Přejít na obsah

Motor 1.2 HTP běží na 2 válce


Alan 07

Doporučené příspěvky

tak ja som uz z toho mojho volnobehu uplne magor,

dnes znamy (ktory sa v motoroch trosku vyzna viac ako ja) doniesol pristroj na meranie kompresie.

Na valcoch bola kompresia: V1=16.7, V2=16.2, V3=17.1, - zevraj su to velmi dobre hodnoty. Ked sme pichli nasledne RJ na comp, tak vyhodil chybu na inom valci ako predtym a pritom ani cievky ani nic sme nemenily. Zeby riad.jednotka motora zblbla ? Vyskusal som odpojit baterku, znova zapojil a par sekund nastartovany motor OK. Pochybujem ze by mi pomohli aj v znackovom servise. Dufam, ze mi pomoze taka hlupost ako zmena paliva + aditivum, to co spominal "Alan07".

Vdaka za radi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

caute,

dnes som cez diagnotiku na volnobehu nameral taketo hodnoty, su podla Vas OK ?

vonobeh(otacky cca.800)

v2.thumb.jpg.8dc1f1014393958ecf399b9229899f4a.jpg

v3.thumb.jpg.2aedbb410ff66962013649c7a1066893.jpg

otacky cca.2500-3000

v4.thumb.jpg.f36c562b50690580476718b4d4b67403.jpg

Skupina 62 a 64 neviem ci su podstatne, ale zaujali ma rozlicne hodnoty.

Skupina 26 nevadi ze jedno z napeti je nizsie ?

Skupina 15 = chyba odpalenia zapalovania sviecok ?

Ktora skupina je podstatna pri sledovani nepravidelneho volnobehu ?

Dakujem za pomoc. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahojte,

v teme "Motor 1.2 HTP běží na 2 válce", popisujem ako mi na volnobehu vinechava 1 valec.

Dnes som sa napojil na VAG a 2 a 3 treti valec pravdepodobne sem-tam dobre neodpaluje. Zda sa mi ze problem zacal ked som niekolko mes. dozadu vymenil sviecky. Par dni dozadu som vyskusal vymenu opat a problem sa vratil. Jeden pan mi raz poradil (asi velmi zle), ze ked menim sviecky, tak zavity sviecok natriet mot.olejom. Pokial viem, tak m.olej je el.nevodic. Ked odkrutim sviecku, tak je cela od oleja (okrem samotnej fajky) a ciastocne aj zap.cievka.

Moze byt ze by my tento olej (casom zapeceny) sposoby horsie odpali ? Predsa len zavity sviecky sluzia ako minusovy vodic ? nie ?

5a1956e922b96_hodnotasv.thumb.jpg.ae1e11736299a25e7b0ca710bab327bf.jpg

Dakujem za odpoved.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

caute,

ospravedlnujem sa, ze napisem sem to iste co aj v inom vlakne, ale tyka sa tejto temy.

Dnes som sa napojil na VAG a 2 a 3 treti valec pravdepodobne sem-tam dobre neodpaluje. Zda sa mi ze problem zacal ked som niekolko mes. dozadu vymenil sviecky. Par dni dozadu som vyskusal vymenu opat a problem sa vratil. Jeden pan mi raz poradil (asi velmi zle), ze ked menim sviecky, tak zavity sviecok natriet mot.olejom. Pokial viem, tak m.olej je el.nevodic. Ked odkrutim sviecku, tak je cela od oleja (okrem samotnej fajky) a ciastocne aj cievka ! 

Moze byt ze by my tento olej (casom zapeceny) sposoby horsie odpali ? Predsa len zavity sviecky sluzia ako minusovy vodic. nie ?

Vdaka za rady.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdar, problem s vypadavanim valca na volnobehu som pravdepodobne vyriesil vycistenim s.klapky. Ale tesil som sa kratko. Pocas jazdy nad cca.3000  otacok sa mi rozblika zlta kontrolka motora a dojde k vypadku 1valca. Po vypnuti motora a opatovnom nastartovani vsetko OK pokial nejdem zas do vyssich otacok. Zap.cievku som skusal menit. Nenapada nikoho nic ? V prilohe prikladam hlasku z VAGu(vcds). Dakujem. 

vypadok 1V.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdar, takze problem s 1valcom definitivne vyrieseny. Kedze nikto nevedel co to presne je, tak som sa rozhodol navstivit autorizovany servis SKODA. Ked som technikovy povedal co vsetko som robil, tak na problem prisiel takmer hned. Odpojil vstreky a nasmeroval ich na sklenene banky... , vstrek 1.valca vstrekoval o hodne viac - takze palivo sa nestihalo spalovat. Objednal som si vstrekovac, vymenil ho a klud ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

po delší odmlce podám info jak je to s otcovým HTP nejlsabšího výkonu s najetými 82tisíci. Auto kupoval nové.

Protože se na volnoběh auto pořád tak třáslo ale za plynem a pod plynem to bylo bez problémů, v učilišti mu vyměnili cívku na dvojce, kde mi VAG diagnostikovala problém.Problémy měl ale asi táta furt a raději se mi nezmínil.O kvalitním benzínu nemluvě...

Nakonec auto dovezl do Kovanska , ke Kurkovým do servisu, aby zjistili že tlaky na válcích jsou v háji. Předběžná cena opravy asi 10litrů. Bratr tam nakonec jezdí i O1 66kw, protože 2 opraváři mu nedokázali správně napnout rozvoďák.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ano, a i v tom servisu tátovi řekli, že má tankovat pouze a jen kvalitní palivo což je u nás ve městě pouze benzina. V okolí pak eurooil.Zítra má být auto hotové.

Dle info vyměněny ventily výfukové.Víc info jsem od táty nedostal.

Editováno: , autor: elvis78
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Ahoj, nedávno mi na parkovišti skočily rozvody a oprava za 20tis byla na světě. Od té doby auto po startu se cca 3-5 vteřin trošku hádá (připadá mi, že jede na 3-2-3 válce).

Jede to normálně, možná trošku lépe než předtím. Po zastavení, cca každou minutu motor cukne, jakoby jeden válec zdechnul, ale hned jde zase normálně, jen takové škobrtnutí. Na autě jsou nové komplet rozvody, napínáky, kladky, všechny ventily, přebroušená hlava, všechna možná těsnění, svíčky, komplet filtry, olej, chladící kapalina atd.

Auto má najeto necelých 200tis. Jedná se o motor BZG. Díky

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V tom výčtu vyměněných dílů chybí cívky a vstřiky.Cívky bývají častý problém a jestli mají za sebou 200 tisíc km.A co diagnostika?Také se může projevovat to,že teď po té opravě úzkostlivě posloucháš a slyšíš i to,co jsi jindy neslyšel.Případně pokud to je teď čerstvě po té opravě,tak to může být i špatným benzínem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím a prosím o tip na dobrý servis na severu Moravy.

Máme doma Fabii 1.2HTP 40kw BMD (2004) a posledních pár měsíců má motor po zahřátí na volnoběh neklidný chod. Minulý týden se mi na křižovatce rozblikala kontolka motoru a poté, co jsem se snažil rozjet, motor zhasl. Po následném nastartování jsem mohl pokračovat v jízdě.

Včera mi v servise zjistili tlaky 11/ 8/ 10.5, diagnostika zjistila že na druhém válci je chyba zapalování (pokud jsem to správně pochopil) a tak ještě popřehazovali cívky a pokud se chyba objeví znova na stejném válci, bude se motor rozebírat. Motor olej zatím nežere, najeto cca 120tis.

Oprava cca 9tis + 3tis rozvody.

Nemáte tip na nějaký servis, který má s těmito opravami dlouhodobé zkušenosti? Slyšel jsem o spoustě "oprav" které nedopadly dobře, tak bych to rád dal někomu prověřenému v okolí Karviná, Ostrava. Klidně si pár km najedu.

Děkuji velice.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...