Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

jajákoliv porucha na motoru ovlivňuje kontrolku check engine, tedy i EGR. Ovšem jestli to souvisí, tedy EGR s katem, těžko říci. Zkus zaslepit EGR a uvidíš

  • 8 měsíců později...

Ahoj, mám problém asi s EGR ventilem na fabii 1,2. přijel k nám pán že mu cuká auto, po načtení diagnostikou mi to napsalo chybu na EGR, tak jsem ho vyčistil a udělal základní nastavení. chvíli to nedělalo ale po týdnu zase, auto mu prý cuká, když je venku zima a je studené. Auto jsem ještě neviděl, takže nevím, jestli bude chyba zase na EGR. Poraďte mi prosím, jestli je dobré ho zaslepit? Jaká je nejjednoduší cesta jak poznat že to dělá opravdu EGR aby se kdyžtak koupil nový a pán měl pokoj. minule jsem čistil akorát toto http://www.pietro-eshop.cz/katalog/katalog/lacne-autodiely/oem_124/produkt/egr-ventil-egr-seat-skoda-vw-03d131503b + to kolínko k němu a tu trubku.. je snad potřeba čistit ještě něco? Díky za každou radu :)

na zkoušku určitě zaslepit, pak se uvidí. Co se týká čištění, největší problém asi bude v té trubce ale až u klapky.

sorry za ty paznaky, přepíšu to ručně:

17811 - system recirkulace spalin - regulacni rozdil - prerusovany

16555 - system prilis chudy (1.radavalcu) - prerusovany

16497 - obvod teploty nasavaneho vzduchu - vysoky vstupny signal - prerusovany

17851 - ventil recirkulace spalin, signal prilis nizky - prerusovany

16490 - obvod mereni absolutniho tlaku saciho potrubi/barometrickeho tlaku - rozsha provoznich hodnot - prerusovany

16514 - obvod snimace O2 - chybna funkce (1. rada valcu snimac 1) - prerusovany

17564 - snimac tlaku v sacim potrubi - zkrat obvodu na kostru nebo rozpojeny obvod - prerusovany

asi bych odpojil konektor od EGR, smázl chyby a jel to projet co tam naskáče ... z vlastní zkušenosti vím, že EGR dokáže nadělat pěknou paseku

Jake to má tlaky a kolik najeto?

tlaky 13.8 - 14 a najeto 110 000km, chyby jsem zkusil smaznout i se zapojenym egrem a slo to nic nesvici a uz necuka, minule jsem to tak udelal po vycisteni a za 4 dny zacalo delat vse znova.. ceho jsem si ale vsiml, ze konektor EGR nemel dobre zarazenou zapadku na konektoru, tak jsem ji ted porovna a uvidime, za jak dlouho se vrati..kdyztak mu to zkusim priste teda odpojit a smazat a at prijede treba za tyden abychom vedeli, co pribylo.. diky

jak cuka???jen v urcitejch otackach??? ze me to cuka na dvojku mezi 2600-2900ot. tak jestli je to vazne egr

zaslep ho...a zvykni si na svítící kontrolku:-)až budeš mít dost penez kup novej:-)))

tak se asi koupí zrovna novej a uvidíme :) spíš mi jde o ty ostatní chyby.. myslíš, že je to spojené s EGR a po výměně zmizí i ony?

když jsem měl v háji druhý nebo třetí EGR (už si napamatuji) tak mi to pak házelo i chyby, které s tím vůbec nesouvisely, dokonce tam byla i vadná komunikace s ŘJ

já reklamoval cukání motoru ještě v záruce při cca 5.000 km u O1 1,6MPI a byl jsem tam za vola, auto jemně cukalo v ustálené rychlosti na 3.-5. r.s., po těžkých peripetiích přes výměnu svíček, vstřiků, rozborů paliva, protože diagnostika vůbec nic neukazovala což byl největší problém nakonec po laskavém svolení výrobce byl vyměněn egr a bylo po potížích. Teď jsem na 50tis. a je furt klid.

  • 3 týdny později...

tak jsem vymazal chyby vymenil egr, nastavil krajni hodnoty a po chvili jezdeni se objevila opet chyba 16497 - obvod teploty nasavaneho vzduchu - vysoky vstupni signal - prerusovany

poradte mi prosim, o co se jedna kde by to mohlo byt popripa jake to je cidlo? Diky uz to pak snad bude v poradku :)

  • 2 roky později...

Ahojte,

mam nasledovny problem a poprosil by som radu, lebo mne uz dochadzaju napady (motor AZQ, 47kw, 12V)...

V pameti zavad RJ na motore som nasiel:

16785 - System zpetneho vedeni vyfukovych plynu Prutok prilis maly (Sporadicky)

 

Vycistil som skrtiacu klapku, trubku k EGR ventilu, namontoval som novy EGR ventil s adapterom, vsade nove tesnenia. Klapku aj EGR ventil som adaptoval cez VAG (bez problemov), takisto som skusal aj test akcnych clenov a EGR ventil reaguje.

Problem je ze po zmazani chyby a vypnuti/zapnuti zapalovania sa tam objavi vzdy rovnaka chyba. Prezrel som aj kabelaz, ale zda sa ze je vsetko OK... ved by mi nepresiel test akcnych clenov alebo adaptacia.

Na chode motora to nieje nijako poznat, ziadna kontrolka nesvieti.

Co si o tom myslite? Da sa to este nejako zmerat alebo nastavit? ... zaslepovat to nechcem...

Vdaka

je divné, že ti to tam skočí už jen při zapnutí klíčku, protože já ho mám třeba zaslepený a když ho máznu, vydrží mi to než se rozsvítí check 80-100km jízdy, tedy až to jednotka rozpozná na základě obdržených dat jízdou

Mám podozrenie, že je vadná s RJ motoru. Po tom ako vymažem chyby, som si ešte dal vyčítať readiness kód (11100101).

Lenže po vypnutí/zapnutí zapaľovania mi načíta readiness kód (00000000), pričom nuly by sa mali objaviť až po testovacej jazde, resp. testu podľa DP (ak je všetko OK).

Robím niečo zlé v mazaní chýb? Používam vag KKL kábel s IHR v 304 + Win XP.

Vďaka

možná bych jen zkusil odpojit konektor od ŘJ, omrknout jak vypadají kontakty a zase nastrčit zpět

Vďaka, určite to vyskúšam, ale až keď sa vrátim z dovolenky... dám potom vedieť ;-).

Ešte mi napadlo, že vyskúšam odpojiť niektorý zo snímačov na motore a budem sledovať pamäť závad, či sa tam objaví ďalšia chyba a či ju je možné zmazať. Pokiaľ to tam bude i tak blbnúť, budem musieť riešiť opravu/výmenu RJ.

  • 1 měsíc později...

Dík za info. Vyzerá to tak, že ten upravený soft vôbec s EGR neráta a teda všetky chyby spojené s ním by do pamäte závad nezapísal. Problém ale je, že mne sa zdá, že mám vadnú RJ. Skúsim ju ešte otvoriť a pozrieť, či nieje náhodou zatečená alebo či tam nieje nejaký studený spoj prípadne niečo vyhorené.

Inak neviete náhodou, či je tam tesniaca gumička alebo stačí po opätovnom poskladaní RJ tam dať napr. neutrálny silikón?

  • 6 měsíců později...

Zdravím, stalo se někomu z vás někdy, že vám vystřelila zátka zespodu EGR ventilu? Mě se to stalo při jízdě po dálnici. K čemu tam ta zátka slouží? Jinak je to 1.2 htp 12V 2002. DÍK

to se mi teda nestalo a že jsem těch EGR vystřídal :kol-46:  ... ale neutnul jsi se s tím rokem, pokud vím dvanáctiventily začaly až 2003, 2002 byly pouze 6V pod označením 1,2MPI

Mam teda Ibizu a je to opravdu rok 2002. Právě že se to tu na foru už někomu stalo a přesně to samé a také to bylo bez odpovědi. Tak jsme asi jediny dva v republice. :-) I to,že mu původní odešel a vyměnil za nový a stalo se to právě na tom novém. Jinak je to prvovýroba Pierburg, žádná čína. Zespoda EGRu je zátka vypadá jako mrazovka na motoru a ta vylétla na dálnici a samozřejmě rachot jak kráva, ale auto jinak jede normálně. Tak jsem chtěl vědět, proč by mohla ta zátka vyletět, abych mohl odstranit příčinu, než tam dam nový EGR.

tak to potom vysvětluje vše, o Ibize prvně nic nepadlo. Možná bych preventivně vyčistil trubku mezi klapkou a EGR, jestli není přicpaná a tudíž ta zátka vylétla tlakem

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.