Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Zdravím pánové. Napadlo mě se tu zmínit o tom co teď tvoříme. Třeba by měl někdo zájem.

Jde o repasování a individuální úpravy turbín. 

 

Zatím máme v nabídce úpravy hlavně 1,8T motoru. Úprava sacího a výfukového domku. 

Instalace lepších ložisek a instalace odlehčeného kompresorového kola obrobeného na 5ti osém CNC.

 

Jde o to že dokážeme do sériového obalu dostat lepší střeva. Není tedy nutné měnit svody, hadice, trubičky atd atd.

 

Máme i vlastní rozebíratelný a seřiditelný Wastegate Actuator.

 

Jenže 1,8T je už docela za zenitem, tak chceme jít dál. Pomalu se rozjíždí úprava mého turba ve Scoutu. 2,0 TDI BMM 103 kw.

Chci použít kompresorové kolo 2,5 TDI.

 

A s kamarádem pomalu dávám dohromady instalaci K04 do K03 na jeho 2,0 TFSI a tím bezpečný potenciál 260-280 koní.

 

Já osobně budu instalovat i do své 1,8T  K04 TFSI. Nechat dělat svody,výfuk a celé sání na míru k tomu turbu. Motor pak upravovat celkově.

 

Jelikož je tu i doba turbo malorážek, tak třeba by někdo rád poladil své 1,4 TSI atd.

 

Nedělám si iluze o tom, že by se někdo tady do něčeho takového pouštěl, ale nějak se začít musí :D

 

Hlavní vedoucí dělal repase už dlouho,chtěl změnu a dělat něco nového.

Já jsem vývojové,CAD-CAM a CNC oddělení :D

A další z nás je obchodní zástupce a leštič a tester dílů atd :D

 

Jedno upravené turbo už spokojeně jezdí v RS. Repasované není třeba komentovat.

To se  vymění hřídel, ložiska,popraskaná výfuková část, a po vyvážení může valit dál.

 

Naše promo turbo (K03S v 01 RS) se během pár dní bude dávat do auta a půjde se na brzdu.

Auto je změřeno před úpravou a jsem zvědav na výsledky po. 

Lidi totiž nejvíce zajímají grafy a čísla :D :D :D

 

Zajímá mě Váš názor a jestli tohle někdy neprobíráte.  Řeší se tu spousta zajímavých věcí :D :D :D a je to nejakčnější vlákno.

 

 

Mimochodem na fejsu jsme pod SNAIL Performance CZECH. Fotky info atd.

WEB se dělá a začíná nám lehká spolupráce s POWERLAB. Tam dělají moooc pěkný věci. Hlavně tedy nerez výfuky a vzduchové podvozky.

 

S pozdravem a přáním hezkého dne ONDRERO :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hezky jsi to napsal a pro testery je jaká cena za repas nebo úpravu turba? Jestli mi na jaře Rolbař řekne jako všichni že mi tu posranou sirénu v autě dělá turbo, tak bych ti ho poslal aby sis s tím hrál... Ale musíš mi nabídnout lidovou cenu

Editováno: , autor: Stringo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já osobně jsem se turba vždy hrozně bál. Bál jsem se jak je to speciální a extrémně náročný díl v autě. Ale po zasvěcení už to rozhodně tak nevidím.

Hlavní je stav hřídele (rýhy) a pak ložiskové vůle. Jsou tam 2. Axiální a radiální.....

A stav popraskání svodů a výfukového housingu. U TDI to není tak hrozné jak u benzínu.

Pískání a divný zvuk atd nemusí dělat vážná závada. Ale klidně nános bordelu na lopatkách atd.

Dokud si lopatky neškrtnou a nebaští to olej, tak je to v cajku.

Editováno: , autor: Ondrero
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Olej mi to nežere, ale to houkání je k zblaznění... Jsem zvědavej na Rolbaře, co mi na to řekne.. Jinak když upravit turbo, tak se mu si zase řešit chip motoru asi co? Bude to dávat tlaky jiný nebo si to jednotka koriguje sama?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A ty zvuky to začalo dělat, nebo je to od začátku co to auto máš? Každé turbo u koncernu má buď obtokový ventil a nebo naklápění lopatek okolo výfukového kola u TDI. A tyto mechanismy právě koriguji maximální tlak a řídí je jednotka. Moje sériové turbo v 1,8T tlačí v sérii asi 0,5 baru. Jakmile je natlakováno na tento tlak, tak jednotka otvírá přes ventil N75 a wastegate actuator obtok na turbu a výfukové plyny se oddělí. Tímto principem se reguluje tlak. Když uděláš chip tak jednotka otvírá obtok až při 0,7 třeba. Moje sériové turbo natlačí maximálně 0,9 baru a víc už to je na zničení. Zatímco upravené snese 1,6 baru třeba. Samozřejmě se to jednotce musí dát vědět,že má pouštet 1,6. A vo votom to je :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když jsem to koupil tak to nedělalo, ale postupně to začalo houkat až jednou turbo papa, po výměně turba to zůstalo stejné a po chipu taky a už to houka asi 4 roky, myslel jsem si že si zvyknu ale ne, sere mě to pořád víc a víc...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já zase třeba turbo neslyším vůbec. Jen když stáhnu okénka mezi barákama. A kamarád si zase nechal měnit turbo za nové a to kvílí jak kráva. Jako když v dálce jede sanitka. Nemá chip. Když nachipoval, tak se mu to původní turbo rozleťelo :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já zase třeba turbo neslyším vůbec. Jen když stáhnu okénka mezi barákama. A kamarád si zase nechal měnit turbo za nové a to kvílí jak kráva. Jako když v dálce jede sanitka. Nemá chip. Když nachipoval, tak se mu to původní turbo rozleťelo :-D

To samé mám já, jak se zvyšují a snižují otáčky tak to houká jako sanitka a někdy to začne i na volnoběh... To mi písař že nové turbo je takhle od začátku na howno... Oni mi to v autorizácích řekli, že to tyhle turba co mám já dělají, já jim to nechtěl věřit... To mi poser že to bude houkat furt...

Pořád mám naději, že to je ještě něco jiného možná... Mě zaráží, že se to nezměnilo vůbec v ničem po té výměně, že by to bylo opravdu tak na howno technologicky... A to bys případně nějak vyřešil třeba převážení nebo tak něco?

Editováno: , autor: Stringo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nahuleno tam nebylo (nekuřácká restaurace) , šly tam výpary z kuchyně. Ale přežít se to dalo lépe, než v nějaké zahulené krčmě. Ještě se uvidí, jak budeme chtít kolínka, pač tam byly excelentní ;)

Tam to bylo peklo, kdyz jsem prisel dom, tak do rana smrdel celej barak od hadru. Pak smrdela i pracka po vyprani, muselo se to prat 2x.

Dohodli jsme se s Koktou na "Vejfuku", že místo konání bude co minule, ta Maštal na Doksích.

Velká luxusní pečená kolena, co stojí žertovné peníze a točená kofolka ;)

Tak to je bez me ucasti. Neni tam parkoviste, jidlo nic moc a vzduch strasnej. Nemluve o tom mrazu u zdi.

Zdravím pánové. Napadlo mě se tu zmínit o tom co teď tvoříme. Třeba by měl někdo zájem.

Jde o repasování a individuální úpravy turbín.

Zatím máme v nabídce úpravy hlavně 1,8T motoru. Úprava sacího a výfukového domku.

Instalace lepších ložisek a instalace odlehčeného kompresorového kola obrobeného na 5ti osém CNC.

Jde o to že dokážeme do sériového obalu dostat lepší střeva. Není tedy nutné měnit svody, hadice, trubičky atd atd.

Máme i vlastní rozebíratelný a seřiditelný Wastegate Actuator.

Jenže 1,8T je už docela za zenitem, tak chceme jít dál. Pomalu se rozjíždí úprava mého turba ve Scoutu. 2,0 TDI BMM 103 kw.

Chci použít kompresorové kolo 2,5 TDI.

A s kamarádem pomalu dávám dohromady instalaci K04 do K03 na jeho 2,0 TFSI a tím bezpečný potenciál 260-280 koní.

Já osobně budu instalovat i do své 1,8T K04 TFSI. Nechat dělat svody,výfuk a celé sání na míru k tomu turbu. Motor pak upravovat celkově.

Jelikož je tu i doba turbo malorážek, tak třeba by někdo rád poladil své 1,4 TSI atd.

Nedělám si iluze o tom, že by se někdo tady do něčeho takového pouštěl, ale nějak se začít musí :D

Hlavní vedoucí dělal repase už dlouho,chtěl změnu a dělat něco nového.

Já jsem vývojové,CAD-CAM a CNC oddělení :D

A další z nás je obchodní zástupce a leštič a tester dílů atd :D

Jedno upravené turbo už spokojeně jezdí v RS. Repasované není třeba komentovat.

To se vymění hřídel, ložiska,popraskaná výfuková část, a po vyvážení může valit dál.

Naše promo turbo (K03S v 01 RS) se během pár dní bude dávat do auta a půjde se na brzdu.

Auto je změřeno před úpravou a jsem zvědav na výsledky po.

Lidi totiž nejvíce zajímají grafy a čísla :D :D :D

Zajímá mě Váš názor a jestli tohle někdy neprobíráte. Řeší se tu spousta zajímavých věcí :D :D :D a je to nejakčnější vlákno.

Mimochodem na fejsu jsme pod SNAIL Performance CZECH. Fotky info atd.

WEB se dělá a začíná nám lehká spolupráce s POWERLAB. Tam dělají moooc pěkný věci. Hlavně tedy nerez výfuky a vzduchové podvozky.

S pozdravem a přáním hezkého dne ONDRERO :D

Co z toho davate na atmosfery?

Já zase třeba turbo neslyším vůbec. Jen když stáhnu okénka mezi barákama. A kamarád si zase nechal měnit turbo za nové a to kvílí jak kráva. Jako když v dálce jede sanitka. Nemá chip. Když nachipoval, tak se mu to původní turbo rozleťelo :-D

Na 01 slyset nebylo, 02 je na tom hure.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já turbo neslyším též, u O1 jsem jej neslyšel též, jen lehce při pootevřeném okýnku, dnes má najeto 210tis a je ok a pořád původní. U Rapida Turbo neslyším nikdy, asi to bude tím, že je to malinký větrníček.  :kol-28:

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já taky skutečně na 2,0 TDI BMM 103 kw neslyším ani ň. V interiéru vůbec. A chápu že poslouchat tu sirénu je na zbláznění. Člověku se to líbí ze začátku, ale pak to pěkně sere :-). A slyšel jsem to na vlastní uši u kamaráda. U nového turba to nechápu. Servisák říkal, že to je normal a O.K. :-)

Já třeba naopak chci hluk turba ještě zvýšit u zelene Octy a dát před komresorové kolo kužel místo té matičky co tam je.

Na víkendovce proč ne.

Radius: Turba upravíme a zrepasujeme, ale dostat nějaké do atmosférického motoru to ještě ne. Ale mám poptávku napasovat turbo do Hondy 1,6. Dostane na zkoušku sériové K03 z 1,8T. Samozřejmě s firmou powerlab není problém natahat všechny trubky a hadice a vedeni. Ale to se taky musi pěkně osolit chechtákama ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už jsem to zkoušel nahrát a není nic slyšet. Až bude lepší počasí tak plánuju jet s rodinou do Liberce na víkend, tak bych se u tebe zastavil a můžeš si to poslechnout a až mi Rolbař řekne že to je turbo, tak ti ho pošlu na nějaký pokus to opravit (samozřejmě jako tvému nejvěrnějšímu fanouškovi a komentátorovi tvého osobního topicu OI i OII mi to uděláš grátis a já tě budu všude dělat reklamu tady na fóru a až budeš mít ten web, tak ti napíšu první megarecenzi, kde tě vychválím až do nebeských výšin) [emoji6]

Editováno: , autor: Stringo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...