Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

je horko  tak se musi grilovat:))  

 

jinak auto neni jeste to se prevazelo do dilny,dalase tam jen jinej naboj  aby se to nechalo nalozit,

  • Pozitivní 2
Vloženo

Tak mám hotovej čumák.

Musel jsem fofrovat, páč za týden bude mít na kapotě stuhy a kytku :)

Pokud to bude Tvoje sláva tak přeji šťastný vstup (spíše tedy vjezd) do společného života..

A hlavně rychle udělej vše na auťáku, páč pak budeš sypat korunky z prasátka na další věci....

Vloženo (editace)

Dobré ráno Vietname!

 

Já se krásně venku na terase nahamal a za chvíli pojedu do včelína ;)

 

Kokta: koukal sem na Forda, že přestali nabízet Fíkuse ST, asi už chystají ten FL model....Tak až bude, půjdu ho prolítnout ;) 250 kobyl by mělo bejt gut. Jinak Cupru počítám, že sfoukneme v srpnu ;)

Editováno: , autor: Clint
Vloženo

Včera absolovovaná jízda Londýn-Břeclav:momentální poznatek dálnice Německo vs. Česko 0:1

V Česku se jelo tak o 1000% lépe(samozřejmě jen v levém pruhu) než opěvovaném Německu, nějak jsem si nevšiml, kde že to mají ty neomezené dálnice.Já se teda do Němec dostanu tak jednou do roka,ale ty omezení jsou tam vždycky a to docela dost.

Vloženo

Včera absolovovaná jízda Londýn-Břeclav:momentální poznatek dálnice Německo vs. Česko 0:1

V Česku se jelo tak o 1000% lépe(samozřejmě jen v levém pruhu) než opěvovaném Německu, nějak jsem si nevšiml, kde že to mají ty neomezené dálnice.Já se teda do Němec dostanu tak jednou do roka,ale ty omezení jsou tam vždycky a to docela dost.

záleží který kus jsi jel ;) ale neomezených dálnic je více v "západním" Německu v Porůří, než ve zbytku země. Ale i tam se dají najít úseky; a vždy záleží na denní době, kdy jedeš ;)

Vloženo

Vsak to nebude dlouho trvat a poslu vam tam na vychod trochu vody. Pak se ta tvoje chyse trochu ochladi. O kolik vic vam to zere v tehle vedrech s klimou. Mne o cca litr.

Vloženo

No jasny taky asi cim vice vykonu tim vice adidas a mensi spotreba. U diesla mi to bralo taky tak o 0,5 litru vice tam byla manual. Hold tenhle motor z motorky ma s climatranikem vice prace v tehle vedrech. A to mi rikal znamech mechanik ze tyhle novy klimi maji nekolikastupnovy kompresor pracujici na zaklade potreby. U O1 jel bud naplno a nebo ne pri vyple klime. Je pravda ze za nizsich teplot cca do 25 tak velky rozdil nesleduji, max. par deci.

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...