Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Nemůžu říct, že mě to nesere. Šel bych na těch 140, kdyby to bylo fakt nutné. Ale mám pocit, že by se to celé zastavilo u 150, možná 160 tisíc. A to už se mi dávat nechce... Ale jinak to auto vypadalo pěkně.

 

No nic, za týden je další dražba jak u ČP, tak by se mělo objevit něco na Autorola.cz. A pokud to nevyjde, koupím nějakou Kinderkáru. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle pojišťovna zlikvidovala na totálku ? To teda čumim... tam přece nemůže být škoda vyšší než 100 tisíc když použiji originální nové díly na předek... a to počítám i s opravou kola, které bude nepochybně taky poškozeno nárazem.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 19 hodinami, Petrrr napsal:

http://www.auto.cz/ani-skodou-rapid-liftback-nepocita-proc-patrne-nahradi-crossover-105870

 

Hele, konečně ten brak přestanou prodávat :-) 

 

Fannanek, pokud jsi z Mariánek, tak jim řekni jak je super restaurace ve skále v Chodové plané, nechtějí tam jed, že je to pro Pražáky daleko. Ani nejlepší vepřové koleno na světě je nepřiláká. 

Já z toho teda unešenej nebyl, nemluvě o tom, že čehokoliv se tam napiješ, tak je to jak olíznout rezavou trubku:wacko:

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím jak tady, venku platí, pokud první dva roky vozidla jsou kalkulované náklady na opravu vyšší jak 60% ceny nového, je to finanční totálka ...

Ano, to chápu, ale jak vidíš, je to tak možná oprava v autorizáku za 150000 a auto mělo hodnotu minimálně 700000.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono to nemusi byt z fotek patrne, ale uz jsem zazil maly tukanec na predek a urval se motor, nebylo to videt, auto normalne jezdilo, nic nenasvedcovalo problemu, ostatne se to stalo i Kozakovy, jenze u PD neslysel ze mu tam motor lita ze strany na stranu az ho pak ztratil na prvni zatacce po konci vesnice. Mozna tam tehle drobnosti je vic, treba posunutej tunel, je to fakt divny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, 15degren napsal:

Tohle pojišťovna zlikvidovala na totálku ? To teda čumim... tam přece nemůže být škoda vyšší než 100 tisíc když použiji originální nové díly na předek... a to počítám i s opravou kola, které bude nepochybně taky poškozeno nárazem.

 

No, teď si vezmi, jakou to může mít zůstatkovou hodnotu. To auto je v podstatě v „základní výbavě“ s několika maličkostmi navíc. Na těch fotkách to nejde vidět, ale pokud je tam trochu škráblé kolo, bude cena navýšena ještě o to kolo. Hodinová sazba klempířiny v ŠA je kolem 950 korun na hodinu. Ber to tak, že to auto bude na dílně minimálně 10 hodin. Pak do toho napočítej xenon, kompletní výměnu předního nárazníku, kapoty, blatníku (+ lakovna), potom to půjde na geometrii, napíchnutí na diagnostiku a dalších deset úplně zbytečných úkolů, které bude muset ŠA vykonat. Dostanou se pomalu, ale jistě na cenu, za kterou si může majitel koupit nebourané auto v podobné výbavě. Tak mu dají 400 tisíc, vydraží to za 483 tisíc a mají pokoj.

 

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 36 minutami, MichalRr napsal:

Já z toho teda unešenej nebyl, nemluvě o tom, že čehokoliv se tam napiješ, tak je to jak olíznout rezavou trubku:wacko:

já tam byl asi tak 4x když nějakej známej tam nutně potřebovaljít protože o tom slyšel... a to to mam no 300m....dobrovolně a z vlastního rozhodnutí bych tam nešel ani nikoho nepozval..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jde právě o to, jak byly napsaný podmínky pojistky. Pokud by nepočítali s cenou nového/pořizovací, ale už jen s časovou/zůstatkovou hodnotou, tak jistě kalkulace opravy a následná náhrada/plnění pro vlastníka se "museli" do podmínek finanční totálky vejít. No a pojištovna je přece normální byznys, co musí vydělávat B)

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Všechno to chápu, jen mi hlava nebere, že auto co má hodnotu 600t a oprava (mimo autorizák) vyjde na 100t vyhlásí jako totálku a pak někdo přijde a odkoupí to za 200t. Podle mě by to mělo být tak, že jakmile se auto prohlásí za totálku, mělo by být zlikvidováno a byl by skutečně těmhle vexlákům co to pak prodají jako nebouranou voňavku za půl mega...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci, dyť ty fotky neukázali skoro nic. Proč tam byl jen 1 detail na spáru mezi blatníkem a dveřma ... Jen podle fotek bych to tedy nekoupil. Ano, šikula si poradí ale až to odstrojej, možná budou překvapeni... tak sledujte, kdy se objeví TMBAE7NE3G0147491 :lol: A souhlas, totálka by měla být vždy na likvidaci, ale tak to nikde nefunguje, vždy se to přelije dál ... jo, pojištovny ...

Editováno: , autor: rayx
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 13 minutami, Stringo napsal:

Všechno to chápu, jen mi hlava nebere, že auto co má hodnotu 600t a oprava (mimo autorizák) vyjde na 100t vyhlásí jako totálku a pak někdo přijde a odkoupí to za 200t. Podle mě by to mělo být tak, že jakmile se auto prohlásí za totálku, mělo by být zlikvidováno a byl by skutečně těmhle vexlákům co to pak prodají jako nebouranou voňavku za půl mega...

 

Ani se to nesnaž pochopit, protože uvažování pojišťoven nechápe nikdo. Viděl jsem auta, která byla nahlášena jako totálka, ale šlo o velké kulové a opravu za 20 tisíc. Stále to ber tak, že ať jde o sebelepšího pojišťovacího agenta, tak stále může brát úplatky nebo si postavit business na tom, že podvádí vlastní firmu. Řekni si, že ten Passat, co jsem měl, byl nahlášený na totálku s tím, že ho někdo na parkovišti odřel... ale bylo hned na pohled jasné, že to frajer někde opřel o strom nebo kdo ví kde a že nebude úplně nevinný.

 

Jenže totální finanční škoda neznamená, že je to auto nepojizdné nebo neopravitelné. To je to samé, jako kdybys musel odstavit auto, když se blíží výměna rozvodů a už s ním nikdy nevyjet. Problém dnešní doby je ten, že plno lidí tyto informace (o tom, že bylo auto havarované a co s ním bylo) prostě nesdílí, protože by auto nejspíše neprodali nebo by to trvalo o týden déle. Na druhou stranu je na každém, aby si auto pro svůj vlastní klid ověřil. Vytažení záznamů z VIN kódu dneska stojí kolem 80 korun na mnoha webech.

 

Například ten Superb byl odepsaný, protože cena opravy v autorizovaném servise, kde by se to muselo opravit, by byla větší, než cena, za kterou se to vydražilo. Airbagy stojí v ŠA raketu, rozhodně by se nikdo nezaobíral tím, že jdou opravit jinak, protože co není v počítači oficiálního servisu, neexistuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 18 minutami, rayx napsal:

Kluci, dyť ty fotky neukázali skoro nic. Proč tam byl jen 1 detail na spáru mezi blatníkem a dveřma ... Jen podle fotek bych to tedy nekoupil. Ano, šikula si poradí ale až to odstrojej, možná budou překvapeni... tak sledujte, kdy se objeví TMBAE7NE3G0147491 :lol: A souhlas, totálka by měla být vždy na likvidaci, ale tak to nikde nefunguje, vždy se to přelije dál ... jo, pojištovny ...

 

Proto je třeba u ČP vždy poznámka ve stavu vozidla: „V případě nejasností doporučujeme fyzickou prohlídku vozidla, nebo kontaktujte tým eAukcí, kde Vám rádi poskytneme podrobnější informace.“. Zrovna prodejci, kteří jsou ve Vestci, jsou hodně v pohodě a rádi poradí, pomohou. Včera jsem měl třeba Superba za menší úplatu na zvedáku, abych se přesvědčil, zda je zadní náprava na odpis nebo ne. Dokonce nebyl problém ani s napojením vlastní diagnostiky.

 

Abych pravdu řekl, tak se teď nezastávám těch bláznů, kteří to koupí, opraví a prodávají jako nebourané auto s „nově“ vytvořenou servisní knížkou a zfalšovaným certifikátem CEBIA. Prostě jde jen o to, jak se může člověk dostat k relativně levným autům. A pokud je šikovný, může je opravit (a střelit do AAA Auto, :D:D:D) nebo je s jasnou historií nabídnout dál. Dost lidem je úplně u zadnice, zda bylo auto bouráno, jde jim hlavně o to, aby jim ještě pár let sloužilo.

Editováno: , autor: Sabiza
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 minutou, Stringo napsal:

Jojo, tohle já chápu, jak to funguje, spíš jsem chtěl říct, proč tohle stát dovolí...

Jenže to máš úplně to stejné, jako dovoluje prodej ojetých aut. Je totálka a totálka. Například tento Rapid je totálka, jakou si všichni pod slovem totálka představíme. Taky se to nebralo na opravu, ale na náhradní díly. Věř nebo ne, ale i těch 44 tisíc, za kterých to bylo vydraženo, má určitý smysl. Dost věcí se prodá, dost věcí se nějakým způsobem znovu využije.

 

Právě teď, rayx napsal:

Nojo no, když to srovnáš s tím Rapidem z 2015, tak to byla taky finanční totálka ... no je to prostě bysnys ...

 

Jinak to RS podle veřejně dostupnýho ověření byl lýznutej od VW financial ...

https://cz.vindecoder.eu/check-vin/TMBAE7NE3G0147491

No vidíš, díky aukci se leasing v podstatě doplatí, majitel vyjde bez úhony a pojišťovna vydělá alespoň na to, aby zaplatila člověka, který to auto dotáhl, odfotil a staral se o aukci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...