Říjen 13, 201410 r Ne, nejsem odborník na DSG. Kdybych to věděl, tak bych to napsal, to je snad jasné. Mým úkolem je udržet pořádek na foru. Mimochodem, v tom druhém tématu už máš nějaké odpovědi. Psaním stejných příspěvků ve stejné sekci stejně ničeho nedosáhneš, jen tu děláš zmatek. Vyber si tedy jedno z těch vláken, sděl mi které a já to přesunu, případně smažu.
Říjen 13, 201410 r Možná také mechatronika.Zkusil bych vyměnit olej,pokud si nejsi na 100% jist,že byl vyměněn a to za originál. olej bol menený približne pred štyrmi mesiacmi - keď malo auto cca 165 tis. km - zn. Febi plus filter - v servise kde chodia aj kamoši s dsg-čkami /nie škoda/ ale zohnal som si kontakt na jedného pána z LM vraj sa špecializuje iba na prevodovky DSG - prisľúbil mi, že keď mu ju zdemontujem z auta že ju pozrie - aj mechanickú aj mechatronickú časť a že mi dá vedieť - zatiaľ som sa teda do opätovnej výmeny oleja ani do prehratia sw nedostal - resp. uvidíme čo mi povie a potom budem konať ďalej - resp. nevyhadzovať zatiaľ zbytočne prachy pokiaľ bude fakt problém v prevodovke. a k tomu sw - dal som iba zmazať adaptačné hodnoty v RJ prevodovky a nastaviť základné nastavenie prevodovky /cez diagnostiku myslím program VAG/ - ale nepomohlo to kažodpádne - keď budem múdrejší - dám vedieť ako to dopadlo
Říjen 15, 201410 r Kontaktuj tohoto člověka, je to kapacita na převodovky (PS: přímo na svém webu varuje před používáním oleje FEBI u DSG). http://www.prevodovky-sixta.cz/
Říjen 15, 201410 r Jj zrovna jsem to chtěl napsat, ze Febi není dobra volba a že jsem to viděl u Sixty na stránkách.
Říjen 15, 201410 r Olej Febi? hej vraj sa tak volá značka toho oleja ... vieš - nevyznám sa moc v tom aký tam má presne ísť - či značka alebo zloženie - oni v servise mi tvrdili, že ten tam dávajú, a dali ho aj kamošovi do O2 2,0 tdi dsg a jemu šlape
Říjen 15, 201410 r olej origo = najlepšia voľba ahoj - napíš mi prosím ťa presné znenie oleja, ktorý je vhodný a ak môžeš aj údaje - resp. číslovanie. Dik
Říjen 15, 201410 r ok - díky - keď sa mi vráti prevodovka - radšej ho dám vymeniť za origoš. Upraveno Říjen 16, 201410 r od Pawouk Necituj předchozí příspěvek.
Listopad 1, 201410 r ahojte - prosím o radu - špecifikácia môjho problému nižšie díky Problémy s DSG /OII kombi, r. 2007, automat, výbava elegance, 175000 km/, kód motora BLS. - olej menený cca pri 165000 km, predtým vraj pri 109000 km. Subjektívny opis chýb pri jazdení: - pri studenom motore pri miernej záťaži prevodovka nechce preradiť /zväčša medzi 2 a 3-tím prevodovým stupňom, ako keby zasekne a nechce prehodiť, trhá autom, čudné zvuky od prevodovky, až doslova škrípanie/ preradí až pri sekvenčnej voľbe ale počuť trochu divný zvuk v prevodovke - alebo keď dám skoro až plyn „na podlahu“/ - pri teplom motore zväčša medzi 2 a 3 stupňom si zvýši otáčky /nie plynule ale je citeľný rozdiel/ a až potom preradí - stáva sa, že počas bežnej jazdy za obvyklej rýchlosti a s obvyklým prevodovým stupňom pri polohe D, z ničoho nič začne podraďovať a radí akoby v športovom režime /teda drží vyššie otáčky/ - jedine pri rovnom úseku s veľmi ľahkou nohou a pri jazde miernym briežkom smerom dole radí relatívne dobre, plynule a hladko /bez pazvukov, kolísania otáčok, bez trhania/ - alebo naopak pri prudkom /ráznejšom/ zošliapnutí plynového pedála pri zohriatom motore /napr. pri rozjazde na semafóre alebo križovatke/ prehadzuje pekne, rýchlo a plynule /prakticky bez problémov/ - sú dni kedy prevodovka prehadzuje dá sa povedať celkom normálne a sú dni, kedy má počas jazdy všetky príznaky spomenuté vyššie ahojte - takže dávam spätnú väzbu - prevodovku som dal vymontovať a poslal som ju jednému pánovi do LM - prevodovku mi otvoril, a vraj v mechanickej časti /spojky a podobne/ nenašiel žiadnu závadu, tak mi na základe môjho popisu chýb VYMENIL MECHATRONIKU /nie novú ale staršiu a odskúšanú/. Keď mi ju poslal späť dal som prevodovku nahodiť do auta, naplnil som ju novým olejom + filter, spravil základné nastavenie a prevodovka ide o hodne lepšie !. /so starou mechatronikou a základnými nastaveniami robila problémy uvedené vyššie/. Ďaľej som zohnal kontakt na servis, kde mi spravili hlbkovú diagnostiku motora a prevodovky /originál diagnostikou Škoda/, plus urobili adaptačné nastavenia /v prevodovke vraj vypísalo chybu - niečo ohľadom "dátovej zbernice"/ Takže auto ide o dosť lepšie. Je cítiť aj plynulejšie a hladšie radenie prevodových stupňov. Mám O2 combi elegance, 1,9 Tdi PD 77kW s DPF, r. 2007, 175 tis. km, DSG 6st., kód motora BLS. Vyrobené v MB.
Listopad 15, 201410 r ahojte je nejaký rozdiel medzi automatom DSG s DPF a bez neho? čo sa týka spotreby, výkonu, chodu motora, vplyv na prevodovku a podobne? resp. či chod auta je ovplyvnený tým, že má filter? a ak hej - je pravda, že po odstránení DPF filtra si auto akokeby "vydýchne" a je lepší výkon a podobne?
Leden 7, 201510 r Zdravíčko přátelé ! poctivě jsem prolezl všech 41 stran - bylo to náročné a nikde jsem nenašel odpověď na mou otázku ( krom strany 17/18, kde to nebylo dořešeno) K věci: ( Octavia II Combi r.v. 2006 103kW DSG 248 000 km - při 226 000 vyměněna spojka) Když zastavím na sebemenším kopečku, i doma kde je dlažba lehce vyspádovaná, dám P tak auto popojede dozadu - troufám si ale říct že o takových 10 - 15 cm. Když to udělám v kopci a pustím brzdu tak auto cukne a ozve se rána. Četl jsem, že je v toleranci nějaký posun, ale tolik už asi ne ?! :-( Popř. mě to ani nebaví, protože všude musím dávat ruční brzdu, což teď v zimně není úplně dobrý ... že ?! Potom když chci zařadit třeba na D tak páka jde ztuha, až v ní ..křupne" a povolí... Máte s tímto někdo zkušenost ?Je to převodovkou ? Nebo něčím, co se dá za pár kaček vyměnit ? :-))) Díky za každou radu. Marek
Leden 7, 201510 r ahoj skúsim zavolať jednému pánovi ktorý robí len DSG-čka a poviem mu o tvojom probléme ozvem sa. Upraveno Leden 7, 201510 r od Pawouk Necituj předchozí příspěvek.
Leden 7, 201510 r 10-15 cm je sice asi dost, u svého auta jsem to neměřil, protože tuhle věc nedělám, mám totiž své auto rád...To co popisuješ (rána, těžké vyřazení a cvaknutí, je ale při zaPéčkování bez ručky normální a běžný jev) Při zastavení by se VŽDY měla zatahovat ruční brzda (je to i v manuálu) ale hlavně se předejde zvýšenému namáhání mechanismu řazení, lépe se pak vyřazuje- necvaká to, protože spojka není zatížená a hlavně...klesá riziko přeskočení rozvodů při startování..Takže zatahovat ručku a bude klid..DSG prostě nemá ráda, když na ní visí celé auto...Osobně dám vždy N, zatáhnu ručku, povolím nožní, nechám auto "převalit" a pak dám P
Leden 8, 201510 r No nevím, ale takové chování mi tedy rozhodně normální nepřijde. Mám tři roky staré DSG, najeto 75t a nic takového mi nedělá. Žádné bouchání a couvání se nekoná. Pokaždé muset použít ruční brzdu?! Kde to jsme? :-)
Leden 8, 201510 r Teď jsem na to koukal sup2, 3,6. Stojím na ideální rovině a auto v P se hýbe cca. 5-8cm. To je naprosto normální. Někdy to může být víc, záleží jak se západka trefí na ozubené kolo. Představ si ozubené kolo a mezi zuby zajíždí čep. Já na rovině dávám jen P, ale jakmile je kopec, dávám i ruční brzdu. To platí u kteréhokoliv automatu. Uvědom si, že tu celkem drobnou západku namáháš celou váhou auta. Takže, když v kopci dáš P a pustíš naplno brzdu, auto se rozjede a natvrdo se opře o tu západku = kovová rána a auto škubne. Při vyřazení musím překonat to sevření a při vyskočení té západky se opět ozve kovová rána. Velikost je úměrná kopci a váze auta. Při nešetrném zacházení se může urazit. Upraveno Leden 8, 201510 r od motosman
Leden 8, 201510 r To platí u kteréhokoliv automatu. U kterehokoliv automatu to tedy rozhodne neplati. Klasicky automat toto vubec nedela a zadnou zapadku nema. Toto chovani je prave dan za to, ze DSG neni klasicky automat ale jen robotizovany manual.
Leden 8, 201510 r I klasický automat-chceš li starý Tiptronic má ozubené kolečka stejně jako DSG,Multitronic od Audi,také má ozubené kolečka.Poloha "P" je u všech řešena +- stejně.
Leden 8, 201510 r Nevím, měl jsem jen Audiny, LR,MB, všechny Supy, Opla, Alpinu, Lexuse a já nevím co ještě a všechny suta to dělají. Musí. Dělá to i manuál. Nedělá to pouze auto s automatickou ručkou.
Leden 8, 201510 r Hosi takto to opravdu u automatu s menicem nefunguje. Ten pri rozjezdu v kopci drzi na tom, ze menic porad jede (dokonce i kdyz auto zcela stoji) a pri pusteni brzdy v kopci se auto dozadu nepohne ani o milimetr. V poloze P zapadka sice je, ale opet funguje naprosto jinak a auto se v Pcku nepohne ani o milimetr.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.