Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ano taky by mě zajímala možnost výměny komplet lamp. vyndám lampy z MR2013 a vyměním za originál xenony. ideálně stejné konektory?? všude se píše low xenon, bez dalších jednotek, automatických naklápění apod.  tak by to mohlo být opravdu jen o těch lampách. možná by mohli pomoci uživatelé co mají etku

Vloženo

No a k tomu přidej to, že máš jiný posilovač řízení co bere výkon a je to vidět na "setmění" žárovky, když pracuje. Co na tento jev "řekne" výbojka, která je o hodně dražší než žárovka?

Vloženo

laicky - výbojka má předřadník (ten se stará o vysoké startovací napětí, aby vznikl elektrický oblouk mezi elektrodami). Po rozsvícení přijde na řadu obvod na úpravu provozního napětí výbojky, ve kterém je také stabilizátor, který má za úkol z labilního vstupního napětí udělat stabilní průběh výstupního napětí pro udržování oblouku. Tedy mám dojem, že tyto špičky napětí (podpětí a přepětí) by měl s nějakou snahou zvládat.

Vloženo

Hlavně co řekne moje peněženka na cenu jedný xenonový lampy (8.650) a k tomu výbojky (2.099)??

To jsme celkem na 21.498 za výměnu, není to v tom práce a třeba nějaké další drobnosti. Do tohle půjde snad jen člověk kterej jezdí pouze v noci nebo fakt nevím :D

Ohledně toho blikání, nevyřešila by to silnější baterie?

Vloženo

přesně tak. trafa s elektronikou na ty výbojky vliv nemají. jde mi čistě o mechaniku a konektory zda-li jsou stejné.

 

případně rapid lift u kterého lze objednat xenony má už jiný posilovač?

Vloženo

Všecko jde udělat, i konektory by se daly přehodit.. S tím posilovačem nevím jak to je, co má větší odběr jestli čerpadlo nebo servomotorky. Hlavně bych nekupoval výbojku za 2 tisíce! Ale zase možná není náhrada. Předřadník se taky dá dobastlit, nemusel by to být nutně originál, jenomže pořád jsme u toho jestli to má za ty prachy význam dělat.

Vloženo

Už má lift nový posilovač já mám výrobu 47 týdena xenon a je tam :kol-28: myslím že od  45 týden jak začal MR2014 to začalo s novým posilovačem pro lift.

Vloženo

Hlavně co řekne moje peněženka na cenu jedný xenonový lampy (8.650) a k tomu výbojky (2.099)??

To jsme celkem na 21.498 za výměnu, není to v tom práce a třeba nějaké další drobnosti. Do tohle půjde snad jen člověk kterej jezdí pouze v noci nebo fakt nevím :D

Ohledně toho blikání, nevyřešila by to silnější baterie?

Já se své peněženky raději ani neptám, když to nejsou adaptivní bixenony tak to ani nechci, nějakou poloviční náhražku za těch 22tis. To raději koupím za 600 každej rok ONBU i když vím, že kseny úplně nenahradí, ale zase x tisíc doma. 

Vloženo

Už má lift nový posilovač já mám výrobu 47 týdena xenon a je tam :kol-28: myslím že od  45 týden jak začal MR2014 to začalo s novým posilovačem pro lift.

 

Z čeho usuzuješ, že je tam nový posilovač? To máš někde v papíru?

Vloženo

Někteří chválí elektro-hydraulický, někteří elektrický. Co vím tak taky chlápek co jezdí slalom přehazoval elektrický za hydraulický - sice na Saxu.. Údajně ten elektrický nestíhal rychlé změny. U Rapida se spíš možná bude jednat jak je to celé nastavené, podle mě v tom nebude až takový rozdíl. Nebo spíš obyčejný člověk ho nepozná.. Na Puntu máme elektrický a ten je trošku váhavější, ale zas má CITY mód, to pak člověk točí malíčkem někde na parkovišti. Já jsem zastáncem spíš obyč hydrauliky - čerpadlo s řemenem.

Vloženo

bill.jr z čeho usuzuju protože znám servisního  technika a hned jak sem přebíral auto nové tak mi na tohle koukal protože mě to zajímalo jestli tam je nový nebo starý a jestli budou mi poblikávat světla na tom xenonu a hned říkal že už tam mám nový a xenon funguje jak má.

Vloženo

mx6: Jo, Octa měla poctivou hydrauliku (čerpadlo řemen) a byl jsem spokojen. Rapid má elektrohydraulickej - jde ještě mnohem lehčeji, ale zase nemá takovou zpětnou vazbu od kol, ale zvykl jsem si (v O mi te´d přijde, že jde ztuha :-) ). No a jaká je ta novinka elektromechanický to nevím.

Vloženo

mx6: jo CITY mod jsem mel na dovce i na Pandě a pak na Puntu taky...dal jsem si to na zacatku, nejak jsem si zvykl a mel ho potom pořad....mně spíš vyhovuje přeposilovaný řízení

Vloženo

podle mě je zase otázkou času než se v bazaru objeví někdo kdo bude pod cenou prodávat xenony na rapida, stejně jako u O,F,R

 

nekouknete někdo do etky na ty díly a zapojení jestli jde opravdu jen o výměnu?

Vloženo

No 11tis a bez ničeho, bez výbojky, bez práce. To za to člověk vysmahne 30 a ani nemrkne. Přitom u Supa je příplatek za adaptivní bixenony z výroby 35tis, nevím jak u Octy. A tohle jsou obyč. náhražky plnohodnotných xenů. Bych se na to nevyprdnul.

Vloženo

jedna věc je cena, ale mám pocit že o té se moc nemluvilo spíš o té technice.

 

pokud je to jen o tom přehození pak si myslím že to zvládne každý kdo má doma šroubovák s hvězdičkama

Vloženo

Máš pravdu, tedy se omlouvám za OT. No Teď když mi měnili na záruku pravé světlo v autorizáku. Měnili ho skoro 1,5h, vím to páč jsem měl zaplou kameru. Sundavali celou masku atd. 

Vloženo

zajímavý postřeh,  ještě se zeptám, v případě xenonů zůstává použití denních tuším 35W klasických žárovek? až na hlavní světla svítí výbojky?

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...