Dyzoon Vloženo 22. Květen 2013 Sdílet Vloženo 22. Květen 2013 Chtěl jsem se zeptat z neznámých příčin mi přestal jít tempomat. Rikam ok packa je ještě původní dam jinou a to bude urcite tim. Ale bouzel cca měsíc fungoval bez problémů a zničeho nic se zacal za jizdy vypinat a postupne prestal fungovat uplne-_- Kdyz ho sem tam zkusím tak nekdy jede nekdy ne ale spis ne. Nevite nekdo kde by mohl byt problem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 23. Květen 2013 Sdílet Vloženo 23. Květen 2013 Diagnostika napsala co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dyzoon Vloženo 23. Květen 2013 Sdílet Vloženo 23. Květen 2013 Prave ze nenapsala vubec zadnou chybu nic Nejaky studeny kontakt nebo tak něco asi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Carlito Vloženo 23. Květen 2013 Sdílet Vloženo 23. Květen 2013 Pri tempomate je zakladna vec NEVYPINAT(mala packa na vrchu tempomatu). Pozri si temy o tempomate a roznych postupoch cistenia mikrospinacov po castom zapinani/vypinani tempomatu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dyzoon Vloženo 23. Květen 2013 Sdílet Vloženo 23. Květen 2013 Tak ze vyměnit packu za novou a nepoužívat páčku co nahoře? A melo by to byt ok? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Carlito Vloženo 24. Květen 2013 Sdílet Vloženo 24. Květen 2013 Presne tak-NEPOUZIVAT zapinanie na vrchu packy. Staci ti predsa len aktivovat tempomat sipkou dolu(set). Ak si ale trosku zrucny a trufas si na rozborku tempomatovej packy, tak nemusis kupovat novu, ale staci podla navodu vycistit tu tvoju povodnu. Najdi si tu na fore je to tu perfektne popisane ... "Ano, je to přesný popis problémů kontaktů plošného spoje v páčce tempomatu, dělalo mi to taky tak, nejdříve ne moc často, ale zhoršovalo se to a letos na podzim už jsem to psychicky nevydržel (teplý start TDi není nic moc hezkého), vzal jsem kontox, tenký šroubováček a pustil se do opravy - páčku velmi lehce rozcvakneš, vyndáš plošňáček, rozpojíš konektor a plošňák vyčistíš (jen jsem to stříknul tím sprejem a vytřel opatrně hadříkem, ani jsem nerozebíral ten vypínač na plošném spoji), strčíš plošňáček zpět a je to. Od doby vyčistění mi to šlape jak hodninky, vypínač tempomatu nepoužívám." http://forum.skodahome.cz/topic/48323-nefunkcny-tempomat/page-3?hl=nefunkční tempomat OII Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladoRS Vloženo 24. Květen 2013 Sdílet Vloženo 24. Květen 2013 Zdravím mám taký problém že keď zapnem tempomat zasvieti kontrolka dám nnohu z plynu ale auto stále zrýchluje alebo naopak dam nohu z plynu kontrolka svieti ale auto spomaluje. Octavia 2 1,9TDI PD 77kW 2007. ĎAKUJEM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 24. Květen 2013 Sdílet Vloženo 24. Květen 2013 Ještě bych dodal, rozšroubovat a napružit pírka od zmiňovaného ON/OFF Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 24. Květen 2013 Sdílet Vloženo 24. Květen 2013 Než bude vrtat do páčky tak diagnostika motor, měřené hodnoty,skupina 06 Tam vidíš zda reaguje na povely. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 24. Květen 2013 Sdílet Vloženo 24. Květen 2013 Vrtání do páčky je na pár minut. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dyzoon Vloženo 20. Červen 2013 Sdílet Vloženo 20. Červen 2013 (editace) Mam dotaz též sem měnil packu k vůli nefuncnimu tempomatu a budu opět měnit lze tam dat tu "novější " a ne co tam byla od roku 07? Diky za odpověď Editováno: 20. Červen 2013, autor: Dyzoon Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pištáčik Vloženo 20. Červen 2013 Sdílet Vloženo 20. Červen 2013 A čo rozobrať a vyčistiť? Ja mám od posledného čistenia vyše roka a zatiaľ OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dyzoon Vloženo 20. Červen 2013 Sdílet Vloženo 20. Červen 2013 Právě sem strojar a ne elektrikář tak se do takových věci radši nepoustim..ale je fakt ze `sem tam IDE ale spíš ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 20. Červen 2013 Sdílet Vloženo 20. Červen 2013 Taky sem strojař a jak píše Pištáčik, od vyčištění hrubo přes rok bez problému, nic na tom není Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dyzoon Vloženo 20. Červen 2013 Sdílet Vloženo 20. Červen 2013 A co obnáší vyčistit? Celkou ji vymontovat to znamená aji volant dolů nebo ta páčka ide rozdelat i když je normalne nasazena? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dyzoon Vloženo 28. Červen 2013 Sdílet Vloženo 28. Červen 2013 Jak povídal sulda rozdelal sem to vyčistil a cca týden šlape bez problémů stim ze sem nepouzil a nepoužiju on/off Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
plazboz Vloženo 28. Červen 2013 Sdílet Vloženo 28. Červen 2013 A šla by rozdělat a vyčistit i druhá páčka na ovládání stěračů a palubáku? Mně totiž občas zlobí, tak bych to chtěl udělat, ale nevím, zda je nutné sundávat i volant....? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pištáčik Vloženo 28. Červen 2013 Sdílet Vloženo 28. Červen 2013 Dyzoon: Ja som ekonóm a zvládol som to. plazboz: vyčistenie tempomatovej páčky funguje, pretože problém s tempomatom spôsobuje špecifiké konštrukčné riešenie vypínača tempomatu (prepínač na vrchu páčky). Grafitové kontakty zoxidujú a spôsobia nefunkčnosť tempomatu. Ťažko z toho usúdiť, či by podobné čistenie pomohlo pri problémoch s druhou páčkou. Pre ostatných: páčka sa dá relatívne ľahko a bez problémov rozcvaknúť napr. s pomocou kreditky. Odpojiť, vybrať, rozobrať , vyčistiť, posladať, zapojiť, scvahnúť, hotovo. Na rozobratie je potrebný torx, veľkosť sa tu suším niekde na začiatku spomína. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 28. Červen 2013 Sdílet Vloženo 28. Červen 2013 Ten torx sem myslel že je 6 ale je to 7. Po vyčištění to mě šlapalo cca 1,5roku a jen se tady objevil Dyzoon a já napsal že už mi to dlouho od vyčištění funguje tak hned druhej den bác Nevím jak se tenhle stav jmenuje ale funguje vcelku spolehlivě Páčku sem v garáži nehtem rozlouskl a tišťák šup do kapsy, doma vyčistil a sem zvědavej jak dlouho to teď bude fungovat. Předpokládám když nepolezu do tohoto vlákna tak dlouho 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomcat007 Vloženo 10. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2013 (editace) Tak pání já už taky...OII 1,6 MR2005, nejdříve mi tempomat sem tam začal vynechávat (z 10 pokusů se zapnul 8x) až do současného stavu - je prostě kaput. Ale problém je jinde než píšete...doporučuji se na to zaměřit všem co máte fórový tempomaty před FL - jak už tu dříve psal uživatel "mtank" co měl golfa V, tak sem zjistil to samé...nedalo mi to a v rychlosti při čekání na přítulkyni jsem si rozlousknul páčku a zatahal si za kablíky... 3 jsou přestřižený komplet o kloub a 2 jsou zlomený ale ještě drží pohromadě v bužírce...takže problém je jasný...nový tempomat kvůli tomu kupovat určitě nehodlám, zaletuju si ty kablíky zpět a mám to za nula peněz...vrhnu se na to příští týden až budu mět volno, pak poreferuji... Editováno: 10. Červenec 2013, autor: tomcat007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomcat007 Vloženo 18. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2013 Tak pro více z Vás co automaticky měníte nefunkční tempomat.. Dnes rozebráno, sletováno a namontováno...práce když jste hračičky na max. 2 hod. Několik fotonávodů už tu je takže jen v rychlosti: 1. odpojit AKU - kostru 2. počkat cca 1 min. 3. volant rovně - natočit doleva o 45° - vycvaknout pomocí šroubováku pružinku airbagu a ten povysunout - to samé do prava a vyjmout bag 4. odpojit konektor bagu a bag odložit znakem nahoru 5. povolit a vyšroubovat šroub (tisícihran M12) volantu 6. označit polohu volantu případně udělat foto - pak sundat volant 7. vycvaknout horní kryt a pak povolit 3 šrouby na spodním (T25) + sundat páku nastavení sklonu (2xT25) a sejmout spodní kryt 8. povolit T7 na ŘJ a pomocí vrtáku 2,5mm vycvaknout přední klips a pak pomocí prstu ten zadní a sejmout ŘJ (možno nechat viset na konektorech) 9. vycvaknout kroužek pod volantem a sejmout - netočit s ním !!! 10. sundat směrem k sobě snímač úhlu natočení volantu 11. vzít spárovou měrku - nejlépe 1mm a odtlačit klips na vnitřní straně páčky a poté šroubovákem odjistit ten na vnější straně - sejmou páčku a spájet kablíky a pro jistotu je procinkat. 12. vše vrátit zpět v opačným pořadí a po utažení volantu označit šroub důlčíkem 13. nacvaknout bag a zapnout zapalování 14. připojit kostru AKU 15. pro kontrolu - zapnout rádio (nebude vyžadovat kód a normálně funguje), nastavit hodiny a stahování oken 16. jet vyzkoušet tempomat - kontrolka posilovače po pár metrech zhasne - vše OK potřeba jen momenťák, plochý šroubováky, ráčna + ořech T7, T25 a M12, spárový měrky nebo list pilky, vrták 2,5mm , multimetr a pájku + náhradní kablíky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hanyhad Vloženo 24. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2013 Ahoj všem. Koupil jsem oct 2 (MR 2004) a zjistil jsem, že je zde tempomat, ale nejde. Kontaktoval jsem původního majitele jsem zjistil, že tento pouze vyměnil páčku a nic víc. Tak aktivaci zvládnu, ale musím dodělat ten drát do jednotky, jenže nějak nevím odkud kam. Byl by někdo tak hodný, že by mi napsal co se tím drátem má propojit? Ideálně návod pro blbé (nejlépe i s fotkama). :-D Všem předem děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dyzoon Vloženo 2. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2013 Musím zaklept ,ale po vyčištění páčky tempomatu šlape skvěle včera sem se vrátil z Chorvatska cesta tam 950km z patky to samy skoro cela cesta na tempomat a bez problému at vám to všem slape jak ma ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chipmann Vloženo 4. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2013 Nemusíš nic tahat jen kódovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hanyhad Vloženo 5. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2013 Nakódováno mám, ale nejde. Poradíš jak zjistit kde je chyba? Který měřený skupiny testovat, abych zjistil co nejde? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.