Přejít na obsah

Superb II FL motorizace


memory2

Doporučené příspěvky

Dnes jsem četl článek ,kde popisují technická data k novému Supu a dost mě zaráží ,že Sup po FL nedostane nové motory nebo alspoň ne naladěné na nové výkony. Resp. 1.4 (92kw) 1.8(118kw)  2.0tdi (103kw) Jen mě to trochu zaráží ,když už tedy dělají jak oni říkají ten "svěží vítr" tak zrovna motory by byly taky fajn si myslím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No asi takhle. Já mít možnost se rozhodnout mezi starým motorem 1.8 tsi 118kw a nebo novým 132 kw volba by byla jasná. To samé platí u nafty 103kw vs 110 kw . Debatovat o tom jestli jsou motory otestovaný nebo jestli se budou sypat mi přijde v dnešní době rychlého technického pokroku, kdy s tím stejně nikdo nic neudělá trochu úsměvné. Potom měli lidé zůstat u š120 nebo nejlépe u koňského spřežení aby se náhodou na elektronice nebo motoru něco nerozbilo . Jednou je tu nabízen modernější, vyspělejší motor a Superb jako vlajková loď značky dostane starší nářadí než auto stejné značky o třídu níž (OIII) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenže nové motory MOB a MDB jsou vyvinuty pro platformu MQB. Nejspíš by se jim implantování do stávající podvozkové platformy SII finančně nevyplatilo. Počítá se s tím až u Rapidu. Mimochodem, nová 1.8 TSI má u OIII sice o něco vyšší výkon, než starší verze, ale je zase očesaná v točivém momentu na úroveň té starší generace... Vzhledem k tomu, co koncern s motory TSI předvádí, bych byl v tomto případě obezřetný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

memory2: to neni jen o motoru, ale o celém autě. Jedna věc je motor - majitelé 2.0TDI 103kW by mohli vyprávět a druhá je celý auto. Někdo jezdí víc, někdo míň, já třeba jezdím hodně a potřebuju auto, který netrpí porodníma bolestma, jako že jich bylo taky celkem hafo na sup2. To se ale netýká jen škodovky, ale vůbec všech aut....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano to bude ono  :kol-47:

 

( jen ale nevím jak to myslíš s tím točivým momentem stará verze 250nm nová 250nm ?)

Ano,přesně tak. Trochu odlišný je jen rozsah otáček max. točivého momentu.

OII 1.8 TSI 2.gen. = 118 kW/4500 - 6200 rpm; 250Nm/1500 - 4500 rpm

OIII 1.8 TSI 3.gen.  = 132 kW/5100 - 6200 rpm; 250Nm/1250 - 5000 rpm

Editováno: , autor: Pawouk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...