Petrrr Vloženo 15. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2014 tez slusne. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 15. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2014 klint pojede s rsem na dovču Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Vloženo 16. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2014 Čeče prober se, vždyť to vůbec nejede ta 1,2 TSI je proti tomu persching Jestli mas nekde clanek nebo neco, tak ukaz. Jedine 1.2 tsi v okte jsem neridil, tak netsim jak to jede, ale dle kroutaku a obsahu to nebude hitparada. 1.6 tdi ma kroutak i obsah - nevydim duvod proc by to nejelo a vyzkouseno mam, ze jede paradne - me by stacil ten moturek. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 16. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2014 Kazdy ma jinou predstavu o tom co "jede paradne" ;-) osobne bych asi taky nesel do auta velikosti oktice s motorem co ma mene jak 100ps Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Vloženo 16. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2014 Dneska jsme přivezli Fábku manželky, měnili zadní nárazník + lak a zadní světlo. Musím říci, že nepoznám rozdíl v odstínu (a to je to stříbrná metla), udělali to fakt precizně. Dokonce jí tam přelepili i tu ochranou plastovou lištu, co je nahoře na nárazníku, aby se nepoškrábal od nakládání věcí do kufru. A hotové za pár dnů, netrvalo to ani týden. Když měla tchýně KIU v KIA autorizáku, bylo to tam na lak blatníku a dveří dva měsíce a ještě to totálně zesrali. Odstín je uplně jinej a nic nelícuje. Já bych to nepřebral a hodil jim to na hlavu. Jenže korejci mají prostě s lakem problémy, nejen že co kus to originál, ale hlavně slabá vrstva. Když jsem byl před rokem na rozleštění škrábanečku, říkal mi šéf lakovny, že korejce nerozleš´tujou, protože jsou hned na plechu. To je zase individualni, jak je fabca stara a jak byla Kia? U noveho auta barvu trefis, u stareho hur. Moje okta byla na lakovani a oprave 3 tydny z toho mi tvrdili, ze lak musi tyden schnout - tot odpoved autorizaku, takze ti to Clinte odflakli nebo to dali do pece a o kvalite se da pochybovat. Superb rodicu pritelkyne byl na laku mesic a odstin ok, nove auto. Ja mel stare a lak po pul roce uplne jinej. Oboji autorizak. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 16. Říjen 2014 Autor Sdílet Vloženo 16. Říjen 2014 (editace) Prej tejden schnout, to by měli lakovnu plnou dílů :D Kde žiješ? Za tejden ti vyschne doma i voda z hajzlu Jo a ta Kia byla půl roku stará.... Jo, nesmíš si to převzít, prostě netrefí odstín, jejich problém, zkuste to znovu To je celé. K té 1,6 TDI, jojo, tohle předběhne i hladovej Koktův velšteriér Editováno: 16. Říjen 2014, autor: Clint 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2014 K té 1,6 TDI, jojo, tohle předběhne i hladovej Koktův velšteriér :kol-98: Tos trefil. 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Vloženo 16. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2014 Kazdy ma jinou predstavu o tom co "jede paradne" ;-) osobne bych asi taky nesel do auta velikosti oktice s motorem co ma mene jak 100ps Co je 100ps? 66kw je 90hp, 81kw asi 110hp, 77kw bude mit podle me pres sto koni, pokud tema myslis ps = kone. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2014 Soustava jednotek SI má tzv. odovozené jednotky a tam je pro výkon jen Watt. Tudíž koně si nechte do maštale. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 16. Říjen 2014 Autor Sdílet Vloženo 16. Říjen 2014 (editace) Musíme Radiuse v 1,2 TSI svézt (aby viděl rozdíl proti 1,6 TDI).....řídit ho nenecháme, ještě by to někam napral čelňákem pod plynem, aby přežil Editováno: 16. Říjen 2014, autor: Clint 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2014 No jo, ale kdo ten motor má v Octavii? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 16. Říjen 2014 Autor Sdílet Vloženo 16. Říjen 2014 Pravda, pravda....tak ho sveze Petrrr v kinderautě Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 16. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2014 Jo kone jsou treba ps :-) a watty maji treba mixery, ne auta na benzin a naftu :-P :-D Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 16. Říjen 2014 Autor Sdílet Vloženo 16. Říjen 2014 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2014 Já mám, jakožto technik, 90kW. Jezeďáci tudíž mají asi 122 koní. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 16. Říjen 2014 Autor Sdílet Vloženo 16. Říjen 2014 Něco pro Pančáka, kluka jednoho 4 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 16. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2014 Já mám, jakožto technik, 90kW. Jezeďáci tudíž mají asi 122 koní. jojo, ted u posledni zkousky jsem vedl dlouhou debatu se zkousejicim o konich a kw :-D :-D :-D Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 16. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2014 Jenže 1,2 v 1150 kg je jiné jak 1,2 v 1600 kg nebo kolik ty vaše almary váží. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 16. Říjen 2014 Autor Sdílet Vloženo 16. Říjen 2014 Ty naše jsou ještě o chlub těžší, ale trojka je o pohodě Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2014 jojo, ted u posledni zkousky jsem vedl dlouhou debatu se zkousejicim o konich a kw :-D :-D :-D To mohlo být zajímavé. Jenže 1,2 v 1150 kg je jiné jak 1,2 v 1600 kg nebo kolik ty vaše almary váží. Ale prdlajs, tady máš srovnání s OIII a OII má hmotnost asi 1270 kg. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 16. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2014 Pawouk - samozrejme je dneska nutnost pouzivat kw :-) nicmene pro nas petrolheady jsou kone jasna zalezitost. Mno a pak jsem se probirali historii atd. Pekna zkouska to byla ;-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 16. Říjen 2014 Autor Sdílet Vloženo 16. Říjen 2014 Proč teda kecali, že O3 je lehčí než O2? To tedy asi porovnávali rozdílné motorizace Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 16. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2014 (editace) Rádiusi dnes se lak nechává schnout pod umělým teplem... Jak myslís ze by jinak fungovali rychlo lakovny... Tak klinta Nanda i cipla fabie v dieselu Jinak dnes led testovaci Toledo melo právě řízení asi do Anglie Editováno: 16. Říjen 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2014 Proč teda kecali, že O3 je lehčí než O2? To tedy asi porovnávali rozdílné motorizace No vždyť je - v tomto případě asi o 40 kg. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2014 Pawouk - samozrejme je dneska nutnost pouzivat kw :-) nicmene pro nas petrolheady jsou kone jasna zalezitost. Mno a pak jsem se probirali historii atd. Pekna zkouska to byla ;-) Však jo, vždyť se tady tak nějak škádlíme. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky