suri. Vloženo 18. Září 2015 Sdílet Vloženo 18. Září 2015 viac ako 6 rokov by som ich tam nenechával , večné nie sú , inak je to na posúdení , bez rozobratia nezistíš nič , a zo starým to nemá význam skladať Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
czjawa Vloženo 19. Září 2015 Sdílet Vloženo 19. Září 2015 Tak jsem vyměnil svíčky včetně oleje a filtrů. Díky zdejšímu foru to byla celkem hračka, asi nejdůležitější byla výroba vytahováku cívek ( ještě ho trochu dotuním ) . I když máme Seat Ibiza 1.4 16V jedná se o stejný motor jako je ve Škodovce. Ještě jeden zásadní poznatek při výměně svíček - pro povolení / utažení je potřeba použít svíčák jehož venkovní průměr je maximálně 22mm protože širší se do motoru prostě nevejde !! Použité svíčky NGK ZFR6T-11G. Průběh výměny na Rajčeti : http://czjawa.rajce.idnes.cz/vymena_oleje%2C_filtru_a_svicek_u_motoru_koncernu_VW_1.4_16V_r.v_2011/ 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 19. Září 2015 Sdílet Vloženo 19. Září 2015 pekný vyťahovák,takmer ako originál prípravok .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 6. Září 2016 Sdílet Vloženo 6. Září 2016 (editace) Ja som dal NGK ZFR6T-11G,predtým tam boli Bosch FR7 HC+ ,po 45 000 km,boli úplne v pohode suché a pekne vypálené.Odtrh som neupravoval,no musím povedať že po výmene som si všimol že studený štart mi trvá dlhšie ako na tých pôvodných,tam to chytalo na brnk za studena a na NGK-áčkach musím točiť aj 2-3-4 sek.za studena,zohriaty no problem,iba toto žiadne iné rozdiely.S NGK mám dobré skúsenosti aj na HTP/LPG. Editováno: 14. Září 2017, autor: kimmi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maruten1707 Vloženo 29. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2018 (editace) Chcel by som oživiť túto tému na motore 1.4 63kw BXW LPG, potrebujem vymeniť zapaľovacie sviečky a ako tu čítam aj na LPG dávate originál sviečky, preto som sa rozhodol aj ja -kupil som Bosch FR7 HC+ Made in Russia,lenže ked som vyberal pôvodné mal som tam sviečky na LPG - BOSCH Iridium r6 FR6LI 332S a tie boli asi o cca 3,5mm kratšie ako nové FR7 HC+ -tak som ich pre istotu nedával z dôvodu že nové su dlhšie a tým pádom či by neprišli do stretu s piestom ....alebo nové sú nejaký nepodarok a preto sú dlhšie.???Nemá niekto s tým nejaké skúsenosti??? Hoci na oboch píše dlžka závitu 19mm ale v reále nie sú rovnaké. vid foto: Za každú radu veľká vďaka. Editováno: 29. Prosinec 2018, autor: maruten1707 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 29. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2018 obidve sú dáke divné , dal by som riadnu japonskú NGK ZFR6T-11G Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maruten1707 Vloženo 29. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2018 (editace) No ono pôvodné ti už opálené majú cca 48tis najazdené na LPG a motor štratuje aj ťahá vcelku OK (odtrh nové majú 0,7mm a teraz po 48tis odtrh čo som meral majú 0,75mm)-aspoň ja nepociťujem žiadne negatíva ale už by to chcelo vymeniť lebo je to predsa len LPG, ale mne ide o tie dlhšie či môžu byť. A či vôbec môžu byť dlhšie od toho závitu smerom k elektrode. Editováno: 29. Prosinec 2018, autor: maruten1707 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maruten1707 Vloženo 30. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2018 Nemá naozaj nikto s tým nejaké skúsenosti-alebo proste tie sviečky aj ked sú dlhšie nijako motru by nevadili??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maruten1707 Vloženo 31. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2018 (editace) Prípadne nemá niekto doma staré použité sviečky z motora BXW(1.4 63kw) -NGK ZFR6T-11G alebo Bosch FR7 HC+ aby mi vedel odmerať dlžku od podložky čo je na zavite až po ten zahnutý pliešok tak ako na foto: Editováno: 31. Prosinec 2018, autor: maruten1707 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 31. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2018 Nazdar,zmeral so ti to na použitej Bosch FR7 HC+ je to 27mm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 31. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2018 Důležitá je délka závitu a tu máš mít 19 mm. Jinak - výměna iridiových svíček za svíčky s měděnou elektrodou je downgrade. Ale dělej jak chceš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TOMUS Vloženo 31. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2018 Kupujete svičky NGK které jsou vyrobené v polsku a na obalu piše made in poland Bosch je vyrabený v ukrajinsku a piše made in germany Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 31. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2018 Ja mám Bosch made in Russia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maruten1707 Vloženo 31. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2018 (editace) ok viem že tie medené oproti iridovým budu o triedu nižšie ale dostal som sa k ním na nízku sumu tak aspoň vyskúšam,ked budú robiť neplechu tak pôjdu tam nové iridové,mne išlo o ten rozmer v prvom rade..a tiež mám 27mm ako písal vyššie kimmi, takže diki moc Editováno: 31. Prosinec 2018, autor: maruten1707 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 31. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2018 ja mám teda NGK japan , hlavne nerozumiem tejto asociálnej alchýmii , riešia sa tu sviečky na auto kde stoja doslova smiešne peniaze , tie NGK sú možno 8eur kus 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 2. leden 2019 Sdílet Vloženo 2. leden 2019 Ja som mal NGK za 4.85€/ks japan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maruten1707 Vloženo 1. Březen 2019 Sdílet Vloženo 1. Březen 2019 Vraciam sa späť k téme, vymenil som sviečky za bosch Bosch FR7 HC+ a auto ide v pohode na benzín i LPG (akurát odtrh upravený z 0,9mm na 0,7mm). Nie sú poznať zatiaľ žiadne negatíva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 4. Březen 2019 Sdílet Vloženo 4. Březen 2019 Teraz som menil sviečky Bosch za Bosch FR7 HC+ po 30 000 km,sú úplne v pohode a žiaden odtrh som nemenil,to som robieval na Felicii kde bol podtlakový systém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maruten1707 Vloženo 4. Březen 2019 Sdílet Vloženo 4. Březen 2019 (editace) Ok a taktiež máš LPG ale asi sekvenčné ? no neviem ja som odtrh ho trocha upravil lebo bolo písane na viacerých debatách aj na iných forach....A inak koľko Litrov LPG ti vojde do nádrže-mne do roomstra vojde niečo okolo 37-38litrov nie je to málo na Roomstra Editováno: 4. Březen 2019, autor: maruten1707 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 5. Březen 2019 Sdílet Vloženo 5. Březen 2019 S otázkami o LPG prejdi radšej do sekcie LPG. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 7. Březen 2019 Sdílet Vloženo 7. Březen 2019 V 4. 3. 2019 na 14:12, kimmi napsal: Teraz som menil sviečky Bosch za Bosch FR7 HC+ po 30 000 km,sú úplne v pohode a žiaden odtrh som nemenil,to som robieval na Felicii kde bol podtlakový systém. Aky bol dôvod vymeny už pri 30tis. len pre klud duše alebo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 9. Březen 2019 Sdílet Vloženo 9. Březen 2019 LPG-éčko,mením po 30 000,ale tie moje by určite ešte raz toľko vydržali. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 24. Únor 2020 Sdílet Vloženo 24. Únor 2020 Použil niekto na F2 1.4 16V tieto sviečky ZFR5P-G-uvádza sa pri nich že sú vhodné aj na tieto motory BXW CGGB?Vždy sa tu uvádza iný typ NGK ZFR6T-11G,použival niekto tie prvé spomenuté. https://www.mototech.sk/NGK-sviecka-1-2HTP-1-4-16V-1-6-101905601B-d3909.htm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nomil Vloženo 12. Březen 2020 Sdílet Vloženo 12. Březen 2020 Včera jsem se podíval na svíčky (Bosh FR7) po 2 letech a najeto asi 35 000 km. Už jsem zaznamenal po startu studeného motoru (občas) malinké vynechání,nebo nepravidelný chod. Když jsem je vyndal byly naprosto čisté(keramika u elektrod bílá),ale odrth byl velký-tak 1,2 - 1,3mm. Tak jsem je poklepal a merkou nastavil na 1mm,nechám je dál běžet,uvidím jak se budou chovat ! Ty první z fabriky (Champion),byly asi po 40 000km úplně KO (opálené,velký odtrh) a auto mi nechtělo moc jet,nahradily je současné Boschky. Budu dělat i výměny oleje a všech filtrů,tak jsem dal hned nový vzducháč motoru. No to bylo vše hned jinak a dnes cestou do práce si užíval ,jak mi to hned líp jede a akceleruje. To zlepšení mě až překvapilo ! Jinak zapalovací cívky vytahuji dvěma šroubováky do protivky a páčím bud v místě konektoru,nebo když je málo místa tak i za samotné zapalování. Takže Boschky pojedou dál a uvidím kolik vydrží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atlan Vloženo 12. Březen 2020 Sdílet Vloženo 12. Březen 2020 Na to pozor ak bude velka medzera, odchadzaju cievky, prerazia sa a treba novu. Hlavne u jednej serie vyroby to bolo markantne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.