Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
V 8. 12. 2019 na 12:01, marfan napsal:

Tak potom niektoré tie príspevky o spotrebe 110kw verzie sú rozprávky na dobrú noc ? 

 

Nemusejí být. Je velká spousta lidí, jejichž jedinou náplní vlastnictví auta je mít co nejnižší spotřebu...

Vloženo

No ono je město a město :-). Dá se za 12 l (od světel ke světlům, zácpa, jízda celkem na pár km) i za 4.5 l (převážně městský okruh 80 km/h, volný průjezd, delší trasa).

Vloženo

na spotrebu po meste si kup 1,0TSi

preco chces trapit dvojlitroveho dizla jazdou po meste a este k tomu čumieť na spotrebu?

mam chut nadavat , koleno pre € si navrtat urcite daš....

Vloženo

Tiež by som nevidel problém v diesli do mesta ak veľa najazdí za deň a moto nestihne vychladnúť. 

 

Veľa taxikárov používa diesle kvôli spotrebe. Keďže vo výsledku jazdia stále skoro zo zohriatým motorom a v priemere 7l. 

 

S benzínom by boli podľa mňa niekde okolo 9-10l.

  • o 5 týdny později...
Vloženo

Ahoj,

 

při čtení vlákna souvisejícího s vodní pumpou atd. jsem narazil na příspěvek, ve kterém je obrázek článku ze SM, vydání asi 4/2019. Článek je z rubriky bazar a věnuje se OIII. V něm jsem si všiml odstavce Přednosti a nedostatky, ve kterém je uvedeno následující: Velmi nízká spotřeba (s výjimkou 2.0 TDI/110kW s DSG do 2015

 

Přesně tuhle variantu mám, 9/2013. Moje spotřeba se pohybuje zhruba 5.7 až 6 litrů a nikdy se mi nepodařilo se dostat o moc níž i na delších trasách. Do teď mi to nevadilo a bral jsem to jako spotřebu odpovídající výkonu motoru atd., protože na ten si rozhodně nemůžu stěžovat ale při čtení tohoto vlákna zjišťuji, že někomu se daří jezdit klidně o litr méně. 

 

Podle výše zmíněného je asi moje spotřeba v pořádku a odpovídá tomu co je napsáno ale dost mi vrtá hlavou co se změnilo, když od 2015 má ta stejná kombinace motoru a převodovky spotřebu asi zase nižší. 

 

Nevíte někdo??

 

 

O3.PNG

Vloženo

Tak dnešní ranní jízda - centrum Brna => začátek Havířova (D1 => D46 => D1 => Rudná => I/11) - po Vyškov to moc nejelo, pak to po Olomouc "nemělo" moc jet a pak to už šlo

IMG_20200127_090301.thumb.jpg.aca6d7404219baea8f110137269ba858.jpg

 

Dlouhodobější spotřeba zde: (cca 30% dálnice, 40% okresky, 30% město)

IMG_20200127_090308.thumb.jpg.db019258fa68599766d1f098335effb9.jpg

 

Přes zimu jsem tak o 0,3 litru výš než obvykle, dá se jezdit i za 4,5, ale to mě moc nebaví :D

Vloženo

Do Itálie a zpět (Mnichov, Brenner, Bolzano), v Rakousku omezená rychlost na 100 km/h a v Německu 120 km/h, tři dospělí tam a čtyři zpět, kufr naložený po strop (lyže...) nic na střeše. (2,0 TDI 110 kW, 4x4 Scout, manuál)

20200126_082901.jpg

  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)

Včera som absolvoval trasu Veselé-Roháče a späť. Cesta tam priemerná rýchlosť 107kmh spotreba 6,2l (dialnica väčšinou 150kmh, mimo dialnice podľa hustoty premávky)

Naspäť som chcel ísť úplnú EKO jazdu vzhľadom na to, že som chcel prísť na benzínku kde zvyčajne tankujem. (podarilo sa).

Výsledok je 85kmh 4,6l (dialnica tempomat 120kmh, mimo dialnice podľa predpisov, ale aj tak som musel pár brźd premávky obehnúť po žilinu tam bolo 4,2l).

dsfsdfsdf.thumb.JPG.30633c86c277a95c58d7d02e61a45333.JPG 

Editováno: , autor: marfan

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...