Petr L. Vloženo 10. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2017 Při zahřátém motoru je chod vždy OK? Při studeném motoru to běží nepravidelně hned po nastarování, nebo až po pár vteřinách? Jsi si jistý že při popsaných problémech motor běží na 2 válce , nebo se jen sníží volnoběh na tak nízké otáčky , že to začína zhasínat, v tomto případě by to mohla dělat vadná lambda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ohler Vloženo 11. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2017 Ale na diagnostice to nic nenapsalo. A dela to po asi 2 az 5 vterinach a podle toho zvuku za studena mi prijde jakoby nejakej valec vynechaval nebo jakoby jel na pul a po cca 20 vterinach uz mi to prijde v pohode. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wormman Vloženo 11. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2017 Zdravim, Tak jedu na 2 valce v cca 140t km, 1.2 htp 40 kw. Ma otazak zni: je lepsi udelat repas nebo sehnat rovnou jiny motor a pripadne co by mi rekly na technicky kdybych tam najenou mel motor ktery by mel treba 47 kw. a jestly motor s touto watazi vydrzi vic. predem diky za odpoved Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 11. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2017 repas, s použitým motorem můžeš brzy dopadnout stejně. Jiný typ motoru je blbost - pokud si toho na STK všimnou, tak jsi dojezdil. Pravděpodobně to odhalí už na emisích, přihlásí se jim jiná jednotka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wormman Vloženo 11. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2017 Takze repas. Jeste bych potreboval poradit s nejakym sikovnym automechanikem. Davam auto prvne do servisu a znamy nejsou nemate nekdo zkusenot s nejakym na Tachovsku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ohler Vloženo 12. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2017 Tak do servisu jedu v pondělí a v uterý se na to podívaj. Mám teda nechat změřit tlaky za studena i při zahřátém motoru? A mám si nechat vyčistit tu klapku, a nebo počkat až co mi řeknou? Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 12. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2017 Nech to na nich, ne? Pokud máš pocit, že tomu nerozumí a potřebují poradit, tak si rovnou najdi jiný servis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ohler Vloženo 15. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2017 Zdravím tak problém je ve vstřikovacím ventilu na druhém válci. Cena 3500 v servisu, chci se kouknout jinde našel jsem tohle https://www.amd-autodily.cz/elektricka-vybava/ventil-vstrikovaci-5.html https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/03e906031-vstrikovaci-ventil-1-2-htp-47kw-de-5924.html Ted co vzít na skoda-díly píšou že je to jen do určitýho VIN tak jen aby to v AMD nebylo stejný. Poradíte? popřípadě kde jinde koupit levněji originální díl. Budu k tomu potřebovat i nějaký těsnící kroužky nebo něco? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wormman Vloženo 15. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2017 před 50 minutami, ohler napsal: Zdravím tak problém je ve vstřikovacím ventilu na druhém válci. Cena 3500 v servisu, chci se kouknout jinde našel jsem tohle https://www.amd-autodily.cz/elektricka-vybava/ventil-vstrikovaci-5.html https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/03e906031-vstrikovaci-ventil-1-2-htp-47kw-de-5924.html Ted co vzít na skoda-díly píšou že je to jen do určitýho VIN tak jen aby to v AMD nebylo stejný. Poradíte? popřípadě kde jinde koupit levněji originální díl. Budu k tomu potřebovat i nějaký těsnící kroužky nebo něco? treba zde https://www.cc-autodily.cz/ventil-vstrikovaci-14_14 nakupuju tam, je dobry zaslat dotaz s vin koden a oni ti napisou jestli je to zpravne nebo ti poslou odkaz na spravny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 15. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2017 V 10. 8. 2017 na 19:27, Malta napsal: nicméně vstřiky bych potom (v případě dobrých tlaků za studena) taky nevylučoval ... přece jenom 93t km za 11 let není zrovna velký nájezd a pokud se bere benzín někde na no name čerpačkách, s poctivým podílem biosložek, můžou být vstřiky při tak nevelkém ježdění lehce přicpané před 59 minutami, ohler napsal: Zdravím tak problém je ve vstřikovacím ventilu na druhém válci. Cena 3500 v servisu, chci se kouknout jinde našel jsem tohle... no vida, takže přece jenom přišel na přetřes vstřik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ohler Vloženo 30. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2017 Zdravim, tak po dvou tydnech opět stejný problém. Rano jsem nastartoval, chvilku trvalo nez to naskočilo, po vyjetí z garáže otačky spadly na 700 a auto se začlo třást, tak jsem přidal plyn a pak už ok. Napadlo mě jestli to nemůže byt to čidlo teploty ještě. Je nový vstřik. Dva tydny to bylo ok, ale ted to začalo zase. Mohla by to být i lambda sonda? Když jsem auto koupil byla dělaná ojnice. Podle faktury co jsem měl v autě. Dik za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 30. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2017 lambda si nemyslím, ta po startu nereguluje, až když je zahřátá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ohler Vloženo 30. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2017 Tak mam vyměnit to čidlo teploty? A jaky přesně čidlo. Teploty chladící kapaliny, a nebo tam je i jiny? Třeba oleje nebo tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 30. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2017 vstřik byl měněn jen jeden předpokládám podle příspěvku výše ... sázel bych že to nebude jen ten jeden. to tepl.čidlo se mi moc nezdá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ohler Vloženo 30. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2017 Ano vstřik jen jeden diagnostika ukazala na druhy valec prohodili vstřiky a bylo to na prvnim valci, proto se měnil jen jeden. Mam vyměnit i ty ostatni dva? Pravě že to 14 dni šlo v pohodě a dnes rano se to zase stalo. Četl jsem pravě tady na foru že někdo měl podobný problém a vyměnil čidlo teploty. Ale už tam nebylo jaké teploty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 30. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2017 a píše něco diagnostika? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ohler Vloženo 30. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2017 Znovu jsem to do servisu zatim nedal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 30. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2017 nemáš nikoho známého s kabelem mimo servis? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ohler Vloženo 31. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2017 Nene nemam zkusim se optat u nas na vesnici, ale asi budu muset do servisu. Je fakt ze kdyz jsem to tam daval poprve tak rikali ze vynechava druhy a obcas treti valec, tak je mozny ze to bude tema ostatnima vstrikama. Dnes rano to neudelalo. Takte to tak asi bude. Ale zkusim sehnat diagnostiku nejdriv. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 31. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2017 no já bych to naopak tipoval na ty druhé ... jetsli byl některý načatý, ten vyloženě špatný se vyměnil za nový, tak zase budou nesrovnalosti mezi dávkováním pro jednotlivé válce, ten nový OK, a ty jeté mohou dávat jinak a zase se to bude hádat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ohler Vloženo 31. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2017 Ok pokusim se nekoho sehnat kdyžtak to dam do servisu. A pokud nic nenajdou. Tak vyměnim ty další dva vstřikovače a uvidime. Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 5. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2017 Zdravím, taky se hlásím do klubu chyby 16687 - Cylinder 3 P0303 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent. Před 3mi týdny to udělalo jednou, před 3mi dny podruhé, a nyní to už vyskakuje pořád. Po prvním výskytu jsem vyměnil svíčky a zapalovací modul a dneska když to už délá pořád prohodil vstřiky mezi 1 a 3 válcem, ale chybu hlásí pořád na 3tím válci. Napíchnul jsem se ješte na měřený kanál asi 33 od lambdasondy a nějaké napétí tam chodilo, ale po rozsvícení kontrolky spadlo napětí na nulu, takže se to jeví na vadnou lambdu. Zkontroluju ještě vedení ale pokud nic nenajdu, na co se ještě zaměřit a pokud budu měnit lambdu, tak vzít origo nebo nějakou levnější, díky za odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 5. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2017 Změř tlaky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 5. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2017 Je to BME 47kW, takže tlaky to doufám nebudou. Těďka jsem najel cca 15km a po celou dobu to je zase OK, i chod motoru se mi jeví daleko klidnější, takže si počkám než to zase začne dělat. Před jízdou jsem ješťe hýbal s kabeláží a konektorem od lambdytak jestli nebylo něco tam. Ještě jeden dotaz, pokud vyskočí kontrolka motoru nebo je motor v nouzovém režimu, dá se naměřit přes diagnostiku napětí na lambdě, anebo v tomto režimu lambda regulaci nepoužívá? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
elvis78 Vloženo 5. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2017 táta má sedan tour HTP, tu nejslabší 1.2 a má asi 80tisic najeto. Odešla mu jedna cívka.Svítila mu ke konci kontrolka motoru, auto se třáslo i když vrčelo na tři a kontrolka nesvítila. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.