Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

nene, ovšem nechtěl bych v tom bourat jako nový majitel. Může mi ovšem někdo vysvětlit jestli se to opravdu vyplatí? Vždyť na tom muselo být hromadu práce. zase novinkou pro mě je, že jsem třeba nevěděl, že v prahu je taková ocelová roura.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Petře, vyplatí se to tomu, kdo má zařízenou dílnu a dělá na t sám po večerech (jako koníček) koupíš 2 totalky za 80000,- práci si na tom počítat nemůžeš, to máš přes den ofiko práci zaplacenou a za půl roku z toho má tohle, vrazi do toho ještě dalších 70000,- a prodá za 250000,-

Důležité je vybrat rovníkově mladé auto a aby mělo v pořádku motor a to druhé zase zadek s nápravami, potom je to sranda, základ ale musíš mít celkově v pořádku, to jsou největší investice. Ostatní díly jsou pakatel a potom celolak, ale když to dělá sám, nebo má známého tak je to taky sranda...

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A jako technik Petře, bys měl vědět, že pokud je dobrý svářeč a svařuje tak jak má, tak svár je pevnější než okolní materiál, tudíž případná nehoda by neměla být nebezpečnější než s nebouraným autem. Podotýkám, za předpokladu správného svařování [emoji6]

Editováno: , autor: Stringo
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jistě že, ten svár dokonce může být pevnější než bodové svařování, já bych se ovšem nebál tolik těch svarů jako spíš množství již jednou zohejbaných a rovnaných plechů. Ty "A" sloupky asi taky nebudou úplně košér atd. Více méně musí se jim nechat, že byli fakt šikovní. No a technik jsem, ale strojař tak z 20% jen.

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska jsem četl článek na IDnes, že začínají rozebírat i koncernové přímovstřikové benzíny, že vypouštějí saze nedokonalým spalováním ....Takže to bude asi pokračovat i na druhém hřišti....

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nene, ovšem nechtěl bych v tom bourat jako nový majitel. Může mi ovšem někdo vysvětlit jestli se to opravdu vyplatí? Vždyť na tom muselo být hromadu práce. zase novinkou pro mě je, že jsem třeba nevěděl, že v prahu je taková ocelová roura.

No ja treba videl totalky za 40tis, tak potom se na tom neco trhnout da. Ale opravdu to clovek musi pak delat jen aby mu naradi nestalo. Nicmene znam i pripady, ktery se timhle zivej. Takze se asi da.

Takhle z fotek to auto vypada dobre. Na zivo bych ho chtel ocihnout. Jak sedi spary, jak se zaviraji dvere a co jizdni projev. Se to nezda ale me bodovali zadni blatnik a od ty doby ta strana byla mnohem hlucnejsi a prislo mi, ze to auto i malicko poskakovalo. Zkousel jsem i zavirat okynko, jestli to neni jim a nebylo. Kazdopadne kdyby tomu autu bylo 5 a melo lak jak kojenec, tak uz zbystrim. 1.4 TSi bez cerveneho i - to je uz sakra divne a pokud by nesedely ani ramy spztky (obvykle je na nich reklama a je blbe, kdyz ve predu je jina nez vzadu), tak jdu od toho a dal se neptam. Takze takova prace a pak to prozradej detaily.

ČEST

A jak jsme na tom my Clinte?Máme ty "zlé"motory?

Já podle nějakého seznamu zjistil,že asi možná ne,ovšem důvěryhodnost toho seznamu byla bůh ví jaká.

A neni to jedno? :). Tyhle motory jsou fakt jiny, takze tyhle kauzy se netýkají, ale urcite podvadi taky.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska jsem četl článek na IDnes, že začínají rozebírat i koncernové přímovstřikové benzíny, že vypouštějí saze nedokonalým spalováním ....Takže to bude asi pokračovat i na druhém hřišti....

Jenze to neni nic proti nicemu (poruseni norem) Otazka byla, kdy to nekoho napadne a eu norma naridi dpf i do benzinu. A nemyslim ze to je nedokonalym spalovanim, je to tim, ze primovstrik to strika pod vyssim tlakem a tak ty castecky jsou maly a vylitavaj z vejfuku. Driv to podle me zustalo ve vejfuku (ve valci nekde proste) a nebo to vylitlo, ale nos to byl schopnej zachytit, tak to tak nevadilo. Ty castice byly mnohem vetsi.

Pak uz nepomuze nic a auto kupovat jedine nove.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ČEST

A jak jsme na tom my Clinte?Máme ty "zlé"motory?

Já podle nějakého seznamu zjistil,že asi možná ne,ovšem důvěryhodnost toho seznamu byla bůh ví jaká.

Zdar, kde se pořád flákáš, jsem myslel, že mě pozveš na vinobraní a nic. :-)

Jinak ten problém se týká motorů EU5, ty už máš s Clintem v autě EU6. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdar hoši, tak ako sa tu stále mate ? Řeknu vám pro pobavení, co mi na mojem Das Auto za 2,5 roku všechno měnili. 1) potah sedadla, 2) DSG, 3) boční lišty, 4) vlnovec vedení zpětných spalin, 5) turbo, 6) sondu G 235 a možná jsem ještě něco zapomněl. Suma sumárum za 170 t. peněz českých. Teď platím tu sondu za 3 litry, jinak díky nezměrné laskavosti importéra a záruční doby si to VW uhradilo za svý. A to se jim přece vyplatí !!!  Počítám, že ve hře je ještě DPF, ale na něj ještě zatím nedošlo. Jen to je dlouhodobě připravený. To by bylo, abych to tak na dvě kila nedoklepal !  

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak můj seznam po 2,5 letech a 50tis i když delší, tak břídilský oproti tomu Tvému vzhledem k objemu, to jsem žabař. Potah mám také měněn. Tedy když to tak čtu, než dnes odjedu z práce pokleknu a dám rapidovi pusinku na znáček přední kapoty, že je vlastně spolehlivé auto a řešili se jen kraviny. Tedy u VW ještě více než jinde platí, že nejlepší výbavou je prodloužená záruka.  Kolik máš najeto?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...