motosman Vloženo 2. Únor 2016 Sdílet Vloženo 2. Únor 2016 Jj. V nejhorším jsem tam kolem 20:00hod. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 2. Únor 2016 Sdílet Vloženo 2. Únor 2016 tamta nová hospoda kde jsme byli je lepší, i jídlo mě přišlo o něco lepší... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 2. Únor 2016 Autor Sdílet Vloženo 2. Únor 2016 Dohodli jsme se s Koktou na "Vejfuku", že místo konání bude co minule, ta Maštal na Doksích. Velká luxusní pečená kolena, co stojí žertovné peníze a točená kofolka 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 2. Únor 2016 Sdílet Vloženo 2. Únor 2016 Zdravím pánové. Napadlo mě se tu zmínit o tom co teď tvoříme. Třeba by měl někdo zájem. Jde o repasování a individuální úpravy turbín. Zatím máme v nabídce úpravy hlavně 1,8T motoru. Úprava sacího a výfukového domku. Instalace lepších ložisek a instalace odlehčeného kompresorového kola obrobeného na 5ti osém CNC. Jde o to že dokážeme do sériového obalu dostat lepší střeva. Není tedy nutné měnit svody, hadice, trubičky atd atd. Máme i vlastní rozebíratelný a seřiditelný Wastegate Actuator. Jenže 1,8T je už docela za zenitem, tak chceme jít dál. Pomalu se rozjíždí úprava mého turba ve Scoutu. 2,0 TDI BMM 103 kw. Chci použít kompresorové kolo 2,5 TDI. A s kamarádem pomalu dávám dohromady instalaci K04 do K03 na jeho 2,0 TFSI a tím bezpečný potenciál 260-280 koní. Já osobně budu instalovat i do své 1,8T K04 TFSI. Nechat dělat svody,výfuk a celé sání na míru k tomu turbu. Motor pak upravovat celkově. Jelikož je tu i doba turbo malorážek, tak třeba by někdo rád poladil své 1,4 TSI atd. Nedělám si iluze o tom, že by se někdo tady do něčeho takového pouštěl, ale nějak se začít musí Hlavní vedoucí dělal repase už dlouho,chtěl změnu a dělat něco nového. Já jsem vývojové,CAD-CAM a CNC oddělení A další z nás je obchodní zástupce a leštič a tester dílů atd Jedno upravené turbo už spokojeně jezdí v RS. Repasované není třeba komentovat. To se vymění hřídel, ložiska,popraskaná výfuková část, a po vyvážení může valit dál. Naše promo turbo (K03S v 01 RS) se během pár dní bude dávat do auta a půjde se na brzdu. Auto je změřeno před úpravou a jsem zvědav na výsledky po. Lidi totiž nejvíce zajímají grafy a čísla :D Zajímá mě Váš názor a jestli tohle někdy neprobíráte. Řeší se tu spousta zajímavých věcí :D a je to nejakčnější vlákno. Mimochodem na fejsu jsme pod SNAIL Performance CZECH. Fotky info atd. WEB se dělá a začíná nám lehká spolupráce s POWERLAB. Tam dělají moooc pěkný věci. Hlavně tedy nerez výfuky a vzduchové podvozky. S pozdravem a přáním hezkého dne ONDRERO Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 2. Únor 2016 Sdílet Vloženo 2. Únor 2016 (editace) Hezky jsi to napsal a pro testery je jaká cena za repas nebo úpravu turba? Jestli mi na jaře Rolbař řekne jako všichni že mi tu posranou sirénu v autě dělá turbo, tak bych ti ho poslal aby sis s tím hrál... Ale musíš mi nabídnout lidovou cenu Editováno: 2. Únor 2016, autor: Stringo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 2. Únor 2016 Sdílet Vloženo 2. Únor 2016 Jo s tím akčním topicem máš pravdu, tolik akčního spamu nikde jinde na fóru nenajdeš 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 2. Únor 2016 Sdílet Vloženo 2. Únor 2016 (editace) Já osobně jsem se turba vždy hrozně bál. Bál jsem se jak je to speciální a extrémně náročný díl v autě. Ale po zasvěcení už to rozhodně tak nevidím. Hlavní je stav hřídele (rýhy) a pak ložiskové vůle. Jsou tam 2. Axiální a radiální..... A stav popraskání svodů a výfukového housingu. U TDI to není tak hrozné jak u benzínu. Pískání a divný zvuk atd nemusí dělat vážná závada. Ale klidně nános bordelu na lopatkách atd. Dokud si lopatky neškrtnou a nebaští to olej, tak je to v cajku. Editováno: 2. Únor 2016, autor: Ondrero Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 3. Únor 2016 Sdílet Vloženo 3. Únor 2016 Olej mi to nežere, ale to houkání je k zblaznění... Jsem zvědavej na Rolbaře, co mi na to řekne.. Jinak když upravit turbo, tak se mu si zase řešit chip motoru asi co? Bude to dávat tlaky jiný nebo si to jednotka koriguje sama? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 3. Únor 2016 Sdílet Vloženo 3. Únor 2016 A ty zvuky to začalo dělat, nebo je to od začátku co to auto máš? Každé turbo u koncernu má buď obtokový ventil a nebo naklápění lopatek okolo výfukového kola u TDI. A tyto mechanismy právě koriguji maximální tlak a řídí je jednotka. Moje sériové turbo v 1,8T tlačí v sérii asi 0,5 baru. Jakmile je natlakováno na tento tlak, tak jednotka otvírá přes ventil N75 a wastegate actuator obtok na turbu a výfukové plyny se oddělí. Tímto principem se reguluje tlak. Když uděláš chip tak jednotka otvírá obtok až při 0,7 třeba. Moje sériové turbo natlačí maximálně 0,9 baru a víc už to je na zničení. Zatímco upravené snese 1,6 baru třeba. Samozřejmě se to jednotce musí dát vědět,že má pouštet 1,6. A vo votom to je :-D Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 3. Únor 2016 Sdílet Vloženo 3. Únor 2016 Když jsem to koupil tak to nedělalo, ale postupně to začalo houkat až jednou turbo papa, po výměně turba to zůstalo stejné a po chipu taky a už to houka asi 4 roky, myslel jsem si že si zvyknu ale ne, sere mě to pořád víc a víc... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 3. Únor 2016 Sdílet Vloženo 3. Únor 2016 Já zase třeba turbo neslyším vůbec. Jen když stáhnu okénka mezi barákama. A kamarád si zase nechal měnit turbo za nové a to kvílí jak kráva. Jako když v dálce jede sanitka. Nemá chip. Když nachipoval, tak se mu to původní turbo rozleťelo :-D Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 3. Únor 2016 Sdílet Vloženo 3. Únor 2016 (editace) Já zase třeba turbo neslyším vůbec. Jen když stáhnu okénka mezi barákama. A kamarád si zase nechal měnit turbo za nové a to kvílí jak kráva. Jako když v dálce jede sanitka. Nemá chip. Když nachipoval, tak se mu to původní turbo rozleťelo :-DTo samé mám já, jak se zvyšují a snižují otáčky tak to houká jako sanitka a někdy to začne i na volnoběh... To mi písař že nové turbo je takhle od začátku na howno... Oni mi to v autorizácích řekli, že to tyhle turba co mám já dělají, já jim to nechtěl věřit... To mi poser že to bude houkat furt...Pořád mám naději, že to je ještě něco jiného možná... Mě zaráží, že se to nezměnilo vůbec v ničem po té výměně, že by to bylo opravdu tak na howno technologicky... A to bys případně nějak vyřešil třeba převážení nebo tak něco? Editováno: 3. Únor 2016, autor: Stringo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Vloženo 3. Únor 2016 Sdílet Vloženo 3. Únor 2016 Nahuleno tam nebylo (nekuřácká restaurace) , šly tam výpary z kuchyně. Ale přežít se to dalo lépe, než v nějaké zahulené krčmě. Ještě se uvidí, jak budeme chtít kolínka, pač tam byly excelentní Tam to bylo peklo, kdyz jsem prisel dom, tak do rana smrdel celej barak od hadru. Pak smrdela i pracka po vyprani, muselo se to prat 2x. Dohodli jsme se s Koktou na "Vejfuku", že místo konání bude co minule, ta Maštal na Doksích. Velká luxusní pečená kolena, co stojí žertovné peníze a točená kofolka Tak to je bez me ucasti. Neni tam parkoviste, jidlo nic moc a vzduch strasnej. Nemluve o tom mrazu u zdi. Zdravím pánové. Napadlo mě se tu zmínit o tom co teď tvoříme. Třeba by měl někdo zájem. Jde o repasování a individuální úpravy turbín. Zatím máme v nabídce úpravy hlavně 1,8T motoru. Úprava sacího a výfukového domku. Instalace lepších ložisek a instalace odlehčeného kompresorového kola obrobeného na 5ti osém CNC. Jde o to že dokážeme do sériového obalu dostat lepší střeva. Není tedy nutné měnit svody, hadice, trubičky atd atd. Máme i vlastní rozebíratelný a seřiditelný Wastegate Actuator. Jenže 1,8T je už docela za zenitem, tak chceme jít dál. Pomalu se rozjíždí úprava mého turba ve Scoutu. 2,0 TDI BMM 103 kw. Chci použít kompresorové kolo 2,5 TDI. A s kamarádem pomalu dávám dohromady instalaci K04 do K03 na jeho 2,0 TFSI a tím bezpečný potenciál 260-280 koní. Já osobně budu instalovat i do své 1,8T K04 TFSI. Nechat dělat svody,výfuk a celé sání na míru k tomu turbu. Motor pak upravovat celkově. Jelikož je tu i doba turbo malorážek, tak třeba by někdo rád poladil své 1,4 TSI atd. Nedělám si iluze o tom, že by se někdo tady do něčeho takového pouštěl, ale nějak se začít musí Hlavní vedoucí dělal repase už dlouho,chtěl změnu a dělat něco nového. Já jsem vývojové,CAD-CAM a CNC oddělení A další z nás je obchodní zástupce a leštič a tester dílů atd Jedno upravené turbo už spokojeně jezdí v RS. Repasované není třeba komentovat. To se vymění hřídel, ložiska,popraskaná výfuková část, a po vyvážení může valit dál. Naše promo turbo (K03S v 01 RS) se během pár dní bude dávat do auta a půjde se na brzdu. Auto je změřeno před úpravou a jsem zvědav na výsledky po. Lidi totiž nejvíce zajímají grafy a čísla :D Zajímá mě Váš názor a jestli tohle někdy neprobíráte. Řeší se tu spousta zajímavých věcí :D a je to nejakčnější vlákno. Mimochodem na fejsu jsme pod SNAIL Performance CZECH. Fotky info atd. WEB se dělá a začíná nám lehká spolupráce s POWERLAB. Tam dělají moooc pěkný věci. Hlavně tedy nerez výfuky a vzduchové podvozky. S pozdravem a přáním hezkého dne ONDRERO Co z toho davate na atmosfery?Já zase třeba turbo neslyším vůbec. Jen když stáhnu okénka mezi barákama. A kamarád si zase nechal měnit turbo za nové a to kvílí jak kráva. Jako když v dálce jede sanitka. Nemá chip. Když nachipoval, tak se mu to původní turbo rozleťelo :-DNa 01 slyset nebylo, 02 je na tom hure. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 3. Únor 2016 Autor Sdílet Vloženo 3. Únor 2016 Já turbo slyšel u 1,8 TSI od začátku, takové lehounké pískání při záběru. U chrochtáka ho neslyším vůbec, asi díky většímu hluku v kabině Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 3. Únor 2016 Sdílet Vloženo 3. Únor 2016 Já turbo neslyším též, u O1 jsem jej neslyšel též, jen lehce při pootevřeném okýnku, dnes má najeto 210tis a je ok a pořád původní. U Rapida Turbo neslyším nikdy, asi to bude tím, že je to malinký větrníček. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 3. Únor 2016 Sdílet Vloženo 3. Únor 2016 Však říkám, že tohle má údajně jenom turbo používané na OII 2.0 TDi Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 3. Únor 2016 Sdílet Vloženo 3. Únor 2016 Já taky skutečně na 2,0 TDI BMM 103 kw neslyším ani ň. V interiéru vůbec. A chápu že poslouchat tu sirénu je na zbláznění. Člověku se to líbí ze začátku, ale pak to pěkně sere :-). A slyšel jsem to na vlastní uši u kamaráda. U nového turba to nechápu. Servisák říkal, že to je normal a O.K. :-) Já třeba naopak chci hluk turba ještě zvýšit u zelene Octy a dát před komresorové kolo kužel místo té matičky co tam je. Na víkendovce proč ne. Radius: Turba upravíme a zrepasujeme, ale dostat nějaké do atmosférického motoru to ještě ne. Ale mám poptávku napasovat turbo do Hondy 1,6. Dostane na zkoušku sériové K03 z 1,8T. Samozřejmě s firmou powerlab není problém natahat všechny trubky a hadice a vedeni. Ale to se taky musi pěkně osolit chechtákama ;-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 3. Únor 2016 Autor Sdílet Vloženo 3. Únor 2016 Ono jak to houká, tak si myslí Stringo, že za ním jedou benga a ujíždí, ujet jim ale nemůže. Nakonec to někam pošle do škarpy...jak je jeho zvykem :D To jsou ty jeho nehody. Může za to turbo. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 3. Únor 2016 Sdílet Vloženo 3. Únor 2016 Stringo budes to muset natočit na video jakej to je debilní zvuk :-D Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 3. Únor 2016 Sdílet Vloženo 3. Únor 2016 (editace) Už jsem to zkoušel nahrát a není nic slyšet. Až bude lepší počasí tak plánuju jet s rodinou do Liberce na víkend, tak bych se u tebe zastavil a můžeš si to poslechnout a až mi Rolbař řekne že to je turbo, tak ti ho pošlu na nějaký pokus to opravit (samozřejmě jako tvému nejvěrnějšímu fanouškovi a komentátorovi tvého osobního topicu OI i OII mi to uděláš grátis a já tě budu všude dělat reklamu tady na fóru a až budeš mít ten web, tak ti napíšu první megarecenzi, kde tě vychválím až do nebeských výšin) [emoji6] Editováno: 3. Únor 2016, autor: Stringo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 3. Únor 2016 Sdílet Vloženo 3. Únor 2016 tak a on ti pak zpátky pošle větrník za okno. 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 3. Únor 2016 Sdílet Vloženo 3. Únor 2016 Ale upravenej :-D :-D :-D 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 3. Únor 2016 Sdílet Vloženo 3. Únor 2016 zdravím všechny Karlováky a bohatí Pražáky a Pražandy, tady pro Motosmana nová kára. http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=52&t=313076 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 3. Únor 2016 Autor Sdílet Vloženo 3. Únor 2016 Tu Motos nechce, on chce ještě s původní maskou, ta byla hezčí.... Tohle byla slátanina s maskou oktávky. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 3. Únor 2016 Sdílet Vloženo 3. Únor 2016 aha je moc nová, tak sory. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky