drrdavid@azet.sk Vloženo 3. leden 2014 Sdílet Vloženo 3. leden 2014 Tak je to porucha nejaky ventil na turbo tlak plus ukazalo aj nejaku chybu 30 co je nieco s napajanim batérie. Nejake kontakty. 8 smeho ide auto tam na opravu tak dufam ze to najdu co presne to sposobuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jonas3 Vloženo 18. leden 2014 Sdílet Vloženo 18. leden 2014 Já měl ten samý problém a stále se to zhoršovalo nechalo mě to třeba deset minut stát v križovatce než znovu chytla.Dal jsem to autoeletrikáři a ten po týdnu kápnul na ten snímač otáček a od té doby auto šlape jak má. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenekaa Vloženo 30. leden 2014 Sdílet Vloženo 30. leden 2014 Mohlo by to být v případě menší hladiny paliva v nádrži i tím, že se přisekne benzínové čerpadlo. Zkusit jezdit na víc jak čtvrt nádrže paliva... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lusl Vloženo 31. leden 2014 Sdílet Vloženo 31. leden 2014 Zdenekaa: jazdím stále na štvrť nádrže a ešte sa mi to nestalo.. tým to nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenekaa Vloženo 31. leden 2014 Sdílet Vloženo 31. leden 2014 (editace) Právě, že já tento problém již řešil na jiném autě a proto jsem psal, že může být příčina i zde... Editováno: 31. leden 2014, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
=bre@dy= Vloženo 7. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2014 Čau, tak mi nakonec ve Škodovce vyměnili řídící jednotku motoru a je po problému, teda téměř.... Auto se o 100% chová líp, ale stalo se mi to i jednou po výměně. ale jen jednou a to tím zpusobem, že předtím mi motor škubnul a auto zdechlo a ted to bylo bez škubnutí.... VAG nic nehlasil a od te doby (pul roku) jede jak hodinky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bomberman Vloženo 14. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2014 (editace) Mozno si sa pol roka nedostal do situacie, ze by si mal uz len par litrov v nadrzi. Tiez mi tieto problemy kedysi asi na pol roka ustali. Uz som si myslel, ze je problem zazehnany a potom prisiel den kedy som sa rozhodol, ze natankujem az ked bude svietit a vtedy sa mi problem znova prejavil. Stalo sa to ked bola rucicka paliva takmer na cervenom. Editováno: 14. Červenec 2014, autor: bomberman Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andour Vloženo 14. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2014 Já už nezkouším jezdit na rezervu. Vzhledem k tomu, že se autem nevozím sám, tak nebudu zkoušet, kdy mi to zase chcípne. VAG nic nevykazuje. Ukoušel jsem teď naposledy jet asi 14km na rezervu a všechno v pořádku. Takže problém asi pořád trvá, nemám čas ho nějak vysledovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bomberman Vloženo 10. leden 2015 Sdílet Vloženo 10. leden 2015 Po dlhsej dobe mam novy poznatok v tejto veci. Vsimol som si, ze motor zhasne presne v momente ked rucicka teploty vody dorazi presne do stredu ukazovatela teploty vody, cize na tu stredovu hrubsiu rysku. Co sa vtedy deje ? Otvori sa chladiaci okruh ? Samozrejme stale plati, ze okrem tohto musia byt splnene este dve podmienky co sme tu spominali, cize pred nastartovanim studeny motor a v nadrzi malo benzinu (rucicka max. 1-2 mm od bodu kde sa rozsvieti rezerva). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KenyCZ Vloženo 11. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2015 Přesně tak to dělá i mně,nemohu furt přijít na to co stím je, studené starty + chcípání za jízdy.. :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kovysek Vloženo 25. Duben 2017 Sdílet Vloženo 25. Duben 2017 Taky přidám svůj problém: Nejprve se mi to stalo pouze na dálnici. Normální rychlost cca 110km/h na 5. převodový stupeň, najednou auto zpomaluje, otáčky jdou rapidně dolů (nekolísavě, prostě kontinuálně jdou dolů). Po pár vteřinách (2-4) se auto vrátí do otáček a jede. Zatím se mi to stalo pouze na dálnici. Auto na plyn ve chvíli kdy otáčky letí dolů nereaguje. Dnes se mi to stalo v koloně, chtěl jsem se rozjíždět a najednou auto zdechlo, rychlej sem nastartoval, rozjel se rychleji jenže auto cukalo, jako bych hopsal (přirovnal bych to ke startování se zařazenou rychlostí, pdoobné hopsání). VAG mi na motoru neukázal žádnou chybu ihned po incidentu. Chtěl jsem se zeptat jestli se už s tímto někdo setkal a co by mohl být za problém ? To že mi auto nereagovalo na plyn a chovalo se to jak chovalo - něco s palivovou soustavou ? Proč ale nic VAG nevypíše ? Jinak jsem vypozoroval, že se mi to stalo vždy, když jsem měl méně než polovinu nádrže, dnes s tou kolonou se mi stalo, když jsem jel na rezervu (15km po rozsvícení kontrolky). Palivový filtr vyměněný, teď se chystám na škrtící klapku, tím to ale asi nebude ... Co ostatní, už jste to vyřešili ? VAG by napsal chybu u snímače otáček, ne ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.