Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahojte

Mam problém s prevodovkou keď je v D–ecku tak pri preradovani mierne trhá a potom pri stálej rýchlosti v zábere skáču otáčky... Neviem čo to môže byť. Olej pravdepodobne meneni nebol. Ale pri úplne kľudnej jazde po rovine ide super. A keď to prehodim do tiptroniku tak pri preradovani v zábere napr. do kopca tiež trhne ale otáčky neskacu... Neviete niekto nejakú radu? Auto má 220000km

  • Autor

Jedna sa o motor 2.8v6

Vyměnit olej, pak řešit dále. Taky je možné, že je ho tam málo. Ale pokud nevíš, kdy byl měněn naposled, udělej to co nejdříve.

Možná budeš překvapen...

Upraveno od SUP1

Jo souhlas, ale pokud jsi nemenil a mas 220 000 tak to jsi zaspal, dle meho mechanika :kol-28: , i me :kol-41: , asi uz bude pozde

  • 10 měsíců později...
  • Autor

Problém vyriešený dal som vymeniť hydromenic v prevodovke v septembri. A odvtedy pokoj až na jednu vec. Posledne dva dni mi sekne prevodovka keď dám D. Ale urobí ti iba vtedy keď prídem na parkovisko po jazde. Ale keď vypnem motor a znova naštartujem tak zase ide hladko. Mne ten zvuk pripadá tak ako keby sa niečo točili a keď dám decko tak to tak zasekne. Nemôže to robiť nízka hladina oleja? Lebo vraj tam slzil olej troška.

Upraveno od Tomas Ondriska

Mohlo by, olej je v automatu ta nejdůležitější věc

A správně seřízeny brzdové pásy.

  • Autor

Ako som písal hydromenic mám nový. Takže pôjdem dat skontrolovať Olej a budem dúfať ze to bude ono. Potom napíšem ze ako to dopadlo. Ale problém je že keď vypnem motor a znova naštartujem, zaradim do D tak ani necítiť. Tak teraz neviem co si o tom mam myslieť. Robí to vždy iba po jazde.

Jestli je hladina oleje OK ( na měření hladiny je postup), nesmrdí spáleninou, tak to též může být elektrika - zoxidovaný kontakty.

  • Autor

Bol som v servise a zistil som ze mam olejovu vaňu od oleja. Tak skúsim to cele pretesnit a vymeniť filter v prevodovke ci to bude rozdiel.

To se musí jezdit do servisu, aby se zjistilo, že je olejová vana od oleje?

sup1: teď si mě zase rozsekal  :kol-98:

  • Autor

Nie musel som to dať na zdvihák. A kontroloval som aj hladinu oleja

  • Autor

Nie musel som to dať na zdvihák. A kontroloval som aj hladinu oleja

A co jsi tedy zjistil?

  • Autor

Bol som v servise a zistil som ze mam olejovu vaňu od oleja. Tak skúsim to cele pretesnit a vymeniť filter v prevodovke ci to bude rozdiel.

pokud ti u ustálené rychlosti lítaj otáčky je to hydroměnič v pí...bůhví co ti to dělalo za lojzu...když to máš celé od oleje...a sup chtěl asi vědět co jste zjistili u hladiny oleje.., ne že mu to napíšeš celé znova :-)))

  • 4 týdny později...
  • Autor

Vymenil som olej v prevodovke aj som ju pretesnil a aj filter je nový. Sekanie ostalo. Sekne to občas aj pri brzdení keď radi do nižšieho stupňa. Už som na nervy neviem kde hľadať závadu. Hydromenic je tam nový takže už netusim co ďalej. Ďakujem za každú ďalšiu radu...

Tomas Ondriska: cau resim taky potiz z prevodovkou ale dost lidi a i sam zacinam mit nazor ze za ty potize razeni prevodovky je motor protoze nektere udaje nejsou nastaveny ci prijimany tak jak by meli ikdyz se to tvari ze je motor bez zavad. pristi tyden me dojde nove ulozeni a ridici tryska tim budu mit vady na motoru odstranene a jsem zvedav zdali se to nejak zlepsi. ikdyz mam 2.5 problem motoru je porad stejny.

  • Autor

Ľudia viete niekto napísať presný postup ako dolievat olej do tej prevodovky. A ako presne skontrolovať hladinu? Ci som to dodržal všetko. Ale poprosil by som to napísať a nie iba poslať z dielenskej príručky. Ďakujem

Zkus kouknout tady. Postup bude možná obdobný. Olej se kontroluje buď za studena, nebo za tepla. Takže projet asi 10km, prořadit všechny rychlosti a pak měřit hladinu. Motor by měl stále běžet. Takto jsem to dělal na Oplu. Akorát měl měrku. U supa nevím.

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=159&t=176347

Upraveno od motosman

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.