Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Nepřeháněj ;)  Takhle jezdím denně zatáčku u Majsnerů, má to takovej náklon, že se mi samy otvíraj oboje levé dveře a spolujezdec mě musí držet, abych nevypadnul....a gumy držej jak přibité ;)

  • Pozitivní 2
Vloženo (editace)

A pak jak jsi vyprávěl, že jsi měl v kufru ty upytlačený kance a zapadnul jsi bokem s myslivcem v tom rozbahněném lesním příkopu. Tenkrát tě tahali traktorem a stálo tě to flašku ruma ;)

 

Pak jsi ho dělal napůl se šípkovou a na půl se zelím....

Editováno: , autor: Clint
Vloženo

Ozi, jezdím od Hradce do Prahy a těch škodovek s dvěma koncovkami předjíždím denně několik :-), oni šetří a jezdí dráž než já

Ono TSi 1,4 to slabší má také jednoduchý výfuk a 1,2 TSI i 1,6 TDI také, takže Kokta musí jednu koncovku uříznout.

Měli jsme škodu 1000 MB s motorem 120, ale motor měl chladič oleje, tak to znalci poznali, ale většina na dálnici čuměla, to byl rok 1985, jojo, když jsme předjížděli Ladu 1500, tak jen nevěřícně koukali. Je pravdou, že motor měl karburátor weber a pár úprav

Vloženo

jo, ja to nerozporuju, ono je to i lidech, mam kolegu s RS a jezdi presne podle predpisu, spis pomaleji, protoze se boji, ale mohl mit RS, tak ma RS ;)

 

a co bychom si lhali, i ja mam sve dny, kdy chci jet pomaleji a uprimne je me vetsinou jedno, kdo me predjede. ted jezdim s jednickovou Fabkou 1.9 TDI  chipem na 100kW, nalepka HTP a uprimne, nalepka auto nedela ;)

Vloženo (editace)

Nevím jak 1,2 TSI, ale domnívám se, že má také dvě koncovky stejně jako má 1,4 TSI ;)   Co vím, tak jednu koncovku měly poslední 2,0 TDI 103KW, než začal koncern šetřit, pač původně měly dvě. Dále jednu koncovku má 1,6 TDI. 

Jinak "slabší" 1,4 TSI u škodovky není, bylo prostě jen jedno, 90KW (dnes 103).  VW má pak mělo dvě, jedno to "slabší" a pak silnější s turbem a kompresorem...

Editováno: , autor: Clint
Vloženo

ale nálepka některé řidiče vytočí do ruda. Když mám půjčené od syna BMW, skoro všichni mně jdou z cesty, když jsem někoho předjel haťapkou - HTP, většina TDI na to šlápla a ukázala za sebou mrak, po chvíli jsem je zase tlačil. Když jedeme VW bez označení, nikdo nereaguje, na moje zelené MPI také někteří reaguji jako blbci...... nasadím velmi poctivých 130 a jedu, když mne předjede HTP rychlostí 150, tak ho nechám jet, vím že pár desítek tisíc km takto ujede :-). Přítelkyně stará corsa b v litru uněla jet 160

Vloženo

jj, je to tak, nejradej mam maniky s audi, dojedu je kdyz jedou 120 vlevo na prazdne dalnici, bliknu, zrychluju za nima poctive do 180, pak me ujedou a zmizi a obvykle do 5 minut jsem za nima znova a to same...

 

bohuzel nekteri jsou dementi a s tim clovek nenadela nic... :(

Vloženo

jeden američan se divil, jak jsou češi príma, tedy jen do doby než sednou za volant. Když si vzpomenu na španěly a jejich pohodu na silnici v Barceloně, to není ten pražský stres

Vloženo (editace)

však jak sem psal, měl sem půjčeného na ty 2 dny superba a suvkaři, audináci se mohli podělat když sem je krouhnul na okresce. hned za mnou ovšem začli předjíždět... jak nemocní. pak mě tlačili na D11, trapáci...

mě je taky fuk co mě předjíždí, když nespěchám tak se uhejbám, at si mě klidně předjedou.

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo (editace)

tyhle lidi mají suvka, audiny apod za 2 mega a koupěj si toho dehet. prostě tohle jde proti přirodě... radši bych si tam vrznul 3.0 TSI....

věřím jim, když maj každy 3 roky na novy auto za 2 mega, že by chechtáky neměli o pár litrů benzínu více ;)

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

já věřím no... že když jedou 2 km po městě, tak vidí na benzínáku spotřeba 20litru a na naftě 10 litru, tak si myslí jak ušetří :D 

protože lidi jezdí na pojistku a cenu paliv, ale servis to opět neřeší, auto se přeci servisovat nemusí :D u OCT 4 bude interval 4 roky a 50 000km, řeknou že olej je total ultra Longlife verze 5 :D

  • Pozitivní 1
Vloženo (editace)

Já nemůžu říct, že bych měl s ostatními nějaké problémy, že by někdo závodil a tak. Stávalo se mi to s 1,6 MPI, to mě braly TDI, viděl jsem votevřený tlamy plné žlutých zubů jejich vysmátých řidičů...

Editováno: , autor: Clint
Vloženo (editace)

problém MPI a TDI přetrvává, asi je dorazí nálepka LPG :-), na západě to neřeší, každý si jede svoje

pro koktu - spotřeba oleje 10l  na 1000 km u Octy 4..... litr za 499 kč, jak výhodné..... za olej víc než za benzín

Editováno: , autor: treo
Vloženo

Nepřeháněj ;)  Takhle jezdím denně zatáčku u Majsnerů, má to takovej náklon, že se mi samy otvíraj oboje levé dveře a spolujezdec mě musí držet, abych nevypadnul....a gumy držej jak přibité ;)

A pak Ti maj gumy vydržet aspoň jednu sezónu !! :kol-138:

Vloženo

Proč myslíš, že dělám teď ten výjímečný Clintův dejchánek v Krušovicích od pěti hodin?  Bude tma a tak využiju momentu, kdy Kokta bude usrkávat čipovanou Kofolu a vyprávět historky o nárazech zezadu a nepozorovaně mu prohodím kola :)

  • Pozitivní 2
Vloženo

Nojo, já jsem teď smutnej člověk, nové auto si výhledově pořídím nejdříve za dva roky....to už bude na té mé dobrejch 120-130tis nalítáno, stáří skoro 5 let...to už ani Kokta ode mě nebude chtít koupit a to mi ještě před měsícem psal, abych

mu ji za 400 prodal...než koupí tu starou vojetou Lauru.

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...