skodaforum20 Vloženo 2. leden 2014 Sdílet Vloženo 2. leden 2014 Kokto, nesel jsem rovnou do Octavky, jeste pred Octavkou jsem mel Passata 3C Variant Sportline, r.v. 07. A6 jsem koupil jen proto, ze jsem ji mel za uplne super cenu, ale bylo to vykoupeno horsi vybavou. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 2. leden 2014 Sdílet Vloženo 2. leden 2014 Jirko, to si nemyslim. Twindoor je super reseni a podle me ho koncern presune tam, kam bude chtit. U Passatu/CC (popr. Phaeton) by toto reseni davalo smyl. Vyvoj tohoto reseni neco stal a nemyslim si, ze ho koncern pohrbi, konkurecni automobilky podobne reseni casto ani nemaji. VW je v koncernove hierarchii porad vyse nez Skoda Auto.to není samozřejmě o změně otevírání kufru, ale o celý koncepci karoserie. Já bych twin door velmi uvítal, ale mám přeci jen kufr s víkem. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 2. leden 2014 Sdílet Vloženo 2. leden 2014 odbočím. Co tahle bestie ? http://www.zero2turbo.com/2013/05/real-pictures-of-vw-design-vision-gti.html Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 2. leden 2014 Sdílet Vloženo 2. leden 2014 odbočím. Co tahle bestie ? http://www.zero2turbo.com/2013/05/real-pictures-of-vw-design-vision-gti.html Tohle jsem viděl na netu cca v listopadu a bylo to auto normálně na nějakém tom velkém předváděcím srazu na Nurimburgu (nebo jak se to píše) tam byl představenej Rapid Spaceback a bylo tam právě i tohle Bestiátko, ale je to jen prototyp, kterej se údajně nebude sériově vyrábět, jen VW chtělo ukázat, že má technickou úroveň i na něco takového, jako je tohle bylo u toho i video a fakt brutální... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 2. leden 2014 Sdílet Vloženo 2. leden 2014 (editace) Video ZDE a ZDE Editováno: 2. leden 2014, autor: Stringo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 2. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 2. leden 2014 (editace) Chlapi, neuděláme zase nějakej dejchánek v Krušárně? Počasí přeje motoristům Editováno: 2. leden 2014, autor: Clint 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 2. leden 2014 Sdílet Vloženo 2. leden 2014 A hele, máš absťák? Já jsem pro. Jen ne ve středu (jakoukoliv). Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 2. leden 2014 Sdílet Vloženo 2. leden 2014 Clinte: na leden a mozna i pul unora jsem mimo, mam zkouskove a sotva budu stihat, takze dopredu nemuzu nic slibit, a kdyby to nahodou vyslo udelam prekvapeni A nebo by mohl Clint dorazit na prazsky sraz, ten stejne budeme muset asi nejak presunout nekam jinam Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 2. leden 2014 Sdílet Vloženo 2. leden 2014 A nebo by mohl Clint dorazit na prazsky sraz, ten stejne budeme muset asi nejak presunout nekam jinam Jakto? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 2. leden 2014 Sdílet Vloženo 2. leden 2014 udelal bych to podobne jako je to na OC klubu, spojil s nejakou hospodou, ale nechal bych to jako bod pro hlasovani az na unor kdyztak, pripadne to muzem probrat v nedeli, na to je cas Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 2. leden 2014 Sdílet Vloženo 2. leden 2014 Hm, no proč ne. Jen sehnat slušnou hospodu s velkým parkovištěm. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 2. leden 2014 Sdílet Vloženo 2. leden 2014 jj, klasicky a obvykly problem, ale to snad neco zkusime vymyslet, hlavni problem vidim v miste, melo by to byt nekde pobliz co jsme ted a to nebude jednoduche Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 2. leden 2014 Sdílet Vloženo 2. leden 2014 No právě... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 2. leden 2014 Sdílet Vloženo 2. leden 2014 no tedko to neni uplne priorita, az budu mit nekdy chvilku tak se tomu budu venovat... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 2. leden 2014 Sdílet Vloženo 2. leden 2014 ono by to spíš bylo zajímavé spojit z oc klubem, ale to nevím jestli by šlo... lidi tam jsou taky hodně v pohodě Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 2. leden 2014 Sdílet Vloženo 2. leden 2014 to je slozitejsi vec, uvidime... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 3. leden 2014 Sdílet Vloženo 3. leden 2014 Video ZDE a ZDE jak se to auto asi myje ? Obzvláště u těch předních světel bych řek, že to asi vůbec nejde. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 3. leden 2014 Sdílet Vloženo 3. leden 2014 to nevim, ale zadek to ma nadhernej Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 3. leden 2014 Sdílet Vloženo 3. leden 2014 celý to je nádherný Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 3. leden 2014 Sdílet Vloženo 3. leden 2014 naprosty souhlas, i ten zvuk je dokonalej, jen tomu chybi vzduchovej podvozek, aby se s tim dalo u nas jezdit... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 3. leden 2014 Sdílet Vloženo 3. leden 2014 (editace) mě se to taky moc líbí... Hrany jsou docela v kurzu a zase začínají být vyhledávané, doba oblým tvarům pomalu odzvání... Jinak vzducháč to podle mě mít bude, jinak by s tim nevyjeli ani z fabriky... Editováno: 3. leden 2014, autor: Stringo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 3. leden 2014 Sdílet Vloženo 3. leden 2014 dovedete si představit tu cenu auta ? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 3. leden 2014 Sdílet Vloženo 3. leden 2014 Vzhledem k tomu, že to auto bylo sestrojeno, aby VW ukázalo že dokáže udělat konkurenční vůz k Porsche GT4 nebo k Lamborghini Galardo a podobným bestiím, tak i cena bude podobná těmto autům... Na tom netu psali o hmotnosti tuším 860kg tudíž budou asi hodně carbonové a hliníkové díly, carbon-keramické brzdy apod... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 3. leden 2014 Sdílet Vloženo 3. leden 2014 to se obávám, že ta cena bude mnohem vyšší, než u sériově vyráběných aut. Ale byla by to velká paráda. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 3. leden 2014 Sdílet Vloženo 3. leden 2014 Tak v ceně těchto aut je zahrnutá i cena vývoje, který je neustále potřebný, tudíž předpokládám, že v ceně Gallarda je započtené procento z ceny vývoje... A zase na druhou stranu je to "jen" prototyp od VW tudíž žádná velká exkluzivita ale je pravda, že nedokážu posoudit, jak moc se do toho vývoje VW vrhlo... Možná by nás to i zarazilo, kdyby šlo opravdu jen o použitých materiálech a hodně naddimenzovaný motor, který prošel minimálníma úpravama... je moc málo informací ohledně tohohle auta... Dokonce o tom ani moc v médiích neproběhlo... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky