Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

tak jednu radu ti dam porad si sam !! Bol to snimac teploty ! klima uz chladi !

Zdravím všechny tady,jdu rovnou k věci.Neví někdo co by mohla znamenat chyba 00705 -Rele ventilatoru chladice stupen 1 (J279).Hledám v dílenský příručce a nějak se toho nemůžu dopídit :-).Mám problém s klimatizaci a střídaj se mi tam pořád chyby,ale tahle tam vždy zůstane .

Číslo dílu řídícího modulu: 6Y0 820 045

Komponent a/nebo - verze: Klimaanlage X0830

Kódodvání softwaru:

Kód opravny:

4 Nalezeny chyby:

01271 - Servomotor teplotni klapky (V68)

29-00 - zkrat na kostru

01271 - Servomotor teplotni klapky (V68)

29-10 - zkrat na kostru - Sporadicky

00705 - Rele ventilatoru chladice stupen 1 (J279)

31-00 - preruseni n.zkrat na kostru

01317 - rid.jedn. v sdruzenych pristrojich (J285)

79-00 - prosim precist pamet zavad

TOHLE JE PO ODMAZANÍ CHYB

Číslo dílu řídícího modulu: 6Y0 820 045

Komponent a/nebo - verze: Klimaanlage X0830

Kódodvání softwaru:

Kód opravny:

2 Nalezeny chyby:

00705 - Rele ventilatoru chladice stupen 1 (J279)

31-00 - preruseni n.zkrat na kostru

01317 - rid.jedn. v sdruzenych pristrojich (J285)

79-00 - prosim precist pamet zavad

Zdravím.Budu kupovat fabii a chtěl bych se zeptat když se zapne klimatizace jestli se musí hned roztočit větrák na chladiči nebo ne.Větrák je tam jen jeden.myslím to v případě že auto stojí a není ohřáté.Dík

Máme jeden větrák a neroztočí se hned...

Jo taky nám to sičelo = jen 120g chladiva, po doplnění vše v pořádku.

cca. do minuty, většinou dřív.

jinak to, jestli jsou větráky 2 nebo 1 záleží na tom, do jakého klimatu je auto určeno, jestli má účinější chlazení pro tažení přívěsu, taky se to láme rokama a motorem (diesel/benzin)

Upraveno od boobika

řj pro větráky máš u levého nosníku. často se tam dostane bordel a zlobí to. dokonce jednou jsem viděl i vyhořelé auto kvůli tomu. můžeš zkusit rozpojit konektory, zkontrolovat a prostříknout sprejem na kontakty, taky zkontrolovat ukostření. můžeš taky ve vagu v akčních členech vyzkoušet, zda větráky frčí a když nic, tak zřejmě výměna řj.

koukni do chyb v přístrojovce co tam bude.

a poslední ta teplotní klapka může být buď už špatná a nebo může stačit udělat znovu základní nastavení. jinak můžeš si to ve vagu v bloku hodnot zkontrolovat, zda se hýbe podle požadavku řj topení.

ŘJ u nosníku?! myslíš tam jak je zapojeno vše ostatní jako tempomat,senzory dveří atd?Akční členy sem zkoušel tedy a slyším klapky(teplotní a vnitřní cirkulace) jak jedou a končí to roztočením větráku na chladiči.Co se týče teplotní klapky tam jsem ji zkoušel na ty hodnoty a zavírá i otvírá,ale stejně ji but můžu jen zavřít nebo otevřít nikdy nešla na polovinu nebo čtvrt když sem s tím kroutil,dal jsem jinou a dopadlo to stejně.Jinak na přístrojovce hazí chybu teplotního venkovního čidla to jsem kopil nové včera a dnes namontoval a nic pořád hází teplotu jakou chce.Jinak děkuji za radu zkusím to základní nastavení myslím že sem tady stáhl od někoho tu dílenskou příručku.

mám disel 74 kw 2001.Tak teď nevím jestli je to chyba nebo ne když se neroztočí.Ale chladí takže budu doufat že to mám tak správně.Já jen že jeden mechanik říkal že by se měla roztočit hned.

cca. do minuty, většinou dřív.

jinak to, jestli jsou větráky 2 nebo 1 záleží na tom, do jakého klimatu je auto určeno, jestli má účinější chlazení pro tažení přívěsu, taky se to láme rokama a motorem (diesel/benzin)

Máme to r.v. 05 1.2HTP 40kW s jedním velkým větrákem přez celý chladič, otec má r.v. 01 MPI 50kW a má tam dva menší...

  • 2 týdny později...

ZDravím, mám takový problém na klime na fabii I 1,4 16v klima nefachá, myslím že loni valila, jinak dofoukla se na max, ale udajně, už si to nepamatuji nějaká spojka nevalí či tak, ale myslím, že když se pustí, tak valí ventilátor, mám ten dojem, jinak se rozsvítí ale nefouká, co to může být?? Díky za odpověd

Upraveno od vevca

u fábie elmag. spojka na kompresoru není. běží pořád. pokud je naplněná, tak zajeď k někomu s vagem ať se koukne na důvod.

právě že to na vagu bylo a řeklo to tohle nebo nějaký ventil už si to nepamatuji

Upraveno od vevca

až ji budu mít u sebe tak ji napíchnu a zjistím ale udajně snad kompresor, nevím co se tam sere

Zdravim, mame mensi problem s klimatizci. Vetsinou, kdyz je auto ve stinu ci v chladu, tak mi klimatizace sepne a funguje bez obtizi. Ale kdyz ji mam treba na slunci a ona se nahreje , tak nefunguje. Kompresor vypada, ze spina, protoze se zvisi otacky u motoru. Kdyby se toto tema jiz nekde reesilo, vlozte odkaz. Diky

A co kdybys zkusil použít tlačítko HLEDAT? Je toho tady kolem asi tak 6 půlek, jen nebejt línej....

podle množství chyb bych to viděl na chybu v kabelovém svazku. Ta ŘJ dochlazování (pro větráky) je na konci levého podélného nosníku v motorovém prostoru. Nejlépe se k ní dostaneš ze spodu vozu po odmontování krytu motoru - vedou do ní dva velký konektory. Jo a je stejná jako v O1

čus potřebuji radu mam Fabii 1,9TDI 74kw klima mi funguje přii 20 stupních a méně,ráno jí zapnu je 16C funguje odpojedne jí zapnu venku je 26 a nejde byl jsem na diagnostice zkontrolovali vše doplnili chladivo a řeknul mi že je to jednotka větrákú prý nekomunikuje. sehnal jsem origo jednotku vyměnil a zas nic je to porád stejné. neví někdo co by to mohlo dělat?

a v jakých místech se to nachází ? a musím vypustit chladivo ? Dík

pod palubkou, vypouštět se nemusí

Při troše zručnosti se dá vyměnit za pár minut bez demontáže téměř čehokoliv, měnil jsem ji snad na každé Fabii první generace co jsem měl a co měla klimatizaci. :D Nejdříve tedy v servisu a pak jsem se rozhodl, že to musím zvládnout taky, člověk si trochu sedře ruku, ale ten pocit když se dílo podaří... :) Chce to ale nějaký rozkres aby člověk věděl, kde a co hledat... Jen se vytáhne stávající a dá se nová, v servisu kvůli tomu sundavají přístrojovku, jde to ale i bez toho...

jj, jde to - sundat plast pod volantem a je to zleva agregátu topení nahoře. Pokud ale neví kam šáhnout, tak je podstatně rychlejší tu palubku sundat.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.