Listopad 17, 20177 r tak ja som uz z toho mojho volnobehu uplne magor, dnes znamy (ktory sa v motoroch trosku vyzna viac ako ja) doniesol pristroj na meranie kompresie. Na valcoch bola kompresia: V1=16.7, V2=16.2, V3=17.1, - zevraj su to velmi dobre hodnoty. Ked sme pichli nasledne RJ na comp, tak vyhodil chybu na inom valci ako predtym a pritom ani cievky ani nic sme nemenily. Zeby riad.jednotka motora zblbla ? Vyskusal som odpojit baterku, znova zapojil a par sekund nastartovany motor OK. Pochybujem ze by mi pomohli aj v znackovom servise. Dufam, ze mi pomoze taka hlupost ako zmena paliva + aditivum, to co spominal "Alan07". Vdaka za radi.
Listopad 20, 20177 r dneska jsem to nabodnul.Diag vyčetla starou chybu 16685 - válec 1 - detekována chyba zapalování - přerušovaný. chyba šla smazat.Už jí to nenačte.
Listopad 25, 20177 r caute, dnes som cez diagnotiku na volnobehu nameral taketo hodnoty, su podla Vas OK ? vonobeh(otacky cca.800) otacky cca.2500-3000 Skupina 62 a 64 neviem ci su podstatne, ale zaujali ma rozlicne hodnoty. Skupina 26 nevadi ze jedno z napeti je nizsie ? Skupina 15 = chyba odpalenia zapalovania sviecok ? Ktora skupina je podstatna pri sledovani nepravidelneho volnobehu ? Dakujem za pomoc.
Listopad 25, 20177 r ahojte, v teme "Motor 1.2 HTP běží na 2 válce", popisujem ako mi na volnobehu vinechava 1 valec. Dnes som sa napojil na VAG a 2 a 3 treti valec pravdepodobne sem-tam dobre neodpaluje. Zda sa mi ze problem zacal ked som niekolko mes. dozadu vymenil sviecky. Par dni dozadu som vyskusal vymenu opat a problem sa vratil. Jeden pan mi raz poradil (asi velmi zle), ze ked menim sviecky, tak zavity sviecok natriet mot.olejom. Pokial viem, tak m.olej je el.nevodic. Ked odkrutim sviecku, tak je cela od oleja (okrem samotnej fajky) a ciastocne aj zap.cievka. Moze byt ze by my tento olej (casom zapeceny) sposoby horsie odpali ? Predsa len zavity sviecky sluzia ako minusovy vodic ? nie ? Dakujem za odpoved.
Listopad 25, 20177 r caute, ospravedlnujem sa, ze napisem sem to iste co aj v inom vlakne, ale tyka sa tejto temy. Dnes som sa napojil na VAG a 2 a 3 treti valec pravdepodobne sem-tam dobre neodpaluje. Zda sa mi ze problem zacal ked som niekolko mes. dozadu vymenil sviecky. Par dni dozadu som vyskusal vymenu opat a problem sa vratil. Jeden pan mi raz poradil (asi velmi zle), ze ked menim sviecky, tak zavity sviecok natriet mot.olejom. Pokial viem, tak m.olej je el.nevodic. Ked odkrutim sviecku, tak je cela od oleja (okrem samotnej fajky) a ciastocne aj cievka ! Moze byt ze by my tento olej (casom zapeceny) sposoby horsie odpali ? Predsa len zavity sviecky sluzia ako minusovy vodic. nie ? Vdaka za rady.
Listopad 25, 20177 r no zrejme som napisal riadnu hlupost kedze svieckov prechadza niekolko tisic voltov, tak pri dotiahnutej sviecke ta nano vrstva oleja asi nevytvori ziaden odpor.
Listopad 25, 20177 r Pravidla fora nedovolují se ptát na stejnou věc ve vícero tématech. Takže už zůstaň zde.
Prosinec 3, 20177 r zdar, problem s vypadavanim valca na volnobehu som pravdepodobne vyriesil vycistenim s.klapky. Ale tesil som sa kratko. Pocas jazdy nad cca.3000 otacok sa mi rozblika zlta kontrolka motora a dojde k vypadku 1valca. Po vypnuti motora a opatovnom nastartovani vsetko OK pokial nejdem zas do vyssich otacok. Zap.cievku som skusal menit. Nenapada nikoho nic ? V prilohe prikladam hlasku z VAGu(vcds). Dakujem.
Prosinec 3, 20177 r No vzhledem že to háže chybu zkrat na plus, tak svíčka, cívka nebo dráty. Zkus prohodit ještě zapal.cívku
Prosinec 8, 20177 r zdar, takze problem s 1valcom definitivne vyrieseny. Kedze nikto nevedel co to presne je, tak som sa rozhodol navstivit autorizovany servis SKODA. Ked som technikovy povedal co vsetko som robil, tak na problem prisiel takmer hned. Odpojil vstreky a nasmeroval ich na sklenene banky... , vstrek 1.valca vstrekoval o hodne viac - takze palivo sa nestihalo spalovat. Objednal som si vstrekovac, vymenil ho a klud .
Únor 3, 20187 r po delší odmlce podám info jak je to s otcovým HTP nejlsabšího výkonu s najetými 82tisíci. Auto kupoval nové. Protože se na volnoběh auto pořád tak třáslo ale za plynem a pod plynem to bylo bez problémů, v učilišti mu vyměnili cívku na dvojce, kde mi VAG diagnostikovala problém.Problémy měl ale asi táta furt a raději se mi nezmínil.O kvalitním benzínu nemluvě... Nakonec auto dovezl do Kovanska , ke Kurkovým do servisu, aby zjistili že tlaky na válcích jsou v háji. Předběžná cena opravy asi 10litrů. Bratr tam nakonec jezdí i O1 66kw, protože 2 opraváři mu nedokázali správně napnout rozvoďák.
Únor 6, 20187 r ano, a i v tom servisu tátovi řekli, že má tankovat pouze a jen kvalitní palivo což je u nás ve městě pouze benzina. V okolí pak eurooil.Zítra má být auto hotové. Dle info vyměněny ventily výfukové.Víc info jsem od táty nedostal. Upraveno Únor 7, 20187 r od elvis78
Duben 16, 20187 r Ahoj, nedávno mi na parkovišti skočily rozvody a oprava za 20tis byla na světě. Od té doby auto po startu se cca 3-5 vteřin trošku hádá (připadá mi, že jede na 3-2-3 válce). Jede to normálně, možná trošku lépe než předtím. Po zastavení, cca každou minutu motor cukne, jakoby jeden válec zdechnul, ale hned jde zase normálně, jen takové škobrtnutí. Na autě jsou nové komplet rozvody, napínáky, kladky, všechny ventily, přebroušená hlava, všechna možná těsnění, svíčky, komplet filtry, olej, chladící kapalina atd. Auto má najeto necelých 200tis. Jedná se o motor BZG. Díky
Duben 16, 20187 r V tom výčtu vyměněných dílů chybí cívky a vstřiky.Cívky bývají častý problém a jestli mají za sebou 200 tisíc km.A co diagnostika?Také se může projevovat to,že teď po té opravě úzkostlivě posloucháš a slyšíš i to,co jsi jindy neslyšel.Případně pokud to je teď čerstvě po té opravě,tak to může být i špatným benzínem.
Duben 16, 20187 r a taky když je něco vyměněného a "opraveného", tak to nutně nemusí znamenat, že to je OK.
Duben 16, 20187 r výpadky zapalování je možno sledovat ve VAGu, můžeš testnout jak při volnoběhu, tak při zátěži
Duben 17, 20187 r Musím objednat kabel na diagnostiku. Mám jen ten ELM a to mi připadá k ničemu a nebo to neumím používat:) Napadly mě jako první vstřiky a i ty cívky. Nezdá se mi to, prostě motor znatelně škobrtne.
Duben 18, 20187 r tak dají, když vytáhneš lištu ven a dáš si pod každý nějakou nádobku a budeš točit startérem, tak uvidíš kolik který nadávkuje
Duben 19, 20187 r A nestačí jen zapínat a vypínat zapalování? To by mělo taky davkovat palivo jako u nafty, ne?
Duben 19, 20187 r Losky to zapalovanim iba dotlakuješ rampu ale nevstrekuje len ked začne točiť motor.
Duben 20, 20187 r muze mi nekdo napsat cenu kolik vyjde vymena hlavy ? myslim cenu za demontaz a montaz hlavy, to ze pak je navic za opravu hlavy + dily to je mi jasne
Květen 30, 20187 r Zdravím a prosím o tip na dobrý servis na severu Moravy. Máme doma Fabii 1.2HTP 40kw BMD (2004) a posledních pár měsíců má motor po zahřátí na volnoběh neklidný chod. Minulý týden se mi na křižovatce rozblikala kontolka motoru a poté, co jsem se snažil rozjet, motor zhasl. Po následném nastartování jsem mohl pokračovat v jízdě. Včera mi v servise zjistili tlaky 11/ 8/ 10.5, diagnostika zjistila že na druhém válci je chyba zapalování (pokud jsem to správně pochopil) a tak ještě popřehazovali cívky a pokud se chyba objeví znova na stejném válci, bude se motor rozebírat. Motor olej zatím nežere, najeto cca 120tis. Oprava cca 9tis + 3tis rozvody. Nemáte tip na nějaký servis, který má s těmito opravami dlouhodobé zkušenosti? Slyšel jsem o spoustě "oprav" které nedopadly dobře, tak bych to rád dal někomu prověřenému v okolí Karviná, Ostrava. Klidně si pár km najedu. Děkuji velice.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.