Publikováno Květen 11, 201312 r Zdravím, dnes jsem si přivezl domů novou Octavii III. Mám ve výbavě Climatronic. V případě, že vypnu funkci AUTO a chci si nastavit například foukání na sklo, otáčím kolečkem na regulaci intenzity foukání, první stupeň - rozsvítí se 1 oranžová ledka, otáčím dále - nerozsvítí se dvě ledky (nicméně fukary foukájí silněji než na stupeň 1) a zapne se sama funkce auto. Když otáčím dále rozsvítí se najednou 3 ledky a systém AUTO se vypne. Je to závada nebo vlastnost? Děkuji předem za pomoc
Květen 12, 201312 r Je to vlastnost - tak jak to popisujes odpovida volba "2 LED" prave nastaveni "AUTO". Stejnou logiku mam v mem Rapidu.
Květen 12, 201312 r Zdravím, dnes jsem si přivezl domů novou Octavii III. Mám ve výbavě Climatronic. V případě, že vypnu funkci AUTO a chci si nastavit například foukání na sklo, otáčím kolečkem na regulaci intenzity foukání, první stupeň - rozsvítí se 1 oranžová ledka, otáčím dále - nerozsvítí se dvě ledky (nicméně fukary foukájí silněji než na stupeň 1) a zapne se sama funkce auto. Když otáčím dále rozsvítí se najednou 3 ledky a systém AUTO se vypne. Je to závada nebo vlastnost? Děkuji předem za pomoc je to běžný stav. Režim AUTO nastavuje sílu "foukání" vždy v závislosti na nastavené teplotě na ovládacím panelu a skutečné teplotě v autě - dle informací z čidel. Tzn. když máš v autě např. neskutečné vedro (stálo třeba hodinu na přímém slunci) a nastavíš teplotu na LOW (studený vzduch), tak se režim AUTO nastaví na maximální výkon větráků (rozsvítí se všech tuším 5LED diod). Ty vlastně svým individuálním nastavením otočným spínačem měníš nastavení intenzity foukání a když se "náhodou" trefíš do stejného režimu jako je nastaven režim AUTO, tak jsi o tomto informován a technika ti tak vlastně nabízí, že veškerou regulaci teploty vyřídí za tebe - tj. po čase se sníží intenzita větráku např. na 1.stupeň
Květen 19, 201312 r Autor První, co jsem udělal, bylo přečtení návodu... Malej update: Dnes jsem měl vypnutý "mód" AUTO. Tzn., reguloval jsem si intenzitu foukání sám. Nicméně po chvilce se intenzita sama zvýšila ze stupně dva na tři. Opravdu tomu moc nerozumím... Když mám přece automatiku vypnutou, tak by se nemělo samo nic přenastavovat, nebo ne? Díky za vaše postřehy
Květen 19, 201312 r režim auto nikdy zcela nevypneš. Tím, že tam je čidlo kvality vzduchu, tak to je vyhodnocovaný ještě zvlášť; takže pokud to vyhodnotí malou cirkulaci vzduchu (resp. příliš velkou odchylku mezi nastavenou a AUTOmatickou intenzitou), tak se climatronic přenastaví samostatně. Po dostatečném vyventilování se to automaticky zmírní tak, že o tom ani nebudeš vědět zpravidla to na automatiku běží na dvě čárky, zřídka na jednu.
Květen 22, 201312 r První, co jsem udělal, bylo přečtení návodu... Malej update: Dnes jsem měl vypnutý "mód" AUTO. Tzn., reguloval jsem si intenzitu foukání sám. Nicméně po chvilce se intenzita sama zvýšila ze stupně dva na tři. Opravdu tomu moc nerozumím... Když mám přece automatiku vypnutou, tak by se nemělo samo nic přenastavovat, nebo ne? Díky za vaše postřehy Pokud nastavíš jinou úroveň otáček ventilátoru, přesouváš se jen na jinou úroveň, která je dál regulovaná podle okolních podmínek. Pokud zaleze slunko, otáčky se sníží, pokud začne pražit, zvýší se. Budou jenom o stupeň vyšší/nižší než jaké by byly bez zásahu obsluhy. U automaticky řízené klimatizace je nesmysl snažit se o manuální provoz. Climatronic sám reguluje teplotu, směr a intenzitu vháněného vzduchu. Největší hovadina je snažit se nastavovat po nastartování rozpáleného auta teplotu na minimum, nebo naopak v zimě na maximum.
Červen 12, 201312 r Autor Zdravím, ještě mám jednu věc, která mě u Climatronicu zaráží. Když je v autě ticho (např. při stání na křižovatce) a je zapnutý Climatronic, například i na "ruční" režim, tzn. foukání na první stupeň s vypnutou klimatizací, tak se ozývá po chvlikách různé bzučení v nepravidelných intervalech - připadá mi to jako nějaké spínání něčeho nebo tak něco podobného... Máte někdo zkušenost? Díky
Červenec 18, 201312 r Nový climatronik je hlavně řízen čidlem vlhkosti u zrcátka, čidlem světelného toku, čidlem smradu atd...přičemž čidlo vlhkosti, které vyhodnocuje stav uvnitř vozu si bude vždycky dělat s autem co chce(ovládá si kompresor(to může být to tvoje občasné bzučení) a vše co je třeba). Auto by se nemělo nikdy zamlžit.
Červenec 31, 201312 r kdysi jsem měl obyčejnou klimatizaci a u dalšího auta jsem chtěl automatickou. Pak jsem ji měl v O1 a pořád jsem se s ní hádal, poslouchal bzučení servoklapek atd. Režim AUTO jsem pak už nepoužíval vůbec. Pak jsem si vzal Yetiho, kde je opět Climatronic a tam už je to o poznání lepší, ale pokud si nechám foukat vzduch z klimy na ksicht, tak po delší jízdě jsem nastydlej a mám rýmu, takže AUTO mám vyplé a ručně mám nastaveno foukání na čelní sklo a na nohy, teplota většinou 22-23. Pokud se auto začne za deště mlžit, tak pak zapnu režim AUTO.
Srpen 18, 201312 r ono to chce nasměrovat výdechy ventilace při zapnuté klimě nahoru nad hlavu, ať to nefouká do ksichtu
Srpen 19, 201312 r Niekedy je to trochu problem s tym vychylenim hore. Je tam taky maly vycnelok - obmedzovac a ten prave idem odstranit aby sa to dalo poriadne nasmerovat hore - manzelkina pripomienka, mne to az tak nevadi....
Listopad 15, 201311 r Buďte rádi, že máte climatronic. Já mám ruční klimu a to je peklo. Snad každou minutu musím něco štelovat. Kterej blb ve škodovce tohle vymyslel, proč tam nenechali ten Climatic? Připadám si jako topič a větrač :-( Upraveno Listopad 15, 201311 r od AlesK
Prosinec 18, 201311 r Chtěl bych se zeptat na jednu věc: má Climatronic přídavný topný článek (tzn. studené auto začne po chvíli topit) a pokud ano, jsou takto vybavené všechny motorizace? Díky
Prosinec 18, 201311 r Tak jest, jenže jen dieselové a to ještě ne všechny (vozy určené do F, I, Benelux...). Tak jestli nenastala nějaká změna, o čemž vzhledem k úsporám pochybuji.
Prosinec 18, 201311 r moje O II FL 1,6 TDI 77 kW to měla určitě, protože se v záruce měnila topná spirála... (auto mělo 4 roky 60 tis. záruku) zjistili to když přestala fungovat klimatizace, měnil se kompresor... a moje O III spirálu má, protože se dá v infotainmentu nastavit zda ano... Upraveno Prosinec 18, 201311 r od Hravec
Prosinec 19, 201311 r Moje OII tdi elegance to měla. RSo to má asi také protože to začne přibližně po stejné době jako OII.
Prosinec 20, 201311 r Takže to vypadá, že TSI opět nemají přídavné topítko a v autech za půl mega budeme mrznout Upraveno Prosinec 20, 201311 r od skater
Prosinec 20, 201311 r vypadá? nebo to tak je? co třeba bufik... mrznutí není povinné.... mimo to dvouokruhové chlazení u O III určitě zajišťuje rychlejší jistý nárust teploty... Upraveno Prosinec 20, 201311 r od Hravec
Prosinec 20, 201311 r Dvouokruhové chlazení mají i TSI 1.2 + 1.4 předchozí generace u OII - a je to bída (hlavně u 1.2 TSI).
Březen 17, 201411 r Z tátovi OIIFL znám u Climatronicu tlačítko AUTO se dvěma módy (LOW/HIGH). Omezovalo to tomu automatu otáčky, aby sám nefoukal jak šílený. OIII mám objednanou a Climatornic jsem v ní na živo neviděl. Nicméně ani na obrázcích ani v manuálu jsem nenašel nic co by mělo podobnou funkci jako AUTO tlačítko u Climatronicu OIIFL. Jsem jenom nevšímavý a nebo skutečně tuhle funkci vypustili? Nebo se to řeší tak, že si já manuálně nastavím otáčky, což vypne automatiku a až se automatika shodne s mnou nastavenými otáčkamai, tak se zase zapne?
Březen 17, 201411 r vypustili, v O III Climatronic funguje trochu jinak... obecně řečeno... O III není problém že by větrák fičel jako o závod.... nicméně doporučuji přečíst co je již napsáno výše... .. Upraveno Březen 17, 201411 r od Hravec
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.