headquest Vloženo 6. Květen 2010 Sdílet Vloženo 6. Květen 2010 spatny, opravovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 6. Květen 2010 Sdílet Vloženo 6. Květen 2010 (editace) no to je blbý, ale co nadělám. auto je koupený a servisovaný v autorizovaným a za opravu chtějí "jenom" 16 tis., to je asi rozumná cena oproti tomu, co jsem tady četl, tak do toho budu muset jít. Editováno: 6. Květen 2010, autor: vormen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sprdukulicka Vloženo 15. leden 2011 Sdílet Vloženo 15. leden 2011 asi píšu pozdě, ale po opravě potkaných ventilů mi motor dělal totéž. nevím jak se tomu přesně poví, ale jak je plastová hadice, za otvorem na lití oleje do motoru, jenž vede dále do sání, tak byla v sání uvolněná a ztrácel se tudy tlak. proto ta bohatá směs a střídání špatného chodu válců. nevím jestli se jedná i o tento problém, ale myslím že za její kontrolu to rozhodně stojí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 1. Únor 2011 Sdílet Vloženo 1. Únor 2011 (editace) Fabia 1,2 12V 47 KW naj. 211000 Km. po krásné mrazivé noci nechtěla nastartovat, nakonec nastartovala z výfuku šel černý dým, pak se rozsvítila kontrolka motoru, která porblikávala, evidentně to šlo na 2 válce, motor škubal s celým autem na Vagu byly vypsány chyby: Chyba č. 1 -17925 (P1517)- hlavní lelektrická závada- hlavní relé Chyba č. 2 - 16555(P0171)-příliš chudá směs v 1. válci-systém dávkování paliva Chyba č. 3 - 17511 ( P1103)- sonda 1-řada válců 1-příliš malý výkon vyhřívání Chyba č. 4-16687 (P0303) vynechání zapalování 3. válce Proběhla kontrola relé palivového čerpadla- šlapalo Proběhla kontorlo vstřiků-šlapaly Nakonec jsem dle DP přeměřil odpor všech zapalovacích cívek a jedna bal špatná, takže uvedená závada byla v cívce, ty prostě u škodovek odcházejí. měření odporu cívky je v DP, měří se odpor 1. a 4. pinu ( hodnota 370-410 ohmů) Editováno: 1. Únor 2011, autor: Casy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan1477 Vloženo 31. Květen 2012 Sdílet Vloženo 31. Květen 2012 Ahojte ,potrebujem radu , lebo som uz uplne na dne.... mam fabiu1.2 47kw rv.2003 nabehanych 120000km. Vzdy rano, ked nastartujem auto , sa to cele rozklepe,volnobezne otacky sa kusok rozletia , citim mierne trasenie celym motorom, no po cca 15 -20 sekundach sa to ustali a potom je vsetko v poriadku...., otacky sa zrovnaju aj skor, ked na zaciatku klepania pridam troska plynu... Potom to auto ide celkom v pohode... nebadat to ani na otackach , ani na vykone... Uz som vymenil vsetky cievky, vycistil a dal nastavit aj vzduchovu klapku aj EGR ventil, mam tam nove filtre, ako olej, palivo , vzduch, ale aj novy olej... Vstrekovace som dal prehodit medzy valcama , no stale robi to iste... Testovali sa vsetky akcne cleny, vsetko je OK, tlaky su tiez v poriadku, No stale mi po cca 300 km vyhadzuje chybu 16685 valec 1 zistene vynechavanie zapalovania...sporadicka chyba... Rozvody su vraj tiez v poriadku, nie su preskocene... Uz neviem co dalej.... za kazde info vopred vdaka Dusan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 31. Květen 2012 Sdílet Vloženo 31. Květen 2012 Je tam spravny pal. tilter (3 alebo 4 Bar). Je dostatočny flak paliva rano. Pri otvoreni dveri zopne mikrospinač pal. čerpadlo rano krd sa trasie motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan1477 Vloženo 31. Květen 2012 Sdílet Vloženo 31. Květen 2012 No palivovy filter mi menili priamo v skoda servise cca 5000km dozadu, a dali tam origos Skodovacky, mikrospinac mi nefunguje,takze to natiahne benzin, az ked nastasrtujem cez klucik, ale toto mi uz nefunguje cca5rokov a zatial to bolo v poriadku... Je pravda aj to, ze ten povodny filter bol dost spinavy ... ale ved chodim len na Shellku a na Slovnaftacku pumpu...teraz uz len na OMV , alebo na Slovnaft, Shellku som pre istotu vynechal... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wranic Vloženo 31. Květen 2012 Sdílet Vloženo 31. Květen 2012 (editace) neco podobnyho se delo strejcovi u pezota mel teda naftaka a jeste to vydavalo divny zvuky.mel vstriky na stolici a nakonec zjistili ze mu na vstrikach neco netesni...zkusim zjistit vic:-) Editováno: 31. Květen 2012, autor: Wranic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bereda2020 Vloženo 18. Květen 2013 Sdílet Vloženo 18. Květen 2013 Zdravím, už nevím co s tím, poslední dobou se mi zdá že motor má nižší výkon při nízkých otáčkách, a při volnoběhu se klepe jak ratlík. Píchnul jsem to na VAG a ten mi vypsal chybu 16685 - Valec 1 Zjisteno zapalovani vynechava P0301 - 35-10 - - - Sporadicky. Tak jsem začal od zapalovacích modulů, prohodil jsem je a po pár týdnech stejná chyba. Tak jsem prohodil i svíčky, v prvním válci byla strašně černá, očistil jsem ji a prohodil se třetím válcem. Opět stejná chyba, teď jsem zkoušel vstřiky a všechny vstřikují hezky, za půl minuty 74ml. Čerpadlo mi spínalo a vypínalo, testoval jsem pomocí diagnostiky-test akčních členů, proto tak malá hodnota. Když jsem nastartoval a podíval se na měřené hodnoty, skupina 15 tak u prvního válce bylo vidět, že se zvedá číslo výpadku zapalování. Po přidání plynu přestalo. Zkusil jsem tedy odpojovat jednotlivé vstřiky za chodu. Po odpojení prvního se vcelku nic nestalo, motor se jen začal víc třást, po odpojení jiných mi div nevyskočil ven. Snad jen poslední co mi napadá je zkontrolovat kompresi. Ještě doplním že před půl rokem mi asi 2x nešlo nastartovat teplý motor. Už nevím co mi to psalo za chybu, ale vyměnil jsem čidlo chladicí kapaliny a bylo to v pořádku. Máte někdo nějaké podobné zkušenosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 18. Květen 2013 Sdílet Vloženo 18. Květen 2013 To bude na repas hlavy. Tlaky si meral. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bereda2020 Vloženo 18. Květen 2013 Sdílet Vloženo 18. Květen 2013 To bude na repas hlavy. Tlaky si meral. Zatím neměřil, nevím jestli jet do servisu a nechat tam doví kolik, nebo si soupravu koupit na aukru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 18. Květen 2013 Sdílet Vloženo 18. Květen 2013 Taky tlakomer ma skoro každy mechanik. Trva to max 10min. a vieš čo tomu je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bereda2020 Vloženo 18. Květen 2013 Sdílet Vloženo 18. Květen 2013 (editace) Taky tlakomer ma skoro každy mechanik. Trva to max 10min. a vieš čo tomu je. Ok, zkusím někde nechat změřit, kolik stojí cca výměna hlavy, případně jen ventilů? Písty jsou snad v pořádku, spotřeba oleje nulová, z oleje není cítit benzín. Nemohla by být také chyba v lambda sondě? Editováno: 18. Květen 2013, autor: rubaspavel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 18. Květen 2013 Sdílet Vloženo 18. Květen 2013 Tlaky rozhodnu čo dalej. Repas hlavy okolo 2tis. + montať. Lambda asi nie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 19. Květen 2013 Sdílet Vloženo 19. Květen 2013 řekl bych skoro zbytečně založené téma, páč je to jak přes kopírák s tímto http://forum.skodahome.cz/topic/123939-fabia-2003-12-htp-47-kw-po-nastartování-motor-jede-nepravidelně-a-práská-při-přidání-plynu-hustě-kouří/?p=1769607 jen s jedním rozdílem, že utebe je 6V a a tam to je 12 Ventil, ale symptomy naprosto stejné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bulanoon Vloženo 17. Září 2013 Sdílet Vloženo 17. Září 2013 (editace) Ahoj, hledal jsem tady různě na fóru, ale zatím jsem nenašel nic, co by mi pomohlo odstranit závadu. Jde o tohle: asi před 14ti dny auto občas jelo jen na 2 válce. Stačilo vypnout motor, nastartovat a zase bylo na nějakou dobu OK. V té době se ve VAGu objevovalo toto: 16804 - rada 1: system katalyzatoru ucinek prilis maly P0420 - 006 - zkrat na plus - Sporadicky17763 - Buzeni zapalovani valce 1 Preruseni P1355 - 009 - preruseni / zkrat na kostru - Sporadicky16685 - Valec 1 Zjisteno zapalovani vynechava P0301 - 006 - zkrat na plus - Sporadicky16825 - System odvzdusneni palivove nadrze Chybny prutok P0441 - 008 - nesmyslny signal - Sporadicky16725 - Snimac polohy vackovych hridelu: (G40) Nesmyslny signal P0341 - 008 - nesmyslny signal - Sporadicky Kontroloval jsem: Odpor cívek - OK, Napětí na svorkovnici snímače polohy vačkového hřídele 4,5V, Odpor vstřikovacích ventilů - OK, Svíčky jsou měněné před 15 000km, už před výměnou se občas rozsvítila kontrolka elektroniky motoru, po výměně se neobjevila, až doteď. Na základě jiných příspěvků šlo auto na kontrolu tlaků ve válcích >> tlaky jsou OK Po dnešní kontrole tlaků už jede auto pořád jenom na 2 válce a na VAGu dnes bylo toto: 16685 - Valec 1 Zjisteno zapalovani vynechava P0301 - 006 - zkrat na plus - Sporadicky17763 - Buzeni zapalovani valce 1 Preruseni P1355 - 009 - preruseni / zkrat na kostru16726 - Snimac polohy vackovych hridelu: (G40) Signal prilis maly P0342 - 009 - preruseni / zkrat na kostru - Sporadicky readiness 0010 0001 Když jsem dal blok hodnot, skupinu 15, tak v poli 1 při volnoběhu hodnota letěla nahoru jak šílená. Zkusil jsem odpojit cívku na 2 válci, hodnoty se samozřejmě načítaly v poli 2, ale ostatní dvě měly pořád 0 a motor jel zase na 2 válce a ten, který původně vůbec nepálil, jel úplně v pohodě. Víte někdo čím tohle může být? Díky. Editováno: 17. Září 2013, autor: bulanoon 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Září 2013 Sdílet Vloženo 17. Září 2013 Vlákna jsem sloučil. Příště,bulanoone,nezakládej nové vlákno na stejné,či podobné téma,které se tady řeší už vícekrát! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 18. Září 2013 Sdílet Vloženo 18. Září 2013 možná bych začal tím snímačem polohy vač.hřídele a projdi si kabeláž, zda tě nenavštívila kuna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bulanoon Vloženo 4. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2013 Tak kabeláž jsem prošel (jen pohledově) všechno vypadá OK, Kuna to asi nebyla. Nemám schéma, takže nevím jak to proměřit. Dá se někde najít jak to proměřit? Myslím tím který pin na konektoru ŘJ s druhým koncem? Ještě se chci zeptat jak zjistit, jestli je špatný ten snímač polohy? V dílenské příručce je ke kontrole napsané jenom, že se má změřit napětí na svorkovnici k tomu snímači. To jsem změřil a je tak jak má být 4,5V. Díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robert88 Vloženo 9. Květen 2014 Sdílet Vloženo 9. Květen 2014 zdravim mam 1.2 47kw 12v 2007rok mam to auto asi pres mesic a mam problem s motore kdys vitacim motor nad 3tis.tak se jako dusit padaj otacky a chcipne ablika mi kontrola elektroniky motoru ale ted mi to dela i kdis to drzim pod 3tis a jde cejtit jako nespalenej benzin aspon mi to tak pripada prosim poradte nemam jeste skusenosti stimto motorem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 9. Květen 2014 Sdílet Vloženo 9. Květen 2014 ale máme,máme...... ....a sú tu písané dokonca o ňom romány.... -načítať diagnostiku a dovolím si napísať,že buď to bude v háji cievka alebo špatné tlaky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jano33 Vloženo 11. Květen 2014 Sdílet Vloženo 11. Květen 2014 dobry den, mam problem a potrebujem poradit. Kupil som Fabiu 1.2HTP 12V rocnik 2006, uz pri kupe sa mi motor nepozdaval ale myslel som si ze to bude len malickost. Predchadzajuci majitel mi tvrdil ze bateria je slaba preto nestartoval. Vymenil som bateriu a auto nastartovalo. Po prvej jazde som spozoroval ze kontrolka motora zasvietila a bolo pocut ze motor ide len na dva valce.Pomeral som tlaky (prvy 8, druhy12 a treti 12), dal som repasovat hlavu + kompletna generalka (rozvody,olej, filter,sviecky, indukcne cievky). Auto opat nastartovalo vsetko bolo ok pokial som neurobil prve 3 km a znovu nastal ten isty problem, zacal vynechavat valec. Napojil som ho na pocitac, ukazuje mi vynechany prvy a treti valec, piestne kruzky boli skontrolovane a su ok. Pokial je motor studeny ide dobre akonahle sa zohreje nastava problem. Znovu som skontroloval tlaky a vsetky 3 maju 17bar. Taktiez som dal testovat riadiacu jednotku ECU a ta je v poriadku. Motor nadalej vynechava, deje sa to najma pri pridavani plynu a naslednom ubrati , alebo ak podradim z 5 do 4 do 3 rychlosti (cize spomalujem). Skontroloval som katalizator , je v poriadku. Pocitac ukazuje vsetko je v poriadku nenajde ziadnu chybu iba vynechavanie valcov. Lambda sondy su taktiez v poriadku (pc ich nevypisuje, nahrievaju sa na spravnu teplotu). Taktiez som si vsimol ze pri volnobehu su otacky 400 (pokial viem vyrobca urcuje 708) takze su podla mna nizke. Uz naozaj neviem kde by este mohol byt problem. Moze to byt kablovanie? Kto vie nech poradi, uz som do toho vrazil dost vela a auto stale nejde ako ma. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 12. Květen 2014 Sdílet Vloženo 12. Květen 2014 vymaž pamäť závad a prehoď z toho valca,kde nemáš výpadky na niektorý,ktorý vynecháva...znova načitaj diagnostikou či sa vynechávanie na válcoch zmenilo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jano33 Vloženo 12. Květen 2014 Sdílet Vloženo 12. Květen 2014 skusal som aj to stale je chyba na 1 sporadicky vyskoci 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chase Vloženo 13. Květen 2014 Sdílet Vloženo 13. Květen 2014 pro jistotu bych nechal zkontrolovat vstrikovac na 1.valci a 3.valci zda nejsou trysky zanesene a rozprasuje tak jak ma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.