Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Sraz bude luxusní, vožereme se, zazpíváme, zasmějeme....a hlavně nažereme!   V programu nějak chyběj půlnoční dámské striptýzy a liveshow ;)

na tvůj striptýz tam nikdo není zvědavej :p

 

Jinak Pavle, dobrej program. Koukám, že jsem si koupil stejnej lístek :D

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo to jsem psal, ze se u nohou ridice udelala boula na tunelu jal svina a ze to musi byt totalka

No coz za 14 dni bude lestenka v bazaru a budou se na ni stat fronty. Hodi se do celolaku, 2x na myčku kvuli autenticnosti a je to oukej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kvalita lakovani O3 2.0 TDI:

post-12637-0-50880000-1407787522_thumb.jpost-12637-0-83448400-1407787533_thumb.j

 

o3 1.4 TSI

post-12637-0-89690800-1407787641_thumb.j

 

o3 2.0 TDI

post-12637-0-43021500-1407787723_thumb.j

 

Felicita 1.3 MPI

post-12637-0-07742200-1407787690_thumb.jpost-12637-0-76962800-1407787758_thumb.jpost-12637-0-40030800-1407787775_thumb.j

 

O2 FL 1.6 MPI

post-12637-0-85963100-1407787889_thumb.j

 

O2 1.4 MPI

post-12637-0-18074900-1407788355_thumb.j

 

Fabia 2 FL 1.6 TDI

post-12637-0-60693800-1407788508_thumb.j

 

Citoren C1 - elektro 37KW

post-12637-0-25133800-1407788621_thumb.jpost-12637-0-87413600-1407788646_thumb.j

 

Hyundai i20 FL 1.25 CVVT

post-12637-0-54509900-1407789696_thumb.j

 

Steel

post-12637-0-24495600-1407787812_thumb.jpost-12637-0-22122300-1407787845_thumb.j

 

Smoula s vybavou a bez

post-12637-0-62392400-1407790352_thumb.jpost-12637-0-06769000-1407790363_thumb.j

 

Vzpomínáme :(

post-12637-0-09061400-1407787981_thumb.j

 

Benzin nekouri :D

post-12637-0-96852700-1407788933_thumb.jpost-12637-0-27414000-1407788958_thumb.j

 

Hyundai ma lehko sundatelne dvere jiz dlouho!

post-12637-0-69412800-1407789270_thumb.j

 

 

nemuzu najit Fabii HTP ani TSI a O2 TSI a TDI

Editováno: , autor: Radius
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na rovině závodí jenom náš vůdce Klint, ale v zatáčkách leon se může jít zahrabat ;) ale čiplej leon :kol-41:  to už by STI na rovině absolutně nestíhalo...(ale na to STI není dělané že jo)

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jako on, neboj se že to video neznám. Janda můj vzor. Meziplyny sázím jak fík. Občas už mi jdou i meziplyny při brždění. Ovšem on jezdí ne se svými auty, je jiné jezdit s půjčenými novinářskými auty a se svým autem co ti musí nějaký pátek vydržet.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na rovině závodí jenom náš vůdce Klint, ale v zatáčkách leon se může jít zahrabat ;) ale čiplej leon :kol-41:  to už by STI na rovině absolutně nestíhalo...(ale na to STI není dělané že jo)

Přesně, Sti je prostě o něčem úplně jiném. Na rozdíl od Leona to ani není auto na denní ježdění.

 

PS: To Jandovo videjko je fakt parádní, je vidět, že když je hodně dobrý řidič, tak to dokáže dorovnat výkon

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten meziplyn jde u TDi mnohem lépe dávkovat díky "prodlevě". U TSi to jde hůř, ale když si na to člověk zvykne a začne to dělat automaticky tak to jde samo. Já to takhle dělám vlastně od autoškoly, kde mě to učil instruktor. Přišel jsem k němu, zeptal se jestli jsem někdy jel a jelikož jsem z vesnice, tak jsem samozřejmě jezdil. No a když jsem odjel jednu jízdu, tak viděl že to je v cajku a začal mě učit meziplyn, od té doby to dělám a ani si to neuvědomuju. Jediná věc je prudké brždění, závodníci podřazujou každý stupeň, já když přijedu rychle k zatáčce, tak pořazuju při brždění třeba i o 3 stupně rovnou, oni jdou postupně... Tímhle se dá opravdu nasbírat spoustu energie na vájezdu oproti méně zdatnému jezdci se silnějším autem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasný, když jedu race jízdu (pokud se to tak dá teda s rapidem nazvat) Tak řadím s meziplyny vždy při podřazování, to je v poho, už to mám v sugerované a není třeba se na to soustředit tolik. Ale ten meziplyn se současným bržděním mi furt dělá problémy a opravdu čistej se mi zadaří občas. Mi přijde, že ten pedál brzdy je od toho plynovýho daleko a jakmile si člověk špatně při brždění položí nohu, tedy na střed pedálu, tak už je v prdeli, protože druhou půlkou nohy už nedošáhne na plyn a sladit tlak na brzdu a zároveň promačkávat plyn je taky libůstka, z prvu jsem kolikrát málem prolítl čelním sklem.  :kol-98:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...