Červen 25, 201114 r Zdravím všechny tady,jdu rovnou k věci.Neví někdo co by mohla znamenat chyba 00705 -Rele ventilatoru chladice stupen 1 (J279).Hledám v dílenský příručce a nějak se toho nemůžu dopídit :-).Mám problém s klimatizaci a střídaj se mi tam pořád chyby,ale tahle tam vždy zůstane . Číslo dílu řídícího modulu: 6Y0 820 045 Komponent a/nebo - verze: Klimaanlage X0830 Kódodvání softwaru: Kód opravny: 4 Nalezeny chyby: 01271 - Servomotor teplotni klapky (V68) 29-00 - zkrat na kostru 01271 - Servomotor teplotni klapky (V68) 29-10 - zkrat na kostru - Sporadicky 00705 - Rele ventilatoru chladice stupen 1 (J279) 31-00 - preruseni n.zkrat na kostru 01317 - rid.jedn. v sdruzenych pristrojich (J285) 79-00 - prosim precist pamet zavad TOHLE JE PO ODMAZANÍ CHYB Číslo dílu řídícího modulu: 6Y0 820 045 Komponent a/nebo - verze: Klimaanlage X0830 Kódodvání softwaru: Kód opravny: 2 Nalezeny chyby: 00705 - Rele ventilatoru chladice stupen 1 (J279) 31-00 - preruseni n.zkrat na kostru 01317 - rid.jedn. v sdruzenych pristrojich (J285) 79-00 - prosim precist pamet zavad
Červen 25, 201114 r Zdravím.Budu kupovat fabii a chtěl bych se zeptat když se zapne klimatizace jestli se musí hned roztočit větrák na chladiči nebo ne.Větrák je tam jen jeden.myslím to v případě že auto stojí a není ohřáté.Dík
Červen 26, 201114 r cca. do minuty, většinou dřív. jinak to, jestli jsou větráky 2 nebo 1 záleží na tom, do jakého klimatu je auto určeno, jestli má účinější chlazení pro tažení přívěsu, taky se to láme rokama a motorem (diesel/benzin) Upraveno Červen 26, 201114 r od boobika
Červen 26, 201114 r řj pro větráky máš u levého nosníku. často se tam dostane bordel a zlobí to. dokonce jednou jsem viděl i vyhořelé auto kvůli tomu. můžeš zkusit rozpojit konektory, zkontrolovat a prostříknout sprejem na kontakty, taky zkontrolovat ukostření. můžeš taky ve vagu v akčních členech vyzkoušet, zda větráky frčí a když nic, tak zřejmě výměna řj. koukni do chyb v přístrojovce co tam bude. a poslední ta teplotní klapka může být buď už špatná a nebo může stačit udělat znovu základní nastavení. jinak můžeš si to ve vagu v bloku hodnot zkontrolovat, zda se hýbe podle požadavku řj topení.
Červen 26, 201114 r ŘJ u nosníku?! myslíš tam jak je zapojeno vše ostatní jako tempomat,senzory dveří atd?Akční členy sem zkoušel tedy a slyším klapky(teplotní a vnitřní cirkulace) jak jedou a končí to roztočením větráku na chladiči.Co se týče teplotní klapky tam jsem ji zkoušel na ty hodnoty a zavírá i otvírá,ale stejně ji but můžu jen zavřít nebo otevřít nikdy nešla na polovinu nebo čtvrt když sem s tím kroutil,dal jsem jinou a dopadlo to stejně.Jinak na přístrojovce hazí chybu teplotního venkovního čidla to jsem kopil nové včera a dnes namontoval a nic pořád hází teplotu jakou chce.Jinak děkuji za radu zkusím to základní nastavení myslím že sem tady stáhl od někoho tu dílenskou příručku.
Červen 26, 201114 r mám disel 74 kw 2001.Tak teď nevím jestli je to chyba nebo ne když se neroztočí.Ale chladí takže budu doufat že to mám tak správně.Já jen že jeden mechanik říkal že by se měla roztočit hned.
Červen 27, 201114 r cca. do minuty, většinou dřív. jinak to, jestli jsou větráky 2 nebo 1 záleží na tom, do jakého klimatu je auto určeno, jestli má účinější chlazení pro tažení přívěsu, taky se to láme rokama a motorem (diesel/benzin) Máme to r.v. 05 1.2HTP 40kW s jedním velkým větrákem přez celý chladič, otec má r.v. 01 MPI 50kW a má tam dva menší...
Červenec 8, 201114 r ZDravím, mám takový problém na klime na fabii I 1,4 16v klima nefachá, myslím že loni valila, jinak dofoukla se na max, ale udajně, už si to nepamatuji nějaká spojka nevalí či tak, ale myslím, že když se pustí, tak valí ventilátor, mám ten dojem, jinak se rozsvítí ale nefouká, co to může být?? Díky za odpověd Upraveno Červenec 8, 201114 r od vevca
Červenec 8, 201114 r u fábie elmag. spojka na kompresoru není. běží pořád. pokud je naplněná, tak zajeď k někomu s vagem ať se koukne na důvod.
Červenec 8, 201114 r právě že to na vagu bylo a řeklo to tohle nebo nějaký ventil už si to nepamatuji Upraveno Červenec 8, 201114 r od vevca
Červenec 9, 201114 r tak potom je to špatné. zjisti, co to píše a pak můžeme pokračovat. nebo pokud to chceš hned, tak zde http://www.vestirna.com/koule/
Červenec 10, 201114 r až ji budu mít u sebe tak ji napíchnu a zjistím ale udajně snad kompresor, nevím co se tam sere
Červenec 10, 201114 r Zdravim, mame mensi problem s klimatizci. Vetsinou, kdyz je auto ve stinu ci v chladu, tak mi klimatizace sepne a funguje bez obtizi. Ale kdyz ji mam treba na slunci a ona se nahreje , tak nefunguje. Kompresor vypada, ze spina, protoze se zvisi otacky u motoru. Kdyby se toto tema jiz nekde reesilo, vlozte odkaz. Diky
Červenec 11, 201114 r A co kdybys zkusil použít tlačítko HLEDAT? Je toho tady kolem asi tak 6 půlek, jen nebejt línej....
Červenec 12, 201114 r podle množství chyb bych to viděl na chybu v kabelovém svazku. Ta ŘJ dochlazování (pro větráky) je na konci levého podélného nosníku v motorovém prostoru. Nejlépe se k ní dostaneš ze spodu vozu po odmontování krytu motoru - vedou do ní dva velký konektory. Jo a je stejná jako v O1
Červenec 19, 201114 r čus potřebuji radu mam Fabii 1,9TDI 74kw klima mi funguje přii 20 stupních a méně,ráno jí zapnu je 16C funguje odpojedne jí zapnu venku je 26 a nejde byl jsem na diagnostice zkontrolovali vše doplnili chladivo a řeknul mi že je to jednotka větrákú prý nekomunikuje. sehnal jsem origo jednotku vyměnil a zas nic je to porád stejné. neví někdo co by to mohlo dělat?
Červenec 20, 201114 r mne to robil snimac teploty vyparniku http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/6q0907543d-snimac-teploty-vyparniku-fabia.html
Červenec 21, 201114 r Při troše zručnosti se dá vyměnit za pár minut bez demontáže téměř čehokoliv, měnil jsem ji snad na každé Fabii první generace co jsem měl a co měla klimatizaci. Nejdříve tedy v servisu a pak jsem se rozhodl, že to musím zvládnout taky, člověk si trochu sedře ruku, ale ten pocit když se dílo podaří... Chce to ale nějaký rozkres aby člověk věděl, kde a co hledat... Jen se vytáhne stávající a dá se nová, v servisu kvůli tomu sundavají přístrojovku, jde to ale i bez toho...
Červenec 21, 201114 r jj, jde to - sundat plast pod volantem a je to zleva agregátu topení nahoře. Pokud ale neví kam šáhnout, tak je podstatně rychlejší tu palubku sundat.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.