Leden 22, 201411 r Ano taky by mě zajímala možnost výměny komplet lamp. vyndám lampy z MR2013 a vyměním za originál xenony. ideálně stejné konektory?? všude se píše low xenon, bez dalších jednotek, automatických naklápění apod. tak by to mohlo být opravdu jen o těch lampách. možná by mohli pomoci uživatelé co mají etku
Leden 22, 201411 r No a k tomu přidej to, že máš jiný posilovač řízení co bere výkon a je to vidět na "setmění" žárovky, když pracuje. Co na tento jev "řekne" výbojka, která je o hodně dražší než žárovka?
Leden 22, 201411 r laicky - výbojka má předřadník (ten se stará o vysoké startovací napětí, aby vznikl elektrický oblouk mezi elektrodami). Po rozsvícení přijde na řadu obvod na úpravu provozního napětí výbojky, ve kterém je také stabilizátor, který má za úkol z labilního vstupního napětí udělat stabilní průběh výstupního napětí pro udržování oblouku. Tedy mám dojem, že tyto špičky napětí (podpětí a přepětí) by měl s nějakou snahou zvládat.
Leden 22, 201411 r Hlavně co řekne moje peněženka na cenu jedný xenonový lampy (8.650) a k tomu výbojky (2.099)?? To jsme celkem na 21.498 za výměnu, není to v tom práce a třeba nějaké další drobnosti. Do tohle půjde snad jen člověk kterej jezdí pouze v noci nebo fakt nevím Ohledně toho blikání, nevyřešila by to silnější baterie?
Leden 22, 201411 r přesně tak. trafa s elektronikou na ty výbojky vliv nemají. jde mi čistě o mechaniku a konektory zda-li jsou stejné. případně rapid lift u kterého lze objednat xenony má už jiný posilovač?
Leden 22, 201411 r Všecko jde udělat, i konektory by se daly přehodit.. S tím posilovačem nevím jak to je, co má větší odběr jestli čerpadlo nebo servomotorky. Hlavně bych nekupoval výbojku za 2 tisíce! Ale zase možná není náhrada. Předřadník se taky dá dobastlit, nemusel by to být nutně originál, jenomže pořád jsme u toho jestli to má za ty prachy význam dělat.
Leden 22, 201411 r Už má lift nový posilovač já mám výrobu 47 týdena xenon a je tam myslím že od 45 týden jak začal MR2014 to začalo s novým posilovačem pro lift.
Leden 22, 201411 r Hlavně co řekne moje peněženka na cenu jedný xenonový lampy (8.650) a k tomu výbojky (2.099)?? To jsme celkem na 21.498 za výměnu, není to v tom práce a třeba nějaké další drobnosti. Do tohle půjde snad jen člověk kterej jezdí pouze v noci nebo fakt nevím Ohledně toho blikání, nevyřešila by to silnější baterie? Já se své peněženky raději ani neptám, když to nejsou adaptivní bixenony tak to ani nechci, nějakou poloviční náhražku za těch 22tis. To raději koupím za 600 každej rok ONBU i když vím, že kseny úplně nenahradí, ale zase x tisíc doma.
Leden 22, 201411 r Už má lift nový posilovač já mám výrobu 47 týdena xenon a je tam myslím že od 45 týden jak začal MR2014 to začalo s novým posilovačem pro lift. Z čeho usuzuješ, že je tam nový posilovač? To máš někde v papíru?
Leden 22, 201411 r Někteří chválí elektro-hydraulický, někteří elektrický. Co vím tak taky chlápek co jezdí slalom přehazoval elektrický za hydraulický - sice na Saxu.. Údajně ten elektrický nestíhal rychlé změny. U Rapida se spíš možná bude jednat jak je to celé nastavené, podle mě v tom nebude až takový rozdíl. Nebo spíš obyčejný člověk ho nepozná.. Na Puntu máme elektrický a ten je trošku váhavější, ale zas má CITY mód, to pak člověk točí malíčkem někde na parkovišti. Já jsem zastáncem spíš obyč hydrauliky - čerpadlo s řemenem.
Leden 22, 201411 r bill.jr z čeho usuzuju protože znám servisního technika a hned jak sem přebíral auto nové tak mi na tohle koukal protože mě to zajímalo jestli tam je nový nebo starý a jestli budou mi poblikávat světla na tom xenonu a hned říkal že už tam mám nový a xenon funguje jak má.
Leden 22, 201411 r mx6: Jo, Octa měla poctivou hydrauliku (čerpadlo řemen) a byl jsem spokojen. Rapid má elektrohydraulickej - jde ještě mnohem lehčeji, ale zase nemá takovou zpětnou vazbu od kol, ale zvykl jsem si (v O mi te´d přijde, že jde ztuha :-) ). No a jaká je ta novinka elektromechanický to nevím.
Leden 22, 201411 r mx6: jo CITY mod jsem mel na dovce i na Pandě a pak na Puntu taky...dal jsem si to na zacatku, nejak jsem si zvykl a mel ho potom pořad....mně spíš vyhovuje přeposilovaný řízení
Leden 22, 201411 r OT: Pokud se někdo jako já neorientuje v posilovačích - http://www.autorubik.sk/technika/riadenie-a-druhy-posilnovacov-riadenia-osobneho-automobilu/
Leden 23, 201411 r podle mě je zase otázkou času než se v bazaru objeví někdo kdo bude pod cenou prodávat xenony na rapida, stejně jako u O,F,R nekouknete někdo do etky na ty díly a zapojení jestli jde opravdu jen o výměnu?
Leden 23, 201411 r No 11tis a bez ničeho, bez výbojky, bez práce. To za to člověk vysmahne 30 a ani nemrkne. Přitom u Supa je příplatek za adaptivní bixenony z výroby 35tis, nevím jak u Octy. A tohle jsou obyč. náhražky plnohodnotných xenů. Bych se na to nevyprdnul.
Leden 23, 201411 r jedna věc je cena, ale mám pocit že o té se moc nemluvilo spíš o té technice. pokud je to jen o tom přehození pak si myslím že to zvládne každý kdo má doma šroubovák s hvězdičkama
Leden 23, 201411 r Máš pravdu, tedy se omlouvám za OT. No Teď když mi měnili na záruku pravé světlo v autorizáku. Měnili ho skoro 1,5h, vím to páč jsem měl zaplou kameru. Sundavali celou masku atd.
Leden 23, 201411 r zajímavý postřeh, ještě se zeptám, v případě xenonů zůstává použití denních tuším 35W klasických žárovek? až na hlavní světla svítí výbojky?
Leden 23, 201411 r Ne, je tam uvedena žárovka H15 "lampa halogenová pro denní svícení a dálkové světlo". A její cena je taktéž dosti výživná.
Leden 23, 201411 r Jo, když si koupíš origo náhradní žárovky od škody, dáš za tu krabičku sice taky 550.- ( s obsahem H15), ale alespoň budeš mít i ostatní žárovky. http://eshop.skoda-auto.com/cz/cs/b2c/bezpecnostni-vybava/sada-zarovek-pro-vozy-rapid-5ja052000x/0/1/6/43/1001 Upraveno Leden 23, 201411 r od Petrrr
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.