Červenec 31, 20169 r možné je všechno, ale když jsi přes akční člany ty větráky roztočil...no ve finále může být špatná i ta sahara... Mrkni na svorkovnice, (nevím jak u seata), ale u Fabie je to vedené na poměrně exponovaném místě (připojení klimakompresoru, ŘJ dochlazování)
Červenec 31, 20169 r Tohle všechno je zkontrolované, sahara je dokonce nová, mám malou na klimu a velkou na dochlazování vody. Po připojení 12V na saharu jede. Nejde mi do hlavy totiž to napětí 10V ke kompresoru, někdo tu tento dotaz už vznesl,ale odpovědi se nedočkal jinak jednotka dochlazovaní je stejně jako u fabie pod pravým nosníkem u servořízení (čili pod baterkou) Upraveno Červenec 31, 20169 r od Mira89
Září 4, 20168 r Ahoj koupil jsem asi mesic Fabie 1 1,4 16V 55kW 2006 Klima jela ale už bohužel nejede Vag co mi došel v patek piše Jak postupovat dal Děkuji 1 Fault Found: 01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent 01596 - Servomotor klapky cerstveho/cirkulujiciho vzduchu (V154) 30-10 - preruseni n.zkrat na plus - Sporadicky
Září 4, 20168 r To je ten servomotorek klapky , kvuli tomu to nebude. Sel bych klimu zkusit naplnit a dat uv barvivo. Pokud unika , at vis kde.
Září 4, 20168 r Dateli pokud jsi četl těch pár stran tohoto tématu,tak ti musí být vše jasné! Hned na první straně máš popsánu stejnou závadu.
Září 4, 20168 r před 34 minutami, Mirek 835 napsal: Dateli pokud jsi četl těch pár stran tohoto tématu,tak ti musí být vše jasné! Hned na první straně máš popsánu stejnou závadu. Děkuji za reakci Nic ve zlym ale popsana zavada tam je ale nějak mi nejde do hlavy Jak vyřešit zavadu spiše u čeho začit
Září 5, 20168 r závadu vyřešíš tak, že motorek vyměníš, případně rozebereš a vyčistíš. Nevím jestli přímo v tomto vláknu, ale někde na fóru je návod, jak to udělat. V každém případě si myslím, že - jak už bylo napsáno - tato závad a s nefunkčností klimy nesouvisí. Sporadickou závadu v servomotorku má prakticky každá Fabia a závada je z dlouhodobého pohledeu více méně neodstranitelná.
Září 12, 20168 r Ahoj,tak já se poslední rady ani nedočkal,ale můj problém s klimou stále přetrvává. Asi před týden jsem jel do Brna a jen tak jsem zkusil tlačítko AC..a klima chladila, zastavil jsem,vypnul motor, chvíli stál a po nastartování opět chladila.. Až když jsem dojel do Brna,zaparkoval a asi po 2 hodinách jel pryč,už ani ťuk takže kompresor je OK,ale co by to mohlo dělat? Venku bylo 23,5°C, ale když jsem zkoušel klimu zapnout v počasí s touto teplotou tak nic.. Poradí někdo? Dají se vyčíst hodnoty všech teplotních čidel ve Vagu? Pokud se tam dívám,tak všechny teploty ukazují okolní vzduch (vyjma motoru,ta ukazuje podle zahřátí)
Září 12, 20168 r Ahoj Mně zatím pomohlo to když klima přestane chladit tak zapinam a vypinam vnitřni cyrkulaci Tak po 3 pokusu klima najede
Září 13, 20168 r A není to nějaké divné? podle mně by recyrkulace na to vliv mít neměla,chybu jsem tam měl od začátku,kdy mi servo dělalo po zařazení zpátečky hlouposti a po vyřazení se seklo a zůstalo v té poloze a blikalo tlačítko (klima vždy fungovala) ,tak jsem motorek opravil a nepíše ani chybu a funguje jak má.. (a klima i tak fungovala a teď stejně nejede..)je fakt,že po couvání klima už potom nenaběhla..ale stejně to nemá logiku podle VAGu vše funguje,teploty,tlačítko AC, tlak v trubkách,servomotorky..
Září 14, 20168 r Logiku to asi nema Ale mně to pomohlo Klimu jsem měl vypnutou a zapinal cyrkulaci Možna se ta cyrkulace musi zpatky usadit Nejsem mechanik ale toto mi zatim pomohlo 3x
Září 19, 20168 r já to zkoušel i takhle a pořád nic takže už nemám žádné možnosti v rukávu Edit: mohla by být v mém případě příčina nefunkční ventilátor na chladiči? Ten na dochlazování motoru, na klimu mám nový. Upraveno Září 21, 20168 r od Mira89
Září 25, 20168 r Když jsem měl nefunkční oba ventilátory, tak klima chladila, ale poměrně slabě. Rozběhnou se ty ventilátory, když klimu zapneš? Je to dost zapeklitý oříšek, když všechny hodnoty na diagnostice jsou OK, všechno funguje. Nemohlo se stát, že už zase vyfunělo ven to chladivo? Při vypnuté klimě by tam mělo být zhruba 5 barů při zapnuté se to musí zvýšit třeba na 8 barů nebo i víc. Upraveno Září 25, 20168 r od Tycoon
Září 26, 20168 r Tak dnes opraven i druhý ventilátor, základní nastavení a nic..na test akčních členů se oba sepnou správně. Žádná závada ve VAGu, dokonce ani recirkulace. Potenciometr mísící klapky jsem projel měřákem a ukazuje správně hodnoty od kraje po kraj a po smontování také reguluje správně. Chladivo tam stále je, ve VAGu jsem měl dnes 5,4 baru myslím. Poslední možnost bude asi ta dochlazovací jednotka měla by spínat kompresor, což ale asi nedělá. Bude tam nějaká blbost,ale jaká
Září 30, 20168 r Kompresor spíná řídicí jednotka klimatizace. Když zapneš tlačítko klimy, zvýší se tlak?
Říjen 2, 20168 r Mira89: A na vagu to píše co, myslím tým blok naměřených hodnot u fabie je to skupina 002 pole 3 tam jsou hodnoty npř. 0,1,2,3 atd ty čísla znamenají vyhodnocení naměřených hodnot například ja měl 12 a to znamená výkon kompresoru je omezen řídicí jednotkou motoru. Jinak ja taky neměl hlášenou chybu na klimě a nejela teda jela ale když jsem šlápl na plyn nad 3000 tak v pohodě skočila a jela jak divá. Tady jsou ty čísla. Snad ti to pomůže. Upraveno Říjen 2, 20168 r od Mrštik
Říjen 4, 20168 r To mi přijde, že chyba je někde mezi tlačítkem klimy a kompresorem. Tlačítko, řídicí jednotka, kabeláž od řídící jednotky ke kompresoru.
Říjen 4, 20168 r Ještě taková hloupá otázka předpokládám že jsi neměl v paměti závad žádnou chybu např. motor, gateway, elektronika atd. Já jsem měl v paměti závad škrticí klapu a egr ventil a proto mi ř.j motoru omezila výkon kompresoru.
Říjen 5, 20168 r Tak chlapi jsem dneska udělal "měření" a vše je podle Elsy jak má přikládám foto, tlak s vypnutou AC je 5,2bar a v poli 3 je číslo 6, když zapnu AC naskočí zatížení a v poli 3 číslo 0 (bez závady). Všechny rychlosti ventilátoru beze změny (všechny mi fungujou). Měřeno asi půl hodiny co jsem přijel,venku jsou 4°C a v autě jsem měl teplotu na 22°C (viz VAG při měření cca 20°C i na výparníku). A není divné, že ve skupině 8 mi ukazuje kapalinu 80°C a na budíku jsem měl ručičku na 90ce? Ale závadu čidla nehlásí ani omezení kompresoru (skupina 3 a 4 vypnuto). Jinak závady v řj motoru žádné, jen se mi objevila zase recirkulace sporadicky,ale po základním nastavení už je zas pryč, se asi šprajcla při zpátečce zas. Jinak jsem si všiml, že při přepínání AC a jakoby současném přepínání ventilátoru na vyšší rychlost mi ve skupině 2 a poli 3 skočí na vteřinu číslo 12 (omezení řj motoru) ale hled skočí na 0 (bez závady). Když ale zkouším AC na jednu rychlost tak nic, jen 6 a 0. Zkoušel jsem i vyšší otáčky a zapnout AC a nic (na místě/volnoběh). Je to bezradné
Říjen 5, 20168 r A slysel jsi jak ti spina spojka klimakompresoru? Protoze me, kdyz je pod 7°C , tak se klima nespusti. Cidlo teploty motoru je v poradku. Je to softwarove ocurane, aby byl stred treba 80-100°C. Ono to kolisa podle jizdy, otevirani termostatu atd... Tak aby rucicka nelitala a ridic byl v klidku.
Říjen 6, 20168 r Kompresor u Ibizy přestává spínat u 3°C. Mělo by to v poli 3 vypsat. Ale když jsem zkoušel na kompresor přivést napětí tak spojka pěkně cvaká
Říjen 6, 20168 r Jo mas pravdu, je to dokonce pod - 3°C. Nechapu ale proc ukazuje vag zatizeni kompresoru, kdyz nesepne kompresor. Odesláno z mého PLK-L01 pomocí Tapatalk
Říjen 6, 20168 r Ahoj ve skupině 2 poli 3 nesmí skočít ani na vteřinu číslo 12 pak nastane výkon kompresoru je omezen řídicí jednotkou motoru, ve skupině 002 pole 1 jsi měl kompresor 64% zatížen a zároveň ve skupině 001 pole 3 a 4 máš dochlazovaní vyp. na to že jsi měl klimu zapnutou a topení jsi měl na jedničce. Vypadá to na řj dochlazovaní J239.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.