Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Jirko, to si nemyslim. Twindoor je super reseni a podle me ho koncern presune tam, kam bude chtit. U Passatu/CC (popr. Phaeton) by toto reseni davalo smyl. Vyvoj tohoto reseni neco stal a nemyslim si, ze ho koncern pohrbi, konkurecni automobilky podobne reseni casto ani nemaji. VW je v koncernove hierarchii porad vyse nez Skoda Auto.

to není samozřejmě o změně otevírání kufru, ale o celý koncepci karoserie. Já bych twin door velmi uvítal, ale mám přeci jen kufr s víkem.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle jsem viděl na netu cca v listopadu a bylo to auto normálně na nějakém tom velkém předváděcím srazu na Nurimburgu (nebo jak se to píše) tam byl představenej Rapid Spaceback a bylo tam právě i tohle Bestiátko, ale je to jen prototyp, kterej se údajně nebude sériově vyrábět, jen VW chtělo ukázat, že má technickou úroveň i na něco takového, jako je tohle  :kol-47: bylo u toho i video a fakt brutální...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clinte: na leden a mozna i pul unora jsem mimo, mam zkouskove a sotva budu stihat, takze dopredu nemuzu nic slibit, a kdyby to nahodou vyslo udelam prekvapeni :)

 

A nebo by mohl Clint dorazit na prazsky sraz, ten stejne budeme muset asi nejak presunout nekam jinam :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mě se to taky moc líbí... Hrany jsou docela v kurzu a zase začínají být vyhledávané, doba oblým tvarům pomalu odzvání...

 

Jinak vzducháč to podle mě mít bude, jinak by s tim nevyjeli ani z fabriky...

Editováno: , autor: Stringo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vzhledem k tomu, že to auto bylo sestrojeno, aby VW ukázalo že dokáže udělat konkurenční vůz k Porsche GT4 nebo k Lamborghini Galardo a podobným bestiím, tak i cena bude podobná těmto autům...

 

Na tom netu psali o hmotnosti tuším 860kg tudíž budou asi hodně carbonové a hliníkové díly, carbon-keramické brzdy apod...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak v ceně těchto aut je zahrnutá i cena vývoje, který je neustále potřebný, tudíž předpokládám, že v ceně Gallarda je započtené procento z ceny vývoje... A zase na druhou stranu je to "jen" prototyp od VW tudíž žádná velká exkluzivita ale je pravda, že nedokážu posoudit, jak moc se do toho vývoje VW vrhlo... Možná by nás to i zarazilo, kdyby šlo opravdu jen o použitých materiálech a hodně naddimenzovaný motor, který prošel minimálníma úpravama... je moc málo informací ohledně tohohle auta... Dokonce o tom ani moc v médiích neproběhlo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...