Červenec 16, 201312 r Tudiz kdyz se pri teplem pocasi nezapina vetrak u chadice nemuze jit ani klimatizace? Protoze kdyz ji pustim neslysim ze by se vubec zapla. Jaka muze byt zavada kdyz nejde vetrak u chladice?
Červenec 23, 201312 r Skoda fabia 1:9sdi rv 2002Ahoj,mam problem s manual. klimatizaci,prestala mi spinat sepne treba jednou rano a pak uz cely den nic,kontrolka sviti a klima je doplnena vycistena a kontrola tesnosti take prosla.Co vsechno muze mit vliv na to ,ze vubec nesepne?
Srpen 4, 201312 r Zdravím! Nedávno jsem si všiml, že na pravé straně podovozku (pod spolujezdcem) mi kape ze tří děr voda. Chci se zeptat zda to má nějakou spojitost s klimatizací a zda je to normální? K
Květen 20, 201411 r Ahoj, mám klimu v fabce, motor 1.9tdi pd atd. Nevím, jestli je to jen můj subjektivní pocit, ale přijde mi, že pokud dám klimu na nejnižší možnou teplotu, teplota vzduchu (chlad) neodpovídá číslu stupňů. Resp. mám pocit, že mi to málo chladí, mohlo by to foukat studenější vzduch. Klimu mám vydesinfikovanou a nově naplněnou. Potřeboval bych ještě tak o dva stupně dolů, nejde s tím něco dělat? díky
Červenec 18, 201411 r Zdravím, už je to určitě obehrané téma, ale potřeboval bych zkonzultovat svojí doměnku. vag mi hláší: 00898 - Control Circuit A/C compressor 30-00 - Open or Short to Plus když se napojím na kanál 002 a zapnu ac, tak je vidět hodnota zátěže kompresoru. V podmínkách regulace mk hodnota 16 - špatný snímač teploty výparníku/nefunkční sahara (přičemž teplotu čidla vidím, ale dám topení na plno a teplota na chvíli sleze na 16 C, při okolní teplotě 31). Při testu akčních členů se sahara spustí a v závadách opět 00898. Je to spíš špatné čidlo výparníku, nebo je klima ko? Díky moc za odpověď. Ondra
Červenec 18, 201411 r A hledal jsi před založením nového tématu? Nehledal... Tak si zde prostuduj starší příspěvky.
Červenec 18, 201411 r za založení nového tématu se omlouvám. hledal jsem a přečetl jsem si to několikrát, ale abych pravdu řekl moudrý z toho nejsem. doufá, že to je čidlem. ale profík nejsem
Červenec 28, 201411 r Zdravím, dá se prosím zjistit přes VCDS únik chladiva ? Klima nechladí, ale ani žádnou chybu mi to u klimy ve VCDS nehlásí, tak nevím zda je ve FI vůbec nějaký senzor tlaku.
Červenec 28, 201411 r Nízký tlak, respektive bez chladiva by VAG hlásil jako chybu. Info o tlakovém čidle je v 08- Klima - Naměřené hodnoty kanál 002. První hodnota je výkon kompresoru, pak tlak chladiva, podmínky pro regulaci výkonu kompresoru a následně teplota na čidle výparníku (tak je to alespoň na fabii).
Červenec 28, 201411 r Dík moc. Tak to pak netuším, proč to nechladí, výkon kompresoru byl 82%, teplota na čidle výparníku byla pořád stejná - teď se přesně nepamatuju kolik to bylo...ale neměnila se a tlak jsem tam asi přehlídnul nebo neviděl. Každopádně žádná chyba tam nebyla. Jen si ještě matně pamatuju z 08 že tam byla u něčeho hláška: coolant temperature not OK...asi to ještě jednou otestuju a zkopíruju sem.
Červenec 28, 201411 r tak ještě koukni na kanál 3 - podmínky regulace výkonu - když tam bude cokoliv jiného než 0 máš v podstatě odstavený kompresor (sice "sepnutý", ale ventil to nepustí např.) jukni co ti to tam píše. a napiš co máš za auto a výbavu juknu pak do ELSY na hodnoty. Případně zkus test akčních členů je to 08 (klima) - pak fce 03 postup viz níže: Diagnostiku akčních členů je nutno provádět při stojícím motoru, ale zapnutém zapalování a vypnuté klimatizaci. Tuto funkci je možno v případě potřeby opakovat i vícekrát. Připojit diagnostický přístroj -V.A.G 1552-. Zapnout zapalování a navolit adresu 08 pro řídicí jednotku klimatizace Zobrazení na displeji: - Navolit funkci 03 „diagnózu akčních členů“. - potvrdit - Stisknout →, ale až po aktivaci obou ventilátorů. Diagnoza akcnich clenů -> Vlastni test Zobrazení na displeji – Zobrazí-li se na displeji „KONEC“, je diagnostika akčních členů skončena. – Stisknout →. – Na závěr přečíst paměť závad řídicí jednotky klimatizace → kapitola.
Červenec 30, 201411 r Tak diagnostika akčních členů problěha bez problémů, v paměti závad nic není. Přikládám screenshot z VCDS Zajímavé je, že tlak kolem 9barů tam je pořád i při vypnutém kompresoru. Po zapnutí stoupne asi na 9.4, tak si říkám jestli není vadné to tlakové čidlo.
Srpen 19, 201411 r Čau chlapi, tak se přidávám k ožehavému tématu klimatizace. Mám F RS, klima doplněná, jednotka bez závada, pojistky v cajku a základní nastavení provedeno, ale klima stále nechladí. Blok hodnot 002: 97%, 8.4 bar, 0.0, 29°C máte někdo nějakej nápad co s tím? Díky
Srpen 20, 201411 r Dneska a zejtra jsem na sluzebce, ale myslím, že tam bylo 27℃, 27℃, vypnuto, vypnuto
Srpen 20, 201411 r Na ty hodnoty mrknu zítra, ale ventilátor se netoci, ale když dám akční členy tak se asi roztočí. Vyzkouším zítra s tema hodnotama a dám vědět
Srpen 21, 201411 r Sorry, za překlep, obnovila se mi stránka, jak jsem říkal, dneska vyzkouším, ale je to fakt záhada. 08 bez závad a klima nejede Upraveno Srpen 21, 201411 r od Scherby
Srpen 21, 201411 r Ale podle hodnot v 002 by měl kompresor jít. Jestli není chyba ještě tady: "Kompresor není odpojován elektromagnetickou spojkou, nýbrž běží stále. Jeho výkon se externě snižuje pomocí regulačního ventilu kompresoru klimatizace -N280-." Citace z dílenské příručky. Jestli ten regulační ventil neodešel.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.