Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Interiér je lehce zaprášenej a lak by potřeboval Panchovu kůru, ale jinak to nebude špatná koupě, klidně do toho jdi, splníš si svůj sen ;) Budeš mít jistotu, že nebude stočené a že bude mít na svůj věk málo najeto :D

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

http://www.auto.cz/serial-turbodmychadla-problemy-turbem-89703

Stringo, je tam i o pískání. i když tobě houká ne?

To je ono, turbo píská při zatížení, mě houká i na volnoběh... Proto pořád tvrdím, že turbo samotné to nejspíš nebude...

Aha, tak oni do O3 se sportovním packetem asi dávají i lepší keramické brzdy. Jenom to nesdělují veřejně. Aby nebyli zákazníci s Porschem nasraní, že je to stojí takovej balík...

Tak jsem to nemyslel, spíš se používají lepší materiály, přece jen jde vývoj stále dopředu...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo taky jsem mel Asconu z 87 r.v. pred 12 lety. To ovsem bylo auto jeste z jine doby. Pawouku Rapid je na tom relativne jeste dobre oproti F3 a S3 co jsem mel vcera moznost probirat s Rolbarem. Coz uz je velmi smutne.

Pochlub $e o te F3.

A teď mi Kokta musí prozradit, proč firmy kupují v 99% dražší oktávky a nekupují Leony, když jsou ty Leony tolik lepší a kvalitnější a hlavně levnější ;)

Jo...a Opela bych si klidně koupil zas.

Firmy berou od toho, kdo.da lepsi cenu a splni parametry. Napriklad Vodafone mel driv Golfy a tusim nejaky Oply... ted je vidim v 03. I firmy resi prachy.

Jo sranda to bejt může, u nás by nebylo kde jezdit. Jeden magor to tady má a málem mi to nekouřil do boku, nedal mi přednost zprava. Mohlo bejt po něm, jel jako hovado a já mohl mít přinejmenším po autě.

Me tam dnes vlitnul koroner s dodavkou, debil. Takhle se delaj ksefty.

To ja zjistil ze mi mozna blbe odvzdusnili brzdy. Se mi uz dvakrat stalo rano pri odjezdu a odpoledne z prace pri odjezdu ze prvni brzdeni jak kdyby to brzdilo na 50%. Sem se az lekl. Musel jsem opetovne slapnout na pedal. Navic mi prijde ze ten pedal je obcas perovaci brzdovej

Se z tech AS poseru. Nejdriv neumi opravit sterac. Pak vymazat servisni interval - dnes mi volal ze to bylo u nich. Nejaka chyba v jejich softu. Ze krom Octavek jim neslo mazat u zadnych aut. A ted ty brzdy. Zase se s nima budu dohadovat a poslouchat pohadky o odvzdusnovani brzd pri vymene brzdovky. Posledni ma navsteva v AS. Koukal jsem na kamere a delaji tam sami div ne pubertaci. Asi jim to za ty prachy nikdo jinej nechce delat. Pak to tak dopada.

Hochu to je led na silnici. Ja u zadneho auta toto nepozoruji. Na stk bys to tam musel nechat pres noc, aby se ti to pripadne projevilo, jaks psal - vzdy prvni jizda.

Hlavne ze delaji zkusebni jizdy a placaji mi benzin. Minule mi auto delal starsi chlap ted kluk co mu mohlo byt sotva 20. Jinak jak to popisuji muze to tak byt a nebo se mi to jen zda ty brzdy.

Zajdi do Alzy, Mcdonalda. Mlady delaj za minimalni mzdu a jsou radi, ze maj praci a ze si udelaj praxi. Navic dost casto postupuji rychle nahoru, je to narocne a vydrzeji nejsilnejsi.

:smich: :smich: :smich:

EGR zlobí i na těch nových dieselech v OIII? Vím, že to běžně mění v OII TDI CR, včetně chladiče spalin, který se propaluje.

Za egr si ale muze majitel sam, kdyby to nepodtacel a poustel vice do otacek, tak to minimlne vyrazne oddali.

na to ježdění kolem komína není už co dnes koupit.... každej nadává na 1.4 MPI, 1.6 MPI apod, ale tyhle motory to zvládají hravě... jenom tu sem vyměníš olej a po 5 letech třeba svíčky či pak rozvody

1.4 a 1.6 udajne zacinaji zrat olej kolem 80tis. Minimalne v Oktavkach. Pry ve Fabii 8V nezere, ale zas nejede. 16V ve Fabii taky zere olej jak benzin. Navic v Oktavkach ty motory po 30 tis zacinaji vibrovat autem a v 80tis jeje to prpry nesnesitelné. U me okty se to uz taky zacinalo projevovat. Lehce kolisaly otacky a sem tam se auto oklepalo. Udajne se zanasi sani a sem tam se ten bordel utrhne nasaklej benzinem a to dela to kolisani a vibrace. Motor jsem tocil az moc, takze ja se o to staral.

Však tyhle investice jsou howno oproti ztrátě hodnoty vozu po 3 letech provozu...i moje opravy se stále vyplácí, když si vezmu, že po 10-ti letech jsem investoval cca 50 000,- do oprav (neberu opravy po nehodách), tak je to pakatel oproti případné ztrátě při koupi nového vozu, který v té době stál cca 700 000,-...takže lidi brečí nad deseti tisíci, ale kdyby měli koupit nové auto za statisíce, to by se divili... A stejně by po 4.letech řešili opravy taky...tak co...

Mas spatny vypocty. Ty mas kamose co za tebe opravy resi, pujci ti nahradni auto a to vse za podekovani? Ja teda ne. Kdyz si spocitas cas straveny resenim zavady (tvoje hodinova sazba zamestnavatele), telefon, naftu, ojeti vozu dojizdenim za opravou/pro dily atd. Jak resis nahradni vuz? Busem? Opet spocti rozdilovej cas bus/aut. Dovca? Nehodila by se jindy? Stres? Zase se neco vysralo? Vzdyt minulej tyden jsem byl v servisu, to nic nepoznali? Je 10 let stare auto bbezpecne, jako rocni vuz? No Stringo, spocti to poradne a uvidis, ze nove mozna vyjde levneji. Nerikam ze je kvalitnejsi. Nesmis koukat jen na zjevne naklady.

A jeste ke starsimu příspěvku, chces rict, ze Dacie neni bezpecna? Ja jsem laik, ale kdyz nejake auto dostane 5*, tak se domnivam, ze od jineho vyrobce, se stejnym poctem bodu, musi byt stejne bezpecne. Nevim kolik ma Dacie bodu, ale snad traga to neni. Ono horsi je, ze auta maji body za nic. Napriklad signalizace pasu na zadni sedacce. Pro me nepodstatne, vzadu nikoho nevozim. Nebo za ty bradavice na pridi, ktere samy brzdi vuz. Jen za to ze to auto ma, dostava body, ale uz se netestuje, ze to funguje. Takze kazdej vyrobce to ma jinak nastavene. Nekomu to funguje do 50km/h, jinemu do 30km/h. A co jsem koukal na testy na netu, tak vetsine to nefunguje vubec. Takze davaji se body za neco, co neni standardizovane a tim padem to neni porovnatelne a co hur, ani se to netestuje. Stejne jako podivat se na kastli auta a prohlasit, od dveri ridice k prednimu svetlometu jsou 2m, tim padem se pri celnim stretu ridici nic nestane - tedy 5*. A moderni Dacie VS Octavie 2 10let stara, ktere auto je bezpecnejsi - ono kdyby Oktavka prosla aktualnim testem jako Dacie, tak by ses asi divil a pak bys nerikal, posad do Dacie rodinu.

O vikendu jsem jel Fluencem, neni to spatny auto, ale interier pusobil lacine a je to uvnitr hrozne male.

PS: nehajim ani Dacii, ani Skodovky, jde mi jen o objektivitu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rádiusi, já ale porovnával Dácii s novou Octavií, ne s tou mou. Navíc stále dokola píšu a zdůrazňuji, že nemám min. 300000,- na nové auto které bude v Sociál Edition a motorem že zahradního traktůrku... Jako ano mám staré auto, ale poctivý profilovaný plech, deformační zóny jsou velice dobré a nejeden článek mluví o tom, že zrovna OII je jedno z nejpovedenějších aut koncernu co se do tuhosti karoserie týká... Takže nemám strach, že by auto nebylo bezpečné. Co potom na řidiče ve Feliciích, nebo starých Renaultech a Peugeotech , kde se o tuhosti opravdu mluvit nedá. Jako beru, že asistenty to nemá kromě ASR žádné, airbagy má jen 4 ale to auto je myslím naprosto dostačující, stejně když někam vletíš, nebo tě napálí někdo ve velké rychlosti, tak ty systémy se neaktivují, protože je to nebezpečnější. Až budu mít podmínky takové, že si budu moci dovolit jít s dobou a auta si pravidelně obměňovat (nemusím mít nové) tak to dělat budu, když na to nemám (jako většina Čechů) tak mám smůlu...

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A je to potvrzene Dieselgate 2.

http://www.autorevue.cz/dieselgate-ii-renault-asi-svola-do-servisu-dalsich-700-000-naftovych-aut

Nicmene je to jen preventivni a dobrovolne. Kdo by preventivne svolaval auta, kdyz jsou v poradku. Mozna za to muze ta posledni veta, otazka je, jestli je to v rozporu. Podle me ne, jsou jasne dane podminky testu a pokud to auto podminky plni ve zkusebne, ale i v realu.... tak to neni problem dle meho. Pruser je, kdyz se auto chova jinak na zkusebne a jinak v realu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Peeetrrr, sem se mirnil a hodne to pokratil ;)

Stringo a to ja bych zas porovnaval porovnatelne. Nebo snad chces porovnavat Octavii s Ramkou? Proste kdyz uz nejak objektivne, tak alespon cenou. Dacia neni Oktavie, ale kdyz uz, tak porovnavat novou (vybavy a motory maji) s jetou Oktavkou. A co koupit, 5 let starou Oktu nebo novou Dacii... to je to o cem mluvim. Ja bych sel radsi do Dacie, 5 let stara Okta byla kasicka, ale jo, v eleganci a TDiiii. Za 5 nejezdila, ale za 5.3. A na dalnici jen 115, jinak jsem atakoval 6l. A ted se bavime teoreticky, kdybys na to mel, tak jezdis v lambu na zachod, asi jako ja a vsichni ostatni. Krom Petrrraa, ten by mel hajzl v Ramce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co furt blbneš s tou americkou plechovkou, když si jí v životě nekoupíš, to fakt nechápu :D :D   Doma žerete brambory na loupačku, místo pořádnýho kvéru máš poskládanej plechovej starej krám z Brodu za dva tisíce, místo pořádnýho auta máš auto pro holky do Lídlu, místo Lega dáváš dítěti rozpůlené brikety a ty nás krmíš nějakým Dodgem :D :D

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Petrrr by mohl založit nějaký český RAM fun club, mohl by to vést. Byl by trochu raritou, pač jako jedinej by o tom autě věděl všechno a zároveň by ho jako jedinej neměl :D :D Na srazy Ramoušů by jezdil v kinderu a všem by tvrdil, že až vyhraje ve Sportce, že si ho koupí :D

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já vidím ten rozdíl mezi Petrrrem a mnou. Já když řeknu, že si něco koupím, tak si to do tejdne koupím. On když řekne, že si něco koupí, tak vím, že si to nikdy nekoupí :D

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:kol-98:  Ty vole, ty máš dost. já píšu, že si ho koupím, ale píšu to s podmínkou. Ta podmínka je, že až vyhraju ve sportce. Za současného stavu bych ho nechtěl ani zadarmo. Jinak RAM forum samozřejmě existuje a věř nebo ne, ale řeší se tam daleko méně závad než co se řeší tady na těch evropských trsátkových autech. Ten plechovej starej krám ( jinak není z plechu, ale z ocele, což ty tvoje moderní hračky z plastu nikdy nenahradí) má dnes hodnotu o 4tis více než co jsem ji kupoval a je to nedostatkovým zbožím. Zatím co ty tvoje flusbroky malorážkový za 40 hadrů je na trhu dostatek, protože to nikdo nechce - ani islamisti zadarmo  :kol-98:

Jinak člověk vždy chce to co nemůže mít nebo o tom sní. A u sportky si platím za ten pocit snění. Psát o věcech co mít můžu je trapné a už i kvůli tomu pocitu kdybych opravdu jednou vyhrál a tys čuměl jako péro - to by byl pocit k nezaplacení, čert vem ty prachy a Ramku a nevím co, ale ten pocit jak bys čuměl, že jsem vyhrál. Jen kvůli tomu v podstatě sázím, jenom kvůli tobě. :kol-138:  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Peeetrrr, sem se mirnil a hodne to pokratil ;)

Stringo a to ja bych zas porovnaval porovnatelne. Nebo snad chces porovnavat Octavii s Ramkou? Proste kdyz uz nejak objektivne, tak alespon cenou. Dacia neni Oktavie, ale kdyz uz, tak porovnavat novou (vybavy a motory maji) s jetou Oktavkou. A co koupit, 5 let starou Oktu nebo novou Dacii... to je to o cem mluvim. Ja bych sel radsi do Dacie, 5 let stara Okta byla kasicka, ale jo, v eleganci a TDiiii. Za 5 nejezdila, ale za 5.3. A na dalnici jen 115, jinak jsem atakoval 6l. A ted se bavime teoreticky, kdybys na to mel, tak jezdis v lambu na zachod, asi jako ja a vsichni ostatni. Krom Petrrraa, ten by mel hajzl v Ramce.

Já kdybych si mohl koupit co bych chtěl, tak zase něco jako je Octavie. Mě se tenhle typ auta líbí, třeba Cupru ST, nebo Passat AllTrack se mi hodně líbí, to samé Superb III... Nepotřebují Lambo, ale zase nechci Dácii... Je to i o pocitu v čem budu jezdit. Nájezdům min. 20t km ročně, spíš víc tak mi není úplně jedno v čem bych jezdil... Asi tak no...

Já vidím ten rozdíl mezi Petrrrem a mnou. Já když řeknu, že si něco koupím, tak si to do tejdne koupím. On když řekne, že si něco koupí, tak vím, že si to nikdy nekoupí :D

Njn, někdo má a jiný sní [emoji23] Editováno: , autor: Stringo
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je divne. Znamej z Kladna co ji ted kupoval rikal ze nikde pod 9500 nebyla. I u nas pokud nekde. Byla tak pod 7500 nikoliv.

Stringo: znamej ted kupoval auto. Mel cca 7 let starej 5kovej BMW. Svezl se v S3 v Passatu. Superb je pry podvozkove hur nez jeho stare BMW. Hned ho z vyberu skrtnul. Zkusil Passata a kdyz si ho nakonfiguroval dle svych potreb zjistil ze za stejnou cenu muze mit uz Tarega a tak skoncil u Tuarega s podvozkem na mechach jednoznacne s nejlepsimi jizdnimi vlastnostmi. A kdybys na to mel urcite bys neskoncil u nejake posrane skodovky potom co by sis ty auta vyzkousel a porovnal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj, takovek kanci gulas nebo jeleni tatarak. Spica.

Jinak mam konecne vymazany servisni interval. Natocilo se video jak mi nefunguje sterac a zitra se posila do Bolky. Ze pry kdyz to tam poslal standartne tak mu neverili a pozadovali video.

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bolka mi nikdy nepomohla. Vždycky mi odepsali., že se mám s důvěrou obrátit na nejbližší aut. servis, kde jsou vyškolení pracovníci, kteří mi vyjdou laskavě vstříc a záležitost vyřeší.... :D Zbytečná námaha....Bolku zajímá jenom jak a kde nejvíce prodat ;)

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...