Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

viac ako 6 rokov by som ich tam nenechával , večné nie sú , inak je to na posúdení , bez rozobratia nezistíš nič , a zo starým to nemá význam skladať 

Tak jsem vyměnil svíčky včetně oleje a filtrů. Díky zdejšímu foru to byla celkem hračka, asi nejdůležitější byla výroba vytahováku cívek ( ještě ho trochu dotuním ) . I když máme Seat Ibiza 1.4 16V jedná se o stejný motor jako je ve Škodovce.

Ještě jeden zásadní poznatek při výměně svíček - pro povolení / utažení je potřeba použít svíčák jehož venkovní průměr je maximálně 22mm protože širší se do motoru prostě nevejde !! Použité svíčky NGK ZFR6T-11G.

Průběh výměny na Rajčeti : http://czjawa.rajce.idnes.cz/vymena_oleje%2C_filtru_a_svicek_u_motoru_koncernu_VW_1.4_16V_r.v_2011/

 

pekný vyťahovák,takmer ako originál prípravok ....

  • 11 měsíců později...

Ja som dal NGK ZFR6T-11G,predtým tam boli Bosch FR7 HC+ ,po 45 000 km,boli úplne v pohode suché a pekne vypálené.Odtrh som neupravoval,no musím povedať že po výmene som si všimol že studený štart mi trvá dlhšie ako na tých pôvodných,tam to chytalo na brnk za studena a na NGK-áčkach musím točiť aj 2-3-4 sek.za studena,zohriaty no problem,iba toto žiadne iné rozdiely.S NGK mám dobré skúsenosti aj na HTP/LPG.

Upraveno od kimmi

  • 2 roky později...

Chcel by som oživiť túto tému na motore 1.4 63kw BXW LPG, potrebujem vymeniť zapaľovacie sviečky a ako tu čítam aj na LPG dávate originál sviečky, preto som sa rozhodol aj ja -kupil som Bosch FR7 HC+  Made in Russia,lenže ked som vyberal pôvodné mal som tam sviečky na LPG - BOSCH Iridium r6 FR6LI 332S a tie boli asi o cca 3,5mm kratšie ako nové FR7 HC+ -tak som ich pre istotu nedával z dôvodu že nové su dlhšie a tým pádom či by neprišli do stretu s piestom ....alebo nové sú nejaký nepodarok a preto sú dlhšie.???Nemá niekto s tým nejaké skúsenosti??? Hoci na oboch píše dlžka závitu 19mm ale v reále nie sú rovnaké. vid foto:

Za každú radu veľká vďaka.

 

Rôzna dlžka -19mm.jpg

Upraveno od maruten1707

obidve sú dáke divné , dal by som riadnu japonskú NGK ZFR6T-11G 

No ono pôvodné ti už opálené majú cca 48tis najazdené na LPG a motor štratuje aj ťahá vcelku OK (odtrh nové majú 0,7mm a teraz po 48tis odtrh čo som meral majú 0,75mm)-aspoň ja nepociťujem žiadne negatíva ale už by to chcelo vymeniť lebo je to predsa len LPG, ale mne ide o tie dlhšie či môžu byť. A či vôbec môžu byť dlhšie od toho závitu smerom k elektrode.

Upraveno od maruten1707

Nemá naozaj nikto s tým nejaké skúsenosti-alebo proste tie sviečky aj ked sú dlhšie nijako motru by nevadili???

Prípadne nemá niekto doma staré použité sviečky z motora BXW(1.4 63kw) -NGK ZFR6T-11G  alebo Bosch FR7 HC+  aby mi vedel odmerať dlžku od podložky čo je na zavite až po ten zahnutý pliešok tak ako na foto:

IMG_20181229_133028.jpg

Upraveno od maruten1707

Nazdar,zmeral so ti to na použitej Bosch FR7 HC+ je to 27mm.

Důležitá je délka závitu a tu máš mít 19 mm.

Jinak - výměna iridiových svíček za svíčky s měděnou elektrodou je downgrade.

Ale dělej jak chceš.

Kupujete svičky NGK které jsou vyrobené v polsku a na obalu piše made in poland :D

Bosch je vyrabený v ukrajinsku a piše made in germany :D

Ja mám Bosch made in Russia

ok viem že tie medené oproti iridovým budu o triedu nižšie ale dostal som sa k ním na nízku sumu tak aspoň vyskúšam,ked budú robiť neplechu tak pôjdu tam nové iridové,mne išlo o ten rozmer v prvom rade..a tiež mám 27mm ako písal vyššie kimmi, takže diki moc

Upraveno od maruten1707

ja mám teda NGK japan , hlavne nerozumiem tejto asociálnej alchýmii , riešia sa tu sviečky na auto kde stoja doslova smiešne peniaze , tie NGK sú možno 8eur kus 

Ja som mal NGK za 4.85€/ks japan

  • 1 měsíc později...

Vraciam sa späť k téme, vymenil som sviečky za bosch Bosch FR7 HC+ a auto ide v pohode na benzín i LPG (akurát odtrh upravený z 0,9mm na 0,7mm). Nie sú poznať zatiaľ žiadne negatíva.

Teraz som menil sviečky Bosch za Bosch FR7 HC+ po 30 000 km,sú úplne v pohode a žiaden odtrh som nemenil,to som robieval na Felicii kde bol podtlakový systém.

IMG_20190227_193658221.jpg

Ok a taktiež máš LPG ale asi sekvenčné ? no neviem ja som odtrh ho trocha upravil lebo bolo písane na viacerých debatách aj na iných forach....A inak koľko Litrov LPG ti vojde do nádrže-mne do roomstra vojde niečo okolo 37-38litrov nie je to málo na Roomstra

Upraveno od maruten1707

S otázkami o LPG prejdi radšej do sekcie LPG.

V 4. 3. 2019 na 14:12, kimmi napsal:

Teraz som menil sviečky Bosch za Bosch FR7 HC+ po 30 000 km,sú úplne v pohode a žiaden odtrh som nemenil,to som robieval na Felicii kde bol podtlakový systém.

IMG_20190227_193658221.jpg

Aky bol dôvod vymeny už pri 30tis. len pre klud duše alebo?

LPG-éčko,mením po 30 000,ale tie moje by určite ešte raz toľko vydržali.

  • 11 měsíců později...

Použil niekto na F2  1.4 16V tieto sviečky ZFR5P-G-uvádza sa pri nich že sú vhodné aj na tieto motory BXW CGGB?Vždy sa tu uvádza iný typ NGK ZFR6T-11G,použival niekto tie prvé spomenuté.

 

https://www.mototech.sk/NGK-sviecka-1-2HTP-1-4-16V-1-6-101905601B-d3909.htm

  • 3 týdny později...

Včera jsem se podíval na svíčky (Bosh FR7) po 2 letech a najeto asi 35 000 km.

Už jsem zaznamenal po startu studeného motoru (občas) malinké vynechání,nebo nepravidelný chod.

Když jsem je vyndal byly naprosto čisté(keramika u elektrod bílá),ale odrth byl velký-tak 1,2 - 1,3mm.

Tak jsem je poklepal a merkou nastavil na 1mm,nechám je dál běžet,uvidím jak se budou chovat !

Ty první z fabriky (Champion),byly asi po 40 000km úplně KO (opálené,velký odtrh) a auto mi nechtělo moc jet,nahradily je současné Boschky.

 

Budu dělat i výměny oleje a všech filtrů,tak jsem dal hned nový vzducháč motoru.

 

No to bylo vše hned jinak a dnes cestou do práce si užíval ,jak mi to hned líp jede a akceleruje.

To zlepšení mě až překvapilo !

 

Jinak zapalovací cívky vytahuji dvěma šroubováky do protivky a páčím bud v místě konektoru,nebo když je málo místa tak i za samotné zapalování.

Takže Boschky pojedou dál a uvidím kolik vydrží.

Na to pozor ak bude velka medzera, odchadzaju cievky, prerazia sa a treba novu. Hlavne u jednej serie vyroby to bolo markantne. 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.