Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

chlapy, u benzínu občas když dávám zpátečku(stojím už), tak to udělá divny zvuk občas ne, to je nějaká ta součástka co chybí a u nafty je, nevíte co to je? díky

TSI DPF, tak to už snad radši bych šel do TDI CR :) uvidíme jak to bude..

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

občas to udělá i u starších 1.6 75kw... dáš zpátečku a udělá to jako když špatně nějaky moula zařadí...

no nic, vezmu sebou kameru a natočím vám to, musí vám to dělat taky :D

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja kdyz radim zpatecku tak jakoby ve dvou fazi. Zmacknu dam k sobe jen mirne do predu. V tehle fazi se jakoby zaseknu a pak to dorazi uplne dopredu. Udelam tam jakoby mirnou prodlevu aby sr prave ta ozubena kola srovnala a nezla pres zuby. Radim tak ve vsech autech. Nekdy tam jakoby nechce zaskocit. Vyradim zpet do neutralu vyslapnu spojku znovu a pak uz to jde. Je to kvuli nesynchronizaci zpatecky, ale nemam info ze by diesel mel zesynchronizovanou i zpatecku, asi tezko.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta Cupra v combi bude parádní, otázka, co bude koštovat. Mám obavy, že bude dražší než O3 RS....

na to si můžeš klidně vsadit. A je to i o renome značky, kterou Seat poté, co ji v 90. letech pracně vydobyl, postupně zase ztratil. Čas ukáže, ale myslím, že potkat na silnici tu budoucí Cupru, bude poměrně výjimečná záležitost.

A ještě ke srovnání OIII a Golf. Jedna věc je shodná platforma a druhá jsou vnější rozměry. A ty jsou, jak jistě nemusím nikoho přesvědčovat, u OIII nesrovnatelně větší.  

Editováno: , autor: jirkaK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...