Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Tak to ti mohu napsat bez obav, že by sis to nepřečetl, že mně se tvoje články líbí, včera jsem je přečetl všechny. Jsou tam věci, které jsem třeba nevěděl, hlavně ohledně toho plynového pedálu a "U" křivka spotřeby vzhledem ke krouťáku a výkonu motoru. Já si myslel, že po dobu max. krouťáku je spotřeba po celou dobu nejnižší třeba. Nebo, jednotlivé rychlostní st. při daných rychlostech, jako bys mi z duše mluvil, páč tak už sám jezdím + -, resp. spíš plus, ale jinak by to docela odpovídalo. u 1,2TSI neklesnou otáčky při tomto stylu pod 1300 otáček, což je good (třeba na 5ku se dá opravdu na rovině jed 55-60km/h zrovna při těch cca 1300-1400 otáčkách a nemám vyloženě pocit podtáčení) Tedy jen tak dále, jen doufám, že za to něco máš a nesypeš rozumy z rukávu zadáčo. :kol-47:   Kdy bude pokračování?

To mi připomíná, dovalíš na čaj Honzo+číslo? 

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motosmane, nejvíce bouraček na začátku zimy mají majitelé 4x4 a víš proč? Protože jim se to hezky i na kluzkém povrchu rozjede, resp. mají vnímání kluzké silnice díky 4x4 posunut niže a pak rozjed se umí, ale brzdění platí stejně jak pro 2kolky, tak pro 4 kolky a většinou to nedobrzdí. To jen zajímavost co jsem četl ze statistyky pojišťoven. Ty jsi třeba zkušený řidič, ale řada lidí není a myslí si, že 4x4 je spase za všech okolností.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motosman: základem všeho je snížení rychlosti, protože s vyšší hmotnosí aut a vyšší rychlostí se všechny síly násobí. Abys mohl s autem (i 4x4) dělat něco s plynovým pedálem, musel bys mít možnost kompletně vypnout veškeré systémy - pak bys měl možnost dynamického přenosu váhy vozu přes řízení a pedály a mohl jí případně využít ve svůj prospěch. Ale dáš-li lidem (neznalých základů fyziky) tuto možnost, dáváš jim do ruky nezpečnou zbraň.

A většina lidí je z takového chování vozu tak zaskočena, že umí maximálně jednu věc: brzdit. A když zapomenou brzdit, pak točí volantem. A ty elektronické systémy tam jsou z toho důvodu, aby se alespoň něco dělo efektivně - tj. aby se např. přilnavost držela v mezích Kammovy kružnice.

 

Petr: zatím to je tak 50/50, ale chtěl bych se opět mezi vámi ukázat. ;)

  • Pozitivní 3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zeptejte se Pancha, jak je to s tím brzděním, on jednou kdysi zkoušel takovej "losí test" a nevyšel mu. Něco mi hlavou problesklo "Zeleneč".  :kol-28:  V tomto případě kdyby nebrzdil, tak má z RS na délku CITIGO s motorem hodně za přední nápravou  :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Říkal jsem si, že na RS ještě načipované, jako když jede Zetor z hnojem, ale to mu nebudu říkat, že jo. Chválil jsem mu to až do osudného okamžiku napařoval se jako páv a pak přehlídnul Vitaru.

 

Clinte: To jako fakt nebo si děláš prdel. Pokud fakt vem si z něho příklad, za chvíli se to tu rozpadne. Kokta kupuje Dacii, Radius (to auto u kterého bude ten soused z Boleslavi takhle malej)  atd.

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tedy jen tak dále, jen doufám, že za to něco máš a nesypeš rozumy z rukávu zadáčo. :kol-47:   Kdy bude pokračování?

Píšu to ve volném čase a bez nároku na honorář - v rámci dlouhodobého projektu. Snažím se to psát zhruba ve 14ti denních intervalech, ale třeba mezi posledními dvěma články byl téměř měsíc - zkrátka musím vedle toho dělat ještě XY dalších věcí. Další pokračování bych rád stihnul do konce měsíce; potřebuju k tomu ještě nafotit pár fotografií přímo v autě, tak musím počkat až bude mít přítelkyně volno.

 

Je třeba to brát tak, že je to jen TEORIE, ale praktický výcvik se dá zakoupit u mě. :kol-31:  Protože se v těch článcích dozvíte fakt jen hodně věcí okolo, které je třeba znát či je dobré je vědět, ale v praxi není čas je všechny vysvětlovat. ;) Praxe je zkrátka o tom, vytvořit téměř pro každého jeho vlastní individuální mix sestavený z různých kostiček - proto hospodárnou jízdu rád a často přirovnávám ke stavebnici LEGO... máš hodně barevných kostiček, a co z nich postavíš je jen a pouze na uživateli.

  • Pozitivní 3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ozi, nevymýšlej kraviny a koukej dovalit, výmluv už jsme od tebe slyšeli dost, nepracoval ty si náhodou ve Škodě, tam taky umí nakecat úžasný pohádky  :kol-28: Všichni ví, že v Praze neznají sníh a teploty pod 10st.C (Krušovice jsou nedaleko). Právě, že plamínek klubu postupně uhasíná a jak jinak než svojí účastí a polití plamínku benzínem aby zažehla naše škodovácká srdéčka a klub se tak zachránil a neupadl v zapomnění. Už ani nevím jak vypadáš, v podstatě jsme se viděli jen jednou a to na mojí první zkušenosti s Clintovo čajem, to už je ale mnoho let a i ten Rapid (jako maskot klubu) už najel desítky tisíc km a navíc pomlouvat Tě pořád dokola když tam nejsi už nás ani nebaví. :kol-48:

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kokto: to máš asi rozbitej chip ve foťáku - po celé fotce jsou nějaké bílé ťupky. 

 

No to si Ozák bude rozumět s Panchem, můžou si povídat, jak auto leští po každé spadnuté vločce na karoserii, nejnovějších trendech a produktech DODO nebo želvy ( :kol-98:  ) a ani o těch dvou nebudeme vědět.

Editováno: , autor: Petrrr
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Říkal jsem si, že na RS ještě načipované, jako když jede Zetor z hnojem, ale to mu nebudu říkat, že jo. Chválil jsem mu to až do osudného okamžiku napařoval se jako páv a pak přehlídnul Vitaru.

 

Clinte: To jako fakt nebo si děláš prdel. Pokud fakt vem si z něho příklad, za chvíli se to tu rozpadne. Kokta kupuje Dacii, Radius (to auto u kterého bude ten soused z Boleslavi takhle malej)  atd.

Az pojedes priste se mnou zas  tak se nebudu snazit vyhnout a vezmu to pravou stranou a vypnu  airbag a nenapadne ty vycvaknu  pas:))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jo Pancho, ale moje tělo se špatně spravuje, je potřeba hodně materiálu a neřízená 100kg střela u tebe v autě, ještě bych ti umazal zadní sedačky (od krve, hoven, jater - ty mám hodně velké, a kousky neztráveného kolena) to by se ti asi nelíbilo :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ozák si z Rsa dělá 911 prosche, tak nejezdí s ochcávkou v zimě :D Teď mě na velkým parkovišti na auto sněží, to bys asi nerozchodil vid? :D

 

Ozi, nevymýšlej kraviny a koukej dovalit, výmluv už jsme od tebe slyšeli dost, nepracoval ty si náhodou ve Škodě, tam taky umí nakecat úžasný pohádky  :kol-28: Všichni ví, že v Praze neznají sníh a teploty pod 10st.C (Krušovice jsou nedaleko). Právě, že plamínek klubu postupně uhasíná a jak jinak než svojí účastí a polití plamínku benzínem aby zažehla naše škodovácká srdéčka a klub se tak zachránil a neupadl v zapomnění. Už ani nevím jak vypadáš, v podstatě jsme se viděli jen jednou a to na mojí první zkušenosti s Clintovo čajem, to už je ale mnoho let a i ten Rapid (jako maskot klubu) už najel desítky tisíc km a navíc pomlouvat Tě pořád dokola když tam nejsi už nás ani nebaví. :kol-48:

Ja nerikal, ze nedorazim, ale ze nedorazim octavkou, to je rozdil. Se snehem problem nemam, teplota mi taky nevadi, ale jak jsem tu psal, tak pred zimou mi ukradli zimni obuti a nove jsem z jasnych duvodu nekupoval. Tedy jezdim vozy, ktere maji zimaky...

 

Takze ani jedno z vas nemusim tak nejak vic komentovat, protoze je to jasny. Pokud byste se nekdo chtel bouchnout pres kapsu, tak mi klidne zimni kupte, prosim 18" luna ze Superba a zimni pneu Dunlop WinterSport 3D nebo novejsi rada.

 

Pancho, presne, kluci si jen stezujou ze me ani nepotkaji, ale ze by chudaka pozvali na kafe, nebo tak to nic... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clint už je zralej. Dobřany volají. Už ani chudák neví jestli mu přibejvá nebo ubejvá. To se tady stává max. jednou za 10 let. Schválně mrknu u sebe až teď pojedu domů, ale hádám, že o víc jak 0,5cm to nebude. No abych se nedivil.

 

Jak ti tu vodu natlakovali, tak ti jí zahnali všude možně a teď když se to zahřálo tak se vrátila ta voda domů, tedy do expanzky.  :kol-28:

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

MLuvil jsem te´d se známým servisákem Škoda a dal mi za pravdu, že prej to tam teď nedávno taky řešili, dnešní auta do 100tis km a dát pryč, pak se začnou sypat ze všech stran.....Prej ideál koupit nějakej levnej pekáč, najet 100 a koupit další. Asi všichni skončíme na Loganech :D Založíme Clintův sociál Logan club :D

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...