Krtek6 Vloženo 26. Červen 2019 Sdílet Vloženo 26. Červen 2019 no pokusím se.....šéfovi to říct asi můžu, ale tomu mechanikovi spíš ne...přijde mi takový náchylný na slovo...takovej ten typ co mu chceš pomoct s vadou a on se tváří, že ví všechno nejlíp a ty z něho děláš debila.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 26. Červen 2019 Sdílet Vloženo 26. Červen 2019 Tak mu jen řekni, ať to opraví :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Štos Dudy Vloženo 1. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2019 S mojou Fabiou som prešiel už vyše 400km a stále ukazuje plnú nádrž poradíte mi kde môže byt chyba. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atlan Vloženo 1. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2019 Co to ma s klimou? Odklop sedak, praveho zadneho sedadla. A pobuchaj s citom v okoli c0erpadla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johny834 Vloženo 10. Červen 2020 Sdílet Vloženo 10. Červen 2020 (editace) Zdravím, nedávno jsem koupil Fabii 2003, motor 1.9 SDI. Klima fungovala zpočátku OK, ale v poslední době lze spustit (začne svítit A/C a chladit) až když přepnu ventilátory na rychlost 3. Na 1 a 2 se proste klima nespusti. Nevíte čím by to mohlo být? Díky za info Editováno: 10. Červen 2020, autor: Johny834 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dědek Vloženo 11. Červen 2020 Sdílet Vloženo 11. Červen 2020 Mohl by být problém v tom otočném spínači nebo v řídící jednotce pro větrák. https://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/autodily-skoda/fabia/elektrosoucasti/ridici-jednotky/2426-ridici-jednotka-pro-vetrak-fabia-od-r-00-08.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shrek_85 Vloženo 11. Červen 2020 Sdílet Vloženo 11. Červen 2020 @Johny834 Zkontroluj si přes diagnostiku napětí na ventilátoru čerstvého vzduchu. Je to řídící jednotka 08, blok měřených hodnot 001, zobrazované pole 2. Na 1. stupeň má být napětí 3 .. 4,5V a na 2. stupeň má být napětí 5 .. 7V. @dědek Tahle "řídící jednotka" je pro ventilátor na chladiči za předním nárazníkem. Nesouvisí to přímo s ovládáním ventilátoru čerstvého vzduchu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dědek Vloženo 11. Červen 2020 Sdílet Vloženo 11. Červen 2020 Vím že je to pro větrák na chladiči,myslím že pro běh klimatizace musí běžet ventilátor na chladiči,ale nebudu se přít. Předpokládám že ventilátor čerstvého vzduchu mu funguje i na 1 a 2 stupeň,pouze není splněná některá z podmínek pro sepnutí klima kompresoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mooonwalker Vloženo 3. leden 2021 Sdílet Vloženo 3. leden 2021 Zdarek a stastny novy rok, mam na vas znale problamatiky prosbu. Mam Fabii VRS, nekdy ke konci leta mi prestala jit klimatizace. Cestou po dalnici fungovalal, zastavil jsem na nakup, nastartoval a uz se nespustila. Podezreni padlo a na vadnou elektromagntickou spojku, protoze kdyz klimu zapnu, tak neni slyset ani sepnuti kompresoru ani neni neuberou otacky motoru. Samozrejme klima tedy nechladi. Co jsem zjistil pohledove. Kdyz je auto nastartovane, tak jak je na komprosoru ta remenice, tak ta se toci, nicmene jakoby stred te remenice se netoci. Kdyz zapnu klimu, tak se taky nezacne tocit. Nicmene kdyz auto vypnu, tak normlne tim stredem rukou pootocit jde. Predpokladam, ze kdyz vse funguje jak ma, tak se pri sepnute klime toci prave i ten stred, tim se zapne kompresor. Jinak teda ventilator topeni mam na posledni poloze, kontrolka zaple klimatizace sviti normalne. Muj dotaz je, jestli je nejaky figl, jak zjistit zda je to opravdu jen ta spojka, nebo treba odesel cely kompresor. Fabii mam kratce, takze mam mozna hloupej dotaz, nicmene nechce se mi kupovat celej kompresor, abych zjitil, ze byla vadna jen ta spojka. Budu rad za kazdy podnet, pripadne pokud je nekdo z vas v blizkosi meho bydliste a dokazal by na to kouknout, pripadne ten problem vyresit, klidne se ozvete 😊 Lokalita je Tabor/Pelhrimov Diky a mejte se fajn Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shrek_85 Vloženo 3. leden 2021 Sdílet Vloženo 3. leden 2021 V první řadě bych asi zjistil, jestli je napětí na těch dvou drátech, co vedou do kompresoru. Může být někde uklepaný drát po cestě z ŘJ klimatizace ke kompresoru. Já mám třeba opravovaný ten konektor poblíž startéru, kde to je propojené. Také by to chtělo vypsat chyby z ŘJ klimatizace. Může být problém s nízkým tlakem chladiva nebo nějakých teplotním čidlem, kvůli kterému ta ŘJ odmítá zapnout kompresor. Pokud je na té kostce napětí a kompresor nejede, tak je nejspíš problém v kompresoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dula Vloženo 4. leden 2021 Sdílet Vloženo 4. leden 2021 Seš si jistej, že tam máš elektromagnetickou spojku? Myslím, že do Fabií už se nemontovaly a kompresor se má točit pořád. Pokud se netočí, tak jsou odstřiženy gumové prvky v unášecí spojce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mooonwalker Vloženo 16. Únor 2021 Sdílet Vloženo 16. Únor 2021 (editace) V 4. 1. 2021 na 8:20, Dula napsal: Seš si jistej, že tam máš elektromagnetickou spojku? Myslím, že do Fabií už se nemontovaly a kompresor se má točit pořád. Pokud se netočí, tak jsou odstřiženy gumové prvky v unášecí spojce. Ahoj. Aha, no chyby jsem nacetl a zadne tam nejsou, nicmene jak pises, remenice se toci, ale ten stred stoji, jako jde s nim otocit celkem lehce rukou(kdyz se netoci remenice samozrejme, jinak bych tam pracky nestrkal :) ) ale to teda jestli chapu dobre, tocim jen tim (1) Ted je teda otazka, co s tim, jde vymenit jen ta unaseci spojka, nebo opravit? A nebo je to tak, ze ten kompresor je zatuhlej, tudiz na vyhoz. Pripadne kde sezenu ten FSM(servisni mannual) ze ktereho mas ty screeny. Diky P.S. tohle je nebo neni to co je nejspis u me KO? LINK LINK2 Editováno: 16. Únor 2021, autor: mooonwalker Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shrek_85 Vloženo 16. Únor 2021 Sdílet Vloženo 16. Únor 2021 Dílenské příručky se dají legálně stáhnout z https://erwin.skoda-auto.cz/ - přístup na hodinu stojí pár EUR a můžeš si stáhnout všechno, co potřebuješ, včetně informací o svém autě podle VIN. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dula Vloženo 17. Únor 2021 Sdílet Vloženo 17. Únor 2021 Pokud volně otáčíš tím (1), tak točíš hřídelí kompresoru. Podle obrázku to vypadá, že to co potřebuješ je na odkazu č.2. Podívej se na témata Fabia I / Ostatní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
posoldikml Vloženo 21. Únor 2021 Sdílet Vloženo 21. Únor 2021 Ahoj, mám problém s klimatizací. Minulý rok jsem ji normálně používal celé léto a běžela bez problému, Teď jsem ji nechal doplnit a čekal na teplotu vyšší jak 5 stupňů, aby sepla klima. Pamatoval jsem si, že klima mi sepla i na volnoběh a spotřeba se zvýšila o 0,4l z důvodu zátěže. Teď se podle řídící jednotky zvednou otáčky, ale spotřeba se nezvedne. Nedalo mi to a kouknul jsem do VAGu na blok hodnot 2. Zátěž na volnoběh 0%, Tlak 5 barů, podmínky pro regulaci výkonu kompresoru 12. a Teplota na výpraníku 13 stupnu, venkovní 7 stupňů. Při jízdě zátěž skáče mezi 0-70% a podmínky skáčou 0.0-12,00.00-12 a furt do kola. Nevíte proč? Měnil jsem ŘJ klimatizace, páč původní psala chybu- zadná řídící jednotka. A toto mi ukazuje VAG. Díky https://youtu.be/apFdljJtcUk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
posoldikml Vloženo 21. Únor 2021 Sdílet Vloženo 21. Únor 2021 Ahoj, je nějaký rozdíl mezi jednotkami klimatizace J301 6Y0 820 045 A,B,C? Na škoda díly to mají všechno pod jedním. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
posoldikml Vloženo 22. Únor 2021 Sdílet Vloženo 22. Únor 2021 Ahoj, tak jsem dal ŘJ se stejným koncovým písmenem(C). A klimatizace ve VAGu se chová normálně. V podmínkách stále 0.0, zátěž 30-80%, ale tlak se mi nezdá Je tam furt 3,2-4 bary. Klimatizace nechladí. Venkovní teplota 6,5 stupně, z výdechu jde 9,2 stupně. Spotřeba na volnoběhu i se zátěží normální 0,7 max 0,8l, spíše se odvíjí na rychlosti větráku. Díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thief1 Vloženo 22. Únor 2021 Sdílet Vloženo 22. Únor 2021 Neviem ci sú teraz vhodné podmienky na skúšanie klímy. Aj keď zopne kompresor tak defakto sa len bude pretacat na najnižší výkon, keďže je dostatok chladu vonku na dostatočne zregulovanie teploty v interiéri. Toť môj názor, na poriadne meranie by som počkal osobne dokým vonku nebude aspon cez 15 stupňov slnečno a v interiéri poriadne teplo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
posoldikml Vloženo 22. Únor 2021 Sdílet Vloženo 22. Únor 2021 před 3 minutami, Thief1 napsal: Neviem ci sú teraz vhodné podmienky na skúšanie klímy. Aj keď zopne kompresor tak defakto sa len bude pretacat na najnižší výkon, keďže je dostatok chladu vonku na dostatočne zregulovanie teploty v interiéri. Toť môj názor, na poriadne meranie by som počkal osobne dokým vonku nebude aspon cez 15 stupňov slnečno a v interiéri poriadne teplo. Ahoj, super děkuji za odpověď. Tuto teorii jsem si taky myslel, protože když je venku 6,5, tak aby třeba zbytečně nechladila, tak bere z venku a nechladí, ale to jsem nikde v DP nemohl dohledat. Právě jsem se chtěl zeptat, jak se to chová ostatním v tomto počasí. Ale ještě jednou ti děkuji za odpověď! ;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
posoldikml Vloženo 22. Únor 2021 Sdílet Vloženo 22. Únor 2021 před 7 minutami, Thief1 napsal: Neviem ci sú teraz vhodné podmienky na skúšanie klímy. Aj keď zopne kompresor tak defakto sa len bude pretacat na najnižší výkon, keďže je dostatok chladu vonku na dostatočne zregulovanie teploty v interiéri. Toť môj názor, na poriadne meranie by som počkal osobne dokým vonku nebude aspon cez 15 stupňov slnečno a v interiéri poriadne teplo. A ještě by přeci zátěž nebyla 80%, ale třeba 10 ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom1976 Vloženo 22. Únor 2022 Sdílet Vloženo 22. Únor 2022 Může mi, prosím, někdo poradit, kde najdu ve fabiii 1.2 47kw tlakový spínač klimatizace? Popř obrázek..Diagnostika píše, že signál je příliš nízký. MOhlo by to být tohle čidlo nebo i nedostatek chladiva? Moc díky za pomoc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 14. Červenec 2023 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2023 Samovolne zapnutie klimatizacie - teraz cez leto pozorujem nasledovne: klima bezi v pohode, chladi, tlak ok. No niekedy sa sama zapne, ventilator na hociktory stupen 1/2/3/4, tlaciko AC nesvieti ale klima bezi (vyssie otacky + chladi) - nereaguje na prepinanie tlacitka AC, jedine ked vypnem ovladac ventilatora do polohy 0. Obcas sa to spamata az ked vypnem a o5 nastartujem motor. Nejake napady? Diagnostika nevypisuje ziadne chyby... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.