memory2 Vloženo 22. Duben 2013 Sdílet Vloženo 22. Duben 2013 Dnes jsem četl článek ,kde popisují technická data k novému Supu a dost mě zaráží ,že Sup po FL nedostane nové motory nebo alspoň ne naladěné na nové výkony. Resp. 1.4 (92kw) 1.8(118kw) 2.0tdi (103kw) Jen mě to trochu zaráží ,když už tedy dělají jak oni říkají ten "svěží vítr" tak zrovna motory by byly taky fajn si myslím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5icz Vloženo 22. Duben 2013 Sdílet Vloženo 22. Duben 2013 Bez lepsich motoru je ten FL uplne o nicem a Sup vypada vedle nove Oktavky trapně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 22. Duben 2013 Sdílet Vloženo 22. Duben 2013 A v cem by tomu pomohly nove neotestovane motory s novymi problemy? Pripadaji ti snad ty soucasne (uz jakz takz vychytane) malo moderni? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kazimir80 Vloženo 22. Duben 2013 Sdílet Vloženo 22. Duben 2013 no, raději osvědčené a vychytané auto, než horká novinka a tři prdele problémů, jak je u automobilek zvykem.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
memory2 Vloženo 22. Duben 2013 Autor Sdílet Vloženo 22. Duben 2013 No asi takhle. Já mít možnost se rozhodnout mezi starým motorem 1.8 tsi 118kw a nebo novým 132 kw volba by byla jasná. To samé platí u nafty 103kw vs 110 kw . Debatovat o tom jestli jsou motory otestovaný nebo jestli se budou sypat mi přijde v dnešní době rychlého technického pokroku, kdy s tím stejně nikdo nic neudělá trochu úsměvné. Potom měli lidé zůstat u š120 nebo nejlépe u koňského spřežení aby se náhodou na elektronice nebo motoru něco nerozbilo . Jednou je tu nabízen modernější, vyspělejší motor a Superb jako vlajková loď značky dostane starší nářadí než auto stejné značky o třídu níž (OIII) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 22. Duben 2013 Sdílet Vloženo 22. Duben 2013 Jenže nové motory MOB a MDB jsou vyvinuty pro platformu MQB. Nejspíš by se jim implantování do stávající podvozkové platformy SII finančně nevyplatilo. Počítá se s tím až u Rapidu. Mimochodem, nová 1.8 TSI má u OIII sice o něco vyšší výkon, než starší verze, ale je zase očesaná v točivém momentu na úroveň té starší generace... Vzhledem k tomu, co koncern s motory TSI předvádí, bych byl v tomto případě obezřetný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
memory2 Vloženo 22. Duben 2013 Autor Sdílet Vloženo 22. Duben 2013 (editace) Ano to bude ono ( jen ale nevím jak to myslíš s tím točivým momentem stará verze 250nm nová 250nm ?) Editováno: 22. Duben 2013, autor: memory2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 23. Duben 2013 Sdílet Vloženo 23. Duben 2013 memory2: No popravde ja nemyslim, ze by mezi temi starymi a novymi byl nejaky vyrazny rozdil. Znacna cast lepsich paramatru u novych je dana nizsi hmotnosti O3 oproti O2. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kazimir80 Vloženo 23. Duben 2013 Sdílet Vloženo 23. Duben 2013 memory2: to neni jen o motoru, ale o celém autě. Jedna věc je motor - majitelé 2.0TDI 103kW by mohli vyprávět a druhá je celý auto. Někdo jezdí víc, někdo míň, já třeba jezdím hodně a potřebuju auto, který netrpí porodníma bolestma, jako že jich bylo taky celkem hafo na sup2. To se ale netýká jen škodovky, ale vůbec všech aut.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 23. Duben 2013 Sdílet Vloženo 23. Duben 2013 (editace) Ano to bude ono ( jen ale nevím jak to myslíš s tím točivým momentem stará verze 250nm nová 250nm ?) Ano,přesně tak. Trochu odlišný je jen rozsah otáček max. točivého momentu. OII 1.8 TSI 2.gen. = 118 kW/4500 - 6200 rpm; 250Nm/1500 - 4500 rpm OIII 1.8 TSI 3.gen. = 132 kW/5100 - 6200 rpm; 250Nm/1250 - 5000 rpm Editováno: 23. Duben 2013, autor: Pawouk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 24. Duben 2013 Sdílet Vloženo 24. Duben 2013 každý chlap vie že jediný motor tam je 3,6Fsi , ostatné sú úsmevné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 25. Duben 2013 Sdílet Vloženo 25. Duben 2013 Já bych ho bral, ale minimálně s 70l nádrží, s tou 55l parodií na 60l nádrž, je nízký dojezd dost opruz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 25. Duben 2013 Sdílet Vloženo 25. Duben 2013 (editace) Lancelot - tak passata Editováno: 25. Duben 2013, autor: surky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 26. Duben 2013 Sdílet Vloženo 26. Duben 2013 surky: Jo ten je opravdu paradni. Predpokladam, ze v pristi generace Supu ho nahradi nejaka uzasna 1.5ka s alespon tremi turby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. Duben 2013 Sdílet Vloženo 26. Duben 2013 Zatím nejsme u Forda a jeho 1.5 a 1.6 Ecoboostech...údajně by to mělo být nějaká verze 2.0 TSI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.