Přejít na obsah

Motor 1.2 HTP běží na 2 válce


Alan 07

Doporučené příspěvky

Při zahřátém motoru je chod vždy OK? Při studeném motoru to běží nepravidelně hned po nastarování, nebo až po pár vteřinách? Jsi si jistý že při popsaných problémech motor běží na 2 válce , nebo se jen sníží volnoběh na tak nízké otáčky , že to začína zhasínat, v tomto případě by to mohla dělat vadná lambda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim,

 

Tak jedu na 2 valce v cca 140t km, 1.2 htp 40 kw. :)

Ma otazak zni: je lepsi udelat repas nebo sehnat rovnou jiny motor a pripadne co by mi rekly na technicky kdybych tam najenou mel motor ktery by mel treba 47 kw. 

a jestly motor s touto watazi vydrzi vic. predem diky za odpoved

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím tak problém je ve vstřikovacím ventilu na druhém válci. Cena 3500 v servisu, chci se kouknout jinde našel jsem tohle https://www.amd-autodily.cz/elektricka-vybava/ventil-vstrikovaci-5.html

https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/03e906031-vstrikovaci-ventil-1-2-htp-47kw-de-5924.html

Ted co vzít na skoda-díly píšou že je to jen do určitýho VIN tak jen aby to v AMD nebylo stejný. Poradíte? popřípadě kde jinde koupit levněji originální díl. Budu k tomu potřebovat i nějaký těsnící kroužky nebo něco?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 50 minutami, ohler napsal:

Zdravím tak problém je ve vstřikovacím ventilu na druhém válci. Cena 3500 v servisu, chci se kouknout jinde našel jsem tohle https://www.amd-autodily.cz/elektricka-vybava/ventil-vstrikovaci-5.html

https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/03e906031-vstrikovaci-ventil-1-2-htp-47kw-de-5924.html

Ted co vzít na skoda-díly píšou že je to jen do určitýho VIN tak jen aby to v AMD nebylo stejný. Poradíte? popřípadě kde jinde koupit levněji originální díl. Budu k tomu potřebovat i nějaký těsnící kroužky nebo něco?

 

treba zde https://www.cc-autodily.cz/ventil-vstrikovaci-14_14

nakupuju tam, je dobry zaslat dotaz s vin koden a oni ti napisou jestli je to zpravne nebo ti poslou odkaz na spravny. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 10. 8. 2017 na 19:27, Malta napsal:

nicméně vstřiky bych potom (v případě dobrých tlaků za studena) taky nevylučoval ... přece jenom 93t km za 11 let není zrovna velký nájezd a pokud se bere benzín někde na no name čerpačkách, s poctivým podílem biosložek, můžou být vstřiky při tak nevelkém ježdění lehce přicpané

 

před 59 minutami, ohler napsal:

Zdravím tak problém je ve vstřikovacím ventilu na druhém válci. Cena 3500 v servisu, chci se kouknout jinde našel jsem tohle...

no vida, takže přece jenom přišel na přetřes vstřik ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravim, tak po dvou tydnech opět stejný problém. Rano jsem nastartoval, chvilku trvalo nez to naskočilo, po vyjetí z garáže otačky spadly na 700 a auto se začlo třást, tak jsem přidal plyn a pak už ok. Napadlo mě jestli to nemůže byt to čidlo teploty ještě. Je nový vstřik. Dva tydny to bylo ok, ale ted to začalo zase. Mohla by to být i lambda sonda? Když jsem auto koupil byla dělaná ojnice. Podle faktury co jsem měl v autě. Dik za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano vstřik jen jeden diagnostika ukazala na druhy valec prohodili vstřiky a bylo to na prvnim valci, proto se měnil jen jeden. Mam vyměnit i ty ostatni dva? Pravě že to 14 dni šlo v pohodě a dnes rano se to zase stalo. Četl jsem pravě tady na foru že někdo měl podobný problém a vyměnil čidlo teploty. Ale už tam nebylo jaké teploty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nene nemam zkusim se optat u nas na vesnici, ale asi budu muset do servisu. Je fakt ze kdyz jsem to tam daval poprve tak rikali ze vynechava druhy a obcas treti valec, tak je mozny ze to bude tema ostatnima vstrikama. Dnes rano to neudelalo. Takte to tak asi bude. Ale zkusim sehnat diagnostiku nejdriv.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no já bych to naopak tipoval na ty druhé ... jetsli byl některý načatý, ten vyloženě špatný se vyměnil za nový, tak zase budou nesrovnalosti mezi dávkováním pro jednotlivé válce, ten nový OK, a ty jeté mohou dávat jinak a zase se to bude hádat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím, taky se hlásím do klubu chyby 16687 - Cylinder 3     P0303 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent. Před 3mi týdny to udělalo jednou, před 3mi dny podruhé, a nyní to už vyskakuje pořád. Po prvním výskytu jsem vyměnil svíčky a zapalovací modul a dneska když to už délá pořád prohodil vstřiky mezi 1 a 3 válcem, ale chybu hlásí pořád na 3tím válci. Napíchnul jsem se ješte na měřený kanál asi 33 od lambdasondy a nějaké napétí tam chodilo, ale po rozsvícení kontrolky spadlo napětí na nulu, takže se to jeví na vadnou lambdu. Zkontroluju ještě vedení ale pokud nic nenajdu, na co se ještě zaměřit a pokud budu měnit lambdu, tak vzít origo nebo nějakou levnější, díky za odpovědi.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to BME 47kW, takže tlaky to doufám nebudou. Těďka jsem najel cca 15km a po celou dobu to je zase OK, i chod motoru se mi jeví daleko klidnější, takže si počkám než to zase začne dělat. Před jízdou jsem ješťe hýbal s kabeláží a konektorem od lambdytak jestli nebylo něco tam. Ještě jeden dotaz, pokud vyskočí kontrolka motoru nebo je motor v nouzovém režimu, dá se naměřit přes diagnostiku napětí na lambdě, anebo v tomto režimu lambda regulaci nepoužívá?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...