pjdefort Vloženo 7. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2013 Je to napsané přímo na jednotce, tam je verze s kterou to vyjelo z fabriky (4 místné číslo)...většinou tuhle verzi tam máš, málokomu se to přehrává..pokud chceš mít jistotu, tak napíchnout VAG a v kolonce Komponent máš napsaný MARELLI 4HV 8555 kde to 8555 je číslo tvého softu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 7. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2013 je tam napísane Benzin 4HV 0896 H05 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pjdefort Vloženo 7. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2013 tak 0896 je tvoje verze softu..ale opakuju, možná už tam máš vyšší...s touto verzí byla vyrobena jednotka..od té doby se to mohlo už přehrávat z nějakého důvodu..proto je lepší to zjistit právě přes VAG jak jsem popisoval.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 7. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2013 ok keď budem mať čas tak sa na to pozrem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tmorav Vloženo 8. Červenec 2013 Autor Sdílet Vloženo 8. Červenec 2013 Tak co se týče jednoho z mých problémů, které jsem ve svém dotazu uváděl - konkrétně klapotu motoru - dal jsem auto do servisu ke známému známého, který servisuje hlavně koncernová auta a nejedná se bohužel o problém s hydraulickými zdvihátky, ale bylo mi řečeno, že klepe první válec a jedná se o závadu, kterou v Mladé Boleslavi řeší výměnou celého motoru..ptal se mě, jestli motor někdy nejel bez oleje, ale ten pravidelně měřím a neubývá, každých 15.000 km je auto v Praze na Jarově na servisní prohlídce se vším všudy. Prý se pokusí sehnat někoho, kdo by tu závadu dokázal v ČR opravit, ale nikom takovém neví. Musím říct, že mě to značně překvapuje - auto bylo koupené jako nové v roce 2008 a najelo jen 81.000 km. Má někdo aspoň orientační info, kolik případně stojí nový motor 1.4 16V 63kw? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
niko99 Vloženo 8. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2013 petrisa: zatím nepozoruji rozdíl ve spotřebě, malinko živější je to určitě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2013 tmorav, můžu ti dát ceny z Etky. Tzv. shortmotor (kód motoru BXW) stojí 135 436 Kč, jeho X (repasovaná ?) verze 68 097 Kč. Je tam ještě jedna X verze, která neobsahuje na rozdíl od předchozí hlavu a víko hlavy, za 40 919 Kč. Přesněji by ti to řekli ve škodovce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 8. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2013 ak tam chceš dať nový motor tak to myslím že bude ako písal Pawouk ale ak by si si zohnal motor z nejakého havarovaného auta tak som videl za 650€ resp. 17000kč (komplet motor) to je myslím že slušná cena a čo som videl tak tie motory majú väčšina najazdených do 40tkm. Inak ja som si na 80% istý že občas pri studenom motore mi na chvilku zacvakajú zdvihatká. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tmorav Vloženo 8. Červenec 2013 Autor Sdílet Vloženo 8. Červenec 2013 No, tak ta cena mě moc nepotěšila :o/, ale každopádně díky za info..do škodovky jsem psal, tak uvidíme. Teď budou ten motor prohlížet důkladně, sundají hlavu a uvidí co a jak a eventuálně se pokusí sehnat nějaký motor jak píše marfan, tak doufám, že to vyjde. Zdvihátka to bohužel v mém případě nejsou, i když se to tak zprvu jevilo - motor ovšem klapal neustále a frekvence se zvyšovala se zvyšujícími se otáčkami. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tmorav Vloženo 8. Červenec 2013 Autor Sdílet Vloženo 8. Červenec 2013 No, tak ta cena mě moc nepotěšila :o/, ale každopádně díky za info..do škodovky jsem psal, tak uvidíme. Teď budou ten motor prohlížet důkladně, sundají hlavu a uvidí co a jak a eventuálně se pokusí sehnat nějaký motor jak píše marfan, tak doufám, že to vyjde. Zdvihátka to bohužel v mém případě nejsou, i když se to tak zprvu jevilo - motor ovšem klapal neustále a frekvence se zvyšovala se zvyšujícími se otáčkami. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tmorav Vloženo 8. Červenec 2013 Autor Sdílet Vloženo 8. Červenec 2013 Každopádně doufám, že se nějaký motor v dobrém stavu max do 25.000 Kč sežene, když bude potřeba tohle extrémní řešení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 9. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2013 (editace) niekto má šťastie na auto aké dostane niekto nie, mňa čaká výmena ložiska v prevodovke tak ale myslím že po cca 184tkm si aj zaslúži niečo pokaziť, aj tak si myslím že môj problém z zdvihatkami je v tom že je tam menej kvalitný olej tak preto. Myslím si že do 25000kč zeženeš aj komplet s prevodovkou Editováno: 9. Červenec 2013, autor: marfan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tmorav Vloženo 9. Červenec 2013 Autor Sdílet Vloženo 9. Červenec 2013 Pevně doufám, že se podaří něco v dobrém stavu sehnat. Dnes mi psali ze Škoda Auto - komplet nový motor za těžko uvěřitelných 157.500,- (auto kupováno jako nové za 315.000,-), při výměně za starý vnitřně poškozený za 77.500,-. Příčina závady je drhnoucí válec kvůli nedostatku oleje - chyběly tam prý 2 litry a to byl 2 měsíce předtím měněn a hladinu jsem pak kontroloval, navíc se ani nerozsvítila kontrolka mazání, vše se jevilo ok, až na ten klapot - nikudy z auta unikat nemohl, parkuji stále na stejném místě a nikde žádná mastná skvrna. Co naplat, snad se to celé nějak vyřeší, abych byl opět pojízdný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 9. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2013 inak to je nejak divné, za tú cenovku motora čo ponúka škoda by sa dala kúpiť celá fabia zo slušným počtom km, biely dym si nepozoroval ?? alebo zvýšenú spotrebu ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tmorav Vloženo 9. Červenec 2013 Autor Sdílet Vloženo 9. Červenec 2013 Ta cena je podle mě naprosto přestřelená na to, o jaký se jedná motor..švagr má Superb II 1.8 TSI, přeskočil mu rozvodový řetěz, motor měněný v rámci záruky, jinak byla jeho plná cena dle servisu cca 180.000,- Kč. Nezdá se mi, že by jednodušší motor 1.4 16V měl být "jen" o cca 23.000 levnější. Bohužel, auto jezdilo jako předtím, než se začal klapot objevovat - žádný kouř z výfuku, žádná kontrolka se nerozsvítila, spotřeba stále v normálu kolem 6l/100km..je to pro mě čirá záhada a to jsem čekal, že to bude motor, kde se nemusím trvanlivosti bát vzhledem k tomu, že to rozhodně není nic výkonově vyhoněného. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 10. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2013 Když jsi jezdil na pravidelný servis na Jarov, tak bych to řešil tam. Přece se jen tak z ničeho nic neztratí 2l oleje. Jinak pokud se některé závady vyskytují častěji, škoda je někdy opravuje i po záruce na kulanci, tj. platí se jen za práci, Zeptej se na to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 10. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2013 tak ale ako je to možné že tam chýbali dva litre keď si mal oleja na mierke v rámci normy a žiadne vystražné svetlo oleja ti nesvietilo čo to bolo upchaté alebo čo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tmorav Vloženo 12. Červenec 2013 Autor Sdílet Vloženo 12. Červenec 2013 Myslím, že tady kulance bohužel nepřichází v úvahu, protože auto už je 3 a půl roku po záruce..bohužel příčina ztráty oleje je neznámá - prostě ho to z neznámých důvodů muselo začít žrát, ale překvapuje mě, že se nikdy nerozsvítila kontrolka mazání. Výsledek je vydřený první a čtvrtý válec. Je pro mě překvapení, že na výkony auta to nemělo vliv, pouze se objevil ten klapot, ale jinak auto jezdilo jako předtím. Myslel jsem si, že to bude opravdu nějaká banální závada. Řešení je buď udělat výbrus, což u tohohle motoru bohužel na 90% nepůjde, nebo vyměnit motor, což se bohužel jeví jako jediné východisko. Snad se podaří sehnat nějaký za rozumnou cenu - kdybyste náhodou o nějakém v dobrém stavu věděli, budu rád, když dáte vědět. Ale je to pro mě po 5 a půl letech a 82.000 km zklamání, nevím, co je příčinou. Benzín jsem nikdy nebral u no name pump, servisováno pravidelně v autorizovaném servisu..nevím, jestli na tom mohlo mít nějaký podíl to, že jezdím hlavně kratší trasy po městě a okolí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 12. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2013 Len tak pre zaujímavosť, napíš nám históriu výmeny oleja. Ako často si menil olej, čo si tam dával, a hlavne naposledy kedy/kde/čo sa tam lialo, a aký si mal/máš štýl jazdy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 12. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2013 (editace) Len tak pre zaujímavosť, napíš nám históriu výmeny oleja. Ako často si menil olej, čo si tam dával, a hlavne naposledy kedy/kde/čo sa tam lialo, a aký si mal/máš štýl jazdy? Prosím zmazať duplicitu. Ďakujem. Editováno: 12. Červenec 2013, autor: Ivan Horváth Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tmorav Vloženo 12. Červenec 2013 Autor Sdílet Vloženo 12. Červenec 2013 Co se týče oleje, tak ten byl měněn vždy na pravidelných prohlídkách 15.000 km nebo rok, podle toho, co bylo zrovna dříve. V Auto Jarov tam vždy dávali Shell HELIX Ultra 5W-40. Naposledy to bylo 10.000 km zpět - 4.10. 2012, ale v březnu jsem tam byl kvůli zapadlému parkovacímu senzoru a dělali i olejovou kontrolu, vše ok - při předání tam bylo kousek pod horní ryskou. Po nějaké době se začalo objevovat to klapání, napřed jsem mu moc nevěnoval pozornost, na auto jezdilo stejně jako předtím, žádná chybová lášení nebo kouř, ale poslední týdny bylo klapání intenzivnější, tak jsem zajel právě do servisu ke známému, co dělá koncernová auta, protože se mi nechtělo kvůli tomu jet až na Jarov a dočkalo se mi tohohle nepříjemného překvapení. To klapání ale ani tak nebylo žádná extrémně hlasité. Jezdím spíš klidně, otáčky držím spíš nízko kvůli spotřebě, ale nedusím to. Jezdím hlavně po Praze, ale ne centrum, spíš okolí, trasy do 20 km + o víkendu delší trasy (chata, výlety..). Dlouhodobou spotřebu jsem měl kolem 6 - 6,5 l, už v podstatě od počátku, Na delších trasách 5,5l - 6,0l, podle profilu trasy a jestli to bylo zrovna po dálnici (když jsem jel na spotřebu, snažil jsem se držet do 120 km/h). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 12. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2013 Jak se k tomu postavil Auto Jarov nebo Škoda Auto? Nechají tě zaplatit to ze svého celé? Na jaké otáčky jsi po Praze zhruba jezdil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 13. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2013 Ja len nechápem, že keď ti to klepať, tak prečo si hneď nekontroloval olej. Aj keby som nevedel čo autu je, prvá vec pri zvukoch z motora je, že skontrolujem hladinu oleja a chladiacej kvapaliny, následne natankujem plnú nádrž nejakého prémiového benzínu na inej čerpacej stanici ako som tankoval pred tým. Toto je podľa mňa úplný základ, lebo prísť do servisu tak, že som ani tieto triviálne veci neskúsil, sa mi zdá byť trápne. Keby by mi takomto probléme v servise zahlásili že len tak mimochodom mi chýbajú 2 litre oleja... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 13. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2013 Kulance se vztahuje na věci po záruce, např. na bezpečnostní pasy byla myslím 5 let. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2013 Jestli nenastala změna (rok 2010),tak z vlastní zkušenosti (která se týkala podpálených ventilů motoru 1.4 16V 74 kW va Fabii I a který mimochodem také klepal...),vím,že je kulance u škodovky čistě individuální a záleží na mnoha okolnostech (stáří vozu,počet najetých km,čeho se týká ...) a rozhoduje o ní přímo ŠA. Takto mě to bylo sděleno a myslím,že i zde na foru se o tom někde v tomto smyslu píše.. To,co píše psurn,tak to bylo před x lety - snad existovala nějaká tabulka,kde to takhle bylo stanoveno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.