Přejít na obsah

Motor 1.2 HTP běží na 2 válce


Alan 07

Doporučené příspěvky

Vážený mám problém, chcel by som poradiť, pri voľnobehu pri križovatkách mi začne svietiť kontrolka motora, začne dusiť motor a vynecháva tretí valec a mám problém prejsť križovatkou. Po vypnutí motora a následnom naštartovaní niekedy kontrolka zhasne a niekedy svieti aj celý deň, ale už funguje. Čo tomu môže byť. Bol som v servise, merali mi tlaky na dvoch bolo 12 a na treťom bolo 8, po vybratí sviečky a streknutia oleja bolo 12 ale chyba sa znovu opakovala po niekoľkých kilometroch. Som z toho nešťastný, pretože auto má 3 roky a už ma upozorňovali, že bude chyba v motore, najazdený 67000, predtým favorit 230000 km a motor bez poruchy. Ďakujem za všetky rozumné odpovede

Zdravím.

Mám Fábiu s motorom 1,2 HTP 40kW r.v. 2005.Tento problém mám aj ja. Stále na križovatke mi zblbne druhý valec a mám problém prejsť križovatkou. U mňa to robí na LPG pohon. Po vypnutí motora a následnom naštartovaní sa zdá byť všetko v poriadku.Na benzíne sa mi nestalo,že by mi blbol druhý valec. Skusal som vymeniť sviečky(3ks nové) aj cievky(3ks nové), ale nepomohlo, akurat mi to nerobi az tak casto, ako pred vymenou...

V autorizovanom servise nic nezistili, alebo nechceli zistit, kedže mam auto na LPG(vaj je vsetko OK), vraj mam ist do servisu s plynovym zariadenim. Aj som to urobil, ale aj na kontrole LPG mi povedali ze je všetko OK. Ale chyba stale trva... Som z toho zufaly. Zase pol auta sa mi meniť nechce..... :feve:

Prosím, napíš na fórum, ako si dopadol s tou opravou. VOPRED ĎAKUJEM ZA INFO.

Ak niekto viete pomocť, poradiť... Vopred ĎAKUJEM.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

měli v LPG servisu vydělaný plynový vstřikovač? Mohl jsi natankovat nějaký šunt plyn a máš ucpaný vstřikovač. Já měl tento porblém kdysi, když jsem vzal Flaga plyn (ač mi to servisák nedoporučil) bylo to nouzově a hned nato mi začali problémy. Auto cukalo, rozsvěcoval se check a vrcholilo to tak že se mi auto házelo do nouzáku a vůbec to nejelo. Při vypnutí klíčku na benzín vše OK. Když pak rozdělal vstřiky byl v nich olejíček, který ucpával poslední válec (vstřikovač lehce zešikma), takže to vše stékalo k němu. Teď se mi stalo něco obdobného, zase jsem natankoval někde jinde než obvykle a opět rozsvěcení checku, cukání a zhášení na volnoběhu, ale tentokrát to vypadá že to "rozjezdím" a obejde se to bez čištění.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Pls. poradte, kterym smerem se ubirat dale. Dneska se mi rozsvitila kontrolka emise. Motor jde na volnobeh velice neklidne, klepe se jak drahy pes. Natocit to jde pouze pod plynem, od cca 2500otacek se to prestane tak strasne cukat.

Prvni co me napadlo, pri pohledu na ten rozklepanej motor bylo, ze to jde na dva.... na tri to je u HTP normalni, co :smich:

VAG mi napsal toto:

Adresa 01 -------------------------------------------------------

Řídící jednotka: 03E 906 033 AB

Díl: 1,2l/4V SIMOS3 G00HS7002

Kódování: 00031

Dílna #: WSC 13765

1 závad nalezeno.

16685 - valec 1 zjisteno vynechavani zazehu

P0301 - 35-00 - -

Readiness: 0000 0000

Napadli me 3 zpusoby vyreseni:.

1/ svicky - podle zaznamu v servisce dosud nemeno :( (najeto 90kkm, predchozi majitel na to asi...)

2/ zapalavaci modul

3/ vstrikovaci ventil

Svicky vymenim urcite, jaky doporucujete? A dalsi? Predpokladam, ze nejvyssi pravdopodobnost je ten modul. Jsou me uvahy spravne? Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jsem nechtel slyset... je to rv 09/2005, teda model. rok 2006. Tudiz s napinakem delsim.

Stalo se to za jizdy, zadny rachot, pouze to asi 2x po sobe cuklo (reso to vypadalo jako kdyz se sunda noha z plynu a zase se prida), chvili to jelo normalne a pak se rozsvitila kontrolka a traslo se to... Po cca 15 min se to "probralo" a auto ujelo asi 150km uplne bez problemu. Krasne tahlo, spotreba v normalu, na volnobeh se to neklepalo.

No a pak se pos... zase. Viy ta chyba z VAGu

Editováno: , autor: mpavlik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mohla by to byť cievka. Mne takto odišla z ničoho nič na 16V, motor šiel samozrejme na 3 valčeky a triasol sa. Skús prehodiť cievku z toho zlého valca na niektorý iný, či sa chyba prenesie na druhý valec.

Editováno: , autor: Thief1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kolik to má najeto, vynechání zážehu je až následná činnost elektroniky, může to způsobit buď nízký tlak ve válci,(že by jen tak????), nedostatek paliva(vstřik.ventil dává málo,a tím že je to chudé tak to následně odpojuje zapalování), nebo tato závadu způsobí přetočení motoru, kdy se z bezpečnostních důvodů odpojí jeden válec. Každopádně pokud máš VAG udělat základní nastavení, nebo zkus odpojit na půl hodiny baterku, zresetuje to ŘJ, pokud to bude dělat dál, tak hledat dál, já odobně bych to viděl na nekvalitní palivo a zanesené vstřikovače, popisoval jsem to v sekci LPG.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Osobne to tipuji na civku. Presne tohle se stalo i me . Auto jelo bez problemu a pak z ničeho nic skub ztrailo vykon a kdyz jsem zastavil svitila elektronika a auto slo na dva valce. Trepalo se jak ratlik a v podstate se s tim nedalo jet. Musela me odtahnout asistenční služba. Po vymene civky vse v pohode akorat ta duvera v auto klesla.

Ted uvazuji koupe jedne cuvky do rezervy a nacviceni vymeny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dalsi info. Vyndal jsem svicku z 1. valce - necekane byla mokra a zas... no kdyz prvni valec nepalil, da se to cekat. Vyndal jsem svicku z 3. valce - ta byla ok. Obe jsem mezi sebou prohodil. Moduly zapalovani jsem nechal tak jak byly. Na vstriky jsem nesahal.

Provedl jsem vymazani chybovych z RJ. Natocil jsem to..... a slape jako hodinky. Ne vsechny 3. Na Vagu ve skupine 15 same 0. Auto jsem projel, nechal ohrat na provozni teplotu, ve skupine 15 stale 0.

Takze jsem z toho tak trosku mimo. Kazdopadne svicky vymenim, pokud tam jsou vyse uvedenych 90kkm, tak maji narok. Koupim modul do zasoby - vymena se da zvladnout pouze za pomoci sroubovaku na ceste. Otazka zustava proc to udelalo. Jeste je taky mozne, ze byl ucpanej vstrik? Blbej benzin? Bral jsem plnou nadrz u benzinky Autodoprava Hruby v Klicanech u Prahy. Po temer vyjeti - jeste nesvitila kontrolka - jsem vzal jeste 1/2 u Agipu pred Brnem. V obou pripadech Natural 95. No netusim.

Ale diky za rady. Nejvic jste me podesili s preskocenym rozvodem - to jsem ovsem vyloucil hned, vzhledem k tomu co jsem psal drive (chvili jelo, chvili nejelo) a i tim, ze dneska to nedelalo, stejne tak jsem castecne vyloucil nizky tlak ve valci (tam bych cekal ubytek oleje, nebo ztratu vody, kourivost atd.)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Osobne to tipuji na civku. Presne tohle se stalo i me . Auto jelo bez problemu a pak z ničeho nic skub ztrailo vykon a kdyz jsem zastavil svitila elektronika a auto slo na dva valce. Trepalo se jak ratlik a v podstate se s tim nedalo jet. Musela me odtahnout asistenční služba. Po vymene civky vse v pohode akorat ta duvera v auto klesla.

Ted uvazuji koupe jedne cuvky do rezervy a nacviceni vymeny.

Psal, že nad 2500 otáček to zmizí, takže to není cívka. Se špatnou cívkou motor nevytočíš nad těch 2,5 - 3 tis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak kolegyna ma teraz rovnaku chybu na prvom valci 16685. Prisiel som z vonku.

Ma 1.2 40kw 2005 48000tkm.

vymenil som moduly, teda to co po odpojeni kabla nasuniem na svieecku, aby sme sa rozumeli co som kuchal.

vymanil som medzi 1 a 2 vymazal chybu a ocakaval chybu na druhom valci.

chyba stale na prvom valci.

vymenil som aj 3 za 1 a opat chyba na prvom valci.

takze chybu modulu by som vylicil.

este teda tlaky zmerat a co dalej?

cievku?

Editováno: , autor: cartmanko
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pokracovani, dneska mi to nedalo a navzdory pocasi vyrazil na projizdku. Najel jsem asi 50km. Motor jde naprosto bez problemu, tahne, necuka, drzi volnobeh, nekouri, v logu zadne chyby. Takze timto prezkoceny rozvod retez vylucuju. Stejne tak i podpalene ventily.

Jedine co jsem udelal bylo prohozeni svicky 1. a 3. valce. Od te doby je to bez problemu. Ke koupi novych jsem se jeste neodhodlal, spojim to rovnou s filtry a olejem. S autem ted nejezdim, jezdim sluzebnim, takze me to az tak netrapi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pls. poradte, kterym smerem se ubirat dale...

Tak abych ti zkazil náladu, tak popíšu svůj problém. fabia, 1,2HTP. Přesně před měsícem mi přestal fungovat jeden válec. Byl jsem 150metrů od servisu, tak jsem to tam nechal:

Výměna cívky nepomohla, výměna vstřikovače také ne, výměna lambdy také ne. Dnes mi v ACA řekli, že je to pravděpodobně hlava válce, takže k 9000,- za předchozí výměny cívky, vstřikovače a lambdy si mohu připočíst 30 000,- za hlavu. Na 4 roky staré auto s ujetými 42000 je to docela slušné :o). Proto jsem šel hledat info zde a narazil jsem na tvůj dotaz.

Mimochodem, mezi předešlými výměnami jsem vždy pár dnů jezdil naprosto bez problémů. A jednalo se o velký servis, kde diagnostiku a všechno potřebné měli.

Editováno: , autor: Gooorila
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...