swenak Vloženo 21. leden 2012 Sdílet Vloženo 21. leden 2012 (editace) Robotizovaná převodovka DSG Základní parametry: Maximum 350Nm (softwarově a 500Nm mechanicky) točivého momentu Můžu se zeptat, z čeho čerpáš? Díky. Jinak, nevíte, jak je náročné a co obnáší rozebrání DSG převodovky? Editováno: 21. leden 2012, autor: swenak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichardD Vloženo 21. leden 2012 Sdílet Vloženo 21. leden 2012 Můžu se zeptat, z čeho čerpáš? Díky. Jinak, nevíte, jak je náročné a co obnáší rozebrání DSG převodovky? Tuto informaci jsem nikde oficiálně nenašel, ale uvádějí ji firmy, co se mimojiné úpravami DSG živí (u nás o žádné nevím) ... viz. jedna z mnoha: http://www.hpamotors.../dsg-stages.htm Některé uvádí 450, některé 500 a jiné až 550Nm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shotek Vloženo 1. Únor 2012 Sdílet Vloženo 1. Únor 2012 (editace) Zdravím, chci koupit ojetou oktávku kombi rv.od 2007 TDI DSG (cca do 250tis,-). Máte nějaké tipy na co si dát pozor, nebo čemu se rozhodně vyvarovat? Mám na mysli typ motoru TDI apod. Vím, že o některých motorech 2.0TDI se mluvilo vesměs špatně, tak třeba jestli to jsou konkrétní typy. Co jsem tady tak četl, tak se vyhýbat motoru BKD. S čím počítat, když mají namotané přes 150tis km? Počítám,, že mě asi bude čekat výměna setrváku... Díky za rady. Editováno: 1. Únor 2012, autor: Shotek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ADLERos Vloženo 4. Březen 2012 Sdílet Vloženo 4. Březen 2012 tak O2 bude ojetá asi tak rok 2007, lze dodatečně namontovat pádla? Jde to, spolu s volantem musíš vyměnit ještě podvolantovku s facelift modelu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 24. Březen 2012 Sdílet Vloženo 24. Březen 2012 Tuto informaci jsem nikde oficiálně nenašel, ale uvádějí ji firmy, co se mimojiné úpravami DSG živí (u nás o žádné nevím) ... viz. jedna z mnoha: http://www.hpamotors.../dsg-stages.htm Některé uvádí 450, některé 500 a jiné až 550Nm. No právě, firmy to tvrdí, ale to je tak vše :-( Proto jsem se ptal, zdálo se, že je to oficiální a to by se mi zamlouvalo :-) Z toho, co jsem dohledal, tak DQ250 má oficiální limit 350Nm, DQ500 má 600Nm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mbt11 Vloženo 11. Duben 2012 Sdílet Vloženo 11. Duben 2012 Zdravim, ja som vcera skusal Launch Control na O2 2,0 TDI CR DSG r.v. 7/2011. Funguje pri vypnutom ASR a v rezime S. Otacky vyskocia na 2000 co je podla mna malo, takych 2500 by bolo optimum. Ale aj tak to slusne zrychli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David C3 Vloženo 13. Duben 2012 Sdílet Vloženo 13. Duben 2012 Najeto 33tis s DSG a maximální spokojenost. Už nikdy nechci řadit. Mám 33 let :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar118 Vloženo 13. Duben 2012 Sdílet Vloženo 13. Duben 2012 To Skandymam: Uz vis co dela ten zvuk? Mam to stejne..prirovnal bych jako jemne hrknuti kola o podbeh..?! Ale to samo je nesmysl.:-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bedou Vloženo 24. Duben 2012 Sdílet Vloženo 24. Duben 2012 Zdravim, prisel jsem na to, jak se rozjet s launch control uz pred nejakou dobou, ale nenapadlo me to sem napsat. Klasicky launch control je nefunkcni a je treba to obejit. Normalni zrychleni na 100km/h mam s Fabii 1,2 TSi 77kw DSG za 10 vterin.....s launch control to je 8.5 vteriny ( ne opravdu jsem nejel z kopce) POSTUP: Volici paku date do polohy N, seslapnete brzdu levou nohou jen tak, aby zhasla ta zelena kontrolka ( neseslapnout brzdu na podlahu). Pravou nohou vytocite motor na cca 2 300ot/min ( max. na 2 500 ot/min, kdyby vic tak bude zbytecne hrabat). Pak rychle presunete paku do polohy D a zaroven rychle uvolnite brzdu a plyn na podlahu. Chce to udelat rychle, kdyz to udelate pomalu, spojka se rozpoji. Kdyz trefite presne otacky, tak na to nema funkce ASR/ESP zadnej vliv. Opravdu to funguje, ale chce to trochu cviku....mam i video na pozadani poslu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ADLERos Vloženo 24. Duben 2012 Sdílet Vloženo 24. Duben 2012 Zdarec,jak bude příležitost tak to vyzkouším. Kdyžtak mi můžeš to video poslat. psal jsem ti zprávu. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ADLERos Vloženo 25. Duben 2012 Sdílet Vloženo 25. Duben 2012 Jinak mám aktuálně najeto 210 000km a řadí precizně,doufám že to tak ještě dlouho vydrží. Aspoň 300 000km pak půjde okta do světa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bedou Vloženo 25. Duben 2012 Sdílet Vloženo 25. Duben 2012 Zdravim, ja som vcera skusal Launch Control na O2 2,0 TDI CR DSG r.v. 7/2011. Funguje pri vypnutom ASR a v rezime S. Otacky vyskocia na 2000 co je podla mna malo, takych 2500 by bolo optimum. Ale aj tak to slusne zrychli. Klasicky launch control nefunguje a je uplne jedno, jestli mas rezim S nebo zap. nebo vyp. ASR/ESP. Me to taky jde vytocit do 2 000ot/min, kdyz mam zarazeno D nebo S. Ale po par vterinach se zacne motor jakoby dusit a rozpoji se spojka kvuli ochrane proti prehrati. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luka1000 Vloženo 1. Květen 2012 Sdílet Vloženo 1. Květen 2012 Zdravím všechny s DSG, musím se přihlásit .... Koupil jsem před 14 dny OII Combi RS 2.0 TDI CR s DSG a ..... už nic jinyho nechci. To už jezdím na manuálech 20 let, tohle je můj první automat a navíc první diesel (doted to byli 5x benzín). Jsem absolutně nadšenej, nechápu jak jsem bez DSG mohl žít. I kdyz samozřejmě hned první den, jsem při předjíždění chtěl řadit a sešlápnut jsem levou nohou "spojku" .... au au. Na normální ježdějní skvělí, na dálnici moc dobrý, ale v Brně v pátečním TOP provozu skvělí, skvělí, skvělí. Jak říkam nevím jak jsem do teď bez toho mohl žít. Jinak lauch control na mé OII Combi RS TDI CR MR2008, funguje skvěle. Teprve se učím znuvu po 20 letech jezdit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ADLERos Vloženo 5. Květen 2012 Sdílet Vloženo 5. Květen 2012 luka1000: Taky jsem nikdy nebyl příznivcem automatu,ale DSG mi otevřelo oči Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michalus85 Vloženo 16. Květen 2012 Sdílet Vloženo 16. Květen 2012 Zdar, potřebuji vyměnit olej ve své DSG s 2.0TDI a nikde jsem nenašel žádný jiný než originál VW. Máte s tím někdo zkušenosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ADLERos Vloženo 18. Květen 2012 Sdílet Vloženo 18. Květen 2012 Dneska jsem to měnil olej a filtr jsem koupil na www.cc-autodily.cz mají ho tam za rozumný peníz a je ještě jedna alternativa od castrolu tady je máš oba které jsou určené pro DSG http://www.cc-autodily.cz/search/?kod_alt=G++052182A2 olej musí být ŽLUTÝ !!!NÉ ČERVENÝ!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michalus85 Vloženo 21. Květen 2012 Sdílet Vloženo 21. Květen 2012 Díky, když bys to koupil ve škodovce, tak bys to měl ještě levnější Spíš jsem myslel jestli to nedělá někdo jinej. Ale díky:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David C3 Vloženo 31. Květen 2012 Sdílet Vloženo 31. Květen 2012 Tak kolik máte najeto se 7st DSG ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Austin Vloženo 31. Květen 2012 Sdílet Vloženo 31. Květen 2012 Zdravim, prisel jsem na to, jak se rozjet s launch control uz pred nejakou dobou, ale nenapadlo me to sem napsat. Klasicky launch control je nefunkcni a je treba to obejit. Normalni zrychleni na 100km/h mam s Fabii 1,2 TSi 77kw DSG za 10 vterin.....s launch control to je 8.5 vteriny ( ne opravdu jsem nejel z kopce) POSTUP: Volici paku date do polohy N, seslapnete brzdu levou nohou jen tak, aby zhasla ta zelena kontrolka ( neseslapnout brzdu na podlahu). Pravou nohou vytocite motor na cca 2 300ot/min ( max. na 2 500 ot/min, kdyby vic tak bude zbytecne hrabat). Pak rychle presunete paku do polohy D a zaroven rychle uvolnite brzdu a plyn na podlahu. Chce to udelat rychle, kdyz to udelate pomalu, spojka se rozpoji. Kdyz trefite presne otacky, tak na to nema funkce ASR/ESP zadnej vliv. Opravdu to funguje, ale chce to trochu cviku....mam i video na pozadani poslu. Promiň ale to je dobrej cvik jak si odjebat v převodovce hlavní ložisko a lamely. Zavolej si třeba to KAPS a pověz jim to, uslyšíš to z první ruky. Ahoj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
H.onza Vloženo 5. Červen 2012 Sdílet Vloženo 5. Červen 2012 Zdravim všechny kteři maji Škodarnu s DSG, ja uz mam druhou a nemuzu si tuhle prevodovku vynachvalit. Měl bych jeden ditaz potřeboval bych vyměnit olej v převodovce a taky vyměnit rozvody... Je jedno v jakem to udelam poradi nebo je treba lepsi nejdriv udelat rozvody? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michalus85 Vloženo 5. Červen 2012 Sdílet Vloženo 5. Červen 2012 Myslím, že převodovka by mohla počkat, přejíždět olej nemá takový následky jak přejíždět rozvody a i když je to malá pravděpodobnost, tak čekat přetržení řemenu, či prokluz zubů na řemenu má daleko horší následky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
G6_TSI_DSG Vloženo 6. Červen 2012 Sdílet Vloženo 6. Červen 2012 Caute, par mesiacov mam G6, TSI 77kW s DSG 7. V poslednom case som si zacal vsimat zvuky ktore vydava moja prevodovka. Je to klepnutie vzdy ked preradi/podradi, ale samotne preradenie/podradenie je plynule a aj ten zvuk nie je nejako extra hlasny a pri zapnutom radiu ho nepocut. Zvuk sa ozve presne vtedy ked sa na displeji zmeni cislo zaradeneho prevodoveho stupna. Takisto pocujem klepnutie pri posune riadiacej paky cez polohu N, ci uz z D do R alebo R do D. A posledne klepnutie pocujem ked mam zaradeny rezim P a stlacim nohou brzdu. Nemate niekto s tymto skusenosti? Je to normalne alebo sa jedna o nejaky (zacinajuci) problem? Je to moj prvy automat, tak s tym vobec nemam skusenosti. Dakujem za pripadne odpoved. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DominNica Vloženo 28. Červen 2012 Sdílet Vloženo 28. Červen 2012 Caute, par mesiacov mam G6, TSI 77kW s DSG 7. V poslednom case som si zacal vsimat zvuky ktore vydava moja prevodovka. Je to klepnutie vzdy ked preradi/podradi, ale samotne preradenie/podradenie je plynule a aj ten zvuk nie je nejako extra hlasny a pri zapnutom radiu ho nepocut. Zvuk sa ozve presne vtedy ked sa na displeji zmeni cislo zaradeneho prevodoveho stupna. Takisto pocujem klepnutie pri posune riadiacej paky cez polohu N, ci uz z D do R alebo R do D. A posledne klepnutie pocujem ked mam zaradeny rezim P a stlacim nohou brzdu. Nemate niekto s tymto skusenosti? Je to normalne alebo sa jedna o nejaky (zacinajuci) problem? Je to moj prvy automat, tak s tym vobec nemam skusenosti. Dakujem za pripadne odpoved. ahojte, mám stejný problem, u Fabie vRS 1.4 TSI DSG, taky se chci zeptat jeslti je to normalni nebo ne, chci dodat, prijde mi, ze to nejvic dela pro nizsich prevodech tzn. z 3 na 2 a nejvic to jde slyset z 2 na 1 a prijde mi, ze jen na manualnim rezimu a jeste kdyz jedu po kostkach na silnici, nerovnosti nebo cokoliv tak kdyz nemam seslaplej plyn, tak to drnci, kdyz otevru okynko, tak to jde slyset moc a jinak stejne jak pise G6_TSI_DSG ... nevite cim to muze byt ? diky moc jinak servis no Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RadimG Vloženo 2. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2012 ahoj, ja mam podobne auto ako G6_TSI_DSG, akurat golf plus, motor aj prevodovka sedi co sa tyka tych zvukov, rovnako sa sprava aj moja prevodovka, ci to robi aj pri rucno radeni neviem, automat som si kupil aby som rucne radit nemusel :-) kedze som si ani ja nebol isty ci tie zvuky su v poriadku, pytal som sa tu formou SZ, a vyzera to ako vlastnost prevodovky.. to klepnutie pri radeni uz povazujem za normalne, ona podobny zvuk vyda aj manualna prevodovka.. tak isto pocujem ten zvuk po zosliapnuti brzdy, ale to si myslim ze je zvuk niecoho co odpoji mechanizmus brzdnia, ked je zaradne P.. takze ja uz tieto zvuky neriesim, za normalnych podmienok ich nepocut alebo len velmi malo.. ale samozrejme ak vie nekto vysvetlit co su to za zvuky, co ich sposobuje, rad sa necham poucit :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David C3 Vloženo 25. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2012 Ten zvuk mě to dělá taky přesně jak píšete i to klepání na nerovné cestě. Podlě mě to dělají všechny suché DSG jinak mam najeto 40tis km... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.