Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj, mám 1,9TDI 66 kW rv 2000, najeto 320 tis. Delší dobu auto celkem silně vibruje v určitých rychlostech, ale jen pokud je v tahu (při sešlápnutém plynu). Když pustím plyn anebo i vyřadím, tak vibrace ustanou. Přestane to i při dosažení určité rychlosti nebo když zvolním ve zrychlování. Kola jsou převážená, takže ty jsou v poho, raději jsem je nechal udělat, ikdyž ty vibrace nejsou do volantu, ale jakoby do spodku auta. Můžou být nějak pokřivený poloosy? Pokud začnu brzdit při vyšší rychlosti, tak to taky začne vibrovat, ale to už i s volantem, takže to mi říkali, že asi kotouče, ikdyž ty jsou jen 2 roky staré a s tím bržděním je problém od jejich výměny i nějakou dobu předtím. Kvůli tomu vibrování do volantu jsem vlastně ty kotouče i destičky měnil, trochu se to zlepšilo, ale teď je to zase špatný.

Poradíte co by to mohlo být? Může se jednat o jednu závadu nebo toho může být víc?

Díky, P.

  • 2 týdny později...

 dvouhmota ko

  • Autor

No konečně s enašel někdo, kdo zareagoval :-) Jen nevím co si pod tím představit. Tím myslíš spojku nebo co? Zase takovej machr v tom nejsem :-) P.

ano dvojhmota =spojka :-)

A nemohou to dělat homokineťáky?

Ten projev "...v určitých rychlostech, ale jen pokud je v tahu..." tomu celkem dost nasvědčuje.

 

 

 

PS:

ano dvojhmota =spojka -> přesněji dvouhmotnostní je samotný setrvačník

 

post-57881-0-57556000-1373434739_thumb.j

  • Autor

Homokineťáky si myslím, že ne. Ty pokud s enepletu s eprojeví třeba i v malé rychlosti při plném rejdu. Cvaká to jak blázen, aspoň tak jsem to vždycky poznal :-) Ale tady to je tiché, žádné cvaknutí. Jen ty vibrace při zrychlování. Myslem jsem na ty poloosy, ale asi jak tady kluci píšou, tak to bude asi ta spojka. Ta je taky ještě originál, má přes 320 tis. Ale představa, že do toho mám nacpat novou spojku, pak mne čekaj rozvody, nějaká ta drobná karoserie, no to se už asi ani nevyplatí u toho dědečka :-) Má někdo tip na levné servisáky? :-) P.

Mně se přesně tahle projevovaly vnitřní klouby (těm se asi neříká homokinetické) na Feldě. Proto ten můj tip. Jestli jsem napsal špatně "homokineťáky), pak jsem měl na mysli vnitřní klouby (ty u převodovky).

Spojka (dvouhmota) jde slyšet pří sešlápnutí asi v půlce cesty. Aspoň u mne. Auto ale nevibruje

Mi, když prudčeji přidávám, tak to taky začně nějak divně vibrovat. Myslel jsem že je to spojkou, ale bylo mi řečeno, že to jsou právě ty vnitřní klouby na poloosách, jak píše Wojnar. Zatím jsem to nijak neřešil, ale mám pocit, že po výměně utržených puků v ramenách za plné, se to trochu zlepšilo.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.