku, i po záruce a nedávat nikam žádný aditiva. já už jsem jedno zku.vený auto půl roku po záruce měl a následovala koupě novýho, proto vím o čem mluvím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 19. Březen 2015 Sdílet Vloženo 19. Březen 2015 (editace) Oleje a prohlídky jsou základ, ale tak do 5 let stáří a cca 120000km. Z5 k benzínu a spotřebě. VIF je to samý, co cpou do lepších benzínů. Takže buď koupíš lepší a dražší benzín, nebo obyč a přidáš VIF. Do TSi bych preferoval lepší benzín, klidně i 100oct. Má to vliv na spotřebu a celkovou čistotu palivové soustavy a prevenci proti vzniku karbonu. Editováno: 19. Březen 2015, autor: motosman 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tasum Vloženo 19. Duben 2015 Sdílet Vloženo 19. Duben 2015 Dnešní výlet na autosalón z TT do BA: 51 km, 39min., Ø 5 l/100 km, Ø 78 km/h. Obsadenie 2 ľudia, rýchlosť mimo obce 90 km/h. na diaľnici 110 km/h tempomat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ČudlR Vloženo 19. Duben 2015 Sdílet Vloženo 19. Duben 2015 Ja jel v Březnu trasu Kladno-Hilldesheim (DE) a prakticky celou dobu dalnice při rychlosti 120-140km/h ve dvou lidech a taškama v kufru. Spotřeba 6,3 na 15" zimakach. (1,2TSI 77kW) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jazzleba Vloženo 19. Duben 2015 Sdílet Vloženo 19. Duben 2015 Dnes při cestě do MB spotřeba 5,3 podle předpisů doba 55 minut, průměr 74 km/hod. trasa 67 km. Dlouhodobý průměr 6,6. ( 1.2TSI 63kW ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mariacek Vloženo 10. Květen 2015 Sdílet Vloženo 10. Květen 2015 O prodlouženém víkendu jsem s Rapidem 1,2 77kW absolvoval 980 km trasu Praha - Brno - Ostrava - Katowice - Kraków - Wieliczka - Kraków - Osvětim - A1 - Ostrava - Brno - Vyškov. 5 dospělých osob, plný kufr (lift), auto klima, 85% dálnice s tachometrovými 130 a tempomatem se spotřebou 6,2 litru... Což je na tu váhu a skoro jen dálnici super! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tasum Vloženo 17. Květen 2015 Sdílet Vloženo 17. Květen 2015 Môj nový rekord na ceste do práce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SkodaRapid Vloženo 18. Květen 2015 Sdílet Vloženo 18. Květen 2015 A z prace taky tolik? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 18. Květen 2015 Sdílet Vloženo 18. Květen 2015 To je správnej dotaz, protože pokud jel z práce za 8, tak víme čím to asi bylo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SkodaRapid Vloženo 18. Květen 2015 Sdílet Vloženo 18. Květen 2015 Tak tak. Jak uz taky bylo nekolik krat uvedeno, tak idealni je uvadet spotrebu v obou smerech a na delsi vzdalenosti. Tim nechci rict, ze hodnota 4.2 je nerealna. Ja mel nedavno spotrebu asi 4.5l/100km na trase (viz priloha) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 18. Květen 2015 Sdílet Vloženo 18. Květen 2015 ze Špindlu do Lysé nad Labem za 4.1 Ale to jede člověk až do Vrchlabí bez plynu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 18. Květen 2015 Sdílet Vloženo 18. Květen 2015 Ideální trasa, to znám, naložený auto při jízdě z Rokytnice n.J. má spotřebu v Jilemnici jen okolo 4l/100. A do konce trasy to pak "vystoupá" jen na cca 4,7l/100 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tasum Vloženo 18. Květen 2015 Sdílet Vloženo 18. Květen 2015 A z prace taky tolik? Z práce to už nie je také, idem tam do 2 kopčekov ale za 5 som to spravil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mariacek Vloženo 18. Květen 2015 Sdílet Vloženo 18. Květen 2015 Tak tak, je dobré uvádět i cestu zpět :-) Moc se mi tu líbilo, když někdo psal jak je v Německu kvalitní benzín, protože cestou z Německa mu klesla spotřeba zatímco do Německa ji měl o dost vyšší :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zajíc15 Vloženo 1. Červen 2015 Sdílet Vloženo 1. Červen 2015 Pánové (ale i dámy), mě by zajímala spíše průměrná spotřeba s ohledem na velikost kol. Je výrazně jiná,pokud máte 15", 16",či 17" kola? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 1. Červen 2015 Sdílet Vloženo 1. Červen 2015 To by Ti musel říct někdo, kdo nějakou dobu jezdil se svým Rapidem na 15" třeba a pak přešel na 17". Co jsem kde četl, tak rozdíl mezi 15 a 16 prý je zanedbatelný ale mez 15 a 17 už tam nějaký je. Ale to ať ti potvrdí někdo povolanější, já jezdím furt na 15, jen zimáky mám širší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 1. Červen 2015 Sdílet Vloženo 1. Červen 2015 jak píše Petr, musíš najít někoho, kdo nějaký delší čas jezdil na 15" a pak 16" nebo 17" a otázka je, co je pro tebe výrazněji více... U mě třeba rozdíl 0,5l je zanedbatelný a neřeším ho ( při jakékoliv příležitosti ) Protože motor TSI je hodně náladový - citlivý s ohledem na jízdu, teplotu, důlku trasy... Ten člověk by musel delší čas jezdit furt konstantně stejné trasy a stejný tempem. Já se třeba celý týden do práce krotím, pak vyjedu na dálnici, pospíchám, po dálnici to ženu a ten 0.2 litru co jsem ušetřil na průměrný spotřebě cestou do práce, tak pak padne během několika km rychlé jízdy po dálnici... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 1. Červen 2015 Sdílet Vloženo 1. Červen 2015 Jo, je to tak. U mě ovšem převládají třeba pravidelné jízdy v součtu, než jízdy nepravidelné (dovolená, výlety atd.) Jezdím denně 52km do práce což je za měsíc 1140 zatím co v průměru nepravidelné jízdy mám tak 300-400. Vím, ale od kluků z O sekce, že rozdíl může být u TSI motoru 0,5-1l/100 záleží na okolnostech a to mi přijde jako vysoká daň kvůli vzhledu, to že to o málo lépe na silnici drží člověk zas tolik v denním provozu nevyužije, za to naklepaná jádra s ledvinami od kol na nižším profilu pneu cítí denně. Já jsem zastáncem spíše menších a když tak zlaté střední cesty. Ač mám 15ky, víc jak 16" bych ani nechtěl. Nezahrnul jsem navíc zásadní údaj a to cenu pneu, tam je skok opravdu výrazný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zajíc15 Vloženo 1. Červen 2015 Sdílet Vloženo 1. Červen 2015 No já se právě poohlížím po 1-2 roky starém Rapidu a koukám i na kola. Teď mám Fab I 1.4 TDi combi a vím,že na její spotřebu se už s žádným autem nedostanu Ale život je změna a pokud budu jezdit cca 5,5-6l, budu spokojen. Denně jezdím 140km po okrskách.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 1. Červen 2015 Sdílet Vloženo 1. Červen 2015 co se týče komfortu, tak na 16" to není strašný, dá se říct v pohodě a myslím, že i 17" bych přežil... - srovnávám s 14" a Fabií 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mariacek Vloženo 4. Červen 2015 Sdílet Vloženo 4. Červen 2015 (editace) Já mám 17" kola a 1,2 TSI 77 kW, hlavně delší trasy mám v průměru vždy za 5,7 - 5,8. Vyškov - Praha a zpět jsem ve dvou lidech měl za 5,8. Na dálnici vždy s tempomatem a 130. Okresky jezdím 100km/h a město 55 km/h na čtyřku nebo 60km/h když pospíchám na pětku. V zimě jsem měl spotřebu cca 6,2. Samozřejmě bez nesmyslného zahřívání motoru na místě - prostě nastartuju a jedu, to se motor ohřeje nejrychleji. Zimní kola mám plechové 15". Pokud denně jezdíš 140 km po okreskách, to bych šel určo do dieslu. Jen kvůli těm kilometrům. Já přecházel z dieslu na benzín a taky nelituju, oproti TDI 81kW octavii mám spotřebu horší o 0,5 litru, což je na benzin při stejném stylu jízdy jako předtím super. Tehdy jsem najel denně 80km a 1x měsíčně delší trasu cca 900 km. Teď to mám do práce 12 km tak jsem diesla na krátké trasy nechtěl, navíc většinou jedu mhd, Rapidem jsem od září najel jen 12 tisíc. Co se týče kol a spotřeby, troufám si tvrdit, že nejhorší možnost jsou asi 16". Jsou širší než 15" o 3cm, a zároveň mají větší valivý odpor než stejně široké 17", které se jízdou tolik jako 15" a 16" nedeformují. Editováno: 4. Červen 2015, autor: Mariacek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zajíc15 Vloženo 5. Červen 2015 Sdílet Vloženo 5. Červen 2015 Jak jsem psal,nafťáka mám,ale chci změnu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.