Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Já nebrečím. Oslovil mě kluk, jaký benzín do O2. Proto ten můj dotaz. Ostatní se k tomu nabalilo.

A sám potvrzuješ to, co je na fotce.:-)

Vloženo (editace)

Hurikán: přesně jako já :D   Já měl tedy litr na 1200km, byl jsem na tom lépe ;)

 

Začíná se to nějak množit ta olejová nákaza...... :D

 

 

Motosi: teorie o používaném oleji a jejich výměnách na spotřebě oleje motorem je zcestná, tudy to nevede myslím....

Editováno: , autor: Clint
Vloženo

Já tam někde četl, že další fází je ztráta komprese. Takže toho, kde dolévá oleje a kašle na to, to stejně dostihne a bude muset tu pístní sadu vyměnit.

Vloženo (editace)

Tak ona tam logicky už nějaká ztráta komprese musí bejt, když to protejká kolem pístních kroužků. Další problém bude silnější znečišťování oleje zplodinami. Možná dostává zabrat i kaťák....

Editováno: , autor: Clint
Vloženo

Cela rodina ma jenom Pazouty a krome 1x poddimenzovane baterce a zadnich lozisek (vyrobni vada), no problémo a za tichosti si stojim, jezdil jsem s 02, 03 a ani jedna nema tak tichej a kultivovanej motor, sam Clint to tu pise :D, ted kdyz jde chcat, tak si ho i rovnou kvuli te klepavce vyh*, no udela dobre :D

Vloženo

Mno, po pravdě mi taky ty chrochtáky v Pažoutech nepřijdou nějak hlučné....problém je spíš v kvalitě Peugeotů jako celku. Měli jsme v práci 6 partnerů a sypaly se všechny hned jako nové....

Vloženo

Když ty poslední Peugeoty jsou tak hnusné...přístrojový štít je dokonce příšerný, nemluvě o tom, že na něj přes volant není vidět.  :kol-32: 

Vloženo

Mno přechroupám později.

Mno, je fakt, že závada je zapříčiněna buď vznikem karbonu, nebo materiálem/konstrukcí kroužků, nebo obojím. LL oleje jsou plné chemie, které mají bránit vzniku karbonu atd. Obyč olej tyto přísady nepotřebuje, protože se vždy vymění včas. Se nudim, tak vymýšlím teorie.

[emoji23]

Vloženo

Motosi: to by v podstatě znamenalo, že by výměny LL olejů po 30tis km byla lepší varianta než výměny obyčejných olejů po 15 tis.km?  Samozřejmě tedy nejideálnější by bylo LL olej po každých 15tis km? To trochu leze do peněz....

Vloženo

Ty stare 307 jsou dobry (vse jak clovek ocekava), nove 308 jsem nevidel zevnitr (soused poridil nejakyho mamuta od Peugeota a chrochta si, predtim mel Forda a vacky ruply) A rikam, vsem se udajne Pazouti serou, tuk tuk, nam nic. Skodovky se neserou, ale v servisu jsem byl furt. Sousedka zas toci Citrony a taky si chrochta, soused vedle taky Citrony, nyni ma DS(3 nebo 5) a chrochta si. Vlastne v ulici jsou jen 2 oktavky a zbytek mix jinych vyrobcu. To asi neco znaci.

Koukal jsem na ten 1.6 TGDI a Hyundai jej spojuje jen s premiovou vybavou za 550 tusim... ma to byt asi RSo. Skoda :(. Na konfiguratoru mi tedy na tabletu neslo posunout na jiny motory, takze mozna tam je, ale spis ne.

Vloženo (editace)

no tak 307, nejsou vubec dobrý. Pár kousků jezdí ale to je vše. Vím že se u nich vyměňovala elektrika, něco tam hořelo u klimošky.

 

i30 - t-gdi - 137kw - 3dvířko a cena je o 15tis menší než u mého RS, to je super kup! :kol-48:

Editováno: , autor: Hurikan88
Vloženo

Hm, tak koukám, že u i40 lze objednat jen motor 1.7 CRDi, to je tedy ubohost a ani se nedivím, že ji skoro není nikde vidět. Mám nějaké info, že zrovna tento motor nevydrží ani pár desítek tisíc km a mění se jako na běžícím pásu za nový. Ale to ještě ověřím, až budu s dotyčným mechošem někdy mluvit.

Vloženo (editace)

Dneska jsem protáhnul chrochtáka a dal mu trochu "čoud", dneska by mě Honza nepochválil :D Ono se to musí sem tam protáhnout, jak píše Motos....

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 1
Vloženo

Tam snad nebude problém, oni jinak s motory neválčí jako VW.  Ale netuším, kdy se s ním uvidím. On předtím dělal u Mitsubishi, Nissan a ještě před tím dlouho u Forda, kde s něčím podobným běžně nesetkal. A z TSI je také poněkud vyveden z rovnováhy, servisují tam totiž také Seat.

Vloženo

Tech agentu rozvracecu je tady vice, sice kazdy rozvraci jinym zpusobem ale budiz.

Clinte, pokud bys nebyl stryktne ujetej na autorizaky, nic te balik nevyjde. 1 vymena oleje LL v auzorizaku s olejem vlastnim a druha mezivymena LL oleje svepomoci. Tedy me ty dve vymeny vyjdou levneji nez tebe ta jedna. Motos razi obdobny postup.

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...