Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Já zase ráno měl jemné sraní, na rozdíl od jiných dnů třeba. Je třeba zatnout zuby a tlačit  :kol-98:

Neboj se Kokto, za nějaký čas tu budeme číst only DPF a EGR

Vloženo (editace)

Ale houby, dpfko i egrko je celkem spolehlivé

 

jinak bratránek s O2 1.2 TSI co má petr, tak ma cca 52000km, ted ho bude mít 4 rokem. má třeba zařazený 3 rychlostní stupen, chce předjíždět dá plnej plyn z 2000 otáček a auto kucká, hold asi svíčky.... je vidět že ten interval nevydržej, v čem mě ujistil i Suri...

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

Pawouku koukl by si mi prosím do ETKy na číslo předních vyhřívaných ostrikovačů na OIII? Potřebuji vyměnit a autorizák by to napálil. Díky předem :kol-35:

Vloženo

Clinte, jak to tak sleduji, ty máš nějakej ten moribundus snad každej měsíc, nedávno si žral ATB. Hold bude čaj bez tebe, i když chtěl jsem vidět ten tvůj dehet.

Vloženo

Mno tato hláška sedla k mému rannímu zážitku.Venkovní teplota 1,5°C. Nová O3 (active) s motorem 1.6TDI 66kW dnes ukázala jak se nezahřívá a netopí. Ručička ukazatele teploty chladící kapaliny se odlepila po ujetí 7,5km. A na 90°C se dostala po ujetí 29km předpisové jízdy. Jdu mrknout do kofiguratoru esi má vůbec přídavné el. topení, pač sem celkem kosnul.

Vloženo

když dehet patří do kamen, tak zvláštní, že to netopí. ta 1,6 by měla mít přídavné el. topení. resp spirálu. Já si nemohu ani s mým Kindercar stěžovat, mně to topí krásně. Jediné při nejvyšších otáčkách ventilátoru mi sem  tam začal ventilátor pískat, jako meluzína. Clint mi psal, že prý ložisko ventilátoru a nejde samozřejmě koupit samostatně, ale celý ventilátor, zvláštní co, cca 5 dní po záruce.

Vloženo

Tak dle konfigurátoru má přídavné topení a nějak teda nepostřehnutelné. V 1.6 s 77kW mnohem lepší, tak nevím či to není pokažené :-D

Vloženo

A tancovala na těch chlebíčkách alespoň nějaká roštěnka ( te´d myslím tu dvounohou, ne žrádlo) když to bylo k narozeninám.

Vloženo (editace)

U 1,2TSI tam je 60tis nebo 4 roky ne?

asi nevím :D každopádně ani jedno to nedalo :D

 

u 1.6 mpi 75kw BSE je 6 let.

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

Já koncernu věřím a dokonce si dovolím říci, že to je min. nájezd/doba. Určitě to mají spočítané na 9 let/135 tis. km. [emoji23] [emoji23] [emoji23]

Jinak nám umřela A8 4.2 TDI. Ve 470 000 km praskly rozvodové řemeny. Pravidelný servis samozřejmostí. [emoji26]

Vloženo

Nevim. Servis se dodržoval na 100%. Vždy když přišla faktura, tak účetní omdlela.[emoji2] Dokonce to bylo nedávno na servisce. Teď vymýšlí jak se toho "vraku" zbavit.

Vloženo

Já to blbě napsal, myslel jsem tím to, že výrobce předepisuje příliš dlouhý interval na výměnu. A ono to nevydrželo. Něco jako škodovka na výměnu filtru až po 90 tkm.

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...